Je moet ze ook over elkaar doen veiligheid tegen en voor van alles.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:25 schreef Ganzz het volgende:
Hmm keuze uit 5 verschillende, lastig...
Nog een partypooper.. Jammer hoor!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geen meet in het vooruitzicht voor Maffe, dus best wel veilig
Etter..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JK op de kast jagen: Mission Accomplished....
* Merlijn 's dag is weer goed....
Ik ben niet weggeweestquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:26 schreef JK1982 het volgende:
't gaat weer over wippen hoor, opeens is iedereen weer aanwezig..
Ik even en toen ging het de verkeerde kant op.quote:
JK is alweer kaarten uit aan het delen en kruisjes aan het zetten.... Dat dat KAN in de SC....quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik even en toen ging het de verkeerde kant op.
gewoon negeren... doen topsporters ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JK is alweer kaarten uit aan het delen en kruisjes aan het zetten.... Dat dat KAN in de SC....
Tsja, als Rucky steeds afwezig is en jij verzaakt.. Iemand moet het vuile werk opknappen hè..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JK is alweer kaarten uit aan het delen en kruisjes aan het zetten.... Dat dat KAN in de SC....
Ik trek pas kaarten als ik het overtredingswaardig vind....quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, als Rucky steeds afwezig is en jij verzaakt.. Iemand moet het vuile werk opknappen hè..
Hey, maarre.. mijn tijd voor de baas zit er bijna op, dus ik ga afsluiten en gauw naar huis.
Ben benieuwd of het hier vanavond weer zo druk is, haha!
Massol!!!
*kruisje achter 'maffemuts' zet en zich voorbereid op some asswhooping..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
gewoon negeren... doen topsporters ook
*not impressed*quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*kruisje achter 'maffemuts' zet en zich voorbereid op some asswhooping..
ik las wat andersquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik trek pas kaarten als ik het overtredingswaardig vind....
vertel ik je nog wel een keer .. als je groot genoeg bentquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
vertel ik je nog wel een keer .. als je groot genoeg bent
als ie dat nu nòg niet is wordt ie het waarschijnlijk nooit...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
vertel ik je nog wel een keer .. als je groot genoeg bent
Die rotmeiden ook altijd met hun gegil.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dit was meer als een "auw, m'n oren" smiley bedoeld
* Merlijn aan een mannenhoek begint te bouwen....quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die rotmeiden ook altijd met hun gegil.![]()
Ik versta er geen zak van wat er in dit topic word gezegd.
A men's roomquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn aan een mannenhoek begint te bouwen....
* rijdt tap naar binnen...
Chesterfield neerzet....quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
A men's room![]()
*Paar relax-stoelen, kist sigaren en fles whiskey meeneemt
*Merlijn : Single Malt no ice...quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef DJMO het volgende:
*bestelling op komt nemen
*papabear
*rucky
*Egberts
(quote and fill to complete your order)
Southern Comfort, icequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef DJMO het volgende:
*bestelling op komt nemen
*rucky
*Egberts
(quote and fill to complete your order)
Heb jij een smartie nodig om 3 bestellingen te onthouden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef DJMO het volgende:
*tapt ongeduldig op 't scherm van haar smartie om de rest van de bestellingen op te nemen
die is nodig om de bestelling uit te mogen leveren in verband met voorraden, en om meteen een bonnetje te makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb jij een smartie nodig om 3 bestellingen te onthouden?
Goed nummer!quote:
Doe mij maar een:quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
die is nodig om de bestelling uit te mogen leveren in verband met voorraden, en om meteen een bonnetje te maken
Achter de tap loopt en uit de koeling Grolsch haalt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
Grolsch leveren we helaas niet. U heeft de keuze uit Herton Jan of Bavaria (al dan niet gewenst ook verkrijgbaar in de alcoholvrije variant)
Wat doet de toilet juffrouw hier.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
Grolsch leveren we helaas niet. U heeft de keuze uit Herton Jan of Bavaria (al dan niet gewenst ook verkrijgbaar in de alcoholvrije variant)
Ik wou hem voor wat later op de avond bewaren, maar nu je er om vraagt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef Merlijn het volgende:
Heb je nog meer uit die categorie muziek Ruck?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wou hem voor wat later op de avond bewaren, maar nu je er om vraagt.
FHF waardig.
Heeft u ook wortelsap?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef DJMO het volgende:
*tapt ongeduldig op 't scherm van haar smartie om de rest van de bestellingen op te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |