Dat kan ik niet ontkennenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Onzin, je was gewoon sprakeloos door mijn interessante en sprankelende verschijning!
Nee joh. Sherry, jij en ik. Ik breng je wel terug naar de Moosquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar bier gaan drinken
Toen je het had over die middag in Arnhem kwam het allemaal ineens weer terugquote:
Ik krijg altijd te horen dat ik veel te snel drink. Naar mijn mening bestaat er niet iets zoals te snel drinken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tim maakt ons kapot, samen met Teun
For real sherry? Die zooi is niet te drinken manquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee joh. Sherry, jij en ik. Ik breng je wel terug naar de Moos
Vul die shit in en kom meequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen dat ik veel te snel drink. Naar mijn mening bestaat er niet iets zoals te snel drinken.
Jawel hoor, lekker vlug bier drinkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen dat ik veel te snel drink. Naar mijn mening bestaat er niet iets zoals te snel drinken.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Advocaat dan? Brandy? Port?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
For real sherry? Die zooi is niet te drinken man![]()
En nee ik ga niet naar de moos
7-up waarschijnlijk, of bruin bierquote:
Oh shit, fulltime Kanon drinken, slechte herinneringen aanquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
7-up waarschijnlijk, of bruin bier![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:
Die zooi drink ik niet meer, en helemaal niet meer lauwquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh shit, fulltime Kanon drinken, slechte herinneringen aan
Heb ik hier nog staan, heb zo nog een Gender in the Blender partyquote:
Dealquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef tliciouz het volgende:
We gaan wel aan de shotjes hoorAls iemand maar beloofd mijn haren vast te willen houden als ik moet kotsen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef PierreTT het volgende:
Zo troffen met Michhas aan aan het einde van de vorige meet![]()
[ afbeelding ]
Hellz to the no, ik nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef tliciouz het volgende:
We gaan wel aan de shotjes hoorAls iemand maar beloofd mijn haren vast te willen houden als ik moet kotsen.
Teveel waarheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik moet deze even posten van maurice :
[ afbeelding ]
en de groetjes van KK natuurlijk
Dan is het maar goed dat we met de trein naar huis gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hellz to the no, ik niet
De vorige keer dat ik shotjes Jäger dronk (met Bozz overigens), was ik binnen een uur zo zat dat ik niet meer kon fietsen.
Zelden zo fucked up geweest6 shotjes en 6 bier in een uur en een kwartier
Zei het je tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |