Vul die van sexy lexie nou maar inquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik snap er zelf de ballen van, kan me eigen beschikbaarheid niet invullen
enschede is hetquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
Waar is de meet dan?!?!?!?! is daar ook een poll voor?
Utrecht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
Waar is de meet dan?!?!?!?! is daar ook een poll voor?
quote:
Dank hiervoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef tliciouz het volgende:
Mochten ik en Mich weer samen reizen, ik zorg er voor dat hij naar de wc gaat voor hij de trein in stapt.
hij werktquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.meeting-manager.nl/1122
Ja, maar hij heeft beloofd om sowieso weer mee naar een meet te gaan ook al komt ie amper in de sc.quote:
Nice, vorige keer echt kapot gelachenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft beloofd om sowieso weer mee naar een meet te gaan ook al komt ie amper in de sc.
Dat was aan jou hoofd al te zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef Michhas het volgende:
De pijn Tamara, ik heb nog nooit zoiets gevoeld
heb ik toch net gedaan!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, vorige keer echt kapot gelachen
Nick, Bozz, Niels, vul die shit in! Soldmayor ook! En Teun!
waar de fuck heb je het over? over die manager shit?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wij namen ook echt afscheid van iedereen en gingen, half DB door gelopen. Zullen we toch nog maar uurtje blijven? Helemaal terugquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waar de fuck heb je het over? over die manager shit?
Toch helemaal brak aankomen in DBquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij namen ook echt afscheid van iedereen en gingen, half DB door gelopen. Zullen we toch nog maar uurtje blijven? Helemaal terug
Vecht eerst maar eens uit welke van de 2 het gaat wordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze!
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Die datumprikker hebben al meer mensen ingevuldquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vecht eerst maar eens uit welke van de 2 het gaat worden
Komen jijquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vecht eerst maar eens uit welke van de 2 het gaat worden
Ik kei lang wachten op een long chicken eenmaal in mijn handen gooide ik hem weg omdat ik geen honger meer had van de zenuwenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toch helemaal brak aankomen in DBHoi jongens, leuk jullie te zien, ik ga eerst even een burger happen
en dan gewoon 's middags al helemaal naar de tering zuipen!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef PierreTT het volgende:
Zaterdag 21 april
Bozz Ja
Frits Ja
KK Ja
MiMi Ja Pils
Pierre Ja
potatoe -
Tauch Ja
tliciouz Ja
Nee bij 21 april staat er nee bij mij. Serieus alles behalve 21 april.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef PierreTT het volgende:
Zaterdag 21 april
Bozz Ja
Frits Ja
KK Ja
MiMi Ja Pils
Pierre Ja
potatoe -
Tauch Ja
tliciouz Ja
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kei lang wachten op een long chicken eenmaal in mijn handen gooide ik hem weg omdat ik geen honger meer had van de zenuwen!
Er staat toch echt 'ja'quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee bij 21 april staat er nee bij mij. Serieus alles behalve 21 april.
Denk dat ik in real time amper mijn bek open doequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan ie in real time KK gaan afzeiken
DAMN! Die gooi je toch niet wegquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kei lang wachten op een long chicken eenmaal in mijn handen gooide ik hem weg omdat ik geen honger meer had van de zenuwen!
Kak, ik dacht dat ik nee had aangevinkt. Het moet dus nee zijn.quote:
Brabant zuipt jullie eruitquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dan gewoon 's middags al helemaal naar de tering zuipen!!!
Stoma en Daan ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef PierreTT het volgende:
Pringles, mocht je dit nog lezen, je bent ook heel erg welkom!![]()
![]()
![]()
Tim maakt ons kapot, samen met Teunquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]weet je dat zeker? In de achterhoek is niks anders te doen dan zuipen
Die praat toch niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
7 april is ook wel wat, duurt niet zo lang meer en is ook een zaterdag, alleen missen we dan KK
Hmm dat is dan wel een datum om ff in de gaten te houdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
7 april is ook wel wat, duurt niet zo lang meer en is ook een zaterdag, alleen missen we dan KK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |