Vul die van sexy lexie nou maar inquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik snap er zelf de ballen van, kan me eigen beschikbaarheid niet invullen
enschede is hetquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
Waar is de meet dan?!?!?!?! is daar ook een poll voor?
Utrecht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
Waar is de meet dan?!?!?!?! is daar ook een poll voor?
quote:
Dank hiervoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef tliciouz het volgende:
Mochten ik en Mich weer samen reizen, ik zorg er voor dat hij naar de wc gaat voor hij de trein in stapt.
hij werktquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.meeting-manager.nl/1122
Ja, maar hij heeft beloofd om sowieso weer mee naar een meet te gaan ook al komt ie amper in de sc.quote:
Nice, vorige keer echt kapot gelachenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft beloofd om sowieso weer mee naar een meet te gaan ook al komt ie amper in de sc.
Dat was aan jou hoofd al te zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef Michhas het volgende:
De pijn Tamara, ik heb nog nooit zoiets gevoeld
heb ik toch net gedaan!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, vorige keer echt kapot gelachen
Nick, Bozz, Niels, vul die shit in! Soldmayor ook! En Teun!
waar de fuck heb je het over? over die manager shit?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wij namen ook echt afscheid van iedereen en gingen, half DB door gelopen. Zullen we toch nog maar uurtje blijven? Helemaal terugquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waar de fuck heb je het over? over die manager shit?
Toch helemaal brak aankomen in DBquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij namen ook echt afscheid van iedereen en gingen, half DB door gelopen. Zullen we toch nog maar uurtje blijven? Helemaal terug
Vecht eerst maar eens uit welke van de 2 het gaat wordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze!
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |