Strootman is uit vorm, zet die PSV-bril eens af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef SoldMayor het volgende:
Kiezen voor de Jong ipv Strootman.
Mwa, ik ga het nog wel ff testen van de week. Maar iets te veel Xbox gebeuren zag ik toenstraks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Windows 8-preview ziet er goed uit. Denk dat Windows binnen een aantal jaar op nagenoeg iedere telefoon en tablet te vinden is. Dodelijke combinatie met de pc en Xbox.
Idd, Laatste paar weken echt slecht :/quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Strootman is uit vorm, zet die PSV-bril eens af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.falen met het plaatje![]()
Kon nooit meer bij de balquote:
Weet eigenlijk niet wat iedereen tegen Kuyt heeft? Enigste waar je bij NL op moet gaan letten is de verdedigingquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Pixell het volgende:
idd jammer dat RvP niet in het systeem past, maar misschien als je hem op rechts zet ipv kuijt en dan hunter in het midden..
ach ik heb er verder ook geen verstand van
Vertraagt de opbouw, heeft geen actie, speelt de hele tijd de bal terug... om dezelfde reden zit 'ie bij Liverpool ook wekelijks op de bank.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet wat iedereen tegen Kuyt heeft? Enigste waar je bij NL op moet gaan letten is de verdediging
Ja en daarom scoort ie ook meteen als ie invalt, sowieso dit seizoen al 2x op het moment dat Liverpool het nodig heeft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vertraagt de opbouw, heeft geen actie, speelt de hele tijd de bal terug... om dezelfde reden zit 'ie bij Liverpool ook wekelijks op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |