Het is morgen pas woensdag ...quote:
Shit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:34 schreef DJMO het volgende:
wat wil je .. 't is midden in de nacht... we are waking the dead!
Ik had hem klaar en toen liep mijn pc vast.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:10 schreef Egberts het volgende:
[..]
Het is morgen pas woensdag ...
en de SC is zo slow ;-x
En ik was rucky vergeten te vragen of hij kon helpen bij mijn avatar
en en en ...
Maar voor de rest gaat alles prima
Hoi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:34 schreef DJMO het volgende:
wat wil je .. 't is midden in de nacht... we are waking the dead!
Beterschap..quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:22 schreef DJMO het volgende:
keelpijn, geen stem meer, straks eerst dokter bellen.
Succes, ik ben vannacht op mijn arm gevallen wil je die even voor mij meenemen?quote:
Ik had hem gisteren klaar en toen liep het programma vast.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:23 schreef Egberts het volgende:
* Egberts wil steeds vroeger die klok vooruit beginnen te kijken.
ps. rucky als je nog eens tijd hebt voor mij ava hoor ik het wel =)
Ik heb geen haast
Leuk computersquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren klaar en toen liep het programma vast.
Vanavond zal ik er nog eens aan gaan werken.
* Merlijn zwaait ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts zwaait terug
kantoren ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef Ganzz het volgende:
Slaap/werk kamers ook![]()
Gisteren laat gesquasht, en daarbij een bodycheck tegen de muur gemaakt, mijn hoofd heeft mij dat niet in dank afgenomen.
Hmmmz. Dat wil ik ook nog wel eens proberen.. squashen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Ja, dat wordt 2013 ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef JK1982 het volgende:
Als het overal zo saai is moeten we wat leuks gaan organiseren
Voordat we eens een datum geprikt hebbenquote:
13 april hebben we wat leuks te doen. Of ben je dat alweer vergeten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voordat we eens een datum geprikt hebben
Nee hoor. Maar je weet hoe lang dat geduurd heeft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
13 april hebben we wat leuks te doen. Of ben je dat alweer vergeten?
Vanavond voetbal kijken bij JK?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voordat we eens een datum geprikt hebben
Vanavond opruimen/schoonmaken bij JK?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vanavond voetbal kijken bij JK?
Oh nee, dan moet ik eerst even opruimen/schoonmaken..
Lumineus idee!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:45 schreef Egberts het volgende:
[..]
Vanavond opruimen/schoonmaken bij JK?
* Egberts meldt zich af
Ik ben vrij snel klaar met opruimen....quote:
Dat was maar 9 dagen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je weet hoe lang dat geduurd heeft.
beter bestel je 'n containerquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben vrij snel klaar met opruimen....
* Merlijn puinzakken pakt....
Stelletje mongolen....quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:20 schreef Rucky het volgende:
Ijzerdraad over fietspad gespannen in Maarn![]()
Ik ben tegen de doodstraf maar als dit soort klootzakken onder een trein komen zou ik dat echt niet erg vinden.
Verkeerde smilie gebruikt.quote:
Bij mijn dochter werkt het ook prima....quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
You´re on thin ice lady.. Very thin ice!
Dit soort fratsen ben ik ook wel eens op motorfora tegengekomen.. Of dat ze op een gegeven moment ergens een mengsel van olie en glas hadden neergegooid. Lekker als je daar overheen komt te schuiven..quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:20 schreef Rucky het volgende:
Ijzerdraad over fietspad gespannen in Maarn![]()
Ik ben tegen de doodstraf maar als dit soort klootzakken onder een trein komen zou ik dat echt niet erg vinden.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dit soort fratsen ben ik ook wel eens op motorfora tegengekomen.. Of dat ze op een gegeven moment ergens een mengsel van olie en glas hadden neergegooid. Lekker als je daar overheen komt te schuiven..
*kruisje achter ´Merlijn´ zet..quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bij mijn dochter werkt het ook prima....
met die 48 kilo van mij zak ik daar toch niet doorheenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
You´re on thin ice lady.. Very thin ice!
* Merlijn even speechless isquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:41 schreef JK1982 het volgende:
Hier dus een voorbeeld:
http://www.motorfreaks.nl(...)op-motorrijders.html
Ja hier!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Ik heb er wel eenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef DJMO het volgende:
njah, zowel geert als ik verkouden, ik heb nog geen keelontsteking, maar zit er wel tegenaan. paracetmol en/of ibu zouden de truc moeten doen. Tegen het bijten van geert .. dar moet ik even doorheen tot hij minder geirriteerd is van z'n verkoudheid en kiezen krijgen
Beterschap muts....quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik heb er wel een(2 naast elkaar om precies te zijn, een aan de kant van de slokdarm, en de ander aan de kant van de luchtpijp met kans op verdere ontsteking)
En het leuke is...
3paracetamol pd maxAB NoGo, Peniciline NoGo...
Als ik weer bloed ging ophoesten moest ik maar terug komen en verder gewoon door met het dagelijks leven (en ja neussprayen met zoutoplossing) fijn zo'n huisarts![]()
Middag verder iedereen...
ik? ik zou niet durven!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Beterschap muts....
En DJMO natuurlijk, anders krijg ik weer heibel....
http://www.vita-send.nl/40-plus.htmlquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef DJMO het volgende:
njah, zowel geert als ik verkouden, ik heb nog geen keelontsteking, maar zit er wel tegenaan. paracetmol en/of ibu zouden de truc moeten doen. Tegen het bijten van geert .. dar moet ik even doorheen tot hij minder geirriteerd is van z'n verkoudheid en kiezen krijgen
Thnx lieffie,quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik? ik zou niet durven!![]()
beter een goede buur dan 'n verre vriend .. hoewel ik met allebei even blij ben, voor ik weer heibel krijg met muts, of pb of rucky![]()
maar dank je![]()
en mutsie .. als ik je moet helpen .. bellen!
jij verlangt naar een rode kaart?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
http://www.vita-send.nl/40-plus.html
+
http://www.vita-send.nl/vitamine-c-1000tr.html
Voor jou dan, niet voor die kleine..
Veel beter dan die Davitamon en al die andere vrolijke kleurtjes bij de drogist vandaan..
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij verlangt naar een rode kaart?ik ben pas 33 jah.. met je 40+
![]()
toevallig net vanmorgen vitamine b complex gehaald van davitamon, 2 halen, 1betalen. kan een half jaar vooruit
* Merlijn ook stug doorgaat zonder tabletten, pillen en poeders...quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef Ganzz het volgende:
Je weet wel dat die dingen meer een placebo effect hebben, dan dat ze effectief werken? Gewoon veel fruit en gevarieert eten![]()
* Ganzz Kruipt alvast in een hoekje![]()
Lieve Ganzz, zou niet eens weten hoe ik al die vitamines binnen zou moeten krijgen... k krijg amper wat door m'n keel en als t er al door komt, moet ik me nog maar afvragen of ze er wel in blijvenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef Ganzz het volgende:
Je weet wel dat die dingen meer een placebo effect hebben, dan dat ze effectief werken? Gewoon veel fruit en gevarieert eten![]()
* Ganzz Kruipt alvast in een hoekje![]()
Zie, daar heb je het al.. 2 halen, 1 betalen. Mooi pakje er omheen, leuk kleurtje..quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij verlangt naar een rode kaart?ik ben pas 33 jah.. met je 40+
![]()
toevallig net vanmorgen vitamine b complex gehaald van davitamon, 2 halen, 1betalen. kan een half jaar vooruit
Hmmz, dat lijkt me ook lastig.. Whatskeburt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Lieve Ganzz, zou niet eens weten hoe ik al die vitamines binnen zou moeten krijgen... k krijg amper wat door m'n keel en als t er al door komt, moet ik me nog maar afvragen of ze er wel in blijven
Dat is dan ook tevens de reden waarom ik vitB en vitD injecties krijg ipv tabletvorm...
overige vit haal ik vnl dus uit vitaminepreperaten en probeer zoveel mogelijk alles te blenderenmaar dan nog... de 1e keer smaakt beter dan de 2e keer
tijdelijk extra versterkt door zwangerschap, maar verder zeer gevoelige maag enzo... (ongemak van andere aandoening, don't worry... komende 10jaar ga ik nog niet dood... en daarna ook nog ff nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, dat lijkt me ook lastig.. Whatskeburt?
*maar even een appeltje neemt..
Gelukkig maar..quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
tijdelijk extra versterkt door zwangerschap, maar verder zeer gevoelige maag enzo... (ongemak van andere aandoening, don't worry... komende 10jaar ga ik nog niet dood... en daarna ook nog ff niet)
't Is woensdag, dus dan eet ik weer bij moeders.. Dus ik laat mij wederom verrassen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef maffemuts het volgende:
Maar goed... wat gaan we koken voor de eters vanavond ?
hier ist aardappenovenschotel + rosbief en sla.
Te Be Determined....quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef maffemuts het volgende:
Maar goed... wat gaan we koken voor de eters vanavond ?
hier ist aardappenovenschotel + rosbief en sla.
Zolang je mij maar niets aandoet vind ik t best...quote:
er staat niet to be determinatedquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niets aandoet vind ik t best...
Doe dan ook niet zo ingewikkeld..quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
er staat niet to be determinated
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo ingewikkeld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef maffemuts het volgende:
Ik wou net zeggen: moet jij even over de knie ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wilt te graagquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: moet jij even over de knie ofzo..
die zin komt me bekend voor somehow ...quote:
Merlijn wil te graag..quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
die zin komt me bekend voor somehow ...
Da's niets nieuws.quote:
Ik ben niet van de zweepjes enzo.... Dus nee, sorry. Lief van je though...quote:
* JK1982 kijkt Merlijn verschrikt aan.. Dat nooit!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben niet van de zweepjes enzo.... Dus nee, sorry. Lief van je though...
quote:
Geen meet in het vooruitzicht voor Maffe, dus best wel veiligquote:
JK op de kast jagen: Mission Accomplished....quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 kijkt Merlijn verschrikt aan.. Dat nooit!
leugens! de 10e n minimeet!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geen meet in het vooruitzicht voor Maffe, dus best wel veilig
Maar dan geniet ik full protection natuurlijk als verjaardag's kado'tjequote:
Ehmmm jij/jullie zijn nogal wat van planquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:23 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
kies maar uit .. full protection
Je moet ze ook over elkaar doen veiligheid tegen en voor van alles.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:25 schreef Ganzz het volgende:
Hmm keuze uit 5 verschillende, lastig...
Nog een partypooper.. Jammer hoor!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geen meet in het vooruitzicht voor Maffe, dus best wel veilig
Etter..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JK op de kast jagen: Mission Accomplished....
* Merlijn 's dag is weer goed....
Ik ben niet weggeweestquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:26 schreef JK1982 het volgende:
't gaat weer over wippen hoor, opeens is iedereen weer aanwezig..
Ik even en toen ging het de verkeerde kant op.quote:
JK is alweer kaarten uit aan het delen en kruisjes aan het zetten.... Dat dat KAN in de SC....quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik even en toen ging het de verkeerde kant op.
gewoon negeren... doen topsporters ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JK is alweer kaarten uit aan het delen en kruisjes aan het zetten.... Dat dat KAN in de SC....
Tsja, als Rucky steeds afwezig is en jij verzaakt.. Iemand moet het vuile werk opknappen hè..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JK is alweer kaarten uit aan het delen en kruisjes aan het zetten.... Dat dat KAN in de SC....
Ik trek pas kaarten als ik het overtredingswaardig vind....quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, als Rucky steeds afwezig is en jij verzaakt.. Iemand moet het vuile werk opknappen hè..
Hey, maarre.. mijn tijd voor de baas zit er bijna op, dus ik ga afsluiten en gauw naar huis.
Ben benieuwd of het hier vanavond weer zo druk is, haha!
Massol!!!
*kruisje achter 'maffemuts' zet en zich voorbereid op some asswhooping..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
gewoon negeren... doen topsporters ook
*not impressed*quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*kruisje achter 'maffemuts' zet en zich voorbereid op some asswhooping..
ik las wat andersquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik trek pas kaarten als ik het overtredingswaardig vind....
vertel ik je nog wel een keer .. als je groot genoeg bentquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
vertel ik je nog wel een keer .. als je groot genoeg bent
als ie dat nu nòg niet is wordt ie het waarschijnlijk nooit...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
vertel ik je nog wel een keer .. als je groot genoeg bent
Die rotmeiden ook altijd met hun gegil.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dit was meer als een "auw, m'n oren" smiley bedoeld
* Merlijn aan een mannenhoek begint te bouwen....quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die rotmeiden ook altijd met hun gegil.![]()
Ik versta er geen zak van wat er in dit topic word gezegd.
A men's roomquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn aan een mannenhoek begint te bouwen....
* rijdt tap naar binnen...
Chesterfield neerzet....quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
A men's room![]()
*Paar relax-stoelen, kist sigaren en fles whiskey meeneemt
*Merlijn : Single Malt no ice...quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef DJMO het volgende:
*bestelling op komt nemen
*papabear
*rucky
*Egberts
(quote and fill to complete your order)
Southern Comfort, icequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef DJMO het volgende:
*bestelling op komt nemen
*rucky
*Egberts
(quote and fill to complete your order)
Heb jij een smartie nodig om 3 bestellingen te onthouden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef DJMO het volgende:
*tapt ongeduldig op 't scherm van haar smartie om de rest van de bestellingen op te nemen
die is nodig om de bestelling uit te mogen leveren in verband met voorraden, en om meteen een bonnetje te makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb jij een smartie nodig om 3 bestellingen te onthouden?
Goed nummer!quote:
Doe mij maar een:quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
die is nodig om de bestelling uit te mogen leveren in verband met voorraden, en om meteen een bonnetje te maken
Achter de tap loopt en uit de koeling Grolsch haalt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
Grolsch leveren we helaas niet. U heeft de keuze uit Herton Jan of Bavaria (al dan niet gewenst ook verkrijgbaar in de alcoholvrije variant)
Wat doet de toilet juffrouw hier.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
Grolsch leveren we helaas niet. U heeft de keuze uit Herton Jan of Bavaria (al dan niet gewenst ook verkrijgbaar in de alcoholvrije variant)
Ik wou hem voor wat later op de avond bewaren, maar nu je er om vraagt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef Merlijn het volgende:
Heb je nog meer uit die categorie muziek Ruck?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wou hem voor wat later op de avond bewaren, maar nu je er om vraagt.
FHF waardig.
Heeft u ook wortelsap?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef DJMO het volgende:
*tapt ongeduldig op 't scherm van haar smartie om de rest van de bestellingen op te nemen
Dit is een gentlemens club DJMO.... drankjes in membership included....quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef DJMO het volgende:
*met dienblad binnen komt lopen en één glas southern comfort met ijs neerzet voor Papabear, een Single malt voor Merlijn, en een bierglas met een flesje Grolsh voor Rucky.
Dat is dan 15,45 bij elkaar heren. Pinnen of contante betaling?
Moet ik gaan betalen voor de dingen die ik en Merlijn meegenomen hebben?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef DJMO het volgende:
*met dienblad binnen komt lopen en één glas southern comfort met ijs neerzet voor Papabear, een Single malt voor Merlijn, en een bierglas met een flesje Grolsh voor Rucky.
Dat is dan 15,45 bij elkaar heren. Pinnen of contante betaling?
dit behelst dan ook mijn salarisquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dit is een gentlemens club DJMO.... drankjes in membership included....
Heeft je niemand gevraagdquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit behelst dan ook mijn salarisdacht je dat ik voor jan lul werk?
Niemand vroeg je om hier te komen werken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit behelst dan ook mijn salarisdacht je dat ik voor jan lul werk?
Zo onderdanig? Zo ken ik je helemaal niet..quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:25 schreef DJMO het volgende:
* DJMO trekt serveerstersoutfit aan en loopt achter rucky aan met een dienblad vol glazen
Hertog-Jan dan maar.. Later misschien wat sterkers..quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
* JK1982 iets in het oor van Merlijn fluistert en richting de uitgang knikt..quote:
Dank je wel wijffie.. Zeg, wat doe jij eigenlijk na werktijd? *Wink, wink*quote:
Ieeeww.. dat heb ik een keer gehad, maar nooit weer. Dan maar een Scotch!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:35 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn opstaat en bij egberts hoofdschuddend wortelsap weghaalt en een martini neerzet.
*tik op vingers geeft en antwoord:"'k ben al bezet"quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dank je wel wijffie.. Zeg, wat doe jij eigenlijk na werktijd? *Wink, wink*
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
*tik op vingers geeft en antwoord:"'k ben al bezet"
In een gentlemens club horen geen strippers....quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Ok, ok.. dan wachten we wel even op de strippers.. Rucky, die zou jij toch regelen?
Wel knappe dames?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In een gentlemens club horen geen strippers....
Idd. * Rucky kijkt Merlijn aan en knikt richting JK en deur.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In een gentlemens club horen geen strippers....
vies he!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef DJMO het volgende:
*terugloopt naar keuken en wortelsap haalt voor Egberts.
1.85 alsutblieft.
Lach je mij uit omdat ik Egberts hoofd aan het schoonmaken ben. Iemand moet het toch doen.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lach je mij uit omdat ik Egberts hoofd aan het schoonmaken ben. Iemand moet het toch doen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:07 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn schudt hoofd en steekt sigaartje aan.
Als één van jullie ook een sigaartje voor mij kan pakken dan ga ik even een goede film opzetten of wat heerlijke muziek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef Papabear het volgende:
* Papabear nog maar een glas inschenkt en sigaar opsteekt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:07 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn schudt hoofd en steekt sigaartje aan.
* JK1982 denkt in een flits dat hij een bejaardentehuis binnen is gestapt.. Wrijft zich nog eens in de ogen.. nee, toch niet.. Hmmz..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef Papabear het volgende:
* Papabear nog maar een glas inschenkt en sigaar opsteekt.
Ooit zal ook jij ons ietwat vage gedrag gaan leren waarderen, trust mequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
* JK1982 denkt in een flits dat hij een bejaardentehuis binnen is gestapt.. Wrijft zich nog eens in de ogen.. nee, toch niet.. Hmmz..
* Kistje alvast voor Rucky open zet en lucifers klaarlegtquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Als één van jullie ook een sigaartje voor mij kan pakken dan ga ik even een goede film opzetten of wat heerlijke muziek.
Ah PB, dat is nou flauw...quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Kistje alvast voor Rucky open zet en lucifers klaarlegt
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah PB, dat is nou flauw...
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn Waldorf en Statler in de Chesterfield in slaap gevallen..quote:
Gooi dat ding dan ook uit. Gentlemen's room is om te relaxen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn telefoon neerlegt, sigaar uit frustratie overbreekt en een dubbele whiskey inschenkt.
Sorry to keep you waiting darling.. But now there's you're sister-in-law..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:21 schreef DJMO het volgende:
*staat intussen zenuwachtig bij de deur met de fooienpot in haar tas op JK te wachten ...
Paracetamol en gelijk door naar bedquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:23 schreef maffemuts het volgende:
ben er halfjes weer... gewerkt enzo *kuch**snotter**kuch*
Proestquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Waldorf en Statler in de Chesterfield in slaap gevallen..
En Egberts.. stinkt die nog steeds naar worteltjes?
zit al aan taksquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Paracetamol en gelijk door naar bed
Nou, dan maar seks. Dan rammelt alles wel lekker losquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
zit al aan taks
ach ja t komt ooit goedtopic zegt t
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou, dan maar seks. Dan rammelt alles wel lekker los
* maffe een lekkere knuf geeft.. Dat werkt veel beter dan paracetamolquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
zit al aan taks
ach ja t komt ooit goedtopic zegt t
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* maffe een lekkere knuf geeft.. Dat werkt veel beter dan paracetamol
* DJMO met maffe aan 't rollebollen slaatquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou, dan maar seks. Dan rammelt alles wel lekker los
WTF.. freaky!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO met maffe aan 't rollebollen slaat
ik mankeer 't zelfde. mss kunnen we elkaar helpen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO met maffe aan 't rollebollen slaat
ik mankeer 't zelfde. mss kunnen we elkaar helpen
* Merlijn handen voor ogen JK doet.quote:
* Rucky een stuk dichterbij woontquote:
but nobody beats merlijn!quote:
Thanks..Idd niet geschikt voor jeugdige kijkers..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn handen voor ogen JK doet.
Ik woonde dichter bij Ireth dan Merlijn bij jou.quote:
maar dit ging niet om ireth, maam om een rollebolpartij tussen maffe en mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik woonde dichter bij Ireth dan Merlijn bij jou.
En we blijven gewoon de hele nacht door rollebollenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
maar dit ging niet om ireth, maam om een rollebolpartij tussen maffe en mij
Rucky met drie medefoksters het bed induikt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef maffemuts het volgende:
[..]
En we blijven gewoon de hele nacht door rollebollen![]()
truste heren![]()
Go Tigerquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Rucky met drie medefoksters het bed induikt.
Aan alle overige in dit topic.
*rucky weer t bed uitgooit... woman onlyquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Rucky met drie medefoksters het bed induikt.
Aan alle overige in dit topic.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*rucky weer t bed uitgooit... woman only![]()
Ja maar ik hield mijn handen toch thuis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*rucky weer t bed uitgooit... woman only![]()
Als er een vent in mijn bed zou opduiken kun je daar zeker van zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:09 schreef DJMO het volgende:
*ik heb heel geen behoefte meer aan 'n vent in m'n nest. komen alleen maar problemen en ruzie van.
Klusdagje bij Innepin....quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef JK1982 het volgende:
Dussss..
Heeft er iemand nog leuke plannen voor komend weekend?
Vrijdagavond: Krijg ik de buren op visitequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef JK1982 het volgende:
Dussss..
Heeft er iemand nog leuke plannen voor komend weekend?
Kijk, goed bezig!quote:
Jij ook al? Dat is toevallig.quote:
Hoezo ? Jij ook? Zou ik je dan komen ophalen dan ?quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
*boterham met kaas, gebakken champignons en ei oppeuzelt
Rollebollen krijg je honger van he?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
*boterham met kaas, gebakken champignons en ei oppeuzelt
Hormonenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Rollebollen krijg je honger van he?
eerder van drie dagen slecht eten door keelpijn ..quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moest ook even eten. Het was zeer gezellig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pannenkoek de lucht in gooit.... Ook trek?quote:
* Rucky gooit de frituurpan aan.quote:
* Rucky frituur uitzet en jas aantrekt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pannenkoek de lucht in gooit.... Ook trek?
* Merlijn extra beslag aanmaaktquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky gooit de frituurpan aan.
Of wil je wat anders?
[..]
* Rucky frituur uitzet en jas aantrekt.
Ik kruip ook richting bed. Slaap ze.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef DJMO het volgende:
laatste dosis pcm gaat innemen en slapen. ik ben het zát.
Volgens mij is iedereen al naar huis..quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef Ganzz het volgende:
Ik leef nog, heerlijk op de bank geslapenMag ik mijn bestelling nog indienen?
Stap voor stap :pquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:23 schreef DJMO het volgende:
*gaap* hoe moet ik het in godesnaam voor elkaar krijgen om vandaag cupcakes te bakken voor morgen, boodschappen te doen, 't huis op te ruimen .. je ne ce'st pas.
iig draait de vaatwasser nuquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Stap voor stap :p
Boodschappen-cupcakes-opruimen-genieten van de gedane arbeid
Mogguh alle, weer aan 't werk
ik vind er niets grappigs aan. Ben pislink....quote:
snap ik óók wel .. maar on the other side.. als een trafo het na tien minuten begeeft is 't al geen al te best dingquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ik vind er niets grappigs aan. Ben pislink....
Een beltrafo is bedoeld voor kortstondig gebruik, niet voor een achterlijke 10 minuten volcontinu.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
snap ik óók wel .. maar on the other side.. als een trafo het na tien minuten begeeft is 't al geen al te best ding
+quote:
* JK1982 slaat dit rondje maar even over denk ik..quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:23 schreef DJMO het volgende:
*gaap* hoe moet ik het in godesnaam voor elkaar krijgen om vandaag cupcakes te bakken voor morgen, boodschappen te doen, 't huis op te ruimen .. je ne ce'st pas.
Lekker begin van de dag.. Maargoed, als die kleine naar je lacht ben je het vast snel weer vergeten..quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:06 schreef Merlijn het volgende:
godver..... kom ik onder de douche uit om half 8, staat mijn ex als bezetene de bel in te houden, continu te bellen op mobiel en thuisnummer. "Ja ik sta hier al tien minuten met je dochter"
Ja trut, kom dan ook tussen 8 en half negen zoals je zelf hebt voorgesteld
Slapen waarschijnlijk...quote:
Pssssssst, codeine kopen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef DJMO het volgende:
huisarts wil geen codeine voorschrijven :/
ik heb maar voor twee dagen paracetacodeine nodigquote:
Gelijk een oplossing voor een drukke geert...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:02 schreef DJMO het volgende:
codeine kan versuffend werken, en ik geef nog steeds borstvoeding
heb jij Geert wel eens druk meegemaakt dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gelijk een oplossing voor een drukke geert...
Ik wou net zeggen dat ik nu weet waarom die altijd zo rustig is. Tenminste zoals ik hem meegemaakt heb.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb jij Geert wel eens druk meegemaakt dan?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik nu weet waarom die altijd zo rustig is. Tenminste zoals ik hem meegemaakt heb.
Als je mij in een draagdoek draagt zoals je dat bij Geert doet dan krijg je zelfs mij rustig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef DJMO het volgende:
[..]ik heb nog nooit codeine oid geslikt in de periode dat ik bv geef hoor .. 't enige wat er evt. inging is normale paracetamol. Maar in vergelijking met Jan is iedereen rustig
Dat wordt dan wel een dekbed....quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je mij in een draagdoek draagt zoals je dat bij Geert doet dan krijg je zelfs mij rustig.
*jaloers!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:31 schreef Papabear het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker vrij genomen. Zo eerst even douchen, dan naar de kapper en daarna boodschappen halen + verjaardagscadeau voor zoonlief
* JK1982 mompelt iets over de ontkenningsfase...quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha lover? Ben nog steeds single hoor
Nee, geen idee nog. Maar ik vind wel watquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*jaloers!
weet je al wat voor cadeau je gaat halen?
Een boek!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, geen idee nog. Maar ik vind wel wat
Het is ook wel kunstig om te zien hoe je hem om moet doen. Dat moet ik ook eens leren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:57 schreef DJMO het volgende:
zijn niet lang genoeg.. een draagdoek is minimaal een meter of vier.
Ik zou bijna denken dat het morgen weekend is maar ik mag nog een dag komen werken.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:01 schreef maffemuts het volgende:
Nog ruim een uur... Dan ist weekend en kan ik mn bedje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |