Leer je als een dame te gedragen in plaats van een slet en de jongens blijven wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:02 schreef jennydl het volgende:
De afgelopen tijd heb ik het al een paar keer meegemaakt dat ik een leuke jongen ontmoette, dat hier een date van komt en dat het voor beide partijen op zich duidelijk is dat de echte 'klik' er niet is.
Toch wordt er op zo'n date dan gezoend, en op een gegeven moment komt het moment waarop besloten wordt of ik of hij wel of niet blijft slapen...
Vaak ben ik in zo'n situatie inmiddels wel in de stemming, en een keertje slapen (sex) kan dan in mijn ogen geen kwaad. Ik stuur hier dus op aan, maar wat ik nu dus al een paar keer meemaakte: de jongen in kwestie haakt af.
In 1 situatie stuurde de jongen zelf eigenlijk op het 'blijven slapen' aan, maar toen ik er op een gegeven moment op in ging, ging hij twijfelen en wou het uiteindelijk niet.
In een andere situatie was het al de 3e date, en op eerdere dates sliepen we al samen. En nu wou deze jongen opeens niet het slapen.
Waar ik eigenlijk mee zit, is het feit dat een 'man' mij in zo'n situatie afwijst voor sex... Ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste, maar ik weet dus niet of het toch het missen van aantrekkingskracht is bij die jongens om de seks te weigeren, of dat het misschien iets anders is.
Hebben jullie dit weleens meegemaakt, en wat denken jullie ervan?
Dan is de binnenkant waarschijnlijk niet heel mooi, een man zou op een eerste date geen sex laten lopen met een 'lekker wijf' als toch al duidelijk is dat het niks langdurig gaat worden tenzij je echt cuckoo overkomt/bent.quote:Ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste
Of gewoon niet interessant. Er gaat meer in een man zijn hoofd rond dan enkel die vleselijke lust. Dus denk niet te simpel van "ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste". Daar gaat het helemaal niet om. Als jij een makkelijke prooi bent haken een groep mannen al af, die hebben geen zin in een simpele vangst en doen liever er iets voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:06 schreef Waaghals het volgende:
als mannen sex met je weigeren moet je wel oerlelijk zijn of stinken
ONZIN!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:06 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:06 schreef Waaghals het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam seks willen hebben met iemand waar je geen klik mee hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:08 schreef jennydl het volgende:
@Ffleamig: ja.... Daar kan ik inkomen, dat een jongen dit zo ziet.
@Partingglass: er is juist geen klikOok bij die jongen waarmee het tot 3 dates kwam miste de echte klik. Ik heb er niks over teruggekoppeld, hij begon een dag later weer contact te zoeken en toen heb ik niet meer gereageerd (wat had het nog voor nut, dacht ik... en ik was een beetje beledigd
)
Trollen zijn meestal geen leuk uitziende meisjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:14 schreef jennydl het volgende:
Het is misschien wat zwart- wit van mij gedacht om te denken dat elke kerel wel sex zou willen hebben met een meisje dat er leuk uitziet...
Nee hoor, als je er leuk uitziet en je hebt niet overduidelijk kortsluiting in je bovenkamer hoort dat geen probleem te zijn...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:14 schreef jennydl het volgende:
Het is misschien wat zwart- wit van mij gedacht om te denken dat elke kerel wel sex zou willen hebben met een meisje dat er leuk uitziet...
Waarom heb je sex met jongens waar je geen klik mee hebt (alsof een klik al wel genoeg zou zijn), Kun je niet beter de hand aan jezelf slaan als je zo'n moeite hebt je driften onder controle te houden en gewoon je eer behouden?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:08 schreef jennydl het volgende:
@Ffleamig: ja.... Daar kan ik inkomen, dat een jongen dit zo ziet.
@Partingglass: er is juist geen klikOok bij die jongen waarmee het tot 3 dates kwam miste de echte klik. Ik heb er niks over teruggekoppeld, hij begon een dag later weer contact te zoeken en toen heb ik niet meer gereageerd (wat had het nog voor nut, dacht ik... en ik was een beetje beledigd
)
Tuurlijk kan dat als die klik er niet is, maar dan zal er dus nooit meer gebeuren dan een keer batsen, is voor een man ook wel fijn, zeker als hij een tijd droog staat. Maar seks en relaties staan niet persé op één lijn bij mannen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:20 schreef jennydl het volgende:
@ karina: omdat sex met aantrekkingskracht te maken heeft, dat kan er ook zijn als de klik er niet is?
Gratis prostitutie dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:23 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat als die klik er niet is, maar dan zal er dus nooit meer gebeuren dan een keer batsen, is voor een man ook wel fijn, zeker als hij een tijd droog staat. Maar seks en relaties staan niet persé op één lijn bij mannen.
Ik weet wel dat ik je ook niet zou hoeven, je hebt volgens mij zo'n alleen voor mannen zichtbare waarschuwingsticker op je voorhoofd: "SOA dispenser" met dat sletterige gedrag..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:23 schreef jennydl het volgende:
@ Ffleaming: waarom niet?Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik weet niet... Ik denk dan, deze jongen wordt me als het ware op een dienblaadje aangediend, en ik vind hem wel aantrekkelijk. Waarom zou ik daar dan geen gebruik van maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |