abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107958223
De afgelopen tijd heb ik het al een paar keer meegemaakt dat ik een leuke jongen ontmoette, dat hier een date van komt en dat het voor beide partijen op zich duidelijk is dat de echte 'klik' er niet is.

Toch wordt er op zo'n date dan gezoend, en op een gegeven moment komt het moment waarop besloten wordt of ik of hij wel of niet blijft slapen...

Vaak ben ik in zo'n situatie inmiddels wel in de stemming, en een keertje slapen (sex) kan dan in mijn ogen geen kwaad. Ik stuur hier dus op aan, maar wat ik nu dus al een paar keer meemaakte: de jongen in kwestie haakt af.

In 1 situatie stuurde de jongen zelf eigenlijk op het 'blijven slapen' aan, maar toen ik er op een gegeven moment op in ging, ging hij twijfelen en wou het uiteindelijk niet.

In een andere situatie was het al de 3e date, en op eerdere dates sliepen we al samen. En nu wou deze jongen opeens niet het slapen.

Waar ik eigenlijk mee zit, is het feit dat een 'man' mij in zo'n situatie afwijst voor sex... Ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste, maar ik weet dus niet of het toch het missen van aantrekkingskracht is bij die jongens om de seks te weigeren, of dat het misschien iets anders is.

Hebben jullie dit weleens meegemaakt, en wat denken jullie ervan?
pi_107958246
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:02 schreef jennydl het volgende:
De afgelopen tijd heb ik het al een paar keer meegemaakt dat ik een leuke jongen ontmoette, dat hier een date van komt en dat het voor beide partijen op zich duidelijk is dat de echte 'klik' er niet is.

Toch wordt er op zo'n date dan gezoend, en op een gegeven moment komt het moment waarop besloten wordt of ik of hij wel of niet blijft slapen...

Vaak ben ik in zo'n situatie inmiddels wel in de stemming, en een keertje slapen (sex) kan dan in mijn ogen geen kwaad. Ik stuur hier dus op aan, maar wat ik nu dus al een paar keer meemaakte: de jongen in kwestie haakt af.

In 1 situatie stuurde de jongen zelf eigenlijk op het 'blijven slapen' aan, maar toen ik er op een gegeven moment op in ging, ging hij twijfelen en wou het uiteindelijk niet.

In een andere situatie was het al de 3e date, en op eerdere dates sliepen we al samen. En nu wou deze jongen opeens niet het slapen.

Waar ik eigenlijk mee zit, is het feit dat een 'man' mij in zo'n situatie afwijst voor sex... Ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste, maar ik weet dus niet of het toch het missen van aantrekkingskracht is bij die jongens om de seks te weigeren, of dat het misschien iets anders is.

Leer je als een dame te gedragen in plaats van een slet en de jongens blijven wel.
pi_107958258
Lastig. Misschien dat je daardoor die jongens afschrikt? Als zij wat onzekerder zijn en jij dringt er voor hun te snel op aan. Of dringen is misschien een groot woord maar in ieder geval stuurt er naar toe dat ze dan dichtklappen? Maar als er een klik is en zeker op zo'n derde date zou daar in ieder geval over gesproken moeten kunnen worden zou je zeggen.

Heb je het met hun terug gekoppeld de dag erna ofzo?

Kan me voorstellen dat je het niet leuk vind. Maar geef ze wat tijd tast eerst een beetje af of die jongen wel al meteen met je sex wil hebben. Anders bouw het rustiger op.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:06:50 #4
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_107958260
als mannen sex met je weigeren moet je wel oerlelijk zijn of stinken
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_107958268
@Ffleamig: ja.... Daar kan ik inkomen, dat een jongen dit zo ziet.
@Partingglass: er is juist geen klik :) Ook bij die jongen waarmee het tot 3 dates kwam miste de echte klik. Ik heb er niks over teruggekoppeld, hij begon een dag later weer contact te zoeken en toen heb ik niet meer gereageerd (wat had het nog voor nut, dacht ik... en ik was een beetje beledigd :P)
pi_107958275
quote:
Ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste
Dan is de binnenkant waarschijnlijk niet heel mooi, een man zou op een eerste date geen sex laten lopen met een 'lekker wijf' als toch al duidelijk is dat het niks langdurig gaat worden tenzij je echt cuckoo overkomt/bent.

Of heb je een profiel waarin staat dat je God's gift to men bent en vervolgens een 13 in een dozijn slettebak?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:10:02 #7
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_107958283
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:06 schreef Waaghals het volgende:
Of gewoon niet interessant. Er gaat meer in een man zijn hoofd rond dan enkel die vleselijke lust. Dus denk niet te simpel van "ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste". Daar gaat het helemaal niet om. Als jij een makkelijke prooi bent haken een groep mannen al af, die hebben geen zin in een simpele vangst en doen liever er iets voor.
To doom or not to doom
pi_107958289
quote:
ONZIN!
Er zijn heel veel redenen waarom een persoon geen sex wil met een andere persoon.
Uiterlijk en geur tellen wel mee, ook de fysieke en geestelijke staat van beide personen telt mee.
Niet alle mannen willen sex omwille van de sex. Als het toch duidelijk is dat er geen blijvende relatie in het verschiet ligt, dan kan dat voor veel mensen genoeg reden zijn om dan ook niet te neuken.
pi_107958294
quote:
pi_107958309
Het is misschien wat zwart- wit van mij gedacht om te denken dat elke kerel wel sex zou willen hebben met een meisje dat er leuk uitziet...
pi_107958314
Maargoed; Godtje, Cutcake en Waaghals bevestigen dat beeld wel..
  Moderator dinsdag 14 februari 2012 @ 08:14:51 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_107958315
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:08 schreef jennydl het volgende:
@Partingglass: er is juist geen klik :) Ook bij die jongen waarmee het tot 3 dates kwam miste de echte klik. Ik heb er niks over teruggekoppeld, hij begon een dag later weer contact te zoeken en toen heb ik niet meer gereageerd (wat had het nog voor nut, dacht ik... en ik was een beetje beledigd :P)
Waarom zou je in vredesnaam seks willen hebben met iemand waar je geen klik mee hebt :?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_107958317
T
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:14 schreef jennydl het volgende:
Het is misschien wat zwart- wit van mij gedacht om te denken dat elke kerel wel sex zou willen hebben met een meisje dat er leuk uitziet...
Trollen zijn meestal geen leuk uitziende meisjes.
pi_107958318
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:14 schreef jennydl het volgende:
Nee hoor, als je er leuk uitziet en je hebt niet overduidelijk kortsluiting in je bovenkamer hoort dat geen probleem te zijn...
pi_107958372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:08 schreef jennydl het volgende:
Waarom heb je sex met jongens waar je geen klik mee hebt (alsof een klik al wel genoeg zou zijn), Kun je niet beter de hand aan jezelf slaan als je zo'n moeite hebt je driften onder controle te houden en gewoon je eer behouden?
pi_107958373
@ karina: omdat sex met aantrekkingskracht te maken heeft, dat kan er ook zijn als de klik er niet is?
pi_107958396
Ik denk dat je dan tot nu toe jongens gedate hebt die net verder kijken dan alleen de sex.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:23:08 #18
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_107958397
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:20 schreef jennydl het volgende:
@ karina: omdat sex met aantrekkingskracht te maken heeft, dat kan er ook zijn als de klik er niet is?
Tuurlijk kan dat als die klik er niet is, maar dan zal er dus nooit meer gebeuren dan een keer batsen, is voor een man ook wel fijn, zeker als hij een tijd droog staat. Maar seks en relaties staan niet persé op één lijn bij mannen.
To doom or not to doom
pi_107958403
@ Ffleaming: waarom niet? :) Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik weet niet... Ik denk dan, deze jongen wordt me als het ware op een dienblaadje aangediend, en ik vind hem wel aantrekkelijk. Waarom zou ik daar dan geen gebruik van maken?
pi_107958416
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:23 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat als die klik er niet is, maar dan zal er dus nooit meer gebeuren dan een keer batsen, is voor een man ook wel fijn, zeker als hij een tijd droog staat. Maar seks en relaties staan niet persé op één lijn bij mannen.
Gratis prostitutie dus
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2012 @ 08:25:33 #21
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_107958423
Ik ken mannen genoeg die geen seks met een vrouw willen omdat de klik er niet is. Niet alle mannen zijn geile sletten die puur hun aanhangsel achterna lopen.
Are you fokking to me?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:26:17 #22
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_107958429
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:24 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Gratis prostitutie dus
Gratis prositutie bestaat niet, dan is het geen prostitutie meer :P
To doom or not to doom
pi_107958430
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:23 schreef jennydl het volgende:
@ Ffleaming: waarom niet? :) Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik weet niet... Ik denk dan, deze jongen wordt me als het ware op een dienblaadje aangediend, en ik vind hem wel aantrekkelijk. Waarom zou ik daar dan geen gebruik van maken?
Ik weet wel dat ik je ook niet zou hoeven, je hebt volgens mij zo'n alleen voor mannen zichtbare waarschuwingsticker op je voorhoofd: "SOA dispenser" met dat sletterige gedrag..
pi_107958436
Tsja, dat op zich is goed nieuws om te horen :)

Ik voel me wel afgewezen in zo'n situatie... Hoe fout dat ook moge klinken, aangezien ik mezelf ook aanbied op een dienblaadje voor sex. Maar toch, als de jongen dan niet wil, vind ik dat best balen..
pi_107958441
(met het goede nieuws doel ik op de post van Mari30)
pi_107958457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:26 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Gratis prositutie bestaat niet, dan is het geen prostitutie meer :P
Dan is jennydl niet slim en economisch bezig, waarom zou je gratis weg geven waar je gemakkelijk veel geld voor kunt vangen als het toch alleen maar pretentieloze sex is?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:29:19 #27
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_107958460
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:26 schreef jennydl het volgende:
Tsja, dat op zich is goed nieuws om te horen :)

Ik voel me wel afgewezen in zo'n situatie... Hoe fout dat ook moge klinken, aangezien ik mezelf ook aanbied op een dienblaadje voor sex. Maar toch, als de jongen dan niet wil, vind ik dat best balen..
Dat doet menig vrouw, niks speciaals dus, niets meer dan een tijdelijke lust zullen de meeste mannen denken.
To doom or not to doom
  Moderator dinsdag 14 februari 2012 @ 08:29:24 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_107958462
quote:
Is aantrekkingskracht niet hetzelfde als een klik?

En als je wilt antwoorden op een post kun je beter quoten, dat maakt e.e.a. wat duidelijker ;)
niet zo tof doen
pi_107958466
Neem het niette persoonlijk op heeft geen zin om er onzeker of zo over te worden. leg je zelf iets minder op dat dienblaadje. Iets minder makkelijk. Veel jongens zullen daar juist onzeker door worden.
pi_107958471
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:25 schreef Marie30 het volgende:
Ik ken mannen genoeg die geen seks met een vrouw willen omdat de klik er niet is. Niet alle mannen zijn geile sletten die puur hun aanhangsel achterna lopen.
Wat mensen zeggen s niet per sé waar.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:30:07 #31
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_107958472
TS klinkt als een slet
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_107958480
Hoezo wordt een jongen onzeker als ik mijzelf als 't ware aanbied voor sex? Dat snap ik niet.. :)
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2012 @ 08:31:20 #33
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_107958481
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:29 schreef CutCake het volgende:

[..]

Wat mensen zeggen s niet per sé waar.
Klopt, maar ik heb twee broers en twaalf neven (Italiaanse familie)... ik hoef niet enkel op hun woord af te gaan, ik zie dat ook gebeuren...
Are you fokking to me?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:33:38 #34
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_107958501
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:27 schreef jennydl het volgende:
(met het goede nieuws doel ik op de post van Mari30)
Als je met je muis op een post hangt verschijnen er rechtsbovenin die post wat kleine icoontjes.

Klik op quote.png en je quote die persoon. Maakt het voor iedereen een stuk makkelijker om te lezen. :P.

Verder moet je je niet al te veel in de put laten praten door de mensen hier, ze praten je zo een complex aan.

Ik zou als ik jou was ook wat kieskeuriger zijn, je duikt wel heel makkelijk met jan en alleman het bed in geloof ik. Moet je helemaal zelf weten maar op een gegeven moment gaat het tegen je werken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_107958503
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:31 schreef jennydl het volgende:
Hoezo wordt een jongen onzeker als ik mijzelf als 't ware aanbied voor sex? Dat snap ik niet.. :)
Kan onzeker worden niet perse zo. Je komt daardoor over als iemand die heel makkelijk is daarin, dus waarschijnlijk al vaak gedaan en met veel mannen dus veel ervaring. Als je net die date hebt met een kraag onzekerdere jongen intimideer je hem daar misschien wel mee.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:34:19 #36
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_107958508
quote:
Zoals ik al zei, er zijn ook mannen die dit zien als een dreiging. De man neemt normaal gesproken het initiatief of in ieder geval de controle, dat gaat niet werken als jij je zo opstelt (bij sommige mannen).
To doom or not to doom
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:34:40 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107958510
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:33 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Kan onzeker worden niet perse zo. Je komt daardoor over als iemand die heel makkelijk is daarin, dus waarschijnlijk al vaak gedaan en met veel mannen dus veel ervaring. Als je net die date hebt met een kraag onzekerdere jongen intimideer je hem daar misschien wel mee.
Dus je moet eigenlijk de hele tijd tegenstribbelen en dan uiteindelijk net voordat ie binnendringt toegeven :')
pi_107958523
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:31 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb twee broers en twaalf neven (Italiaanse familie)... ik hoef niet enkel op hun woord af te gaan, ik zie dat ook gebeuren...
Zijn jullie zó close dan dat je er naast staat als het (net) gebeurt?

Mannen kunnen gewoon makkelijker/zonder gevoelens sex hebben met een vrouw, een man komt op een dag zo 30 vrouwen tegen waar het makkelijk op lukt, dat ze het niet doen heeft andere redenen dan dat vrouwen het niet zo makkelijk doen.
pi_107958530
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus je moet eigenlijk de hele tijd tegenstribbelen en dan uiteindelijk net voordat ie binnendringt toegeven :')
Nee, maar het scheelt nogal of het 'spontaan' gebeurt of dat je zegt: luister schat, het gaat natuurlijk niks worden tussen ons maar we kunnen wel ff neuken natuurlijk".
pi_107958550
Zo makkelijk verkregen en met hetzelfde gemak geloosd.
pi_107958561
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:) ik denk dat je bij dat type jongens niet aan tegenstribbelen toe komt. Die doet waarschijnlijk niets met je bij je. Dat is of meer tijd geven of misschien voorzichtiger aan pakken op het moment dat je naast em in bed ligt over zijn rug kriebelen ofzo. Heb kneden, bewerken. Weet ik het. Ben creatief.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:49:07 #42
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107958661
Als je makkelijk bent is het heel aanlokkelijk om erop en eraf te gaan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:55:42 #43
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_107958749
Wellicht vonden die gozers het dan toch een afknapper dat je zo snel je benen spreidt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_107958765
Misschien hebben die jongens meerdere dates? en daar klikt het wel

dan zullen ze zich schuldig voelen tegen over hun toekomstige vriendin.
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:57:01 #45
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_107958769
quote:
Na ik ga ook niet zomaar met iedereen het bed in hoor ;)
Behalve als ze echt lekker is dan doet elke jongen het anders ben je een homo
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:08:38 #46
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_107958936
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:10 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Of gewoon niet interessant. Er gaat meer in een man zijn hoofd rond dan enkel die vleselijke lust.
Dit dus, niet iedereen man denkt met zijn pik (en loopt deze alleen maar achterna).

Wel grappig dat (jonge) vrouwen altijd denken dat het alleen maar om de seks te doen is bij mannen.
pi_107958958
TS date homo's. Bel maar een keer als je een echte man wil.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:11:35 #48
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_107958994
Jij hebt homo's gedate. Want als jij lekker bent.zou je zeker geneukt worden. Want zo zijn wij. Ik wel tenminste.
pi_107959015
Niet elke jongen is hetzelfde.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_107959018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:10 schreef A-mineur het volgende:

[..]
Er gaat meer in een man zijn hoofd rond dan enkel die vleselijke lust.
Haha.

Nee.

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:12:46 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107959020
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:12 schreef HSG het volgende:
Niet elke jongen is hetzelfde.
Dat meen je :o
pi_107959034
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat meen je :o
ja
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:13:38 #53
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107959037
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:11 schreef BeamofLight het volgende:
Jij hebt homo's gedate. Want als jij lekker bent.zou je zeker geneukt worden. Want zo zijn wij. Ik wel tenminste.
Je spreekt wel voor het merendeel van de mannelijke bevolking, denk ik.
pi_107959040
Check de simpele zielen hier eens die mannen homo noemen. :').
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:21:23 #55
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_107959178
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:13 schreef zarGon het volgende:
En dan vrouwen wel hoeren noemen als ze veel gasten palen :').
To doom or not to doom
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:21:59 #56
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_107959187
Misschien dachten zij ook wel dat er geen klik was en zijn ze bang dat jij daar anders over denkt & dat jij na de seks maar wilt blijven daten ofzo.
pi_107959229
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:13 schreef zarGon het volgende:
Als TS een beetje geefbaar is en de mannen met wie ze date haar niet pakken als ze dat overduidelijk wil zijn inderdaad niet 100% hetero.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_107959256
Er zijn ook vrouwen bij wie ik na het daten seks heb geweigerd. Niet omdat ze niet lekker zijn maar omdat de klik inderdaad mist en ik drama vermoed als ik er toch op inga. Onderbuikgevoel, geen zin in gezeik. Dan maar mijn zak een ander keertje legen.

Zal dus wel aan een ander aspect van je houding liggen want als je gewoon relaxed bent, niet volkomen sletterig en aantrekkelijk dan zouden ze het wel gewoon doen. Of je date alleen met van die moralistische figuren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:21 schreef Tante-Leen het volgende:
Misschien dachten zij ook wel dat er geen klik was en zijn ze bang dat jij daar anders over denkt & dat jij na de seks maar wilt blijven daten ofzo.
Dit dus eigenlijk. Als ik dit gevoel heb dan wordt er niet geneukt.
pi_107959499
De voornaamste reden waarom je als man soms eenvoudig bereikbare sex weigert is wegens de angst voor een 'psycho-bitch'... zo'n meisje dat na een keertje sex opeens allerhande claims gaat leggen, zich gaat voorstellen als 'je vriendin' en die je dan niet makkelijk meer kwijtraakt...

Vrijwel geen jongen zal 'consequentieloze en betekenisloze sex' zomaar weigeren... enkel is het bij sommige vrouwen zo dat je vooraf al kunt zien dat het niet consequentieloos is, maar het kan uitlopen in een tijd eng achtervolgt te worden...

misschiend at TS die indruk wekt, eerlijk gezegd vind ik haar beschrijving van de dates niet zo erg wijzen op iemand die wat sociale contacten erg 'labiel' handelt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:39:20 #60
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_107959559
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Er zijn ook vrouwen bij wie ik na het daten seks heb geweigerd. Niet omdat ze niet lekker zijn maar omdat de klik inderdaad mist en ik drama vermoed als ik er toch op inga. Onderbuikgevoel, geen zin in gezeik. Dan maar mijn zak een ander keertje legen.

Zal dus wel aan een ander aspect van je houding liggen want als je gewoon relaxed bent, niet volkomen sletterig en aantrekkelijk dan zouden ze het wel gewoon doen. Of je date alleen met van die moralistische figuren.

[..]

Dit dus eigenlijk. Als ik dit gevoel heb dan wordt er niet geneukt.
Ik denk dat dit wel eens een hele goede reden zou kunnen zijn ja.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:44:54 #61
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_107959683
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:30 schreef Hyman het volgende:
TS klinkt als een slet
:N
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_107960090
quote:
Misschien vind ze het eng om iemand mee te maken die daar zo vrij in is? Weten ze niet wat ze overkomt oid.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:06:57 #63
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107960120
quote:
Het is misschien niet wat ze verwachten.
pi_107960142
Hoe oud ben je jennydl?
  Forum Admin dinsdag 14 februari 2012 @ 10:08:12 #65
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_107960149
Misschien moet je het niet bediscussiëren maar gewoon vanuit het zoenen wat op de tast verder gaan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_107960171
Ik doe zelf ook al 15 jaar niet meer aan onverschillige seks. Ik word daar gewoon niet zo vrolijk van. "A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" ? Voor mij niet. Het gaat er niet om dat het de liefde van mijn leven moet zijn, maar ik zoek geen lijf bij mijn libido, ik ga niet uit een soort algemene geilheid een vrouw erbij zoeken. Als ik een lijf met een goeie kop erop tegenkom dan is dat libido er ook wel.

Misschien ben ik daar dan een wijf in, het zij zo. Ik vind het in die zin mannelijk dat ik een algemene geilheid gewoon als gegeven accepteer en niet het idee heb dat dat ook daadwerkelijk tot seks moet leiden. Toen ik 14 was werd ik tijdens de wiskundeles al geil van de combinatie van 'gelijkbenig' en 'driehoek'. Misschien hebben vrouwen die ervaring niet en kunnen ze niet zo goed omgaan met wel geil zijn en toch geen seks hebben. Ik wil leuke seks, een individueel gericht libido.

Het lijkt me niet dat ik de enige ben. Wat betreft de mannen die zeggen dat je geen vent bent of een homo bent als je als niet over een lekker wijf heengaat als je de kans krijgt: Beggers can't be choosers. Als je niet voor je eigen eten kunt zorgen ben je ook blij met een half afgekloven kippenpoot in een vuilnisbak. Ik niet, ik heb de keuzevrijheid om seks aan me voorbij te laten gaan, ik kies ook het eten wat ik lekker vind en stop niet alles wat voor het grijpen ligt in mijn mond. Dat maakt vrouwen wel eens onzeker of het beledigt ze. Ik wil daar best wel eens een smoesje voor verzinnen om de pijn te verzachten, maar anderzijds vind ik het op mijn beurt ook weer vrij beledigend om mijn seks voor vanzelfsprekend aan te nemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_107960199
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:26 schreef CutCake het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ik je ook niet zou hoeven, je hebt volgens mij zo'n alleen voor mannen zichtbare waarschuwingsticker op je voorhoofd: "SOA dispenser" met dat sletterige gedrag..
LOL. Zit ik hier op maroc.nl ofzo? :')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:21:44 #68
343340 Zonnnestraaaltje
Verblindt als je te lang kijkt
pi_107960396
Ik denk dat die mannen wel betekenisloze seks willen, gewoon even iemand in hun bed, maar voor de rest niks serieus willen. Misschien wachten met seks als je er echt iets serieus van wilt maken? Hopelijk heb je hier wat aan ;)
pi_107960439
Het is heel simpel, mannen willen veroveren en als jij makkelijk het bed in duikt met iemand dan is de lol er als man zijnde snel af.
Wil je meer met een jongen, dan adviseer ik je om wat harder to get te spelen!
pi_107960525
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Het is heel simpel, mannen willen veroveren en als jij makkelijk het bed in duikt met iemand dan is de lol er als man zijnde snel af.
Hard to get, want als een vrouw nee zegt bedoeld ze ja :')
pi_107960526
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Jij snapt hem, het jagen is vele malen leuker dan de daad zelve.
pi_107960564
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat betreft de mannen die zeggen dat je geen vent bent of een homo bent als je als niet over een lekker wijf heengaat als je de kans krijgt: Beggers can't be choosers.
Dat zijn die 14-jarigen die geil worden bij de wiskundeles.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107960592
TS ik had een paar jaar terug ook leuk contact met een dame. Ook zij bood al heel erg snel aan seks te hebben, echt bizar snel. Toen wou ik ook niet meer, terwijl ik het in eerste instantie wel met haar wou doen. Gewoon omdat ze te snel ging en ik de controle verloor. Ik persoonlijk hou er niet van als vrouwen zichzelf zo makkelijk weggeven. Misschien is het bij jou hetzelfde, wil je gewoon te graag en intimideer je de mannen. Het hoeft niet met je uiterlijk te maken te hebben, anders had je dat al eerder gemerkt denk ik.
pi_107960676
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik doe zelf ook al 15 jaar niet meer aan onverschillige seks. Ik word daar gewoon niet zo vrolijk van. "A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" ? Voor mij niet. Het gaat er niet om dat het de liefde van mijn leven moet zijn, maar ik zoek geen lijf bij mijn libido, ik ga niet uit een soort algemene geilheid een vrouw erbij zoeken. Als ik een lijf met een goeie kop erop tegenkom dan is dat libido er ook wel.

Misschien ben ik daar dan een wijf in, het zij zo. Ik vind het in die zin mannelijk dat ik een algemene geilheid gewoon als gegeven accepteer en niet het idee heb dat dat ook daadwerkelijk tot seks moet leiden. Toen ik 14 was werd ik tijdens de wiskundeles al geil van de combinatie van 'gelijkbenig' en 'driehoek'. Misschien hebben vrouwen die ervaring niet en kunnen ze niet zo goed omgaan met wel geil zijn en toch geen seks hebben. Ik wil leuke seks, een individueel gericht libido.

Het lijkt me niet dat ik de enige ben. Wat betreft de mannen die zeggen dat je geen vent bent of een homo bent als je als niet over een lekker wijf heengaat als je de kans krijgt: Beggers can't be choosers. Als je niet voor je eigen eten kunt zorgen ben je ook blij met een half afgekloven kippenpoot in een vuilnisbak. Ik niet, ik heb de keuzevrijheid om seks aan me voorbij te laten gaan, ik kies ook het eten wat ik lekker vind en stop niet alles wat voor het grijpen ligt in mijn mond. Dat maakt vrouwen wel eens onzeker of het beledigt ze. Ik wil daar best wel eens een smoesje voor verzinnen om de pijn te verzachten, maar anderzijds vind ik het op mijn beurt ook weer vrij beledigend om mijn seks voor vanzelfsprekend aan te nemen.
Hier ben ik het eigenlijk wel roerend mee eens.
pi_107960707
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Hier ben ik het eigenlijk wel roerend mee eens.
Dito.
pi_107960753
quote:
er is ook een verschil tussen een meisje dat gewoon duidelijk maakt dat ze er zélf zin in heeft, en graag sex wil.
en aan de andere kant een meisje dat zich 'aanbied' en de jongen aangeeft 'dat die er wel ff overheen mag'....

het eerste is idd erg opwindend en geeft vaak veel plezier, het tweede is eerder een beetje treurig en passief.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:46:24 #77
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_107960900
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:25 schreef Marie30 het volgende:
Dit.

Ik heb meerdere malen iemand afgewezen omdat de 'klik' er niet was. Zelfs een keer tijdens de rit naar haar huis toe.. Dit kan puur aan mij liggen, maar persoonlijk heb ik -ook met one-night-stands- liever iemand waarmee het goed klikt.
Get this guy a jockstrap and a cookie!
pi_107962007
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:31 schreef HyperViper het volgende:
TS ik had een paar jaar terug ook leuk contact met een dame. Ook zij bood al heel erg snel aan seks te hebben, echt bizar snel. Toen wou ik ook niet meer, terwijl ik het in eerste instantie wel met haar wou doen. Gewoon omdat ze te snel ging en ik de controle verloor. Ik persoonlijk hou er niet van als vrouwen zichzelf zo makkelijk weggeven. Misschien is het bij jou hetzelfde, wil je gewoon te graag en intimideer je de mannen. Het hoeft niet met je uiterlijk te maken te hebben, anders had je dat al eerder gemerkt denk ik.
Anderzijds is het idee van haarzelf weggeven misschien ook wat ouderwets? Wat dacht je ervan het ook eens te zien als iemand die makkelijk neemt wat ze wil hebben?

Ik knap persoonlijk vooral af op vrouwen die zich laten pakken, van die vrouwen die ja zeggen als je maar lang genoeg doorzeurt en glad genoeg praat. Vrouwen die zelf weten wat ze willen hebben en rechtstreeks op hun doel afgaan vind ik al een stuk aantrekkelijker.
pi_107962111
Okeej.. Verschillende verklaringen dus.

Ik begrijp wel dat het wat charmanter is als een meisje zich niet meteen zo bereikbaar opstelt voor de sex, dat is vice versa hetzelfde... Een jongen die een beetje eisen stelt komt ook een stuk eleganter over dan een jongen die er meteen op jumpt..

Ik ga dan ook alleen snel met iemand naar bed als de klik er toch niet echt is. En dit gebeurt maar af en toe hoor; ik ben geen slet :)

Maar wat ik niet snap, is dat een jongen tijdens de date (als de klik er niet echt is) wel de indruk wekt dat hij sex wil (door te verleiden, zoenen etc), en dat ik hier dan een voorstel in doe en dat hij dan uiteindelijk toch afhaakt.

Of dat een jongen na 3 dates opeens geen zin heeft om te blijven slapen (sex dus afhoudt), maar de dagen erna wel weer contact zoekt.

Maargoed, waarschijnlijk heeft het iets te maken met het missen van de klik. Of ze knappen af op het feit dat ik zo snel wil ofzo.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 februari 2012 @ 11:33:05 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107962144
Ook jongens hebben soms zelfrespect.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 februari 2012 @ 11:34:01 #81
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107962168
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:36 schreef RM-rf het volgende:
De voornaamste reden waarom je als man soms eenvoudig bereikbare sex weigert is wegens de angst voor een 'psycho-bitch'... zo'n meisje dat na een keertje sex opeens allerhande claims gaat leggen, zich gaat voorstellen als 'je vriendin' en die je dan niet makkelijk meer kwijtraakt...

Vrijwel geen jongen zal 'consequentieloze en betekenisloze sex' zomaar weigeren... enkel is het bij sommige vrouwen zo dat je vooraf al kunt zien dat het niet consequentieloos is, maar het kan uitlopen in een tijd eng achtervolgt te worden...

misschiend at TS die indruk wekt, eerlijk gezegd vind ik haar beschrijving van de dates niet zo erg wijzen op iemand die wat sociale contacten erg 'labiel' handelt.
en dit... met name.
pi_107962200
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 11:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Anderzijds is het idee van haarzelf weggeven misschien ook wat ouderwets? Wat dacht je ervan het ook eens te zien als iemand die makkelijk neemt wat ze wil hebben?
Dat was ook het geval. Ik raakte geïntimideerd omdat ik het niet gewend was (zeker niet met deze agressie) en raakte gelijk alle interesse kwijt. Geïntimideerd i guess, ik weet niet waarom. Maar het beviel mij totaal niet. Ze zei bijvoorbeeld dingen als: "Ja je moet toch je zaad kwijt" True story. :{ Ik kan het moeilijk uitleggen, maar een vrouw die zo te werk gaat schrikt mij eerder af.
pi_107962230
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 11:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik knap persoonlijk vooral af op vrouwen die zich laten pakken, van die vrouwen die ja zeggen als je maar lang genoeg doorzeurt en glad genoeg praat. Vrouwen die zelf weten wat ze willen hebben en rechtstreeks op hun doel afgaan vind ik al een stuk aantrekkelijker.
Wat jij zegt, dat je afknapt op vrouwen die je kan pakken als je maar lang genoeg doorzeurt en glad praat... Dat herken ik wel. Daar ben ik er wel 1 van, maar dat hangt heel erg samen met het feit dat ik je dan wel aantrekkelijk vindt. En moeilijk weerstand daaraan kan bieden..

Maar wat ik daarin dan niet snap: waarom zou je zo lang doorzeuren en glad praten, als je doel de sex niet is? Is het dan een soort test van het meisje ofzo, of ze zwicht en wat dus volgens jou een afknapper is?
pi_107962892
Nee, je doet gewoon wat je moet doen als man om niet als een oncharmante sukkel / lompe boer over te komen. Zelfs bij vrouwen waar je van het begin af aan geen echte interesse in hebt, moet je tot op zekere hoogte leuk doen om in de ogen van de rest van de wereld aantrekkelijk te blijven. Het is immers beter dat je leuk blijft doen zodat het meisje jou wel ziet zitten, maar jij haar niet, dan dat je je spel abrupt stopzet en het meisje en jij als twee dode pieren met elkaar omgaan. In zulke gevallen rekent de omgeving het vooral de jongen aan (die zal wel zo lomp zijn dat het meisje erook geen zin meer in heeft) en dat wil je als man voorkomen.

Veel mannen doen dus leuk tegen alle vrouwen van ~ hun leeftijd, gewoon om de hele omgeving te laten zien dat ze aantrekkelijk zijn. Dit leidt ertoe dat sommige vrouwen denken dat mannen "altijd wel willen". Klopt voor sommige mannen, maar niet voor alle: ik vind de seks bijvoorbeeld niet eens leuk als het meisje zo'n instelling heeft als jij. Maar als ik alle vrouwen die ik niet leuk vind zakelijk zou behandelen of zelfs zou negeren, dan zouden de vrouwen die ik wél leuk vind me ook als een asexuele hork of nerd zien die geen idee heeft hoe hij een vrouw kan plezieren en zich er daarom maar afzijdig van houdt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Polarcat op 14-02-2012 12:02:26 ]
pi_107963379
Oke, je doet het als man dan voor je imago dus, om jezelf aantrekkelijker te maken.

Het kan ook leiden tot een imago van player, foute man, klootzak, he? Als je meisjes gaat verleiden die je eigenlijk niet wilt, om ze vlak voor het moment supreme te dizzen (of is het met een 's').

Doe je het dan niet ook stiekem om jezelf 'the man' te voelen? Een beetje een ego- boost, dus?

Ik begrijp wel dat ik niet erg charmant overkom, maar als ik op date ben met een aantrekkelijke jongen die mij gaat verleiden (los van het feit dat de klik er niet echt is), en ik krijg zin, dan is dat ergens toch ook wel menselijk?

Ik kan dan weleens zwichten omdat ik er geen weerstand tegen kan bieden.

En ik denk ook wel eens: 'och ja, dan gebeurt er weer eens wat'.

Dat is misschien heel fout, maar hej, ik zal de enige niet zijn toch? ;)
pi_107963509
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:10 schreef jennydl het volgende:
Oke, je doet het als man dan voor je imago dus, om jezelf aantrekkelijker te maken.

Het kan ook leiden tot een imago van player, foute man, klootzak, he? Als je meisjes gaat verleiden die je eigenlijk niet wilt, om ze vlak voor het moment supreme te dizzen (of is het met een 's').

Doe je het dan niet ook stiekem om jezelf 'the man' te voelen? Een beetje een ego- boost, dus?

Ik begrijp wel dat ik niet erg charmant overkom, maar als ik op date ben met een aantrekkelijke jongen die mij gaat verleiden (los van het feit dat de klik er niet echt is), en ik krijg zin, dan is dat ergens toch ook wel menselijk?

Ik kan dan weleens zwichten omdat ik er geen weerstand tegen kan bieden.

En ik denk ook wel eens: 'och ja, dan gebeurt er weer eens wat'.

Dat is misschien heel fout, maar hej, ik zal de enige niet zijn toch? ;)
Wel heel typisch, een hele thread vol aan mensen die zeggen dat het misschien wel eens met jouw houding te maken kan hebben, en het enige argument dat je voor waarheid aanneemt is de enige jongen die claimt dat jongens dat doen om aantrekkelijk gevonden te worden....

Volgens mij hoor je alleen maar wat je wilt horen.
pi_107963643
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:10 schreef jennydl het volgende:
Het begint mij nu duidelijk te worden waarom die jongens geen zin in jou hebben. :r

quote:
13s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:

Inderdaad.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:18:27 #88
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107963691
quote:
Dat lijkt me ook ja.
pi_107963802
quote:

[..]

Wel heel typisch, een hele thread vol aan mensen die zeggen dat het misschien wel eens met jouw houding te maken kan hebben, en het enige argument dat je voor waarheid aanneemt is de enige jongen die claimt dat jongens dat doen om aantrekkelijk gevonden te worden....

Nee ik neem het niet voor waarheid aan, ik trek het juist in twijfel! Ik betwijfel of je jezelf als man aantrekkelijk maakt door de klootzak uit te gaan hangen en meiden die je eigenlijk niet wilt zogenaamd wijs te maken dat je dat wel wilt door ze te verleiden met je gladde praatjes enz (en wellicht zelfs met haar te zoenen).

Ik denk dat je je aantrekkelijker maakt als man door gewoon leuk, vriendelijk en flirterig met alle meisjes om te gaan, maar wel bepaalde eisen en standaarden te hanteren en niet met elke chick naar bed te gaan.

En ik hoor niet alleen wat ik wil horen hoor, ik lees wel dat het met mn houding te maken heeft (te snel/makkelijk, misschien de indruk wekken dat een jongen na die sex nog niet van mij af is, enz).
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:21:31 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107963812
Als er geen klik is, dan heb ik helemaal geen zin in seks met je. Niks mis met seks zonder liefde, maar seks zonder enige klik is wel erg mechanisch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107963911
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef Copycat het volgende:
Als er geen klik is, dan heb ik helemaal geen zin in seks met je. Niks mis met seks zonder liefde, maar seks zonder enige klik is wel erg mechanisch.
Wat maakt die klik dan nog voor een verschil? Je gaat toch geen gesprek voeren of grappen tappen terwijl je bezig bent? Gewoon even knallen en weer gaan toch? Als het een aantrekkelijke man betreft.
pi_107963994
Nou, precies :) Sex is wel leuker met iemand waar een klik mee is, en nog leuker met iemand waarbij je liefde voelt.

Maar om gewoon even simpel aan je trekken te komen maakt het allemaal verder niet zo veel uit toch.. Tuurlijk moet er wel aantrekkingskracht zijn, dat wel.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:28:24 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107964032
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:24 schreef HyperViper het volgende:

Wat maakt die klik dan nog voor een verschil? Je gaat toch geen gesprek voeren of grappen tappen terwijl je bezig bent? Gewoon even knallen en weer gaan toch? Als het een aantrekkelijke man betreft.
Als ik geen enkele klik heb met iemand, dan voel ik me er op geen enkele manier tot aangetrokken. Voor mij een onmisbare voorwaarde. Kun je nog zo mooi eruitzien, als ik je als een leeg vat zie, word ik niet opgewonden van je.
En juist tijdens seks is humor vaak goed op zijn plek. .
  Moderator dinsdag 14 februari 2012 @ 12:29:53 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_107964082
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik ga echt niet naar bed met iemand die er alleen maar leuk uitziet maar waar ik verder helemaal niets mee heb. Als ik aan mijn trekken wil komen (die uitdrukking alleen al), dan kan ik dat zelf ook wel.
niet zo tof doen
pi_107964104
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:27 schreef jennydl het volgende:
Nou, precies :) Sex is wel leuker met iemand waar een klik mee is, en nog leuker met iemand waarbij je liefde voelt.

Maar om gewoon even simpel aan je trekken te komen maakt het allemaal verder niet zo veel uit toch.. Tuurlijk moet er wel aantrekkingskracht zijn, dat wel.
Ik vat 'geen klik' op als dat het dus totaal niet samengaat. Ik heb heel wat gedate en ben zat vrouwen tegengekomen met wie ik graag een biertje zou drinken, maar dat is geen relatiemateriaal. Daar kan ik wel het bed mee in, dus het klikte wel tot op zekere hoogte. Als ik er ook niet het bed mee in wil dat is er dus geen enkele klik en dan kan ze nog zo lekker zijn, ik pas er dan voor.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef jennydl het volgende:

[..]

Nee ik neem het niet voor waarheid aan, ik trek het juist in twijfel! Ik betwijfel of je jezelf als man aantrekkelijk maakt door de klootzak uit te gaan hangen en meiden die je eigenlijk niet wilt zogenaamd wijs te maken dat je dat wel wilt door ze te verleiden met je gladde praatjes enz (en wellicht zelfs met haar te zoenen).

Ik denk dat je je aantrekkelijker maakt als man door gewoon leuk, vriendelijk en flirterig met alle meisjes om te gaan, maar wel bepaalde eisen en standaarden te hanteren en niet met elke chick naar bed te gaan.

En ik hoor niet alleen wat ik wil horen hoor, ik lees wel dat het met mn houding te maken heeft (te snel/makkelijk, misschien de indruk wekken dat een jongen na die sex nog niet van mij af is, enz).
De vraag is, wie verleidt wie? Ik heb mij nooit de man gevoeld als ik iemand afwijs voor seks, maar ik heb ook nooit het idee gehad iemand te verleiden. Toch werd er naar gehint of soms zelfs voorgesteld. Wellicht heb jij hier zelf meer de hand in dan je denkt.
pi_107964105
Maar heb je dan niet zoiets van: och, waarom niet?

Of dan liever geen sex?

(bij nader inzien ga ik mezelf steeds fouter vinden klinken :S)
pi_107964136
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:30 schreef jennydl het volgende:

Of dan liever geen sex?

(bij nader inzien ga ik mezelf steeds fouter vinden klinken :S)
Definieer geen klik. Geen klik is wat Copycat zegt, dan is er geen enkele vorm van interesse aan mijn kant. Als je jezelf er niet mee ziet trouwen maar wel goed met deze persoon op kan schieten dan kan ik me voorstellen dat je er mee zou neuken, maar dan is er dus wel sprake van enige klik.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:32:20 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107964145
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:30 schreef jennydl het volgende:

Nee, want dan weet ik bij voorbaat al dat het een deceptie wordt. Nogmaals: niks tegen casual sex, maar er moet wel een bepaalde aantrekkingskracht zijn.
pi_107964169
Voor mij zijn 'een klik' en 'aantrekkingskracht' 2 verschillende dingen.

Een klik heb je als je qua persoonlijkheid goed met elkaar overweg kunt, aantrekkingskracht is puur fysiek.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:34:51 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107964208
Voor mij is dat een wisselwerking. Als je te dom bent om te poepen, kun je nog zo mooi zijn, maar vind ik je verre van aantrekkelijk en mist dus ook de klik.
pi_107964218
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:33 schreef jennydl het volgende:

Een klik heb je als je qua persoonlijkheid goed met elkaar overweg kunt, aantrekkingskracht is puur fysiek.
Dus aantrekkingskracht kan alleen maar fysiek zijn? Die jongen kan verder een uitgehold figuur zijn met de diepgang van een peuterbadje?

Dan vind ik je wel vreemd ja. Ik moet op z'n minst een gezellige avond met iemand kunnen hebben voordat ik er mee het bed in kan. Iemand alleen maar lekker vinden is niet genoeg.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:35:18 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107964226
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:33 schreef jennydl het volgende:

Ik heb wel beide nodig wil ik met iemand het bed induiken. In welke mate het aanwezig is, verschilt wel eens. Maar het is er wel .
pi_107964578
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ik geen enkele klik heb met iemand, dan voel ik me er op geen enkele manier tot aangetrokken. Voor mij een onmisbare voorwaarde. Kun je nog zo mooi eruitzien, als ik je als een leeg vat zie, word ik niet opgewonden van je.
Duidelijk.
pi_107964642
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 11:35 schreef jennydl het volgende:

[..]

Wat jij zegt, dat je afknapt op vrouwen die je kan pakken als je maar lang genoeg doorzeurt en glad praat... Dat herken ik wel. Daar ben ik er wel 1 van, maar dat hangt heel erg samen met het feit dat ik je dan wel aantrekkelijk vindt. En moeilijk weerstand daaraan kan bieden..

Maar wat ik daarin dan niet snap: waarom zou je zo lang doorzeuren en glad praten, als je doel de sex niet is? Is het dan een soort test van het meisje ofzo, of ze zwicht en wat dus volgens jou een afknapper is?
Ik zeur niet. Het is graag of niet, je vindt me leuk of niet. Als je me leuk vindt en ik jou leuk vindt dan schaam ik me niet voor voor mijn eigen ongeduld, maar dat is niet per se de norm die ik stel voor een ander. Maar zwichten vind ik inderdaad niet aantrekkelijk, ik wil er best moeite voor doen, maar wel voor een 'ja, graag' en niet voor 'vooruit dan maar, omdat je zo je best hebt gedaan', dus omdat ze mij aantrekkelijk vindt of is gaan vinden, niet omdat ze vindt dat ik rendement op mijn investering verdiend heb.

Vrouwen zoeken ook vaak excuus om het toch te doen, dan vind ik dus ook niet aantrekkelijk. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat een vrouw dan wel het bed in wil, maar dan wel voor meer dan zo maar even een nachtje. Dan zeg ik dat ik dat niet kan beloven als dat zoals meestal niet het geval en dat dat nog open staat, en dan ben ik ook wel zo lomp om haar te vertellen dat als ze slechts een een excuus zoekt om dampende seks te hebben en dat als ze dat excuus nodig heeft ik haar daartoe niet van beloftes ga voorzien die ik misschien niet ga waarmaken.

Daar wordt dan verschillend op gereageerd. De ene vind dat ik daar eigenlijk wel gelijk in heb of realiseert zich dat het inderdaad altijd maar afwachten is qua vervolg. De ander wil eerst zekerheid en waardeert de eerlijkheid, of doet alsof en wilde stiekem toch liever mooie praatjes horen. Feit is dat als je een beroep doet op de eigen wil van vrouwen, die er vaak ook blijkt te zijn. Als 'tactiek' werkt het ook gewoon goed, maar ik ben ook daadwerkelijk op zoek naar die wil bij vrouwen, dat is wat ík wil.

De 'we zeurt krijgt een beurt-types' ken ik van observen hoe vrienden te werk gaan. Van die figuren die bij twee weken vakantie 14 vrouwen doen. En die zetten ze dan ook gewoon klem, geleund met hun arm tegen de muur, en als ze daar dan de andere kant uit willen lopen wisselen ze van arm. En dan gewoon stug doorlullen ook al wijst ze af, blijf maar in dat oor tetteren, en dan blijkt ze vaak op te houden met afwijzen en gaat ze luisteren en zelfs iets terugzeggen. De aanhouder wint, en op dat moment weet je dan al dat de buit binnen is, want het is een zwichtster. En ook al is ze prachtig (meestal niet), ik ben dan in de verste verte niet meer jaloers. Sowieso hou ik niet van vrouwen die vallen voor de tactiek van 'information overload', je zwetst zoveel en propt haar hoofd zo vol met informatie dat ze de 'nee' niet meer kan vinden. Ik hou ook gewoon wel echt van functionerende vrouwenhersens.

quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 11:34 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat was ook het geval. Ik raakte geïntimideerd omdat ik het niet gewend was (zeker niet met deze agressie) en raakte gelijk alle interesse kwijt. Geïntimideerd i guess, ik weet niet waarom. Maar het beviel mij totaal niet. Ze zei bijvoorbeeld dingen als: "Ja je moet toch je zaad kwijt" True story. :{ Ik kan het moeilijk uitleggen, maar een vrouw die zo te werk gaat schrikt mij eerder af.
Daar zou ik ook op afknappen, dat is namelijk precies waar het me niet om te doen is, al is het een voorzienbare bijkomstigheid. Maar een vrouw die weet wat ze wil en die mij wil, daar laat ik me niet door intimideren laat staan afschrikken, ook al is het dat misschien wel een beetje. Ik vind het namelijk wel aantrekkelijk. Overigens vind ik het wel aantrekkelijker als ze daarin wat selectief is.

Misschien heeft het ook met leeftijd te maken. Ik weet niet in welke leeftijdscategorie TS vist, maar veel jongens van rond de twintig zijn lang niet zo stoer als ze zich voordoen, ook daarin niet. Die vinden echte seks best heel eng. Zelf had ik op de leeftijd ook echt wel door dat er heel veel losbandige makkelijke vrouwen waren, maar ik betrok dat echt helemaal nooit op de vrouwen die ik tegenkwam en leuk vond. Dat waren meisjes waarvoor je lief moest zijn en die je niet moest lastigvallen met je eigen mannelijke haast. Misschien worden ze heel onzeker van het idee dat ze niet kunnen kwetsen, en dus (...) zelf gekwetst kunnen worden.
pi_107964943
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Daar zou ik ook op afknappen, dat is namelijk precies waar het me niet om te doen is, al is het een voorzienbare bijkomstigheid.
Precies.
quote:
Maar een vrouw die weet wat ze wil en die mij wil, daar laat ik me niet door intimideren laat staan afschrikken, ook al is het dat misschien wel een beetje. Ik vind het namelijk wel aantrekkelijk. Overigens vind ik het wel aantrekkelijker als ze daarin wat selectief is.
Gelijk heb je.
pi_107964961
quote:
Dat snap ik ook niet, wat ik wel snap is dat ik altijd op de verkeerde plaatsen ben gaan stappen! :'(
-En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht-
pi_107965561
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoe oud ben je jennydl?
pi_107965596
Hm sex in een one night stand, no strings attached.

Count me in :D
pi_107966924
Niet heel t topic gelezen. Maar je bied je aan op een presenteerblaadje. Dan snap ik wel dat ze daarop afknappen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_107967980
quote:
Toch wordt er op zo'n date dan gezoend
Waarom zoen je met jongens waar je totaal geen klik mee hebt? 8)7

Misschien dat hij seks met iemand die hij niet leuk vindt gewoon niet ziet zitten en dat hij in dat opzicht kieskeuriger is dan jij.
pi_107968082
Hier in het dorp woont toevallig ook een Jenny die met Jan en alleman de lakens deelt, iedereen weet dat en vindt het een vies ding, toch scoort ze geregeld.
Knap is ze trouwens ook niet.
-En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht-
pi_107968481
Ik ben benieuwd hoeveel IM'etjes van geile fokkertjes deze troll heeft gekregen naar aanleiding van dit topic.
pi_107968562
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:41 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel IM'etjes van geile fokkertjes deze troll heeft gekregen naar aanleiding van dit topic.
Haha dat vroeg ik me ook al af. Vast zo een marketing truc van 1 van de dating websites. Kijk ons eens gratis sex in huis hebben, snel aanmelden!
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:53:06 #114
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107968838
Shit happens.

Ik zou er ook van schrikken eerlijk gezegd. Als een vrouw zich zo makkelijk aanbiedt, dan denk ik ook "met hoeveel mannen heeft ze dit al zo gedaan" en dan heb ik er geen zin meer in.

Bovendien moet er toch wel een klik zijn.. puur fysiek werkt niet. En dan bedoel ik niet dat je gevoelens voor elkaar moet hebben, maar toch een goed gevoel erbij moet hebben. Dus dat je denkt dat het leuk is om bij de ander te zijn en dat je het naar je zin hebt.. dan blijf je ook wat makkelijker plakken om te blijven slapen.

Anders heerst er zo'n "fuck wat doe ik hier eigenlijk" vibe en dan zou ik de benen nemen :)
There is a long line down from heaven.
pi_107968924
Ken zo een verhaal trouwens, gast op date geweest met een dame en na afloopt op haar initiatief gekrikt. Wilde hij het daten stoppen omdat er geen klik was, werd ze moeilijk en riep dat ze zich gebruikt voelde :').
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:02:57 #116
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107969146
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef muhahaha het volgende:
Ken zo een verhaal trouwens, gast op date geweest met een dame en na afloopt op haar initiatief gekrikt. Wilde hij het daten stoppen omdat er geen klik was, werd ze moeilijk en riep dat ze zich gebruikt voelde :').
Dat komt veel vaker voor dan je denkt. :')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:08:10 #117
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_107969326
Of TS is moeilijk lelijk of die gasten zijn gewoon homo, een andere mogelijkheid is er simpelweg niet.
pi_107970169
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef muhahaha het volgende:
Op die manier ben ik al eens beschuldigd van verkrachting.
pi_107970361
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:08 schreef Nobu het volgende:
Of TS is moeilijk lelijk of die gasten zijn gewoon homo, een andere mogelijkheid is er simpelweg niet.
Als je het geestelijk vermogen van een grassprietje hebt inderdaad.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:38:29 #120
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_107970518
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

We hadden het hier over jongens, niet over uitgebluste ouwe bazen.
pi_107970883
oh jeetje vervelend lijkt mij...misschien dat het hen ook iets te snel gaat ofzo? of er is meer een vriendschappelijke klik..misschien klikt het op heel veel gebieden wel met hen alleen fysiek niet....je moet alleen niet seks gaan hebben om de bevestiging nu...omdat je eens bent afgewezen wil het wel eens zijn dat vrouwen ter bevestiging seks gaan hebben, dat kan je dus beter niet doen want dat voel je ook wel aan de sfeer, sommige mannen doen dat ook en dat is feilloos aan te voelen...
pi_107971383
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:47 schreef NanaVonB het volgende:
oh jeetje vervelend lijkt mij...misschien dat het hen ook iets te snel gaat ofzo? of er is meer een vriendschappelijke klik..misschien klikt het op heel veel gebieden wel met hen alleen fysiek niet....je moet alleen niet seks gaan hebben om de bevestiging nu...omdat je eens bent afgewezen wil het wel eens zijn dat vrouwen ter bevestiging seks gaan hebben, dat kan je dus beter niet doen want dat voel je ook wel aan de sfeer, sommige mannen doen dat ook en dat is feilloos aan te voelen...
Ja de mannen die zelf snel op sex aansturen (de players) houd ik dan meestal juist wel weer op afstand... Die pik je er inderdaad zo uit.

Ik snap de verklaringen van de lezers wel, als ik mijn posts teruglees kom ik ook erg over als een meisje dat zich op een presenteerblaadje aanbiedt, en dat is niet echt charming.

Maar iédereen heeft toch weleens een date gehad waarbij je, als je heel eerlijk naar jezelf toe bent, niet het idee had dat de persoon de man of vrouw van je dromen was, maar waarbij je wel dacht: met jou zou ik het wel kunnen, en dat het daar toen op neer kwam?

Ik bedoel, al is het maar ooit 1x een date in heel je leven geweest :P

Voor mij geldt dat ik me weleens laat meeslepen in een bepaalde sfeer en dan eigenlijk wel doorheb dat het niet 100% je-van-het is maar dat ik dan echt denk: ach, waarom niet.

Ik vind het dan dus wel best stom als een jongen zich opeens terugtrekt, vooral als hij sterk het idee heeft gewekt ook sex te willen.

@Weltschmerz: ik kan me ook wel voorstellen dat je hierop afknapt (op een meisje dat dan uiteindelijk wel sex wil met een houding van 'omdat je zo je best hebt gedaan' ipv een meisje met een houding van 'ik weet wat ik wil, en dat ben jij'). Zo'n meegaand meisje dat zwicht is minder leuk an het meisje dat misschien ook wel sex wil, maar waarbij het echt haar eigen 'wil' is.

Ik vrees dat ik wat meegaand kan zijn. Maar dan denk ik dus: och ja, waarom niet..
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:01:31 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107971467
Maar dan is er dus wel een klihik.
pi_107971507
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Haha...

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:53 schreef LostInSpace het volgende:
Shit happens.

Ik zou er ook van schrikken eerlijk gezegd. Als een vrouw zich zo makkelijk aanbiedt, dan denk ik ook "met hoeveel mannen heeft ze dit al zo gedaan" en dan heb ik er geen zin meer in.

Bovendien moet er toch wel een klik zijn.. puur fysiek werkt niet. En dan bedoel ik niet dat je gevoelens voor elkaar moet hebben, maar toch een goed gevoel erbij moet hebben. Dus dat je denkt dat het leuk is om bij de ander te zijn en dat je het naar je zin hebt.. dan blijf je ook wat makkelijker plakken om te blijven slapen.

Anders heerst er zo'n "fuck wat doe ik hier eigenlijk" vibe en dan zou ik de benen nemen :)
Ja, er hangt dan inderdaad wel vaak enerzijds een "fuck wat doe ik hier eigenlijk" sfeertje.... Dan krijg je niet de beste sex... Daarvoor moet je meer klik hebben en je meer vertrouwd voelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:19 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

23 jaar..
pi_107971533
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Copycat het volgende:
Maar dan is er dus wel een klihik.
Hoe bedoel je?
pi_107971585
Ik heb niet alles gelezen, maar misschien zijn die jongens bang dat ze meteen aan je vast zitten TS?
Misschien iets duidelijker maken dat het alleen om de sex gaat.

Overigens hebben niet alle mannen een even hoog libido, na de puberteit neemt de zin in sex best snel af bij veel mannen voor zover ik weet.
Niet iedereen loopt meteen z'n pik achterna (hoewel een lekker wijf moeilijk te weerstaan is)
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:04:20 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107971591
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:02 schreef jennydl het volgende:
Hoe bedoel je?
Als dit het geval is:

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:59 schreef jennydl het volgende:

Maar iédereen heeft toch weleens een date gehad waarbij je, als je heel eerlijk naar jezelf toe bent, niet het idee had dat de persoon de man of vrouw van je dromen was, maar waarbij je wel dacht: met jou zou ik het wel kunnen, en dat het daar toen op neer kwam?

pi_107971652
Je hebt toch gradaties :)

Je hebt de jongens waarmee je heel goed uren kan lullen en qua persoonlijkheid dus een goede klik hebt, maar waarbij de aantrekkingskracht mist (die je bij wijze van meteen wegduwt als ze fysiek dichtbij komen).

Je hebt jongens waar je het 'wel op zou kunnen', die dus niet woest onaantrekkelijk zijn, maar waar je verder niet heul veel mee hebt.

Je hebt jongens waar je niet heel veel mee hebt maar die verschrikkelijk aantrekkelijk zijn.

En je hebt de ware ;) Die heeft en een leuk karakter en is woest aantrekkelijk.
pi_107971686
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:05 schreef jennydl het volgende:

Je hebt de jongens waarmee je heel goed uren kan lullen en qua persoonlijkheid dus een goede klik hebt, maar waarbij de aantrekkingskracht mist (die je bij wijze van meteen wegduwt als ze fysiek dichtbij komen).

Je hebt jongens waar je het 'wel op zou kunnen', die dus niet woest onaantrekkelijk zijn, maar waar je verder niet heul veel mee hebt.

Je hebt jongens waar je niet heel veel mee hebt maar die verschrikkelijk aantrekkelijk zijn.

Vergeet de verkrachter niet, de meest gevreesden van alle mannen.
pi_107971753
Wie heeft er een soortgelijk ervaringsverhaal? Of ben ik echt de enige...?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:09:53 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107971803
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:05 schreef jennydl het volgende:

Dan heb je dus een seksuele klik. Is nog steeds een klik.
pi_107971869
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ok....

Mijn definitie van klik is als het helemaal klikt, dus als de aantrekkingskracht er is en je echt met elkaar kunt opschieten.

Een seksuele klik noem ik aantrekkingskracht, alleen een klik qua persoonlijkheden noem ik vriendschap.
pi_107971888
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mag hij dan wel dom zijn? En met dom bedoel ik echt dom.
pi_107971891
(maar ik snap wat je bedoelt, in die zin is er wel een 'klik' ja)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:13:22 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107971960
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef HyperViper het volgende:

Dat mag hij best. Maar ik knap daar enorm op af. Dus dan kan hij seks wel vergeten. Wat zonder noemenswaardig IQ gelukkig niet moeilijk is.
pi_107971985
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik heb een x gedate met een domme jongen, daar had ik wel aantrekkingskracht mee. Dus wat mij betreft kan dat wel.
pi_107971995
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat mag hij best. Maar ik knap daar enorm op af. Dus dan kan hij seks wel vergeten. Wat zonder noemenswaardig IQ gelukkig niet moeilijk is.
Een feeks ben je.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:14:55 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107972035
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:14 schreef HyperViper het volgende:

Een feeks ben je.
Ferry Feeks, ik!
pi_107972131
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ferry Feeks, ik!
:D
pi_107972176
Nee, nog niet meegemaakt doch kan ik het me wel voorstellen. Bij sommige dames (bijna allemaal :') ) zou ik het best op kunnen zonder dat ik er een relatie mee zou willen.
pi_107972188
quote:

pics, en dan zullen we wel eens kijken of je door test heen komt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:19:03 #142
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_107972220
Als er geen klik is, kan het ongemakkelijk zijn om vervolgens wel blijven te plakken. Vrouwen hebben ooit eens bedacht dat mannen altijd wel seks willen, in de praktijk werkt dat toch net even anders.

Daarnaast kan je als jongen een flink verkeerd signaal afgeven als je toch ingaat op seks zonder dat je er toekomst in ziet. Dat jij geen klik voelt, kan nog steeds betekenen dat de andere dat wel voelt. Dan zit je opeens weer weken aan een of ander persoon vast of word je de volgende superongemakkelijk wakker.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_107972517
Het is voor een man trouwens niet altijd even makkelijk om hem op commando stijf te krijgen (en te houden!), zeker niet met een condoom.

Ik moet wel erg opgewonden zijn wil ik lekker kunnen neuken met condoom, het zit gewoon niet fijn, hij wordt er al snel slap van bij mij.

Dus ik neuk liever zonder condoom, maar ja dat doe je natuurlijk niet zo snel bij een min of meer onbekend persoon.
٩๏̯͡๏)۶
pi_107972854
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:19 schreef Ryon het volgende:
Als er geen klik is, kan het ongemakkelijk zijn om vervolgens wel blijven te plakken. Vrouwen hebben ooit eens bedacht dat mannen altijd wel seks willen, in de praktijk werkt dat toch net even anders.

Daarnaast kan je als jongen een flink verkeerd signaal afgeven als je toch ingaat op seks zonder dat je er toekomst in ziet. Dat jij geen klik voelt, kan nog steeds betekenen dat de andere dat wel voelt. Dan zit je opeens weer weken aan een of ander persoon vast of word je de volgende superongemakkelijk wakker.
Maar als je dan wel sex hebt met een meisje en zij verwacht vervolgdates enzovoorts, dan kun je toch gewoon nee zeggen?
pi_107972988
Toch ben ik nog steeds benieuwd naar de jongen waarmee ik op date was, die zo aandrong op fysiek contact en waar ik toen mee zoende en op in ging (ik wou wel blijven slapen).

Deze jongen verleidde mij echt, en vroeg ook of ik bleef slapen.

En toen ik eenmaal hapte, krabbelde hij terug. Het leek echt alsof hij me gewoon zo ver wou krijgen en het daar om te doen was; dat het hem zou lukken om me te laten zwichten. Dat hij daar een egoboost uit haalde ofzo.

Of zou hij gewoon afgeknapt zijn?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 februari 2012 @ 16:40:57 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107973062
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:39 schreef jennydl het volgende:
Toch ben ik nog steeds benieuwd naar de jongen waarmee ik op date was, die zo aandrong op fysiek contact en waar ik toen mee zoende en op in ging (ik wou wel blijven slapen).

En toen ik eenmaal hapte, krabbelde hij terug. Het leek echt alsof hij me gewoon zo ver wou krijgen en het daar om te doen was; dat het hem zou lukken om me te laten zwichten. Dat hij daar een egoboost uit haalde ofzo.

Ik denk dat hij gewoon schrok dat het daadwerkelijk lukte :')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:43:05 #147
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107973136
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik denk dat hij gewoon schrok dat het daadwerkelijk lukte :')
Dat ja. :')

"Oh shit, wat nu? :o"
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:46:41 #148
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_107973271
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:35 schreef jennydl het volgende:

[..]

Maar als je dan wel sex hebt met een meisje en zij verwacht vervolgdates enzovoorts, dan kun je toch gewoon nee zeggen?
Dat kan. Of je neemt de telefoon niet meer op.

Of - mits nuchter - maakt de afweging of eenmaal neuken eventueel gezeik, geroddel en een ongemakkelijke ochtend waard is.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:52:45 #149
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_107973542
quote:

Het lijkt er op dat jij gedachten probeert te lezen. Dat lukt gewoon niet. Er kan van alles zijn, waardoor hij van gedachten veranderde. Misschien moest hij ineens denken: shit, ik moet de volgende ochtend op. Who cares?
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_107973841
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:52 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat jij gedachten probeert te lezen. Dat lukt gewoon niet. Er kan van alles zijn, waardoor hij van gedachten veranderde. Misschien moest hij ineens denken: shit, ik moet de volgende ochtend op. Who cares?
I care, omdat ik het natuurlijk niet tof vond. En dan wil ik weten waarom inderdaad :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:01:45 #151
367298 puzzles
That's the puzzle
pi_107973897
zullen wij een keer daten TS?
pi_107974108
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 17:01 schreef puzzles het volgende:
zullen wij een keer daten TS?
:')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:11:14 #153
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107974265
quote:

Seks draait niet alleen om uiterlijk.
'Cos boys don't cry.
pi_107974330
quote:

Waarom vraag je het gewoon niet een keer direct aan zo'n persoon? Hoef je zelf niet hele theorieen uit te gaan vogelen.
pi_107974511
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 17:12 schreef de40reoverz het volgende:

[..]

Waarom vraag je het gewoon niet een keer direct aan zo'n persoon? Hoef je zelf niet hele theorieen uit te gaan vogelen.
Hmm...

Ik weet niet of ik me tot zo'n vraag zou kunnen zetten. Voelt toch een beetje treurig om te vragen..
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:18:32 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107974543
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef jennydl het volgende:

Ik weet niet of ik me tot zo'n vraag zou kunnen zetten. Voelt toch een beetje treurig om te vragen..
Zo bot afgewezen worden lijkt me anders ook best treurig.
pi_107974591
Ja, dat is ook best treurig. Daarom zit ik er ook mee ;)

Omdat ik me dan afvraag waarom zo'n kerel dat zo lullig aanpakt.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:20:16 #158
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107974607
quote:

[..]

Hmm...

Waarom? Niet als een jankend hoopje tranen, gewoon verontwaardigd doen.
'Cos boys don't cry.
pi_107974747
quote:

[..]

Hmm...

Nouja als je er echt mee zit, lijkt vragen zielig, maar het lucht meer op dan dat je ermee rondloopt denk ik.
pi_107975258
Hoi TS ik wil je wel daten met happy endig.

Maar waarschijnlijk denken ze dan dat jij het verkeerd opvat. Als jij zou denken dat het wel klikt, maar zij niet en ze hebben seks met je kan het zijn dat jij denkt dat het van twee kanten komt.
Niet alle mannen zijn assholes die gewoon altijd neuken.

Dit is vast al gezegt maar alles doorlezen gaat me te lang duren.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_107977069
Ben ik de enige die zich afvraagt hoeveel fuckertjes TS daadwerkelijk heeft gehad?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 18:38:29 #162
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_107977297
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 17:00 schreef jennydl het volgende:

[..]

I care, omdat ik het natuurlijk niet tof vond. En dan wil ik weten waarom inderdaad :)
Ja dat snap ik, maar wat zoek je precies? Een reden, die jou goed in de oren klinkt, maar waarschijnlijk geen relatie met de werkelijkheid heeft?

Hier is een tip die ik altijd toepas in dit soort situaties. Ik bedenk de voor mij best mogelijke reden, en heb er dan vrede mee. Het is een beetje liegen tegen jezelf, maar het werkt voor mij :-)
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 februari 2012 @ 20:12:15 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107981213
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:33 schreef Vetgedrukt het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt hoeveel fuckertjes TS daadwerkelijk heeft gehad?
Ik vraag me meer af hoe ernstig ze ondertussen belaagd wordt door wanhopige fokkertjes :')
pi_107982326
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vraag me meer af hoe ernstig ze ondertussen belaagd wordt door wanhopige fokkertjes :')
Ja dit werd eerder hier boven ook genoemd maar elke chick die op dit forum het woord seks in haar mond neemt zal worden belaagd door fokkers, dit is dus bijzaak. Het gaat erom is ze een slet of niet?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:53:47 #165
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_107983214
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef Vetgedrukt het volgende:

[..]

Ja dit werd eerder hier boven ook genoemd maar elke chick die op dit forum het woord seks in haar mond neemt zal worden belaagd door fokkers, dit is dus bijzaak. Het gaat erom is ze een slet of niet?
"Vaak ben ik in zo'n situatie inmiddels wel in de stemming, en een keertje slapen (sex) kan dan in mijn ogen geen kwaad. Ik stuur hier dus op aan..."

Ze zegt dat ze vaak in de stemming is en men in bed tracht te krijgen, ordeel zelf maar. Maar daar ging het topic niet over. Van wat ik heb meegekregen wilt TS graag weten waarom ze, ondanks haar avances, word afgewezen.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_107993079
Tenzij je heel lekker bent, of ik lang droog sta zou ik je wel doen.

Conclusie: je bent vrij lelijk, of hebt erg veel pech met de mannen die je ontmoet.

Reden dat ik het niet "zomaar" doe? Vrouwen houden van drama. Ik steek hem er 1x in en zit weken met gezeik. Misschien ben jij een uitzondering, maar ik neem dat risico niet meer.
pi_107996139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:59 schreef jennydl het volgende:

Voor mij geldt dat ik me weleens laat meeslepen in een bepaalde sfeer en dan eigenlijk wel doorheb dat het niet 100% je-van-het is maar dat ik dan echt denk: ach, waarom niet.

Ik vind het dan dus wel best stom als een jongen zich opeens terugtrekt, vooral als hij sterk het idee heeft gewekt ook sex te willen.

@Weltschmerz: ik kan me ook wel voorstellen dat je hierop afknapt (op een meisje dat dan uiteindelijk wel sex wil met een houding van 'omdat je zo je best hebt gedaan' ipv een meisje met een houding van 'ik weet wat ik wil, en dat ben jij'). Zo'n meegaand meisje dat zwicht is minder leuk an het meisje dat misschien ook wel sex wil, maar waarbij het echt haar eigen 'wil' is.

Ik vrees dat ik wat meegaand kan zijn. Maar dan denk ik dus: och ja, waarom niet..
Ik vind zwichtsters gewoon niet aantrekkelijk. Dat vind ik wat anders dan meegaan in een sfeer trouwens.

Maar misschien is hier iets anders aan de hand. Als jij in woord of gebaar duidelijk maakt dat het gewoon voor een keertje wel leuk is, dan gaat het ook om dat keertje. Dat wil je dan omdat het goeie seks is en nergens anders om. Dat betekent dan dus dat dat joch moet 'presteren', of zo zal hij dat waarschijnlijk ervaren. En dat is misschien wat teveel druk op die leeftijd.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2012 @ 07:55:49 #168
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107996248
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef Flixxy het volgende:
Tenzij je heel lekker bent, of ik lang droog sta zou ik je wel doen.

Conclusie: je bent vrij lelijk, of hebt erg veel pech met de mannen die je ontmoet.
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/mits-tenzij
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:32:22 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108000530
quote:
ik denk niet dat hij de link zal leggen :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108000650
TS is net een vent ik denk ook zo.

Ik moet wel met mensen een soort klik hebben, dat ik goed met ze overweg kan. Als ik er niet mee kan praten door dommigheid of andere irritante trekken houdt het snel op, ook qua sex. Maar soms is iemand onwijs aantrekkelijk, zo van: daar wil je het wel mee doen, maar gaat de persoonlijke interaktie redelijk. Dan ga je ermee naar bed, en soms vaker ook nog. Na enkele maanden heb ik daar wel genoeg van, omdat buiten bed het niet veel boeit.

Een persoonlijke klik maar geen sexuele ken ik ook. Eigenlijk had ik een zak over dr hoofd moeten doen, maar je ogen dicht doen helpt ook (zij dacht dat ik genoot :') ). Waarom ik met dr naar bed ging? Ik had maanden niet gedaan en was vrij wanhopig, dus ik dacht: voor het vaderland dan maar.. :')!

Doe ik dus ook nooit meer, maar goed, ik weet tenminste hoe dat was...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 22 februari 2012 @ 17:01:28 #171
54408 Parzival
Where it happens
pi_108268588
nou even ter verdediging van TS dan...

soms heb je dat als man weleens.. dat je gewoon voor de jacht gaat.. net dat ene zinnetje waarin je de klik ziet vallen bij haar dat ze om is.. net even die aanraking en natuurlijk de gehele sfeer en setting eromheen. Dat windt niet alleen mannen op, ook vrouwen. Maar dan!.. dan is het moment dat er daadwerkelijk knopen doorgehakt moeten worden of er iets gaat gebeuren of niet.. en als man denk je dan (in tegenstelling tot wat de vrouwen denken) aan alles,.. de morgen, de nacht, hoe ga je dit uitleggen, wat wil ze hierna, krijg ik zometeen elke dag 20SMSjes.. wie waren de andere vrouwen vanavond die ik ook leuk vond etc..

soms valt het in de goeie richting en soms in de foute.. in jouw laatste paar gevallen dus in de foute richting.. het kan te maken hebben met hoe de avond verloopt, je verwachtingen die niet matchen met zijn verwachtingen of net even dat ene zinnetje..

en ja.. ook ik heb dit meermaals meegemaakt waarbij ik dan op het laatste moment dacht.. zo in de pocket.. tis bewezen en nu lekker naar huis ipv blijven slapen en al het gezeur voor de komende weken op me nemen..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')