abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107958223
De afgelopen tijd heb ik het al een paar keer meegemaakt dat ik een leuke jongen ontmoette, dat hier een date van komt en dat het voor beide partijen op zich duidelijk is dat de echte 'klik' er niet is.

Toch wordt er op zo'n date dan gezoend, en op een gegeven moment komt het moment waarop besloten wordt of ik of hij wel of niet blijft slapen...

Vaak ben ik in zo'n situatie inmiddels wel in de stemming, en een keertje slapen (sex) kan dan in mijn ogen geen kwaad. Ik stuur hier dus op aan, maar wat ik nu dus al een paar keer meemaakte: de jongen in kwestie haakt af.

In 1 situatie stuurde de jongen zelf eigenlijk op het 'blijven slapen' aan, maar toen ik er op een gegeven moment op in ging, ging hij twijfelen en wou het uiteindelijk niet.

In een andere situatie was het al de 3e date, en op eerdere dates sliepen we al samen. En nu wou deze jongen opeens niet het slapen.

Waar ik eigenlijk mee zit, is het feit dat een 'man' mij in zo'n situatie afwijst voor sex... Ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste, maar ik weet dus niet of het toch het missen van aantrekkingskracht is bij die jongens om de seks te weigeren, of dat het misschien iets anders is.

Hebben jullie dit weleens meegemaakt, en wat denken jullie ervan?
pi_107958246
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:02 schreef jennydl het volgende:
De afgelopen tijd heb ik het al een paar keer meegemaakt dat ik een leuke jongen ontmoette, dat hier een date van komt en dat het voor beide partijen op zich duidelijk is dat de echte 'klik' er niet is.

Toch wordt er op zo'n date dan gezoend, en op een gegeven moment komt het moment waarop besloten wordt of ik of hij wel of niet blijft slapen...

Vaak ben ik in zo'n situatie inmiddels wel in de stemming, en een keertje slapen (sex) kan dan in mijn ogen geen kwaad. Ik stuur hier dus op aan, maar wat ik nu dus al een paar keer meemaakte: de jongen in kwestie haakt af.

In 1 situatie stuurde de jongen zelf eigenlijk op het 'blijven slapen' aan, maar toen ik er op een gegeven moment op in ging, ging hij twijfelen en wou het uiteindelijk niet.

In een andere situatie was het al de 3e date, en op eerdere dates sliepen we al samen. En nu wou deze jongen opeens niet het slapen.

Waar ik eigenlijk mee zit, is het feit dat een 'man' mij in zo'n situatie afwijst voor sex... Ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste, maar ik weet dus niet of het toch het missen van aantrekkingskracht is bij die jongens om de seks te weigeren, of dat het misschien iets anders is.

Hebben jullie dit weleens meegemaakt, en wat denken jullie ervan?
Leer je als een dame te gedragen in plaats van een slet en de jongens blijven wel.
pi_107958258
Lastig. Misschien dat je daardoor die jongens afschrikt? Als zij wat onzekerder zijn en jij dringt er voor hun te snel op aan. Of dringen is misschien een groot woord maar in ieder geval stuurt er naar toe dat ze dan dichtklappen? Maar als er een klik is en zeker op zo'n derde date zou daar in ieder geval over gesproken moeten kunnen worden zou je zeggen.

Heb je het met hun terug gekoppeld de dag erna ofzo?

Kan me voorstellen dat je het niet leuk vind. Maar geef ze wat tijd tast eerst een beetje af of die jongen wel al meteen met je sex wil hebben. Anders bouw het rustiger op.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:06:50 #4
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_107958260
als mannen sex met je weigeren moet je wel oerlelijk zijn of stinken
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_107958268
@Ffleamig: ja.... Daar kan ik inkomen, dat een jongen dit zo ziet.
@Partingglass: er is juist geen klik :) Ook bij die jongen waarmee het tot 3 dates kwam miste de echte klik. Ik heb er niks over teruggekoppeld, hij begon een dag later weer contact te zoeken en toen heb ik niet meer gereageerd (wat had het nog voor nut, dacht ik... en ik was een beetje beledigd :P)
pi_107958275
quote:
Ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste
Dan is de binnenkant waarschijnlijk niet heel mooi, een man zou op een eerste date geen sex laten lopen met een 'lekker wijf' als toch al duidelijk is dat het niks langdurig gaat worden tenzij je echt cuckoo overkomt/bent.

Of heb je een profiel waarin staat dat je God's gift to men bent en vervolgens een 13 in een dozijn slettebak?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:10:02 #7
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_107958283
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:06 schreef Waaghals het volgende:
Of gewoon niet interessant. Er gaat meer in een man zijn hoofd rond dan enkel die vleselijke lust. Dus denk niet te simpel van "ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste". Daar gaat het helemaal niet om. Als jij een makkelijke prooi bent haken een groep mannen al af, die hebben geen zin in een simpele vangst en doen liever er iets voor.
To doom or not to doom
pi_107958289
quote:
ONZIN!
Er zijn heel veel redenen waarom een persoon geen sex wil met een andere persoon.
Uiterlijk en geur tellen wel mee, ook de fysieke en geestelijke staat van beide personen telt mee.
Niet alle mannen willen sex omwille van de sex. Als het toch duidelijk is dat er geen blijvende relatie in het verschiet ligt, dan kan dat voor veel mensen genoeg reden zijn om dan ook niet te neuken.
pi_107958294
quote:
pi_107958309
Het is misschien wat zwart- wit van mij gedacht om te denken dat elke kerel wel sex zou willen hebben met een meisje dat er leuk uitziet...
pi_107958314
Maargoed; Godtje, Cutcake en Waaghals bevestigen dat beeld wel..
  Moderator dinsdag 14 februari 2012 @ 08:14:51 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_107958315
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:08 schreef jennydl het volgende:
@Partingglass: er is juist geen klik :) Ook bij die jongen waarmee het tot 3 dates kwam miste de echte klik. Ik heb er niks over teruggekoppeld, hij begon een dag later weer contact te zoeken en toen heb ik niet meer gereageerd (wat had het nog voor nut, dacht ik... en ik was een beetje beledigd :P)
Waarom zou je in vredesnaam seks willen hebben met iemand waar je geen klik mee hebt :?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_107958317
T
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:14 schreef jennydl het volgende:
Het is misschien wat zwart- wit van mij gedacht om te denken dat elke kerel wel sex zou willen hebben met een meisje dat er leuk uitziet...
Trollen zijn meestal geen leuk uitziende meisjes.
pi_107958318
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:14 schreef jennydl het volgende:
Nee hoor, als je er leuk uitziet en je hebt niet overduidelijk kortsluiting in je bovenkamer hoort dat geen probleem te zijn...
pi_107958372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:08 schreef jennydl het volgende:
Waarom heb je sex met jongens waar je geen klik mee hebt (alsof een klik al wel genoeg zou zijn), Kun je niet beter de hand aan jezelf slaan als je zo'n moeite hebt je driften onder controle te houden en gewoon je eer behouden?
pi_107958373
@ karina: omdat sex met aantrekkingskracht te maken heeft, dat kan er ook zijn als de klik er niet is?
pi_107958396
Ik denk dat je dan tot nu toe jongens gedate hebt die net verder kijken dan alleen de sex.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:23:08 #18
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_107958397
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:20 schreef jennydl het volgende:
@ karina: omdat sex met aantrekkingskracht te maken heeft, dat kan er ook zijn als de klik er niet is?
Tuurlijk kan dat als die klik er niet is, maar dan zal er dus nooit meer gebeuren dan een keer batsen, is voor een man ook wel fijn, zeker als hij een tijd droog staat. Maar seks en relaties staan niet persé op één lijn bij mannen.
To doom or not to doom
pi_107958403
@ Ffleaming: waarom niet? :) Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik weet niet... Ik denk dan, deze jongen wordt me als het ware op een dienblaadje aangediend, en ik vind hem wel aantrekkelijk. Waarom zou ik daar dan geen gebruik van maken?
pi_107958416
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:23 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat als die klik er niet is, maar dan zal er dus nooit meer gebeuren dan een keer batsen, is voor een man ook wel fijn, zeker als hij een tijd droog staat. Maar seks en relaties staan niet persé op één lijn bij mannen.
Gratis prostitutie dus
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2012 @ 08:25:33 #21
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_107958423
Ik ken mannen genoeg die geen seks met een vrouw willen omdat de klik er niet is. Niet alle mannen zijn geile sletten die puur hun aanhangsel achterna lopen.
Are you fokking to me?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:26:17 #22
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_107958429
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:24 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Gratis prostitutie dus
Gratis prositutie bestaat niet, dan is het geen prostitutie meer :P
To doom or not to doom
pi_107958430
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:23 schreef jennydl het volgende:
@ Ffleaming: waarom niet? :) Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik weet niet... Ik denk dan, deze jongen wordt me als het ware op een dienblaadje aangediend, en ik vind hem wel aantrekkelijk. Waarom zou ik daar dan geen gebruik van maken?
Ik weet wel dat ik je ook niet zou hoeven, je hebt volgens mij zo'n alleen voor mannen zichtbare waarschuwingsticker op je voorhoofd: "SOA dispenser" met dat sletterige gedrag..
pi_107958436
Tsja, dat op zich is goed nieuws om te horen :)

Ik voel me wel afgewezen in zo'n situatie... Hoe fout dat ook moge klinken, aangezien ik mezelf ook aanbied op een dienblaadje voor sex. Maar toch, als de jongen dan niet wil, vind ik dat best balen..
pi_107958441
(met het goede nieuws doel ik op de post van Mari30)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')