a en b zijn gelijk aan elkaar waarschijnlijk. Alleen proberen de mannen van ´b´ er nog een paar extra sexpartijen uit te halen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef kady25 het volgende:
De laatste tijd merk ik dat ik een beetje een hardnekkig patroon wat betreft de mannen vertoon, namelijk:
mannen zijn geïnteresseerd in mij, maar in 3 van de 4 gevallen komt het er uiteindelijk op neer dat ze a) alleen seks willen of b) wel een relatie met mij beginnen, maar al redelijk snel interesse verliezen. En dan gaat het dus weer uit.
Dat is een echte afknapper voor mannen (voor mij iig). Mannen voelen dat vrij snel aan, en gaan dan toch zitten twijfelen, ook aan zichzelf. En dan is the makkelijkste uitweg, zeker als je kort samen bent; "RUN!!!"quote:Daarbij kan ik erg verliefd zijn op zo'n jongen, maar ergens een soort a- relaxed gevoel hebben, alsof ik me niet helemaal op mijn gemak voel bij die persoon.
Ik kan me voorstellen dat het een afknapper is, want ik weet precies hoe ik me dan kan gedragen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is een echte afknapper voor mannen (voor mij iig). Mannen voelen dat vrij snel aan, en gaan dan toch zitten twijfelen, ook aan zichzelf. En dan is the makkelijkste uitweg, zeker als je kort samen bent; "RUN!!!"
Wat betreft alleen intresse in seks; Ja, dat zijn mannen. Blijkbaar zie je er goed uit en lok je lustgevoelens bij ze op. Aan jou de keus wat je er mee doet. Het lijkt mij (ook al ben ik een vent) vrij makkelijk uit te vogelen of iemand alleen wil neuken, of ook met je op vakantie zou willen
Dan weet je zelf toch al waar het probleem zit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:50 schreef kady25 het volgende:
Ik communiceer het niet, ik geef ook geen grenzen aan of zoiets dergelijks (dus ik ga dan soms in dingen mee waarbij ik me eigenlijk niet relaxed voel, seks kan hier 1 aspect van zijn).
Dat klopt wel ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan weet je zelf toch al waar het probleem zit?
Dingen ondernemen is inderdaad een goede... Voor in het begin. Maar op ten duur zul je er toch aan moeten geloven, iemand dichtbij laten (ook fysiek), en dan krijg ik dat a- relaxte gevoelquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:42 schreef Cavalinho het volgende:
Als communicatie een probleem is, blijft er weinig anders over dan sex of verveling, niet waar...
Zorg dus dat je interessant blijft, en als je niet goed in communicvatie bent, DOE dan dingen met elkaar. Ga steile wand klimmen, mountainbiken weet ik het. Dan hoef je niet te praten en heb je daarna wel iets om over te praten. Zoek ook zo snel mogelijk overeenkomsten, vraag!!!!
Zoals jij dus eigenlijk zegt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:37 schreef thatday het volgende:
misschien ga je wel te snel relaties aan... k heb er maar 2 gehad, was ook heel erg verliefd, maar op het punt dat het een relatie was, was ik al vertrouwd met ze. Lekker laten werken voor je die gasten.
Je zult verstelt staan wat dingen doen met je doet. Je raakt vanzelf meer vertrouwd en op je gemak met de persoon, je deelt immers dingen met hem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef kady25 het volgende:
Dingen ondernemen is inderdaad een goede... Voor in het begin. Maar op ten duur zul je er toch aan moeten geloven, iemand dichtbij laten (ook fysiek), en dan krijg ik dat a- relaxte gevoel
Jawelquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:02 schreef Beach het volgende:
Misschien ben je niet interessant genoeg
? Niet van mij hoor..quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:06 schreef Godshand het volgende:
Ik heb een deja-vu, dit topic was er toch al eerder
Heb je dit probleem alleen met jongens of ga je ook in andere situaties over je eigen grenzen heen door iets niet bespreekbaar te maken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef kady25 het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja.
En wat zou ik er dan aan kunnen doen?
[..]
Dingen ondernemen is inderdaad een goede... Voor in het begin. Maar op ten duur zul je er toch aan moeten geloven, iemand dichtbij laten (ook fysiek), en dan krijg ik dat a- relaxte gevoel
Maar dingen rustiger opbouwen is dan ook wel een goede;
[..]
Zoals jij dus eigenlijk zegt.
Verder nog tips?
Het lijkt hier op, dat is hetquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:06 schreef Godshand het volgende:
Ik heb een deja-vu, dit topic was er toch al eerder
Zoek een persoon die jou wel goed snapt danquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:05 schreef kady25 het volgende:
[..]
Jawel
Probleem is misschien dat ik dat niet altijd goed overbreng. Dat wel.
Misschien ben je gewoon een lastig kind. Ja dan ben je niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:05 schreef kady25 het volgende:
[..]
Jawel
Probleem is misschien dat ik dat niet altijd goed overbreng. Dat wel.
Ik denk dat je wel een punt hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:16 schreef Dauntl3ss het volgende:
Ik denk dat je te makkelijk bent en/of in eerste instantie wel hard to get speelt, maar vervolgens blijkt dat, als ze de buit binnen hebben, het te makkelijk was of toch allemaal niet zo interessant als op het eerste gezicht lijkt.
Is niet rot bedoeld hoor, maar ik denk dat je de minder serieuze kandidaten al goed kan filteren door een veel langere aanlooptijd in te bouwen, en áls je iemand dan ook echt leuk vindt en dat ook wederzijds is, zal je je toch echt een keer moeten openstellen.
Voor mij illustreert dit maar weer eens dat vrouwen met hun mond zeggen een betrouwbare man te zoeken, maar dat hun eierstokken gaan klepperen van de foute mannen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef kady25 het volgende:
De laatste tijd merk ik dat ik een beetje een hardnekkig patroon wat betreft de mannen vertoon, namelijk:
mannen zijn geïnteresseerd in mij, maar in 3 van de 4 gevallen komt het er uiteindelijk op neer dat ze a) alleen seks willen of b) wel een relatie met mij beginnen, maar al redelijk snel interesse verliezen. En dan gaat het dus weer uit.
Er zijn ook mannen die echt verliefd op mij worden (geen duizenden, een stuk of 4) maar op hen ben ik dan niet verliefd. Dit zijn meer mannen die ik als vrienden zie.
Maar het frustreert mij dus nogal; elke keer als ik een man wel interessant vindt, ben ik soms alleen goed genoeg voor seks of meestal hebben ze wel interesse in mij en wordt het wat maar neemt die interesse opvallend snel af.
What goes wrong?!
Ik moet erbij zeggen dat ik niet zo'n ster in communiceren ben en het bij mij wat tijd kost om vertrouwd met iemand te raken.
Daarbij kan ik erg verliefd zijn op zo'n jongen, maar ergens een soort a- relaxed gevoel hebben, alsof ik me niet helemaal op mijn gemak voel bij die persoon.
Ervaringsverhalen of tips oid zijn van harte welkom!
Mannen waarbij TS zich zichzelf voelt, die ziet ze als "vrienden".quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef Cavalinho het volgende:
Ga even er bij stilstaan waarom je dan niet jezelf bent. Wat is het precies? Faalangst? Wat heb je eigenlijk te verliezen? Zoals het nu gaat is het niet okee, dus moet je wat veranderen, want als je telkens hetzelfde doet, krijg je steeds hetzelfde resultaat.
Nice guys finish lastquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:24 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Mannen waarbij TS zich zichzelf voelt, die ziet ze als "vrienden".
Raar mechanisme, waar veel vrouwen last van hebben.
Ben je net gedumpt? Wat een frustraties hierquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Voor mij illustreert dit maar weer eens dat vrouwen met hun mond zeggen een betrouwbare man te zoeken, maar dat hun eierstokken gaan klepperen van de foute mannen.
Je schrijft nota bene gewoon letterlijk dat die mannen die niet zo zijn er wel degelijk zijn, maar toch eindig je met de "foute" types. Dat ligt dus niet aan mannen in het algemeen, zoals de topictitel suggereert, maar aan jouw eigen keuzes voor de verkeerde mannen.
Echt voor de lieve jongens is dit het zesduizendste hoofdpijntopic om te lezen. Als je iets wel leert op termijn als aardige jongen, is het dat vrouwen niet nat worden van aardige jongens. Klagen over foute mannen, maar de aardige knullen gewoon over het hoofd zien, dat is wat vrouwen doen. Waarvan akte weer eens in dit topic.
haha, herkenbaar; behalve dan het begrip "foute" mannen en "nice-guys". Ik snap wat je bedoeld, in jou verdeling zou ik een nice-guy zijn, maar dat ben ik niet. Ik ben ook net zo goed af en toe een klootzak. Het verschil zit hem in de behoefte die die type mannen hebben. Foute mannen hebben niemand nodig, ze vinden oppervlakkige seks prima en hebben minder behoefte tot binding. Nice guys hebben andere behoefte; maar die krijg je uiteraard niet bevredigd. Dat is hoe de wereld werkt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Voor mij illustreert dit maar weer eens dat vrouwen met hun mond zeggen een betrouwbare man te zoeken, maar dat hun eierstokken gaan klepperen van de foute mannen.
Je schrijft nota bene gewoon letterlijk dat die mannen die niet zo zijn er wel degelijk zijn, maar toch eindig je met de "foute" types. Dat ligt dus niet aan mannen in het algemeen, zoals de topictitel suggereert, maar aan jouw eigen keuzes voor de verkeerde mannen.
Echt voor de lieve jongens is dit het zesduizendste hoofdpijntopic om te lezen. Als je iets wel leert op termijn als aardige jongen, is het dat vrouwen niet nat worden van aardige jongens. Klagen over foute mannen, maar de aardige knullen gewoon over het hoofd zien, dat is wat vrouwen doen. Waarvan akte weer eens in dit topic.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef drijfhout het volgende:
[..]
true and truequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
haha, herkenbaar; behalve dan het begrip "foute" mannen en "nice-guys". Ik snap wat je bedoeld, in jou verdeling zou ik een nice-guy zijn, maar dat ben ik niet. Ik ben ook net zo goed af en toe een klootzak. Het verschil zit hem in de behoefte die die type mannen hebben. Foute mannen hebben niemand nodig, ze vinden oppervlakkige seks prima en hebben minder behoefte tot binding. Nice guys hebben andere behoefte; maar die krijg je uiteraard niet bevredigd. Dat is hoe de wereld werkt.
Gedumpt? Ik denk niet dat hij uberhaupt iemand heeft gehad. Hoogstens voorgehouden dat hij had wat hij wou.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben je net gedumpt? Wat een frustraties hier
En je argumenten daarvoor zijn.....?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef VVDer het volgende:
Hetero mannen kunnen eigenlijk geen relatie met hetero vrouwen hebben.
Hij heeft wel een punt. En ook is het natuurlijk absurd om in een situatie zo gespannen te zijn en dan niet te praten en dus maar seks uit de kast tovert om vervolgens te hopen dat daar een prima relatie uit voort vloeit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon de waarheid, ik vind het verfrissend om te lezen, eigenlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ervaring van mezelf en van mijn vriendenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En je argumenten daarvoor zijn.....?
puur rationeel gezien zou je moeten kijken naar de vraag of er 'vaste' basis-factoren zijn die in al die gevallen waarin je je 'patroon' ziet, hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef kady25 het volgende:
Er zijn ook mannen die echt verliefd op mij worden (geen duizenden, een stuk of 4) maar op hen ben ik dan niet verliefd. Dit zijn meer mannen die ik als vrienden zie.
Maar het frustreert mij dus nogal; elke keer als ik een man wel interessant vindt, ben ik soms alleen goed genoeg voor seks of meestal hebben ze wel interesse in mij en wordt het wat maar neemt die interesse opvallend snel af.
What goes wrong?!
Ik moet erbij zeggen dat ik niet zo'n ster in communiceren ben en het bij mij wat tijd kost om vertrouwd met iemand te raken.
Daarbij kan ik erg verliefd zijn op zo'n jongen, maar ergens een soort a- relaxed gevoel hebben, alsof ik me niet helemaal op mijn gemak voel bij die persoon.
Ervaringsverhalen of tips oid zijn van harte welkom!
Mee eens wat betreft de vriendschappen ja; maar jij had het over dat mannen en vrouwen geen 1 op 1 relatie konden hebben; dat vind ik wat te ver gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:44 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ervaring van mezelf en van mijn vrienden
Zie tevens dit filmpje :
Denk dat ze zich ongemakkelijk voelt vanwege de fysieke aantrekkingskracht en daardoor zo in bed floept met zo'n knakker die op zijn beurt dan weer denkt, he dat is geinig maar verder zit er niet veel bij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
puur rationeel gezien zou je moeten kijken naar de vraag of er 'vaste' basis-factoren zijn die in al die gevallen waarin je je 'patroon' ziet, hetzelfde zijn.
aangezien kennelijk de mannen telkens anders zijn, ben jij zélf de voornaamste vaste factor en zou ik vermoeden dat je misschien zélf ook deels die reacties uitlokt met je eigen gedrag...
een deel van je uitleg lijkt daarop te wijzen, je bent zelf niet communicatief en lijkt je zelf al ongemakkelijk te voelen bij sommige mannen...
goede test kan natuurlijk zijn om eens te kijken of het bij vrouwen als eventuele partner anders is ...
óf je moet keihard werken aan je eigen communicatieve gaven en sowieso snap ik niet waarom je een relatie zou willen met iemand waar je je 'ongemakkelijk' bij voelt...
Ja, zo werkt het helaas vaak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Het is denk ik een soort onzekerheid, ik heb daar alleen bij mannen last van. Teveel nadenken doe ik dan, of ik wel de juiste dingen zeg, me goed gedraag, etc.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef Cavalinho het volgende:
Ga even er bij stilstaan waarom je dan niet jezelf bent. Wat is het precies? Faalangst? Wat heb je eigenlijk te verliezen? Zoals het nu gaat is het niet okee, dus moet je wat veranderen, want als je telkens hetzelfde doet, krijg je steeds hetzelfde resultaat.
Kan wel, maar dan moet je je gevoelens onderdrukken. Tenzij het gewoon een hork is. Echter ben ik zo oppervlakkig dat ik geen hork als vriendin zou willenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mee eens wat betreft de vriendschappen ja; maar jij had het over dat mannen en vrouwen geen 1 op 1 relatie konden hebben; dat vind ik wat te ver gaan.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel schattig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gedumpt? Ik denk niet dat hij uberhaupt iemand heeft gehad. Hoogstens voorgehouden dat hij had wat hij wou.
Dusss.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef kady25 het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het helaas vaak.
Maar wat nou precies het verschil is, is lastig hoor...
Mannen die vaak als 'vriend' worden gezien missen vaak een soort aantrekkelijkheid. Mannen die aantrekkelijk zijn doen iets anders, ik weet niet wat dit is. Die kunnen zich wat meer als 'mannetje' gedragen ofzo. Het ligt er bij mannen die als 'vriend' worden gezien niet aan dat ze te graag willen, want ook die aantrekkelijke man wil soms erg graag. Mannen die als 'vriend' worden gezien zijn vaak gewoon te lief, denk ik.
[..]
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |