Gelijk een oplossing voor een drukke geert...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:02 schreef DJMO het volgende:
codeine kan versuffend werken, en ik geef nog steeds borstvoeding
heb jij Geert wel eens druk meegemaakt dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gelijk een oplossing voor een drukke geert...
Ik wou net zeggen dat ik nu weet waarom die altijd zo rustig is. Tenminste zoals ik hem meegemaakt heb.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb jij Geert wel eens druk meegemaakt dan?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik nu weet waarom die altijd zo rustig is. Tenminste zoals ik hem meegemaakt heb.
Als je mij in een draagdoek draagt zoals je dat bij Geert doet dan krijg je zelfs mij rustig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef DJMO het volgende:
[..]ik heb nog nooit codeine oid geslikt in de periode dat ik bv geef hoor .. 't enige wat er evt. inging is normale paracetamol. Maar in vergelijking met Jan is iedereen rustig
Dat wordt dan wel een dekbed....quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je mij in een draagdoek draagt zoals je dat bij Geert doet dan krijg je zelfs mij rustig.
*jaloers!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:31 schreef Papabear het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker vrij genomen. Zo eerst even douchen, dan naar de kapper en daarna boodschappen halen + verjaardagscadeau voor zoonlief
* JK1982 mompelt iets over de ontkenningsfase...quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha lover? Ben nog steeds single hoor
Nee, geen idee nog. Maar ik vind wel watquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*jaloers!
weet je al wat voor cadeau je gaat halen?
Een boek!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, geen idee nog. Maar ik vind wel wat
Het is ook wel kunstig om te zien hoe je hem om moet doen. Dat moet ik ook eens leren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:57 schreef DJMO het volgende:
zijn niet lang genoeg.. een draagdoek is minimaal een meter of vier.
Ik zou bijna denken dat het morgen weekend is maar ik mag nog een dag komen werken.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:01 schreef maffemuts het volgende:
Nog ruim een uur... Dan ist weekend en kan ik mn bedje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |