Het is morgen pas woensdag ...quote:
Shit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:34 schreef DJMO het volgende:
wat wil je .. 't is midden in de nacht... we are waking the dead!
Ik had hem klaar en toen liep mijn pc vast.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:10 schreef Egberts het volgende:
[..]
Het is morgen pas woensdag ...
en de SC is zo slow ;-x
En ik was rucky vergeten te vragen of hij kon helpen bij mijn avatar
en en en ...
Maar voor de rest gaat alles prima
Hoi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:34 schreef DJMO het volgende:
wat wil je .. 't is midden in de nacht... we are waking the dead!
Beterschap..quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:22 schreef DJMO het volgende:
keelpijn, geen stem meer, straks eerst dokter bellen.
Succes, ik ben vannacht op mijn arm gevallen wil je die even voor mij meenemen?quote:
Ik had hem gisteren klaar en toen liep het programma vast.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:23 schreef Egberts het volgende:
* Egberts wil steeds vroeger die klok vooruit beginnen te kijken.
ps. rucky als je nog eens tijd hebt voor mij ava hoor ik het wel =)
Ik heb geen haast
Leuk computersquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren klaar en toen liep het programma vast.
Vanavond zal ik er nog eens aan gaan werken.
* Merlijn zwaait ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts zwaait terug
kantoren ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef Ganzz het volgende:
Slaap/werk kamers ook![]()
Gisteren laat gesquasht, en daarbij een bodycheck tegen de muur gemaakt, mijn hoofd heeft mij dat niet in dank afgenomen.
Hmmmz. Dat wil ik ook nog wel eens proberen.. squashen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Ja, dat wordt 2013 ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef JK1982 het volgende:
Als het overal zo saai is moeten we wat leuks gaan organiseren
Voordat we eens een datum geprikt hebbenquote:
13 april hebben we wat leuks te doen. Of ben je dat alweer vergeten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voordat we eens een datum geprikt hebben
Nee hoor. Maar je weet hoe lang dat geduurd heeft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
13 april hebben we wat leuks te doen. Of ben je dat alweer vergeten?
Vanavond voetbal kijken bij JK?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voordat we eens een datum geprikt hebben
Vanavond opruimen/schoonmaken bij JK?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vanavond voetbal kijken bij JK?
Oh nee, dan moet ik eerst even opruimen/schoonmaken..
Lumineus idee!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:45 schreef Egberts het volgende:
[..]
Vanavond opruimen/schoonmaken bij JK?
* Egberts meldt zich af
Ik ben vrij snel klaar met opruimen....quote:
Dat was maar 9 dagen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je weet hoe lang dat geduurd heeft.
beter bestel je 'n containerquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben vrij snel klaar met opruimen....
* Merlijn puinzakken pakt....
Stelletje mongolen....quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:20 schreef Rucky het volgende:
Ijzerdraad over fietspad gespannen in Maarn![]()
Ik ben tegen de doodstraf maar als dit soort klootzakken onder een trein komen zou ik dat echt niet erg vinden.
Verkeerde smilie gebruikt.quote:
Bij mijn dochter werkt het ook prima....quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
You´re on thin ice lady.. Very thin ice!
Dit soort fratsen ben ik ook wel eens op motorfora tegengekomen.. Of dat ze op een gegeven moment ergens een mengsel van olie en glas hadden neergegooid. Lekker als je daar overheen komt te schuiven..quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:20 schreef Rucky het volgende:
Ijzerdraad over fietspad gespannen in Maarn![]()
Ik ben tegen de doodstraf maar als dit soort klootzakken onder een trein komen zou ik dat echt niet erg vinden.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dit soort fratsen ben ik ook wel eens op motorfora tegengekomen.. Of dat ze op een gegeven moment ergens een mengsel van olie en glas hadden neergegooid. Lekker als je daar overheen komt te schuiven..
*kruisje achter ´Merlijn´ zet..quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bij mijn dochter werkt het ook prima....
met die 48 kilo van mij zak ik daar toch niet doorheenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
You´re on thin ice lady.. Very thin ice!
* Merlijn even speechless isquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:41 schreef JK1982 het volgende:
Hier dus een voorbeeld:
http://www.motorfreaks.nl(...)op-motorrijders.html
Ja hier!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Ik heb er wel eenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef DJMO het volgende:
njah, zowel geert als ik verkouden, ik heb nog geen keelontsteking, maar zit er wel tegenaan. paracetmol en/of ibu zouden de truc moeten doen. Tegen het bijten van geert .. dar moet ik even doorheen tot hij minder geirriteerd is van z'n verkoudheid en kiezen krijgen
Beterschap muts....quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik heb er wel een(2 naast elkaar om precies te zijn, een aan de kant van de slokdarm, en de ander aan de kant van de luchtpijp met kans op verdere ontsteking)
En het leuke is...
3paracetamol pd maxAB NoGo, Peniciline NoGo...
Als ik weer bloed ging ophoesten moest ik maar terug komen en verder gewoon door met het dagelijks leven (en ja neussprayen met zoutoplossing) fijn zo'n huisarts![]()
Middag verder iedereen...
ik? ik zou niet durven!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Beterschap muts....
En DJMO natuurlijk, anders krijg ik weer heibel....
http://www.vita-send.nl/40-plus.htmlquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef DJMO het volgende:
njah, zowel geert als ik verkouden, ik heb nog geen keelontsteking, maar zit er wel tegenaan. paracetmol en/of ibu zouden de truc moeten doen. Tegen het bijten van geert .. dar moet ik even doorheen tot hij minder geirriteerd is van z'n verkoudheid en kiezen krijgen
Thnx lieffie,quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik? ik zou niet durven!![]()
beter een goede buur dan 'n verre vriend .. hoewel ik met allebei even blij ben, voor ik weer heibel krijg met muts, of pb of rucky![]()
maar dank je![]()
en mutsie .. als ik je moet helpen .. bellen!
jij verlangt naar een rode kaart?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
http://www.vita-send.nl/40-plus.html
+
http://www.vita-send.nl/vitamine-c-1000tr.html
Voor jou dan, niet voor die kleine..
Veel beter dan die Davitamon en al die andere vrolijke kleurtjes bij de drogist vandaan..
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij verlangt naar een rode kaart?ik ben pas 33 jah.. met je 40+
![]()
toevallig net vanmorgen vitamine b complex gehaald van davitamon, 2 halen, 1betalen. kan een half jaar vooruit
* Merlijn ook stug doorgaat zonder tabletten, pillen en poeders...quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef Ganzz het volgende:
Je weet wel dat die dingen meer een placebo effect hebben, dan dat ze effectief werken? Gewoon veel fruit en gevarieert eten![]()
* Ganzz Kruipt alvast in een hoekje![]()
Lieve Ganzz, zou niet eens weten hoe ik al die vitamines binnen zou moeten krijgen... k krijg amper wat door m'n keel en als t er al door komt, moet ik me nog maar afvragen of ze er wel in blijvenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef Ganzz het volgende:
Je weet wel dat die dingen meer een placebo effect hebben, dan dat ze effectief werken? Gewoon veel fruit en gevarieert eten![]()
* Ganzz Kruipt alvast in een hoekje![]()
Zie, daar heb je het al.. 2 halen, 1 betalen. Mooi pakje er omheen, leuk kleurtje..quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij verlangt naar een rode kaart?ik ben pas 33 jah.. met je 40+
![]()
toevallig net vanmorgen vitamine b complex gehaald van davitamon, 2 halen, 1betalen. kan een half jaar vooruit
Hmmz, dat lijkt me ook lastig.. Whatskeburt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Lieve Ganzz, zou niet eens weten hoe ik al die vitamines binnen zou moeten krijgen... k krijg amper wat door m'n keel en als t er al door komt, moet ik me nog maar afvragen of ze er wel in blijven
Dat is dan ook tevens de reden waarom ik vitB en vitD injecties krijg ipv tabletvorm...
overige vit haal ik vnl dus uit vitaminepreperaten en probeer zoveel mogelijk alles te blenderenmaar dan nog... de 1e keer smaakt beter dan de 2e keer
tijdelijk extra versterkt door zwangerschap, maar verder zeer gevoelige maag enzo... (ongemak van andere aandoening, don't worry... komende 10jaar ga ik nog niet dood... en daarna ook nog ff nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, dat lijkt me ook lastig.. Whatskeburt?
*maar even een appeltje neemt..
Gelukkig maar..quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
tijdelijk extra versterkt door zwangerschap, maar verder zeer gevoelige maag enzo... (ongemak van andere aandoening, don't worry... komende 10jaar ga ik nog niet dood... en daarna ook nog ff niet)
't Is woensdag, dus dan eet ik weer bij moeders.. Dus ik laat mij wederom verrassen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef maffemuts het volgende:
Maar goed... wat gaan we koken voor de eters vanavond ?
hier ist aardappenovenschotel + rosbief en sla.
Te Be Determined....quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef maffemuts het volgende:
Maar goed... wat gaan we koken voor de eters vanavond ?
hier ist aardappenovenschotel + rosbief en sla.
Zolang je mij maar niets aandoet vind ik t best...quote:
er staat niet to be determinatedquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niets aandoet vind ik t best...
Doe dan ook niet zo ingewikkeld..quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
er staat niet to be determinated
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo ingewikkeld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef maffemuts het volgende:
Ik wou net zeggen: moet jij even over de knie ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wilt te graagquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: moet jij even over de knie ofzo..
die zin komt me bekend voor somehow ...quote:
Merlijn wil te graag..quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
die zin komt me bekend voor somehow ...
Da's niets nieuws.quote:
Ik ben niet van de zweepjes enzo.... Dus nee, sorry. Lief van je though...quote:
* JK1982 kijkt Merlijn verschrikt aan.. Dat nooit!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben niet van de zweepjes enzo.... Dus nee, sorry. Lief van je though...
quote:
Geen meet in het vooruitzicht voor Maffe, dus best wel veiligquote:
JK op de kast jagen: Mission Accomplished....quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 kijkt Merlijn verschrikt aan.. Dat nooit!
leugens! de 10e n minimeet!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geen meet in het vooruitzicht voor Maffe, dus best wel veilig
Maar dan geniet ik full protection natuurlijk als verjaardag's kado'tjequote:
Ehmmm jij/jullie zijn nogal wat van planquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:23 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
kies maar uit .. full protection
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |