Die datumprikker hebben al meer mensen ingevuldquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vecht eerst maar eens uit welke van de 2 het gaat worden
Komen jijquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vecht eerst maar eens uit welke van de 2 het gaat worden
Ik kei lang wachten op een long chicken eenmaal in mijn handen gooide ik hem weg omdat ik geen honger meer had van de zenuwenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toch helemaal brak aankomen in DBHoi jongens, leuk jullie te zien, ik ga eerst even een burger happen
en dan gewoon 's middags al helemaal naar de tering zuipen!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef PierreTT het volgende:
Zaterdag 21 april
Bozz Ja
Frits Ja
KK Ja
MiMi Ja Pils
Pierre Ja
potatoe -
Tauch Ja
tliciouz Ja
Nee bij 21 april staat er nee bij mij. Serieus alles behalve 21 april.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef PierreTT het volgende:
Zaterdag 21 april
Bozz Ja
Frits Ja
KK Ja
MiMi Ja Pils
Pierre Ja
potatoe -
Tauch Ja
tliciouz Ja
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kei lang wachten op een long chicken eenmaal in mijn handen gooide ik hem weg omdat ik geen honger meer had van de zenuwen!
Er staat toch echt 'ja'quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee bij 21 april staat er nee bij mij. Serieus alles behalve 21 april.
Denk dat ik in real time amper mijn bek open doequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan ie in real time KK gaan afzeiken
DAMN! Die gooi je toch niet wegquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kei lang wachten op een long chicken eenmaal in mijn handen gooide ik hem weg omdat ik geen honger meer had van de zenuwen!
Kak, ik dacht dat ik nee had aangevinkt. Het moet dus nee zijn.quote:
Brabant zuipt jullie eruitquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dan gewoon 's middags al helemaal naar de tering zuipen!!!
Stoma en Daan ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef PierreTT het volgende:
Pringles, mocht je dit nog lezen, je bent ook heel erg welkom!![]()
![]()
![]()
Tim maakt ons kapot, samen met Teunquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]weet je dat zeker? In de achterhoek is niks anders te doen dan zuipen
Die praat toch niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
7 april is ook wel wat, duurt niet zo lang meer en is ook een zaterdag, alleen missen we dan KK
Hmm dat is dan wel een datum om ff in de gaten te houdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
7 april is ook wel wat, duurt niet zo lang meer en is ook een zaterdag, alleen missen we dan KK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |