Leer je als een dame te gedragen in plaats van een slet en de jongens blijven wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:02 schreef jennydl het volgende:
De afgelopen tijd heb ik het al een paar keer meegemaakt dat ik een leuke jongen ontmoette, dat hier een date van komt en dat het voor beide partijen op zich duidelijk is dat de echte 'klik' er niet is.
Toch wordt er op zo'n date dan gezoend, en op een gegeven moment komt het moment waarop besloten wordt of ik of hij wel of niet blijft slapen...
Vaak ben ik in zo'n situatie inmiddels wel in de stemming, en een keertje slapen (sex) kan dan in mijn ogen geen kwaad. Ik stuur hier dus op aan, maar wat ik nu dus al een paar keer meemaakte: de jongen in kwestie haakt af.
In 1 situatie stuurde de jongen zelf eigenlijk op het 'blijven slapen' aan, maar toen ik er op een gegeven moment op in ging, ging hij twijfelen en wou het uiteindelijk niet.
In een andere situatie was het al de 3e date, en op eerdere dates sliepen we al samen. En nu wou deze jongen opeens niet het slapen.
Waar ik eigenlijk mee zit, is het feit dat een 'man' mij in zo'n situatie afwijst voor sex... Ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste, maar ik weet dus niet of het toch het missen van aantrekkingskracht is bij die jongens om de seks te weigeren, of dat het misschien iets anders is.
Hebben jullie dit weleens meegemaakt, en wat denken jullie ervan?
Dan is de binnenkant waarschijnlijk niet heel mooi, een man zou op een eerste date geen sex laten lopen met een 'lekker wijf' als toch al duidelijk is dat het niks langdurig gaat worden tenzij je echt cuckoo overkomt/bent.quote:Ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste
Of gewoon niet interessant. Er gaat meer in een man zijn hoofd rond dan enkel die vleselijke lust. Dus denk niet te simpel van "ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste". Daar gaat het helemaal niet om. Als jij een makkelijke prooi bent haken een groep mannen al af, die hebben geen zin in een simpele vangst en doen liever er iets voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:06 schreef Waaghals het volgende:
als mannen sex met je weigeren moet je wel oerlelijk zijn of stinken
ONZIN!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:06 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:06 schreef Waaghals het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam seks willen hebben met iemand waar je geen klik mee hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:08 schreef jennydl het volgende:
@Ffleamig: ja.... Daar kan ik inkomen, dat een jongen dit zo ziet.
@Partingglass: er is juist geen klikOok bij die jongen waarmee het tot 3 dates kwam miste de echte klik. Ik heb er niks over teruggekoppeld, hij begon een dag later weer contact te zoeken en toen heb ik niet meer gereageerd (wat had het nog voor nut, dacht ik... en ik was een beetje beledigd
)
Trollen zijn meestal geen leuk uitziende meisjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:14 schreef jennydl het volgende:
Het is misschien wat zwart- wit van mij gedacht om te denken dat elke kerel wel sex zou willen hebben met een meisje dat er leuk uitziet...
Nee hoor, als je er leuk uitziet en je hebt niet overduidelijk kortsluiting in je bovenkamer hoort dat geen probleem te zijn...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:14 schreef jennydl het volgende:
Het is misschien wat zwart- wit van mij gedacht om te denken dat elke kerel wel sex zou willen hebben met een meisje dat er leuk uitziet...
Waarom heb je sex met jongens waar je geen klik mee hebt (alsof een klik al wel genoeg zou zijn), Kun je niet beter de hand aan jezelf slaan als je zo'n moeite hebt je driften onder controle te houden en gewoon je eer behouden?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:08 schreef jennydl het volgende:
@Ffleamig: ja.... Daar kan ik inkomen, dat een jongen dit zo ziet.
@Partingglass: er is juist geen klikOok bij die jongen waarmee het tot 3 dates kwam miste de echte klik. Ik heb er niks over teruggekoppeld, hij begon een dag later weer contact te zoeken en toen heb ik niet meer gereageerd (wat had het nog voor nut, dacht ik... en ik was een beetje beledigd
)
Tuurlijk kan dat als die klik er niet is, maar dan zal er dus nooit meer gebeuren dan een keer batsen, is voor een man ook wel fijn, zeker als hij een tijd droog staat. Maar seks en relaties staan niet persé op één lijn bij mannen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:20 schreef jennydl het volgende:
@ karina: omdat sex met aantrekkingskracht te maken heeft, dat kan er ook zijn als de klik er niet is?
Gratis prostitutie dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:23 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat als die klik er niet is, maar dan zal er dus nooit meer gebeuren dan een keer batsen, is voor een man ook wel fijn, zeker als hij een tijd droog staat. Maar seks en relaties staan niet persé op één lijn bij mannen.
Ik weet wel dat ik je ook niet zou hoeven, je hebt volgens mij zo'n alleen voor mannen zichtbare waarschuwingsticker op je voorhoofd: "SOA dispenser" met dat sletterige gedrag..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:23 schreef jennydl het volgende:
@ Ffleaming: waarom niet?Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik weet niet... Ik denk dan, deze jongen wordt me als het ware op een dienblaadje aangediend, en ik vind hem wel aantrekkelijk. Waarom zou ik daar dan geen gebruik van maken?
Dan is jennydl niet slim en economisch bezig, waarom zou je gratis weg geven waar je gemakkelijk veel geld voor kunt vangen als het toch alleen maar pretentieloze sex is?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:26 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Gratis prositutie bestaat niet, dan is het geen prostitutie meer
Dat doet menig vrouw, niks speciaals dus, niets meer dan een tijdelijke lust zullen de meeste mannen denken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:26 schreef jennydl het volgende:
Tsja, dat op zich is goed nieuws om te horen
Ik voel me wel afgewezen in zo'n situatie... Hoe fout dat ook moge klinken, aangezien ik mezelf ook aanbied op een dienblaadje voor sex. Maar toch, als de jongen dan niet wil, vind ik dat best balen..
Is aantrekkingskracht niet hetzelfde als een klik?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:20 schreef jennydl het volgende:
@ karina: omdat sex met aantrekkingskracht te maken heeft, dat kan er ook zijn als de klik er niet is?
Wat mensen zeggen s niet per sé waar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:25 schreef Marie30 het volgende:
Ik ken mannen genoeg die geen seks met een vrouw willen omdat de klik er niet is. Niet alle mannen zijn geile sletten die puur hun aanhangsel achterna lopen.
Klopt, maar ik heb twee broers en twaalf neven (Italiaanse familie)... ik hoef niet enkel op hun woord af te gaan, ik zie dat ook gebeuren...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:29 schreef CutCake het volgende:
[..]
Wat mensen zeggen s niet per sé waar.
Als je met je muis op een post hangt verschijnen er rechtsbovenin die post wat kleine icoontjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:27 schreef jennydl het volgende:
(met het goede nieuws doel ik op de post van Mari30)
Kan onzeker worden niet perse zo. Je komt daardoor over als iemand die heel makkelijk is daarin, dus waarschijnlijk al vaak gedaan en met veel mannen dus veel ervaring. Als je net die date hebt met een kraag onzekerdere jongen intimideer je hem daar misschien wel mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:31 schreef jennydl het volgende:
Hoezo wordt een jongen onzeker als ik mijzelf als 't ware aanbied voor sex? Dat snap ik niet..
Zoals ik al zei, er zijn ook mannen die dit zien als een dreiging. De man neemt normaal gesproken het initiatief of in ieder geval de controle, dat gaat niet werken als jij je zo opstelt (bij sommige mannen).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:31 schreef jennydl het volgende:
Hoezo wordt een jongen onzeker als ik mijzelf als 't ware aanbied voor sex? Dat snap ik niet..
Dus je moet eigenlijk de hele tijd tegenstribbelen en dan uiteindelijk net voordat ie binnendringt toegevenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:33 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Kan onzeker worden niet perse zo. Je komt daardoor over als iemand die heel makkelijk is daarin, dus waarschijnlijk al vaak gedaan en met veel mannen dus veel ervaring. Als je net die date hebt met een kraag onzekerdere jongen intimideer je hem daar misschien wel mee.
Zijn jullie zó close dan dat je er naast staat als het (net) gebeurt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb twee broers en twaalf neven (Italiaanse familie)... ik hoef niet enkel op hun woord af te gaan, ik zie dat ook gebeuren...
Nee, maar het scheelt nogal of het 'spontaan' gebeurt of dat je zegt: luister schat, het gaat natuurlijk niks worden tussen ons maar we kunnen wel ff neuken natuurlijk".quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus je moet eigenlijk de hele tijd tegenstribbelen en dan uiteindelijk net voordat ie binnendringt toegeven
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus je moet eigenlijk de hele tijd tegenstribbelen en dan uiteindelijk net voordat ie binnendringt toegeven
Na ik ga ook niet zomaar met iedereen het bed in hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:20 schreef jennydl het volgende:
Dit dus, niet iedereen man denkt met zijn pik (en loopt deze alleen maar achterna).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:10 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Of gewoon niet interessant. Er gaat meer in een man zijn hoofd rond dan enkel die vleselijke lust.
Haha.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:10 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Er gaat meer in een man zijn hoofd rond dan enkel die vleselijke lust.
Je spreekt wel voor het merendeel van de mannelijke bevolking, denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:11 schreef BeamofLight het volgende:
Jij hebt homo's gedate. Want als jij lekker bent.zou je zeker geneukt worden. Want zo zijn wij. Ik wel tenminste.
En dan vrouwen wel hoeren noemen als ze veel gasten palenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:13 schreef zarGon het volgende:
Check de simpele zielen hier eens die mannen homo noemen..
Als TS een beetje geefbaar is en de mannen met wie ze date haar niet pakken als ze dat overduidelijk wil zijn inderdaad niet 100% hetero.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:13 schreef zarGon het volgende:
Check de simpele zielen hier eens die mannen homo noemen..
Dit dus eigenlijk. Als ik dit gevoel heb dan wordt er niet geneukt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:21 schreef Tante-Leen het volgende:
Misschien dachten zij ook wel dat er geen klik was en zijn ze bang dat jij daar anders over denkt & dat jij na de seks maar wilt blijven daten ofzo.
Ik denk dat dit wel eens een hele goede reden zou kunnen zijn ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Er zijn ook vrouwen bij wie ik na het daten seks heb geweigerd. Niet omdat ze niet lekker zijn maar omdat de klik inderdaad mist en ik drama vermoed als ik er toch op inga. Onderbuikgevoel, geen zin in gezeik. Dan maar mijn zak een ander keertje legen.
Zal dus wel aan een ander aspect van je houding liggen want als je gewoon relaxed bent, niet volkomen sletterig en aantrekkelijk dan zouden ze het wel gewoon doen. Of je date alleen met van die moralistische figuren.
[..]
Dit dus eigenlijk. Als ik dit gevoel heb dan wordt er niet geneukt.
Misschien vind ze het eng om iemand mee te maken die daar zo vrij in is? Weten ze niet wat ze overkomt oid.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:31 schreef jennydl het volgende:
Het is misschien niet wat ze verwachten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:31 schreef jennydl het volgende:
LOL. Zit ik hier op maroc.nl ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:26 schreef CutCake het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik je ook niet zou hoeven, je hebt volgens mij zo'n alleen voor mannen zichtbare waarschuwingsticker op je voorhoofd: "SOA dispenser" met dat sletterige gedrag..
Hard to get, want als een vrouw nee zegt bedoeld ze jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Het is heel simpel, mannen willen veroveren en als jij makkelijk het bed in duikt met iemand dan is de lol er als man zijnde snel af.
Wil je meer met een jongen, dan adviseer ik je om wat harder to get te spelen!
Jij snapt hem, het jagen is vele malen leuker dan de daad zelve.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Het is heel simpel, mannen willen veroveren en als jij makkelijk het bed in duikt met iemand dan is de lol er als man zijnde snel af.
Wil je meer met een jongen, dan adviseer ik je om wat harder to get te spelen!
Dat zijn die 14-jarigen die geil worden bij de wiskundeles.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat betreft de mannen die zeggen dat je geen vent bent of een homo bent als je als niet over een lekker wijf heengaat als je de kans krijgt: Beggers can't be choosers.
Hier ben ik het eigenlijk wel roerend mee eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik doe zelf ook al 15 jaar niet meer aan onverschillige seks. Ik word daar gewoon niet zo vrolijk van. "A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" ? Voor mij niet. Het gaat er niet om dat het de liefde van mijn leven moet zijn, maar ik zoek geen lijf bij mijn libido, ik ga niet uit een soort algemene geilheid een vrouw erbij zoeken. Als ik een lijf met een goeie kop erop tegenkom dan is dat libido er ook wel.
Misschien ben ik daar dan een wijf in, het zij zo. Ik vind het in die zin mannelijk dat ik een algemene geilheid gewoon als gegeven accepteer en niet het idee heb dat dat ook daadwerkelijk tot seks moet leiden. Toen ik 14 was werd ik tijdens de wiskundeles al geil van de combinatie van 'gelijkbenig' en 'driehoek'. Misschien hebben vrouwen die ervaring niet en kunnen ze niet zo goed omgaan met wel geil zijn en toch geen seks hebben. Ik wil leuke seks, een individueel gericht libido.
Het lijkt me niet dat ik de enige ben. Wat betreft de mannen die zeggen dat je geen vent bent of een homo bent als je als niet over een lekker wijf heengaat als je de kans krijgt: Beggers can't be choosers. Als je niet voor je eigen eten kunt zorgen ben je ook blij met een half afgekloven kippenpoot in een vuilnisbak. Ik niet, ik heb de keuzevrijheid om seks aan me voorbij te laten gaan, ik kies ook het eten wat ik lekker vind en stop niet alles wat voor het grijpen ligt in mijn mond. Dat maakt vrouwen wel eens onzeker of het beledigt ze. Ik wil daar best wel eens een smoesje voor verzinnen om de pijn te verzachten, maar anderzijds vind ik het op mijn beurt ook weer vrij beledigend om mijn seks voor vanzelfsprekend aan te nemen.
Dito.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel roerend mee eens.
er is ook een verschil tussen een meisje dat gewoon duidelijk maakt dat ze er zélf zin in heeft, en graag sex wil.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:31 schreef jennydl het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:25 schreef Marie30 het volgende:
Ik ken mannen genoeg die geen seks met een vrouw willen omdat de klik er niet is. Niet alle mannen zijn geile sletten die puur hun aanhangsel achterna lopen.
Anderzijds is het idee van haarzelf weggeven misschien ook wat ouderwets? Wat dacht je ervan het ook eens te zien als iemand die makkelijk neemt wat ze wil hebben?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:31 schreef HyperViper het volgende:
TS ik had een paar jaar terug ook leuk contact met een dame. Ook zij bood al heel erg snel aan seks te hebben, echt bizar snel. Toen wou ik ook niet meer, terwijl ik het in eerste instantie wel met haar wou doen. Gewoon omdat ze te snel ging en ik de controle verloor. Ik persoonlijk hou er niet van als vrouwen zichzelf zo makkelijk weggeven. Misschien is het bij jou hetzelfde, wil je gewoon te graag en intimideer je de mannen. Het hoeft niet met je uiterlijk te maken te hebben, anders had je dat al eerder gemerkt denk ik.
en dit... met name.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:36 schreef RM-rf het volgende:
De voornaamste reden waarom je als man soms eenvoudig bereikbare sex weigert is wegens de angst voor een 'psycho-bitch'... zo'n meisje dat na een keertje sex opeens allerhande claims gaat leggen, zich gaat voorstellen als 'je vriendin' en die je dan niet makkelijk meer kwijtraakt...
Vrijwel geen jongen zal 'consequentieloze en betekenisloze sex' zomaar weigeren... enkel is het bij sommige vrouwen zo dat je vooraf al kunt zien dat het niet consequentieloos is, maar het kan uitlopen in een tijd eng achtervolgt te worden...
misschiend at TS die indruk wekt, eerlijk gezegd vind ik haar beschrijving van de dates niet zo erg wijzen op iemand die wat sociale contacten erg 'labiel' handelt.
Dat was ook het geval. Ik raakte geïntimideerd omdat ik het niet gewend was (zeker niet met deze agressie) en raakte gelijk alle interesse kwijt. Geïntimideerd i guess, ik weet niet waarom. Maar het beviel mij totaal niet. Ze zei bijvoorbeeld dingen als: "Ja je moet toch je zaad kwijt" True story.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Anderzijds is het idee van haarzelf weggeven misschien ook wat ouderwets? Wat dacht je ervan het ook eens te zien als iemand die makkelijk neemt wat ze wil hebben?
Wat jij zegt, dat je afknapt op vrouwen die je kan pakken als je maar lang genoeg doorzeurt en glad praat... Dat herken ik wel. Daar ben ik er wel 1 van, maar dat hangt heel erg samen met het feit dat ik je dan wel aantrekkelijk vindt. En moeilijk weerstand daaraan kan bieden..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Anderzijds is het idee van haarzelf weggeven misschien ook wat ouderwets? Wat dacht je ervan het ook eens te zien als iemand die makkelijk neemt wat ze wil hebben?
Ik knap persoonlijk vooral af op vrouwen die zich laten pakken, van die vrouwen die ja zeggen als je maar lang genoeg doorzeurt en glad genoeg praat. Vrouwen die zelf weten wat ze willen hebben en rechtstreeks op hun doel afgaan vind ik al een stuk aantrekkelijker.
Wel heel typisch, een hele thread vol aan mensen die zeggen dat het misschien wel eens met jouw houding te maken kan hebben, en het enige argument dat je voor waarheid aanneemt is de enige jongen die claimt dat jongens dat doen om aantrekkelijk gevonden te worden....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:10 schreef jennydl het volgende:
Oke, je doet het als man dan voor je imago dus, om jezelf aantrekkelijker te maken.
Het kan ook leiden tot een imago van player, foute man, klootzak, he? Als je meisjes gaat verleiden die je eigenlijk niet wilt, om ze vlak voor het moment supreme te dizzen (of is het met een 's').
Doe je het dan niet ook stiekem om jezelf 'the man' te voelen? Een beetje een ego- boost, dus?
Ik begrijp wel dat ik niet erg charmant overkom, maar als ik op date ben met een aantrekkelijke jongen die mij gaat verleiden (los van het feit dat de klik er niet echt is), en ik krijg zin, dan is dat ergens toch ook wel menselijk?
Ik kan dan weleens zwichten omdat ik er geen weerstand tegen kan bieden.
En ik denk ook wel eens: 'och ja, dan gebeurt er weer eens wat'.
Dat is misschien heel fout, maar hej, ik zal de enige niet zijn toch?
Het begint mij nu duidelijk te worden waarom die jongens geen zin in jou hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:10 schreef jennydl het volgende:
Oke, je doet het als man dan voor je imago dus, om jezelf aantrekkelijker te maken.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij hoor je alleen maar wat je wilt horen.
Dat lijkt me ook ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
Nee ik neem het niet voor waarheid aan, ik trek het juist in twijfel! Ik betwijfel of je jezelf als man aantrekkelijk maakt door de klootzak uit te gaan hangen en meiden die je eigenlijk niet wilt zogenaamd wijs te maken dat je dat wel wilt door ze te verleiden met je gladde praatjes enz (en wellicht zelfs met haar te zoenen).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel heel typisch, een hele thread vol aan mensen die zeggen dat het misschien wel eens met jouw houding te maken kan hebben, en het enige argument dat je voor waarheid aanneemt is de enige jongen die claimt dat jongens dat doen om aantrekkelijk gevonden te worden....
Wat maakt die klik dan nog voor een verschil? Je gaat toch geen gesprek voeren of grappen tappen terwijl je bezig bent? Gewoon even knallen en weer gaan toch? Als het een aantrekkelijke man betreft.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef Copycat het volgende:
Als er geen klik is, dan heb ik helemaal geen zin in seks met je. Niks mis met seks zonder liefde, maar seks zonder enige klik is wel erg mechanisch.
Als ik geen enkele klik heb met iemand, dan voel ik me er op geen enkele manier tot aangetrokken. Voor mij een onmisbare voorwaarde. Kun je nog zo mooi eruitzien, als ik je als een leeg vat zie, word ik niet opgewonden van je.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:24 schreef HyperViper het volgende:
Wat maakt die klik dan nog voor een verschil? Je gaat toch geen gesprek voeren of grappen tappen terwijl je bezig bent? Gewoon even knallen en weer gaan toch? Als het een aantrekkelijke man betreft.
Ik vat 'geen klik' op als dat het dus totaal niet samengaat. Ik heb heel wat gedate en ben zat vrouwen tegengekomen met wie ik graag een biertje zou drinken, maar dat is geen relatiemateriaal. Daar kan ik wel het bed mee in, dus het klikte wel tot op zekere hoogte. Als ik er ook niet het bed mee in wil dat is er dus geen enkele klik en dan kan ze nog zo lekker zijn, ik pas er dan voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:27 schreef jennydl het volgende:
Nou, preciesSex is wel leuker met iemand waar een klik mee is, en nog leuker met iemand waarbij je liefde voelt.
Maar om gewoon even simpel aan je trekken te komen maakt het allemaal verder niet zo veel uit toch.. Tuurlijk moet er wel aantrekkingskracht zijn, dat wel.
De vraag is, wie verleidt wie? Ik heb mij nooit de man gevoeld als ik iemand afwijs voor seks, maar ik heb ook nooit het idee gehad iemand te verleiden. Toch werd er naar gehint of soms zelfs voorgesteld. Wellicht heb jij hier zelf meer de hand in dan je denkt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef jennydl het volgende:
[..]
Nee ik neem het niet voor waarheid aan, ik trek het juist in twijfel! Ik betwijfel of je jezelf als man aantrekkelijk maakt door de klootzak uit te gaan hangen en meiden die je eigenlijk niet wilt zogenaamd wijs te maken dat je dat wel wilt door ze te verleiden met je gladde praatjes enz (en wellicht zelfs met haar te zoenen).
Ik denk dat je je aantrekkelijker maakt als man door gewoon leuk, vriendelijk en flirterig met alle meisjes om te gaan, maar wel bepaalde eisen en standaarden te hanteren en niet met elke chick naar bed te gaan.
En ik hoor niet alleen wat ik wil horen hoor, ik lees wel dat het met mn houding te maken heeft (te snel/makkelijk, misschien de indruk wekken dat een jongen na die sex nog niet van mij af is, enz).
Definieer geen klik. Geen klik is wat Copycat zegt, dan is er geen enkele vorm van interesse aan mijn kant. Als je jezelf er niet mee ziet trouwen maar wel goed met deze persoon op kan schieten dan kan ik me voorstellen dat je er mee zou neuken, maar dan is er dus wel sprake van enige klik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:30 schreef jennydl het volgende:
Maar heb je dan niet zoiets van: och, waarom niet?
Of dan liever geen sex?
(bij nader inzien ga ik mezelf steeds fouter vinden klinken :S)
Nee, want dan weet ik bij voorbaat al dat het een deceptie wordt. Nogmaals: niks tegen casual sex, maar er moet wel een bepaalde aantrekkingskracht zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:30 schreef jennydl het volgende:
Maar heb je dan niet zoiets van: och, waarom niet?
Dus aantrekkingskracht kan alleen maar fysiek zijn? Die jongen kan verder een uitgehold figuur zijn met de diepgang van een peuterbadje?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:33 schreef jennydl het volgende:
Voor mij zijn 'een klik' en 'aantrekkingskracht' 2 verschillende dingen.
Een klik heb je als je qua persoonlijkheid goed met elkaar overweg kunt, aantrekkingskracht is puur fysiek.
Ik heb wel beide nodig wil ik met iemand het bed induiken. In welke mate het aanwezig is, verschilt wel eens. Maar het is er wel .quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:33 schreef jennydl het volgende:
Voor mij zijn 'een klik' en 'aantrekkingskracht' 2 verschillende dingen.
Een klik heb je als je qua persoonlijkheid goed met elkaar overweg kunt, aantrekkingskracht is puur fysiek.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik geen enkele klik heb met iemand, dan voel ik me er op geen enkele manier tot aangetrokken. Voor mij een onmisbare voorwaarde. Kun je nog zo mooi eruitzien, als ik je als een leeg vat zie, word ik niet opgewonden van je.
Ik zeur niet. Het is graag of niet, je vindt me leuk of niet. Als je me leuk vindt en ik jou leuk vindt dan schaam ik me niet voor voor mijn eigen ongeduld, maar dat is niet per se de norm die ik stel voor een ander. Maar zwichten vind ik inderdaad niet aantrekkelijk, ik wil er best moeite voor doen, maar wel voor een 'ja, graag' en niet voor 'vooruit dan maar, omdat je zo je best hebt gedaan', dus omdat ze mij aantrekkelijk vindt of is gaan vinden, niet omdat ze vindt dat ik rendement op mijn investering verdiend heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:35 schreef jennydl het volgende:
[..]
Wat jij zegt, dat je afknapt op vrouwen die je kan pakken als je maar lang genoeg doorzeurt en glad praat... Dat herken ik wel. Daar ben ik er wel 1 van, maar dat hangt heel erg samen met het feit dat ik je dan wel aantrekkelijk vindt. En moeilijk weerstand daaraan kan bieden..
Maar wat ik daarin dan niet snap: waarom zou je zo lang doorzeuren en glad praten, als je doel de sex niet is? Is het dan een soort test van het meisje ofzo, of ze zwicht en wat dus volgens jou een afknapper is?
Daar zou ik ook op afknappen, dat is namelijk precies waar het me niet om te doen is, al is het een voorzienbare bijkomstigheid. Maar een vrouw die weet wat ze wil en die mij wil, daar laat ik me niet door intimideren laat staan afschrikken, ook al is het dat misschien wel een beetje. Ik vind het namelijk wel aantrekkelijk. Overigens vind ik het wel aantrekkelijker als ze daarin wat selectief is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat was ook het geval. Ik raakte geïntimideerd omdat ik het niet gewend was (zeker niet met deze agressie) en raakte gelijk alle interesse kwijt. Geïntimideerd i guess, ik weet niet waarom. Maar het beviel mij totaal niet. Ze zei bijvoorbeeld dingen als: "Ja je moet toch je zaad kwijt" True story.Ik kan het moeilijk uitleggen, maar een vrouw die zo te werk gaat schrikt mij eerder af.
Precies.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Daar zou ik ook op afknappen, dat is namelijk precies waar het me niet om te doen is, al is het een voorzienbare bijkomstigheid.
Gelijk heb je.quote:Maar een vrouw die weet wat ze wil en die mij wil, daar laat ik me niet door intimideren laat staan afschrikken, ook al is het dat misschien wel een beetje. Ik vind het namelijk wel aantrekkelijk. Overigens vind ik het wel aantrekkelijker als ze daarin wat selectief is.
Dat snap ik ook niet, wat ik wel snap is dat ik altijd op de verkeerde plaatsen ben gaan stappen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:31 schreef jennydl het volgende:
Waarom zoen je met jongens waar je totaal geen klik mee hebt?quote:Toch wordt er op zo'n date dan gezoend
Haha dat vroeg ik me ook al af. Vast zo een marketing truc van 1 van de dating websites. Kijk ons eens gratis sex in huis hebben, snel aanmelden!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:41 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel IM'etjes van geile fokkertjes deze troll heeft gekregen naar aanleiding van dit topic.
Dat komt veel vaker voor dan je denkt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef muhahaha het volgende:
Ken zo een verhaal trouwens, gast op date geweest met een dame en na afloopt op haar initiatief gekrikt. Wilde hij het daten stoppen omdat er geen klik was, werd ze moeilijk en riep dat ze zich gebruikt voelde.
Op die manier ben ik al eens beschuldigd van verkrachting.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef muhahaha het volgende:
Ken zo een verhaal trouwens, gast op date geweest met een dame en na afloopt op haar initiatief gekrikt. Wilde hij het daten stoppen omdat er geen klik was, werd ze moeilijk en riep dat ze zich gebruikt voelde.
Als je het geestelijk vermogen van een grassprietje hebt inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:08 schreef Nobu het volgende:
Of TS is moeilijk lelijk of die gasten zijn gewoon homo, een andere mogelijkheid is er simpelweg niet.
We hadden het hier over jongens, niet over uitgebluste ouwe bazen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je het geestelijk vermogen van een grassprietje hebt inderdaad.
Ja de mannen die zelf snel op sex aansturen (de players) houd ik dan meestal juist wel weer op afstand... Die pik je er inderdaad zo uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:47 schreef NanaVonB het volgende:
oh jeetje vervelend lijkt mij...misschien dat het hen ook iets te snel gaat ofzo? of er is meer een vriendschappelijke klik..misschien klikt het op heel veel gebieden wel met hen alleen fysiek niet....je moet alleen niet seks gaan hebben om de bevestiging nu...omdat je eens bent afgewezen wil het wel eens zijn dat vrouwen ter bevestiging seks gaan hebben, dat kan je dus beter niet doen want dat voel je ook wel aan de sfeer, sommige mannen doen dat ook en dat is feilloos aan te voelen...
Haha...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je het geestelijk vermogen van een grassprietje hebt inderdaad.
Ja, er hangt dan inderdaad wel vaak enerzijds een "fuck wat doe ik hier eigenlijk" sfeertje.... Dan krijg je niet de beste sex... Daarvoor moet je meer klik hebben en je meer vertrouwd voelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:53 schreef LostInSpace het volgende:
Shit happens.
Ik zou er ook van schrikken eerlijk gezegd. Als een vrouw zich zo makkelijk aanbiedt, dan denk ik ook "met hoeveel mannen heeft ze dit al zo gedaan" en dan heb ik er geen zin meer in.
Bovendien moet er toch wel een klik zijn.. puur fysiek werkt niet. En dan bedoel ik niet dat je gevoelens voor elkaar moet hebben, maar toch een goed gevoel erbij moet hebben. Dus dat je denkt dat het leuk is om bij de ander te zijn en dat je het naar je zin hebt.. dan blijf je ook wat makkelijker plakken om te blijven slapen.
Anders heerst er zo'n "fuck wat doe ik hier eigenlijk" vibe en dan zou ik de benen nemen
23 jaar..quote:
Als dit het geval is:quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:59 schreef jennydl het volgende:
Maar iédereen heeft toch weleens een date gehad waarbij je, als je heel eerlijk naar jezelf toe bent, niet het idee had dat de persoon de man of vrouw van je dromen was, maar waarbij je wel dacht: met jou zou ik het wel kunnen, en dat het daar toen op neer kwam?
Vergeet de verkrachter niet, de meest gevreesden van alle mannen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:05 schreef jennydl het volgende:
Je hebt toch gradaties
Je hebt de jongens waarmee je heel goed uren kan lullen en qua persoonlijkheid dus een goede klik hebt, maar waarbij de aantrekkingskracht mist (die je bij wijze van meteen wegduwt als ze fysiek dichtbij komen).
Je hebt jongens waar je het 'wel op zou kunnen', die dus niet woest onaantrekkelijk zijn, maar waar je verder niet heul veel mee hebt.
Je hebt jongens waar je niet heel veel mee hebt maar die verschrikkelijk aantrekkelijk zijn.
En je hebt de wareDie heeft en een leuk karakter en is woest aantrekkelijk.
Dan heb je dus een seksuele klik. Is nog steeds een klik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:05 schreef jennydl het volgende:
Je hebt toch gradaties
Je hebt de jongens waarmee je heel goed uren kan lullen en qua persoonlijkheid dus een goede klik hebt, maar waarbij de aantrekkingskracht mist (die je bij wijze van meteen wegduwt als ze fysiek dichtbij komen).
Je hebt jongens waar je het 'wel op zou kunnen', die dus niet woest onaantrekkelijk zijn, maar waar je verder niet heul veel mee hebt.
Je hebt jongens waar je niet heel veel mee hebt maar die verschrikkelijk aantrekkelijk zijn.
En je hebt de wareDie heeft en een leuk karakter en is woest aantrekkelijk.
Ok....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je dus een seksuele klik. Is nog steeds een klik.
Mag hij dan wel dom zijn? En met dom bedoel ik echt dom.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je dus een seksuele klik. Is nog steeds een klik.
Dat mag hij best. Maar ik knap daar enorm op af. Dus dan kan hij seks wel vergeten. Wat zonder noemenswaardig IQ gelukkig niet moeilijk is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef HyperViper het volgende:
Mag hij dan wel dom zijn? En met dom bedoel ik echt dom.
Ik heb een x gedate met een domme jongen, daar had ik wel aantrekkingskracht mee. Dus wat mij betreft kan dat wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mag hij dan wel dom zijn? En met dom bedoel ik echt dom.
Een feeks ben je.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag hij best. Maar ik knap daar enorm op af. Dus dan kan hij seks wel vergeten. Wat zonder noemenswaardig IQ gelukkig niet moeilijk is.
Ferry Feeks, ik!quote:
pics, en dan zullen we wel eens kijken of je door test heen komtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:02 schreef jennydl het volgende:
De afgelopen tijd heb ik het al een paar keer meegemaakt dat ik een leuke jongen ontmoette, dat hier een date van komt en dat het voor beide partijen op zich duidelijk is dat de echte 'klik' er niet is.
Toch wordt er op zo'n date dan gezoend, en op een gegeven moment komt het moment waarop besloten wordt of ik of hij wel of niet blijft slapen...
Vaak ben ik in zo'n situatie inmiddels wel in de stemming, en een keertje slapen (sex) kan dan in mijn ogen geen kwaad. Ik stuur hier dus op aan, maar wat ik nu dus al een paar keer meemaakte: de jongen in kwestie haakt af.
In 1 situatie stuurde de jongen zelf eigenlijk op het 'blijven slapen' aan, maar toen ik er op een gegeven moment op in ging, ging hij twijfelen en wou het uiteindelijk niet.
In een andere situatie was het al de 3e date, en op eerdere dates sliepen we al samen. En nu wou deze jongen opeens niet het slapen.
Waar ik eigenlijk mee zit, is het feit dat een 'man' mij in zo'n situatie afwijst voor sex... Ik ben qua uiterlijk (want daar draait het dan toch wel om) niet bepaald de lelijkste, maar ik weet dus niet of het toch het missen van aantrekkingskracht is bij die jongens om de seks te weigeren, of dat het misschien iets anders is.
Maar als je dan wel sex hebt met een meisje en zij verwacht vervolgdates enzovoorts, dan kun je toch gewoon nee zeggen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:19 schreef Ryon het volgende:
Als er geen klik is, kan het ongemakkelijk zijn om vervolgens wel blijven te plakken. Vrouwen hebben ooit eens bedacht dat mannen altijd wel seks willen, in de praktijk werkt dat toch net even anders.
Daarnaast kan je als jongen een flink verkeerd signaal afgeven als je toch ingaat op seks zonder dat je er toekomst in ziet. Dat jij geen klik voelt, kan nog steeds betekenen dat de andere dat wel voelt. Dan zit je opeens weer weken aan een of ander persoon vast of word je de volgende superongemakkelijk wakker.
Ik denk dat hij gewoon schrok dat het daadwerkelijk luktequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:39 schreef jennydl het volgende:
Toch ben ik nog steeds benieuwd naar de jongen waarmee ik op date was, die zo aandrong op fysiek contact en waar ik toen mee zoende en op in ging (ik wou wel blijven slapen).
Deze jongen verleidde mij echt, en vroeg ook of ik bleef slapen.
En toen ik eenmaal hapte, krabbelde hij terug. Het leek echt alsof hij me gewoon zo ver wou krijgen en het daar om te doen was; dat het hem zou lukken om me te laten zwichten. Dat hij daar een egoboost uit haalde ofzo.
Of zou hij gewoon afgeknapt zijn?
Dat ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon schrok dat het daadwerkelijk lukte
Dat kan. Of je neemt de telefoon niet meer op.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:35 schreef jennydl het volgende:
[..]
Maar als je dan wel sex hebt met een meisje en zij verwacht vervolgdates enzovoorts, dan kun je toch gewoon nee zeggen?
Het lijkt er op dat jij gedachten probeert te lezen. Dat lukt gewoon niet. Er kan van alles zijn, waardoor hij van gedachten veranderde. Misschien moest hij ineens denken: shit, ik moet de volgende ochtend op. Who cares?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:39 schreef jennydl het volgende:
En toen ik eenmaal hapte, krabbelde hij terug. Het leek echt alsof hij me gewoon zo ver wou krijgen en het daar om te doen was; dat het hem zou lukken om me te laten zwichten. Dat hij daar een egoboost uit haalde ofzo.
I care, omdat ik het natuurlijk niet tof vond. En dan wil ik weten waarom inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:52 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat jij gedachten probeert te lezen. Dat lukt gewoon niet. Er kan van alles zijn, waardoor hij van gedachten veranderde. Misschien moest hij ineens denken: shit, ik moet de volgende ochtend op. Who cares?
Seks draait niet alleen om uiterlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:02 schreef jennydl het volgende:
Waarom vraag je het gewoon niet een keer direct aan zo'n persoon? Hoef je zelf niet hele theorieen uit te gaan vogelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:39 schreef jennydl het volgende:
Toch ben ik nog steeds benieuwd naar de jongen waarmee ik op date was, die zo aandrong op fysiek contact en waar ik toen mee zoende en op in ging (ik wou wel blijven slapen).
Deze jongen verleidde mij echt, en vroeg ook of ik bleef slapen.
Hmm...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:12 schreef de40reoverz het volgende:
[..]
Waarom vraag je het gewoon niet een keer direct aan zo'n persoon? Hoef je zelf niet hele theorieen uit te gaan vogelen.
Zo bot afgewezen worden lijkt me anders ook best treurig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef jennydl het volgende:
Ik weet niet of ik me tot zo'n vraag zou kunnen zetten. Voelt toch een beetje treurig om te vragen..
Waarom? Niet als een jankend hoopje tranen, gewoon verontwaardigd doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef jennydl het volgende:
[..]
Hmm...
Ik weet niet of ik me tot zo'n vraag zou kunnen zetten. Voelt toch een beetje treurig om te vragen..
Nouja als je er echt mee zit, lijkt vragen zielig, maar het lucht meer op dan dat je ermee rondloopt denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef jennydl het volgende:
[..]
Hmm...
Ja dat snap ik, maar wat zoek je precies? Een reden, die jou goed in de oren klinkt, maar waarschijnlijk geen relatie met de werkelijkheid heeft?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:00 schreef jennydl het volgende:
[..]
I care, omdat ik het natuurlijk niet tof vond. En dan wil ik weten waarom inderdaad
Ik vraag me meer af hoe ernstig ze ondertussen belaagd wordt door wanhopige fokkertjesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:33 schreef Vetgedrukt het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt hoeveel fuckertjes TS daadwerkelijk heeft gehad?
Ja dit werd eerder hier boven ook genoemd maar elke chick die op dit forum het woord seks in haar mond neemt zal worden belaagd door fokkers, dit is dus bijzaak. Het gaat erom is ze een slet of niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af hoe ernstig ze ondertussen belaagd wordt door wanhopige fokkertjes
"Vaak ben ik in zo'n situatie inmiddels wel in de stemming, en een keertje slapen (sex) kan dan in mijn ogen geen kwaad. Ik stuur hier dus op aan..."quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef Vetgedrukt het volgende:
[..]
Ja dit werd eerder hier boven ook genoemd maar elke chick die op dit forum het woord seks in haar mond neemt zal worden belaagd door fokkers, dit is dus bijzaak. Het gaat erom is ze een slet of niet?
Ik vind zwichtsters gewoon niet aantrekkelijk. Dat vind ik wat anders dan meegaan in een sfeer trouwens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:59 schreef jennydl het volgende:
Voor mij geldt dat ik me weleens laat meeslepen in een bepaalde sfeer en dan eigenlijk wel doorheb dat het niet 100% je-van-het is maar dat ik dan echt denk: ach, waarom niet.
Ik vind het dan dus wel best stom als een jongen zich opeens terugtrekt, vooral als hij sterk het idee heeft gewekt ook sex te willen.
@Weltschmerz: ik kan me ook wel voorstellen dat je hierop afknapt (op een meisje dat dan uiteindelijk wel sex wil met een houding van 'omdat je zo je best hebt gedaan' ipv een meisje met een houding van 'ik weet wat ik wil, en dat ben jij'). Zo'n meegaand meisje dat zwicht is minder leuk an het meisje dat misschien ook wel sex wil, maar waarbij het echt haar eigen 'wil' is.
Ik vrees dat ik wat meegaand kan zijn. Maar dan denk ik dus: och ja, waarom niet..
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/mits-tenzijquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef Flixxy het volgende:
Tenzij je heel lekker bent, of ik lang droog sta zou ik je wel doen.
Conclusie: je bent vrij lelijk, of hebt erg veel pech met de mannen die je ontmoet.
ik denk niet dat hij de link zal leggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 07:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/mits-tenzij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |