a en b zijn gelijk aan elkaar waarschijnlijk. Alleen proberen de mannen van ´b´ er nog een paar extra sexpartijen uit te halen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef kady25 het volgende:
De laatste tijd merk ik dat ik een beetje een hardnekkig patroon wat betreft de mannen vertoon, namelijk:
mannen zijn geïnteresseerd in mij, maar in 3 van de 4 gevallen komt het er uiteindelijk op neer dat ze a) alleen seks willen of b) wel een relatie met mij beginnen, maar al redelijk snel interesse verliezen. En dan gaat het dus weer uit.
Dat is een echte afknapper voor mannen (voor mij iig). Mannen voelen dat vrij snel aan, en gaan dan toch zitten twijfelen, ook aan zichzelf. En dan is the makkelijkste uitweg, zeker als je kort samen bent; "RUN!!!"quote:Daarbij kan ik erg verliefd zijn op zo'n jongen, maar ergens een soort a- relaxed gevoel hebben, alsof ik me niet helemaal op mijn gemak voel bij die persoon.
Ik kan me voorstellen dat het een afknapper is, want ik weet precies hoe ik me dan kan gedragen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is een echte afknapper voor mannen (voor mij iig). Mannen voelen dat vrij snel aan, en gaan dan toch zitten twijfelen, ook aan zichzelf. En dan is the makkelijkste uitweg, zeker als je kort samen bent; "RUN!!!"
Wat betreft alleen intresse in seks; Ja, dat zijn mannen. Blijkbaar zie je er goed uit en lok je lustgevoelens bij ze op. Aan jou de keus wat je er mee doet. Het lijkt mij (ook al ben ik een vent) vrij makkelijk uit te vogelen of iemand alleen wil neuken, of ook met je op vakantie zou willen
Dan weet je zelf toch al waar het probleem zit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:50 schreef kady25 het volgende:
Ik communiceer het niet, ik geef ook geen grenzen aan of zoiets dergelijks (dus ik ga dan soms in dingen mee waarbij ik me eigenlijk niet relaxed voel, seks kan hier 1 aspect van zijn).
Dat klopt wel ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan weet je zelf toch al waar het probleem zit?
Dingen ondernemen is inderdaad een goede... Voor in het begin. Maar op ten duur zul je er toch aan moeten geloven, iemand dichtbij laten (ook fysiek), en dan krijg ik dat a- relaxte gevoelquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:42 schreef Cavalinho het volgende:
Als communicatie een probleem is, blijft er weinig anders over dan sex of verveling, niet waar...
Zorg dus dat je interessant blijft, en als je niet goed in communicvatie bent, DOE dan dingen met elkaar. Ga steile wand klimmen, mountainbiken weet ik het. Dan hoef je niet te praten en heb je daarna wel iets om over te praten. Zoek ook zo snel mogelijk overeenkomsten, vraag!!!!
Zoals jij dus eigenlijk zegt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:37 schreef thatday het volgende:
misschien ga je wel te snel relaties aan... k heb er maar 2 gehad, was ook heel erg verliefd, maar op het punt dat het een relatie was, was ik al vertrouwd met ze. Lekker laten werken voor je die gasten.
Je zult verstelt staan wat dingen doen met je doet. Je raakt vanzelf meer vertrouwd en op je gemak met de persoon, je deelt immers dingen met hem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef kady25 het volgende:
Dingen ondernemen is inderdaad een goede... Voor in het begin. Maar op ten duur zul je er toch aan moeten geloven, iemand dichtbij laten (ook fysiek), en dan krijg ik dat a- relaxte gevoel
Jawelquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:02 schreef Beach het volgende:
Misschien ben je niet interessant genoeg
? Niet van mij hoor..quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:06 schreef Godshand het volgende:
Ik heb een deja-vu, dit topic was er toch al eerder
Heb je dit probleem alleen met jongens of ga je ook in andere situaties over je eigen grenzen heen door iets niet bespreekbaar te maken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef kady25 het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja.
En wat zou ik er dan aan kunnen doen?
[..]
Dingen ondernemen is inderdaad een goede... Voor in het begin. Maar op ten duur zul je er toch aan moeten geloven, iemand dichtbij laten (ook fysiek), en dan krijg ik dat a- relaxte gevoel
Maar dingen rustiger opbouwen is dan ook wel een goede;
[..]
Zoals jij dus eigenlijk zegt.
Verder nog tips?
Het lijkt hier op, dat is hetquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:06 schreef Godshand het volgende:
Ik heb een deja-vu, dit topic was er toch al eerder
Zoek een persoon die jou wel goed snapt danquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:05 schreef kady25 het volgende:
[..]
Jawel
Probleem is misschien dat ik dat niet altijd goed overbreng. Dat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |