a en b zijn gelijk aan elkaar waarschijnlijk. Alleen proberen de mannen van ´b´ er nog een paar extra sexpartijen uit te halen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef kady25 het volgende:
De laatste tijd merk ik dat ik een beetje een hardnekkig patroon wat betreft de mannen vertoon, namelijk:
mannen zijn geïnteresseerd in mij, maar in 3 van de 4 gevallen komt het er uiteindelijk op neer dat ze a) alleen seks willen of b) wel een relatie met mij beginnen, maar al redelijk snel interesse verliezen. En dan gaat het dus weer uit.
Dat is een echte afknapper voor mannen (voor mij iig). Mannen voelen dat vrij snel aan, en gaan dan toch zitten twijfelen, ook aan zichzelf. En dan is the makkelijkste uitweg, zeker als je kort samen bent; "RUN!!!"quote:Daarbij kan ik erg verliefd zijn op zo'n jongen, maar ergens een soort a- relaxed gevoel hebben, alsof ik me niet helemaal op mijn gemak voel bij die persoon.
Ik kan me voorstellen dat het een afknapper is, want ik weet precies hoe ik me dan kan gedragen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is een echte afknapper voor mannen (voor mij iig). Mannen voelen dat vrij snel aan, en gaan dan toch zitten twijfelen, ook aan zichzelf. En dan is the makkelijkste uitweg, zeker als je kort samen bent; "RUN!!!"
Wat betreft alleen intresse in seks; Ja, dat zijn mannen. Blijkbaar zie je er goed uit en lok je lustgevoelens bij ze op. Aan jou de keus wat je er mee doet. Het lijkt mij (ook al ben ik een vent) vrij makkelijk uit te vogelen of iemand alleen wil neuken, of ook met je op vakantie zou willen
Dan weet je zelf toch al waar het probleem zit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:50 schreef kady25 het volgende:
Ik communiceer het niet, ik geef ook geen grenzen aan of zoiets dergelijks (dus ik ga dan soms in dingen mee waarbij ik me eigenlijk niet relaxed voel, seks kan hier 1 aspect van zijn).
Dat klopt wel ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan weet je zelf toch al waar het probleem zit?
Dingen ondernemen is inderdaad een goede... Voor in het begin. Maar op ten duur zul je er toch aan moeten geloven, iemand dichtbij laten (ook fysiek), en dan krijg ik dat a- relaxte gevoelquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:42 schreef Cavalinho het volgende:
Als communicatie een probleem is, blijft er weinig anders over dan sex of verveling, niet waar...
Zorg dus dat je interessant blijft, en als je niet goed in communicvatie bent, DOE dan dingen met elkaar. Ga steile wand klimmen, mountainbiken weet ik het. Dan hoef je niet te praten en heb je daarna wel iets om over te praten. Zoek ook zo snel mogelijk overeenkomsten, vraag!!!!
Zoals jij dus eigenlijk zegt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:37 schreef thatday het volgende:
misschien ga je wel te snel relaties aan... k heb er maar 2 gehad, was ook heel erg verliefd, maar op het punt dat het een relatie was, was ik al vertrouwd met ze. Lekker laten werken voor je die gasten.
Je zult verstelt staan wat dingen doen met je doet. Je raakt vanzelf meer vertrouwd en op je gemak met de persoon, je deelt immers dingen met hem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef kady25 het volgende:
Dingen ondernemen is inderdaad een goede... Voor in het begin. Maar op ten duur zul je er toch aan moeten geloven, iemand dichtbij laten (ook fysiek), en dan krijg ik dat a- relaxte gevoel
Jawelquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:02 schreef Beach het volgende:
Misschien ben je niet interessant genoeg
? Niet van mij hoor..quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:06 schreef Godshand het volgende:
Ik heb een deja-vu, dit topic was er toch al eerder
Heb je dit probleem alleen met jongens of ga je ook in andere situaties over je eigen grenzen heen door iets niet bespreekbaar te maken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef kady25 het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja.
En wat zou ik er dan aan kunnen doen?
[..]
Dingen ondernemen is inderdaad een goede... Voor in het begin. Maar op ten duur zul je er toch aan moeten geloven, iemand dichtbij laten (ook fysiek), en dan krijg ik dat a- relaxte gevoel
Maar dingen rustiger opbouwen is dan ook wel een goede;
[..]
Zoals jij dus eigenlijk zegt.
Verder nog tips?
Het lijkt hier op, dat is hetquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:06 schreef Godshand het volgende:
Ik heb een deja-vu, dit topic was er toch al eerder
Zoek een persoon die jou wel goed snapt danquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:05 schreef kady25 het volgende:
[..]
Jawel
Probleem is misschien dat ik dat niet altijd goed overbreng. Dat wel.
Misschien ben je gewoon een lastig kind. Ja dan ben je niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:05 schreef kady25 het volgende:
[..]
Jawel
Probleem is misschien dat ik dat niet altijd goed overbreng. Dat wel.
Ik denk dat je wel een punt hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:16 schreef Dauntl3ss het volgende:
Ik denk dat je te makkelijk bent en/of in eerste instantie wel hard to get speelt, maar vervolgens blijkt dat, als ze de buit binnen hebben, het te makkelijk was of toch allemaal niet zo interessant als op het eerste gezicht lijkt.
Is niet rot bedoeld hoor, maar ik denk dat je de minder serieuze kandidaten al goed kan filteren door een veel langere aanlooptijd in te bouwen, en áls je iemand dan ook echt leuk vindt en dat ook wederzijds is, zal je je toch echt een keer moeten openstellen.
Voor mij illustreert dit maar weer eens dat vrouwen met hun mond zeggen een betrouwbare man te zoeken, maar dat hun eierstokken gaan klepperen van de foute mannen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef kady25 het volgende:
De laatste tijd merk ik dat ik een beetje een hardnekkig patroon wat betreft de mannen vertoon, namelijk:
mannen zijn geïnteresseerd in mij, maar in 3 van de 4 gevallen komt het er uiteindelijk op neer dat ze a) alleen seks willen of b) wel een relatie met mij beginnen, maar al redelijk snel interesse verliezen. En dan gaat het dus weer uit.
Er zijn ook mannen die echt verliefd op mij worden (geen duizenden, een stuk of 4) maar op hen ben ik dan niet verliefd. Dit zijn meer mannen die ik als vrienden zie.
Maar het frustreert mij dus nogal; elke keer als ik een man wel interessant vindt, ben ik soms alleen goed genoeg voor seks of meestal hebben ze wel interesse in mij en wordt het wat maar neemt die interesse opvallend snel af.
What goes wrong?!
Ik moet erbij zeggen dat ik niet zo'n ster in communiceren ben en het bij mij wat tijd kost om vertrouwd met iemand te raken.
Daarbij kan ik erg verliefd zijn op zo'n jongen, maar ergens een soort a- relaxed gevoel hebben, alsof ik me niet helemaal op mijn gemak voel bij die persoon.
Ervaringsverhalen of tips oid zijn van harte welkom!
Mannen waarbij TS zich zichzelf voelt, die ziet ze als "vrienden".quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef Cavalinho het volgende:
Ga even er bij stilstaan waarom je dan niet jezelf bent. Wat is het precies? Faalangst? Wat heb je eigenlijk te verliezen? Zoals het nu gaat is het niet okee, dus moet je wat veranderen, want als je telkens hetzelfde doet, krijg je steeds hetzelfde resultaat.
Nice guys finish lastquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:24 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Mannen waarbij TS zich zichzelf voelt, die ziet ze als "vrienden".
Raar mechanisme, waar veel vrouwen last van hebben.
Ben je net gedumpt? Wat een frustraties hierquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Voor mij illustreert dit maar weer eens dat vrouwen met hun mond zeggen een betrouwbare man te zoeken, maar dat hun eierstokken gaan klepperen van de foute mannen.
Je schrijft nota bene gewoon letterlijk dat die mannen die niet zo zijn er wel degelijk zijn, maar toch eindig je met de "foute" types. Dat ligt dus niet aan mannen in het algemeen, zoals de topictitel suggereert, maar aan jouw eigen keuzes voor de verkeerde mannen.
Echt voor de lieve jongens is dit het zesduizendste hoofdpijntopic om te lezen. Als je iets wel leert op termijn als aardige jongen, is het dat vrouwen niet nat worden van aardige jongens. Klagen over foute mannen, maar de aardige knullen gewoon over het hoofd zien, dat is wat vrouwen doen. Waarvan akte weer eens in dit topic.
haha, herkenbaar; behalve dan het begrip "foute" mannen en "nice-guys". Ik snap wat je bedoeld, in jou verdeling zou ik een nice-guy zijn, maar dat ben ik niet. Ik ben ook net zo goed af en toe een klootzak. Het verschil zit hem in de behoefte die die type mannen hebben. Foute mannen hebben niemand nodig, ze vinden oppervlakkige seks prima en hebben minder behoefte tot binding. Nice guys hebben andere behoefte; maar die krijg je uiteraard niet bevredigd. Dat is hoe de wereld werkt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Voor mij illustreert dit maar weer eens dat vrouwen met hun mond zeggen een betrouwbare man te zoeken, maar dat hun eierstokken gaan klepperen van de foute mannen.
Je schrijft nota bene gewoon letterlijk dat die mannen die niet zo zijn er wel degelijk zijn, maar toch eindig je met de "foute" types. Dat ligt dus niet aan mannen in het algemeen, zoals de topictitel suggereert, maar aan jouw eigen keuzes voor de verkeerde mannen.
Echt voor de lieve jongens is dit het zesduizendste hoofdpijntopic om te lezen. Als je iets wel leert op termijn als aardige jongen, is het dat vrouwen niet nat worden van aardige jongens. Klagen over foute mannen, maar de aardige knullen gewoon over het hoofd zien, dat is wat vrouwen doen. Waarvan akte weer eens in dit topic.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef drijfhout het volgende:
[..]
true and truequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
haha, herkenbaar; behalve dan het begrip "foute" mannen en "nice-guys". Ik snap wat je bedoeld, in jou verdeling zou ik een nice-guy zijn, maar dat ben ik niet. Ik ben ook net zo goed af en toe een klootzak. Het verschil zit hem in de behoefte die die type mannen hebben. Foute mannen hebben niemand nodig, ze vinden oppervlakkige seks prima en hebben minder behoefte tot binding. Nice guys hebben andere behoefte; maar die krijg je uiteraard niet bevredigd. Dat is hoe de wereld werkt.
Gedumpt? Ik denk niet dat hij uberhaupt iemand heeft gehad. Hoogstens voorgehouden dat hij had wat hij wou.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben je net gedumpt? Wat een frustraties hier
En je argumenten daarvoor zijn.....?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef VVDer het volgende:
Hetero mannen kunnen eigenlijk geen relatie met hetero vrouwen hebben.
Hij heeft wel een punt. En ook is het natuurlijk absurd om in een situatie zo gespannen te zijn en dan niet te praten en dus maar seks uit de kast tovert om vervolgens te hopen dat daar een prima relatie uit voort vloeit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon de waarheid, ik vind het verfrissend om te lezen, eigenlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ervaring van mezelf en van mijn vriendenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En je argumenten daarvoor zijn.....?
puur rationeel gezien zou je moeten kijken naar de vraag of er 'vaste' basis-factoren zijn die in al die gevallen waarin je je 'patroon' ziet, hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef kady25 het volgende:
Er zijn ook mannen die echt verliefd op mij worden (geen duizenden, een stuk of 4) maar op hen ben ik dan niet verliefd. Dit zijn meer mannen die ik als vrienden zie.
Maar het frustreert mij dus nogal; elke keer als ik een man wel interessant vindt, ben ik soms alleen goed genoeg voor seks of meestal hebben ze wel interesse in mij en wordt het wat maar neemt die interesse opvallend snel af.
What goes wrong?!
Ik moet erbij zeggen dat ik niet zo'n ster in communiceren ben en het bij mij wat tijd kost om vertrouwd met iemand te raken.
Daarbij kan ik erg verliefd zijn op zo'n jongen, maar ergens een soort a- relaxed gevoel hebben, alsof ik me niet helemaal op mijn gemak voel bij die persoon.
Mee eens wat betreft de vriendschappen ja; maar jij had het over dat mannen en vrouwen geen 1 op 1 relatie konden hebben; dat vind ik wat te ver gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:44 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ervaring van mezelf en van mijn vrienden
Zie tevens dit filmpje :
Denk dat ze zich ongemakkelijk voelt vanwege de fysieke aantrekkingskracht en daardoor zo in bed floept met zo'n knakker die op zijn beurt dan weer denkt, he dat is geinig maar verder zit er niet veel bij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
puur rationeel gezien zou je moeten kijken naar de vraag of er 'vaste' basis-factoren zijn die in al die gevallen waarin je je 'patroon' ziet, hetzelfde zijn.
aangezien kennelijk de mannen telkens anders zijn, ben jij zélf de voornaamste vaste factor en zou ik vermoeden dat je misschien zélf ook deels die reacties uitlokt met je eigen gedrag...
een deel van je uitleg lijkt daarop te wijzen, je bent zelf niet communicatief en lijkt je zelf al ongemakkelijk te voelen bij sommige mannen...
goede test kan natuurlijk zijn om eens te kijken of het bij vrouwen als eventuele partner anders is ...
óf je moet keihard werken aan je eigen communicatieve gaven en sowieso snap ik niet waarom je een relatie zou willen met iemand waar je je 'ongemakkelijk' bij voelt...
Ja, zo werkt het helaas vaak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Het is denk ik een soort onzekerheid, ik heb daar alleen bij mannen last van. Teveel nadenken doe ik dan, of ik wel de juiste dingen zeg, me goed gedraag, etc.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef Cavalinho het volgende:
Ga even er bij stilstaan waarom je dan niet jezelf bent. Wat is het precies? Faalangst? Wat heb je eigenlijk te verliezen? Zoals het nu gaat is het niet okee, dus moet je wat veranderen, want als je telkens hetzelfde doet, krijg je steeds hetzelfde resultaat.
Kan wel, maar dan moet je je gevoelens onderdrukken. Tenzij het gewoon een hork is. Echter ben ik zo oppervlakkig dat ik geen hork als vriendin zou willenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mee eens wat betreft de vriendschappen ja; maar jij had het over dat mannen en vrouwen geen 1 op 1 relatie konden hebben; dat vind ik wat te ver gaan.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel schattig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gedumpt? Ik denk niet dat hij uberhaupt iemand heeft gehad. Hoogstens voorgehouden dat hij had wat hij wou.
Dusss.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef kady25 het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het helaas vaak.
Maar wat nou precies het verschil is, is lastig hoor...
Mannen die vaak als 'vriend' worden gezien missen vaak een soort aantrekkelijkheid. Mannen die aantrekkelijk zijn doen iets anders, ik weet niet wat dit is. Die kunnen zich wat meer als 'mannetje' gedragen ofzo. Het ligt er bij mannen die als 'vriend' worden gezien niet aan dat ze te graag willen, want ook die aantrekkelijke man wil soms erg graag. Mannen die als 'vriend' worden gezien zijn vaak gewoon te lief, denk ik.
[..]
...
Voel je je daarbij gelukkig? Heb je het gevoel dat je jezelf bent? Want ik voel me persoonlijk helemaal niet goed wanneer ik me voor mijn gevoel egocentrisch opstel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jullie wel schattig.
Ik bedoel gewoon te zeggen dat ik op mijn 16e een aardige invoelende jongen was. Lange monogame relaties gehad, lang getrouwd geweest. Maar tegenwoordig zeg ik gewoon rechtstreeks tegen vrouwen dat ik beslist niet meer monogaam ga zijn, dat ik alleen nog maar voor het plezier ga, mijn eigen plezier...
Punt is, als ik me egocentrisch opstel, dan blijken vrouwen ineens verrassend gemotiveerd om het aardige in mij te zien. Vraag mij niet waarom vrouwen zo werken, maar het is wel degelijk zo. Ik profiteer daar volop van. Maar als je het mij vraagt, was ik toch echt een leukere aardigere jongen toen ik 16 of 20 was. Maar het is de verkeerde strategie om vrouwen het hoofd op hol te brengen.
Ik heb respect voor elke vrouw waar ik mee om ga en waar ik intiem mee ben, in die zin dat ik ze eerlijk vertel waar ik mee bezig ben en dat ze zelf mogen uitzoeken wat daar de consequenties van zijn. Maar tralala, hoe egocentrischer ik ben, en hoe eerlijker ik daarvoor uitkom, hoe meer ze voor me vallen. Dat frustreert me niet, daar profiteer ik juist van.
Maar in dit soort topics laat ik die spiegel graag even zien aan vrouwen die dit soort verzuchtingen als TS hebben. Gewoon, omdat vrouwen uit zichzelf eerder plat gaan voor een egocentrische jongen dan voor een lieve aardige aanpassingsgerichte jongen. Vrouwen als TS moeten voor zichzelf in de spiegel nagaan waarom ze op bepaalde types jongens vallen, ipv gaan verzuchten dat kennelijk alle mannen snel hun interesse kwijt zijn of alleen seks willen. Dat is namelijk simpelweg niet waar. Het zijn de vrouwen zelf die uiteindelijk iets opwindends willen zien in de "klootzak", en de aardige jongens niet meer dan als gewone vriend kunnen zien.
Verder ben ik overigens gek en dol op vrouwen hoor.![]()
![]()
Maar ze snappen zichzelf over het algemeen niet.
De ratio klopt niet met de eierstokken.
Nog nooit gedaan misschien? Na verloop van tijd leer je wel aan jezelf te denken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Voel je je daarbij gelukkig? Heb je het gevoel dat je jezelf bent? Want ik voel me persoonlijk helemaal niet goed wanneer ik me voor mijn gevoel egocentrisch opstel.
Ben je dan geen aardige jongen meer omdat je direct eerlijk bent over wat ze van je kunnen verwachten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel gewoon te zeggen dat ik op mijn 16e een aardige invoelende jongen was. Lange monogame relaties gehad, lang getrouwd geweest. Maar tegenwoordig zeg ik gewoon rechtstreeks tegen vrouwen dat ik beslist niet meer monogaam ga zijn, dat ik alleen nog maar voor het plezier ga, mijn eigen plezier...
Punt is, als ik me egocentrisch opstel, dan blijken vrouwen ineens verrassend gemotiveerd om het aardige in mij te zien. Vraag mij niet waarom vrouwen zo werken, maar het is wel degelijk zo. Ik profiteer daar volop van. Maar als je het mij vraagt, was ik toch echt een leukere aardigere jongen toen ik 16 of 20 was. Maar het is de verkeerde strategie om vrouwen het hoofd op hol te brengen.
Ik heb respect voor elke vrouw waar ik mee om ga en waar ik intiem mee ben, in die zin dat ik ze eerlijk vertel waar ik mee bezig ben en dat ze zelf mogen uitzoeken wat daar de consequenties van zijn. Maar tralala, hoe egocentrischer ik ben, en hoe eerlijker ik daarvoor uitkom, hoe meer ze voor me vallen. Dat frustreert me niet, daar profiteer ik juist van.
Maar in dit soort topics laat ik die spiegel graag even zien aan vrouwen die dit soort verzuchtingen als TS hebben. Gewoon, omdat vrouwen uit zichzelf eerder plat gaan voor een egocentrische jongen dan voor een lieve aardige aanpassingsgerichte jongen. Vrouwen als TS moeten voor zichzelf in de spiegel nagaan waarom ze op bepaalde types jongens vallen, ipv gaan verzuchten dat kennelijk alle mannen snel hun interesse kwijt zijn of alleen seks willen. Dat is namelijk simpelweg niet waar. Het zijn de vrouwen zelf die uiteindelijk iets opwindends willen zien in de "klootzak", en de aardige jongens niet meer dan als gewone vriend kunnen zien.
![]()
Ik vind mezelf niet echt belangrijk eigenlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan misschien? Na verloop van tijd leer je wel aan jezelf te denken.
Niet echt verstandig. Waar komt dat vandaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet echt belangrijk eigenlijk.
Geen idee eigenlijk. Het voelt gewoon beter om iets goeds voor iemand anders te doen dan voor mezelf. Ik maak liever iemand anders gelukkig dan mezelf. Ik heb hier eigenlijk niets te zoeken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt verstandig. Waar komt dat vandaan?
Hm, ok. Heeft het je veel goeds gebracht?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Het voelt gewoon beter om iets goeds voor iemand anders te doen dan voor mezelf. Ik maak liever iemand anders gelukkig dan mezelf. Ik heb hier eigenlijk niets te zoeken.
En de eerste wannabe PUA is alweer gearriveerdquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
![]()
Nopequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, ok. Heeft het je veel goeds gebracht?
Dat is de hamvraag, Lienekien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben je dan geen aardige jongen meer omdat je direct eerlijk bent over wat ze van je kunnen verwachten?
Volgens mij gaat het over twee zaken die elkaar niet verdragen. Een lieve, aardige jongen wil niet aan de lopende band scoren. Die wil een leuke meid en dan een leuke vaste relatie. En dat moet heus wel kunnen lukken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:06 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dat is de hamvraag, Lienekien.
Die eerlijkheid is natuurlijk juist wel aardig.
Maar het achterliggende ego-motief waar ik meer naar handel dan vroeger, ik weet niet of dat vooruitgang is... ik zie het meer als een vorm van verschraling eigenlijk, ik wou dat ik nog wat meer van de naïviteit van vroeger had. Ik zou in ieder geval echt willen dat de lieve aardige jongens beter scoorden bij meisjes, het is een zo vaak terugkerend thema... er schuilt een soort intrinsiek onrecht in. In een ideale wereld zouden lieve aardige aanpassingsgerichte jongens de meest begeerlijke moeten zijn. Maar het is gewoon niet zo in de praktijk. Daarom komen dit soort topics in de wereld. Het is raar dat je als jongen zo bang moet zijn voor die zogenaamde friendzone, maar ik geloof dat ik daarmee je vraag nog niet heb beantwoord. Ik weet het niet.
Wat lul je nou?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Retronix het volgende:
Mij god, wat kunnen jullie over niks lullen zeg.. Ik dacht dat ik zelf erg was maar.. Hahahah...
Doe eens niet zo lullig..quote:
Je hebt gelijk. Dat lukt ook zeker wel. Maar zoals TS al schrijft hebben vier van die aardige jongens weer het nakijken, terwijl ze vanuit haar eigen ervaring verzucht waarom (de) mannen (die ze uitverkiest) zo op de korte termijn gericht zijn. Het antwoord op dat dilemma moet je in de vrouwenziel zoeken, en niet in aangeboren kenmerken van mannen. Die lieve aardige jongen, die zal door weinig meisjes als de meest sexy jongen worden gezien. Die moet er gek genoeg harder voor vechten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over twee zaken die elkaar niet verdragen. Een lieve, aardige jongen wil niet aan de lopende band scoren. Die wil een leuke meid en dan een leuke vaste relatie. En dat moet heus wel kunnen lukken.
Of zo.
Ik had op de middelbare school al een gezonde argwaan tegen de stoere jongens in de klas die op maandag op luide toon hun veroveringen van het voorgaande weekend bespraken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:19 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat lukt ook zeker wel. Maar zoals TS al schrijft hebben vier van die aardige jongens weer het nakijken, terwijl ze vanuit haar eigen ervaring verzucht waarom (de) mannen (die ze uitverkiest) zo op de korte termijn gericht zijn. Het antwoord op dat dilemma moet je in de vrouwenziel zoeken, en niet in aangeboren kenmerken van mannen. Die lieve aardige jongen, die zal door weinig meisjes als de meest sexy jongen worden gezien. Die moet er gek genoeg harder voor vechten.
Leuk filmpje, al zijn het wel allemaal knappe mensenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:44 schreef VVDer het volgende:
[..]
Zie tevens dit filmpje :
Ik geloof wel dat het kan hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:44 schreef VVDer het volgende:
[..]
Zie tevens dit filmpje :
Ja, net als al die vrouwen in het filmpje en naderhand toegeven dat de vriend in kwestie wel degelijk meer wil dan alleen een vriendschap.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het kan hoor.
Ik weet dat het kan, een voorbeeld: Mijn broer is verloofd. Een vriendin van hem. Die hij uit zijn jeugd kent toen zij een relatie had met zijn beste vriend. Ze willen dus niets meer van elkaar dan vriendschap, ze hebben immers allebei een relatie. Ze gaan wel eens sporten, verjaardagen etc.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Lieve jongens moeten vooral opzoek naar lieve meisjes. Het is toch logisch dat niet iedereen bij elkaar past en met elkaar overweg kan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:06 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dat is de hamvraag, Lienekien.
Die eerlijkheid is natuurlijk juist wel aardig.
Maar het achterliggende ego-motief waar ik meer naar handel dan vroeger, ik weet niet of dat vooruitgang is... ik zie het meer als een vorm van verschraling eigenlijk, ik wou dat ik nog wat meer van de naïviteit van vroeger had. Ik zou in ieder geval echt willen dat de lieve aardige jongens beter scoorden bij meisjes, het is een zo vaak terugkerend thema... er schuilt een soort intrinsiek onrecht in. In een ideale wereld zouden lieve aardige aanpassingsgerichte jongens de meest begeerlijke moeten zijn. Maar het is gewoon niet zo in de praktijk. Daarom komen dit soort topics in de wereld. Het is raar dat je als jongen zo bang moet zijn voor die zogenaamde friendzone, maar ik geloof dat ik daarmee je vraag nog niet heb beantwoord. Ik weet het niet.
Er zijn meer vrouwen die denken dat het kan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Misschien, maar wat ook meespeelt is dat drijfhout met een negatieve ondertoon praat over "de egocentrische jongen" terwijl hij geen concreet voorbeeld heeft gegeven. Je hersenen willen dan een beeld vormen bij dat verhaal: ze gaan dus op zoek naar een stoere patser die op jou een negatieve indruk heeft gemaakt, en zulke herinneringen heb jij inderdaad gevonden. Maar dat betekent niet dat dat het beeld is wat drijfhout voor ogen had.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school al een gezonde argwaan tegen de stoere jongens in de klas die op maandag op luide toon hun veroveringen van het voorgaande weekend bespraken.
Ik was vast geen uitzondering. Maar misschien springen die lieve, aardige meisjes ook gewoon wat minder in het oog.
Je gaat te snel met ze naar bed, je bent te makkelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef kady25 het volgende:
What goes wrong?!
Mooi verwoord. Overigens is de les die Drijfhout beschrijft ook één van de meest waardevolle lessen in mijn leven geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:02 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Misschien, maar wat ook meespeelt is dat drijfhout met een negatieve ondertoon praat over "de egocentrische jongen" terwijl hij geen concreet voorbeeld heeft gegeven. Je hersenen willen dan een beeld vormen bij dat verhaal: ze gaan dus op zoek naar een stoere patser die op jou een negatieve indruk heeft gemaakt, en zulke herinneringen heb jij inderdaad gevonden. Maar dat betekent niet dat dat het beeld is wat drijfhout voor ogen had.
Als drijfhout en jij bij elkaar in de klas / op het werk zouden zitten, en hij zou zo'n jongen aanwijzen die hij bedoelde, dan wordt het concreet. Waarschijnlijk zou je verbaasd zijn: hij wijst dan niet één van de stoere patsers aan die elke maandag hun veroveringen verkondigen (want dat is meer een uiting van onaantrekkelijke onzekerheid, net als PUA-figuren) maar een jongen die zich charmant gedraagt, veel meisjes krijgt en dat niet van de torens blaast, maar wél voortdurend met meisjes blijft flirten en afspreken. Hij maakt meisjes verliefd op hem zodat hij ze kan neuken, maar doet niet al te lief voor ze, alleen af en toe genoeg om ze geïnteresseerd te houden. Dit zal hij nooit openlijk toegeven, want dan is het spel over. Hij kan er gewoon niets aan doen dat hij zo leuk is en dat meisjes voor hem vallen.
Deze jongen gedraagt zich ook egocentrisch maar met respect voor de meisjes, in die zin dat hij na een paar keer passioneel neuken tegen ze zegt dat hij niet hun lieve vriend zal worden, en dat hij zijn mond houdt tegen de rest van de wereld. Ik vermoed uit drijfhouts verhaal dat hij dit gedrag heeft aangeleerd en dat het werkt, en ik vermoed dat jij veel minder argwaan zou hebben tegenover zulke jongens in het echt - zolang ze hun motieven niet openbaar maken (en dat doen ze niet), lijken ze heel charmant en respectvol.
Mannen doorzien die motieven meteen (zulke charmeurs hoeven het ook niet verborgen te houden tegenover ons), en als een man het heeft over "die versierder" of "die egocentrische man" dan bedoelt hij meestal dit soort types. Vrouwen krijgen bij de negatieve woorden "die egocentrische versierder" een heel ander beeld voor ogen - zij denken dan meestal aan de overdreven stoer doende, maar van binnen onzekere, patser die alleen in de disco goedkope meisjes kan hosselen. Dat beeld weet de succesvolle versierder juist te vermijden, anders zou hij niet succesvol zijn. Maar dat maakt hem niet minder egocentrisch, slechts meer geraffineerd en minder onzeker.
En wat voor soort vrouw ben jij? Daar heb je vast ook allemaal hokjes voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef joopenma het volgende:
Mannen die alleen sex willen zijn:
teleurgesteld in relaties (nog niet toe aan een nieuwe)
kunnen normaal nooit een vrouw krijgen (geobsedeerd of lelijk)
gescheiden (missen de seks met hun ex)
rijk maar willen hun kapitaal niet delen (egoïsten)
hoerenlopers
Zoontjes van dominante moeders die de vriendin van zoonlief altijd te min vinden.
verslaafden (die een vriendin nodig hebben om van te jatten)
langdurig weduwnaren.
nee!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En wat voor soort vrouw ben jij? Daar heb je vast ook allemaal hokjes voor.
Je bent te makkelijk. Mannen willen geen relatie met een slet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef kady25 het volgende:
What goes wrong?!
Ze is te gevoellig en heeft geen zelfvertrouwen, maar dat maakt haar geen slet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je bent te makkelijk. Mannen willen geen relatie met een slet.
Hoe moet je als vrouw dan weten wanneer een kerel oprecht geïnteresseerd in je is of alleen met je wilt neuken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:02 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Misschien, maar wat ook meespeelt is dat drijfhout met een negatieve ondertoon praat over "de egocentrische jongen" terwijl hij geen concreet voorbeeld heeft gegeven. Je hersenen willen dan een beeld vormen bij dat verhaal: ze gaan dus op zoek naar een stoere patser die op jou een negatieve indruk heeft gemaakt, en zulke herinneringen heb jij inderdaad gevonden. Maar dat betekent niet dat dat het beeld is wat drijfhout voor ogen had.
Als drijfhout en jij bij elkaar in de klas / op het werk zouden zitten, en hij zou zo'n jongen aanwijzen die hij bedoelde, dan wordt het concreet. Waarschijnlijk zou je verbaasd zijn: hij wijst dan niet één van de stoere patsers aan die elke maandag hun veroveringen verkondigen (want dat is meer een uiting van onaantrekkelijke onzekerheid, net als PUA-figuren) maar een jongen die zich charmant gedraagt, veel meisjes krijgt en dat niet van de torens blaast, maar wél voortdurend met meisjes blijft flirten en afspreken. Hij maakt meisjes verliefd op hem zodat hij ze kan neuken, maar doet niet al te lief voor ze, alleen af en toe genoeg om ze geïnteresseerd te houden. Dit zal hij nooit openlijk toegeven, want dan is het spel over. Hij kan er gewoon niets aan doen dat hij zo leuk is en dat meisjes voor hem vallen.
Deze jongen gedraagt zich ook egocentrisch maar met respect voor de meisjes, in die zin dat hij na een paar keer passioneel neuken tegen ze zegt dat hij niet hun lieve vriend zal worden, en dat hij zijn mond houdt tegen de rest van de wereld. Ik vermoed uit drijfhouts verhaal dat hij dit gedrag heeft aangeleerd en dat het werkt, en ik vermoed dat jij veel minder argwaan zou hebben tegenover zulke jongens in het echt - zolang ze hun motieven niet openbaar maken (en dat doen ze niet), lijken ze heel charmant en respectvol.
Mannen doorzien die motieven meteen (zulke charmeurs hoeven het ook niet verborgen te houden tegenover ons), en als een man het heeft over "die versierder" of "die egocentrische man" dan bedoelt hij meestal dit soort types. Vrouwen krijgen bij de negatieve woorden "die egocentrische versierder" een heel ander beeld voor ogen - zij denken dan meestal aan de overdreven stoer doende, maar van binnen onzekere, patser die alleen in de disco goedkope meisjes kan hosselen. Dat beeld weet de succesvolle versierder juist te vermijden, anders zou hij niet succesvol zijn. Maar dat maakt hem niet minder egocentrisch, slechts meer geraffineerd en minder onzeker.
Mensenkennis. Of vraag het hem, mannen zijn simpele wezensquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoe moet je als vrouw dan weten wanneer een kerel oprecht geïnteresseerd in je is of alleen met je wilt neuken.
Goed punt, heeft ook wel met leeftijd te maken. Mijn ervaring is dat in de tweede helft twintig vrouwen wel wat realistischer doen. Ik was vroeger ook wel een beetje fout en dat hielp zeker weten...quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Als die man bereid is over een langere periode moeite voor je te doen zit je meestal wel goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoe moet je als vrouw dan weten wanneer een kerel oprecht geïnteresseerd in je is of alleen met je wilt neuken.
Je denkt dat die mannen alles aan elkaar liegen bij haar? Ik denk dat ze gewoon houdt van de wat ruigere afstandigere typekes die wat agressiever versieren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef joopenma het volgende:
Dat zegt meer iets over die mannen die een neus voor deze vrouwen hebben, om deze vrouwen te gebruiken. Die vrouwen worden verliefd op mannen die scheid hebben aan het feit dat een vrouw verliefd op hem is. Ze trekken hun eigen plan en maken de verliefde vrouw uit voor hoer en makkelijk te grijpen object.
Mensenkennis is een vaardigheid die niet iedereen bezit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mensenkennis. Of vraag het hem, mannen zijn simpele wezens
Dat kun je leren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:11 schreef joopenma het volgende:
[..]
Mensenkennis is een vaardigheid die niet iedereen bezit.
Dan moeten ze het dus vragenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:11 schreef joopenma het volgende:
[..]
Altijd weer diezelfde lulverhalen van mensen die op dat vlak zo onzeker zijn als de pest, en daarom een boze buitenwereld zien. Hun eigen, zachtaardige, goed-voor-elk soort welke de perfecte match is voor de geweldigste vrouw en de stoere, harteloze, hen immer beschimpende pleurislijers die de geweldigste vrouw van de wereld aan de haak slaan om vervolgens hun levende hart uit de borst te snijden en plat te stampen, al roepend: je hebt dat hart toch aan mij gegeven, is toch mijn hart!!??111einzquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:19 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat lukt ook zeker wel. Maar zoals TS al schrijft hebben vier van die aardige jongens weer het nakijken, terwijl ze vanuit haar eigen ervaring verzucht waarom (de) mannen (die ze uitverkiest) zo op de korte termijn gericht zijn. Het antwoord op dat dilemma moet je in de vrouwenziel zoeken, en niet in aangeboren kenmerken van mannen. Die lieve aardige jongen, die zal door weinig meisjes als de meest sexy jongen worden gezien. Die moet er gek genoeg harder voor vechten.
Ik ben juist wel benieuwd wat een kortstondig weduwnaar is. Iemand wiens vrouw na een aantal weken weer uit het graf opstaat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Langdurig weduwnaar. Het zal je maar overkomen, dat eenieder waar je mee trouwt doodgaat.
Eindelijk een beetje kinky sex.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben juist wel benieuwd wat een kortstondig weduwnaar is. Iemand wiens vrouw na een aantal weken weer uit het graf opstaat?
"hoi" werkt meestal wel hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef Playtime het volgende:
Hmm ik vind het soms ook moeilijk. Dan vind ik een jongen leuk, blijkt hij dat hij maar 1 ding wilt. Ja dan heb ik het wel gehad
En ik vind het zelf ook wel moeilijk om contact te leggen met jongens die ik niet ken.
Waaruit blijkt dat dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef Playtime het volgende:
Hmm ik vind het soms ook moeilijk. Dan vind ik een jongen leuk, blijkt hij dat hij maar 1 ding wilt.
Ja inderdaad dat probeer ik nog wel (a)quote:Op maandag 5 maart 2012 18:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
"hoi" werkt meestal wel hoor
Maar ja er achter komen of hij jou leuk vindt of alleen seks wilt vergt wat meer moeite
je kan het meestal wel op merken uit hoe geinteresseerd hij echt is in jouquote:Op maandag 5 maart 2012 18:16 schreef Playtime het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat probeer ik nog wel (a)
Ja dat is zo!
Bijna iedereen dicht zichzelf die vaardigheid toe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:11 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ja ik ga niet snel met iemand naar bed. Het zoeken naar leuk date-materiaal is wat moeilijkquote:Op maandag 5 maart 2012 18:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je kan het meestal wel op merken uit hoe geinteresseerd hij echt is in jouof dat hij meteen aanstuurt op zoenen en fysiek contact
gewoon hem 5 dates laten betalen, zijn ze dan nog niet af gehaakt dan mag je dr mee in bed
Iets specifieker?quote:
Als ik via via verneem dat ik morgen dood ga bel ik vanavond nog iedereen op om ze uit te nodigen voor een feest dat ik zaterdag geef.quote:of ik hoor het soms via via
je bent nog jong zeker?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef Playtime het volgende:
[..]
Ja ik ga niet snel met iemand naar bed. Het zoeken naar leuk date-materiaal is wat moeilijk
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je kan het meestal wel op merken uit hoe geinteresseerd hij echt is in jouof dat hij meteen aanstuurt op zoenen en fysiek contact
gewoon hem 5 dates laten betalen, zijn ze dan nog niet af gehaakt dan mag je dr mee in bed
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef joopenma het volgende:
Ze is te gevoellig en heeft geen zelfvertrouwen, maar dat maakt haar geen slet.
Dit slachtoffergedrag is wel erg makkelijk. Je kan als vrouw ook verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden. Je hebt twee mensen nodig om te neuken. De taak voor de vrouw is om te leren van haar fouten en die proberen te voorkomen in de toekomst.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef joopenma het volgende:
Dat zegt meer iets over die mannen die een neus voor deze vrouwen hebben, om deze vrouwen te gebruiken. Die vrouwen worden verliefd op mannen die scheid hebben aan het feit dat een vrouw verliefd op hem is. Ze trekken hun eigen plan en maken de verliefde vrouw uit voor hoer en makkelijk te grijpen object.
vanwaar toch al die verwijten, sletten, players en gebruikers...ik zie mijn partners nooit als sletten of als mensen die mij gebruiken en ik heb ook niet het idee dat zij mij zo zien..quote:Op maandag 5 maart 2012 18:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
[..]
Dit slachtoffergedrag is wel erg makkelijk. Je kan als vrouw ook verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden. Je hebt twee mensen nodig om te neuken. De taak voor de vrouw is om te leren van haar fouten en die proberen te voorkomen in de toekomst.
BTW ik houd ook niet van het woord "slet," er is imo niks mis met een vrouw die ervoor kiest om seks te hebben met meerdere mannen.
Via via? Die kunnen zoveel zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:17 schreef Playtime het volgende:
[..]
Zijn gedrag of ik hoor het soms via via
Nee wel uit superbetrouwbare bronnen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Via via? Die kunnen zoveel zeggen.
Maar je neemt wel dingen aan van mensen zonder het echt zeker te weten, althans, die indruk krijg ik ervan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:15 schreef Playtime het volgende:
[..]
Nee wel uit superbetrouwbare bronnen.
Ik neem natuurlijk niet alles van iedereen aan.
Nee ik weet het WEL zeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar je neemt wel dingen aan van mensen zonder het echt zeker te weten, althans, die indruk krijg ik ervan.
En het is niet dat ik het alleen via via hoor. Het is een van de factoren. Ik let natuurlijk meer op de andere.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar je neemt wel dingen aan van mensen zonder het echt zeker te weten, althans, die indruk krijg ik ervan.
Sowieso is een roddeltje geen bron.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef Playtime het volgende:
[..]
Nee ik weet het WEL zeker.
Ben niet zo dom dat ik iets van ieder roddeltje aantrek hoor.
Zoals?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef Playtime het volgende:
[..]
En het is niet dat ik het alleen via via hoor. Het is een van de factoren. Ik let natuurlijk meer op de andere.
Nee daarom zeg ik ook dat ik me daar niks van aantrek haha...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso is een roddeltje geen bron.
[..]
Zoals?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |