* DJMO met maffe aan 't rollebollen slaatquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou, dan maar seks. Dan rammelt alles wel lekker los
WTF.. freaky!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO met maffe aan 't rollebollen slaat
ik mankeer 't zelfde. mss kunnen we elkaar helpen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO met maffe aan 't rollebollen slaat
ik mankeer 't zelfde. mss kunnen we elkaar helpen
* Merlijn handen voor ogen JK doet.quote:
* Rucky een stuk dichterbij woontquote:
but nobody beats merlijn!quote:
Thanks..Idd niet geschikt voor jeugdige kijkers..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn handen voor ogen JK doet.
Ik woonde dichter bij Ireth dan Merlijn bij jou.quote:
maar dit ging niet om ireth, maam om een rollebolpartij tussen maffe en mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik woonde dichter bij Ireth dan Merlijn bij jou.
En we blijven gewoon de hele nacht door rollebollenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
maar dit ging niet om ireth, maam om een rollebolpartij tussen maffe en mij
Rucky met drie medefoksters het bed induikt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef maffemuts het volgende:
[..]
En we blijven gewoon de hele nacht door rollebollen![]()
truste heren![]()
Go Tigerquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Rucky met drie medefoksters het bed induikt.
Aan alle overige in dit topic.
*rucky weer t bed uitgooit... woman onlyquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Rucky met drie medefoksters het bed induikt.
Aan alle overige in dit topic.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*rucky weer t bed uitgooit... woman only![]()
Ja maar ik hield mijn handen toch thuis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*rucky weer t bed uitgooit... woman only![]()
Als er een vent in mijn bed zou opduiken kun je daar zeker van zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:09 schreef DJMO het volgende:
*ik heb heel geen behoefte meer aan 'n vent in m'n nest. komen alleen maar problemen en ruzie van.
Klusdagje bij Innepin....quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef JK1982 het volgende:
Dussss..
Heeft er iemand nog leuke plannen voor komend weekend?
Vrijdagavond: Krijg ik de buren op visitequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef JK1982 het volgende:
Dussss..
Heeft er iemand nog leuke plannen voor komend weekend?
Kijk, goed bezig!quote:
Jij ook al? Dat is toevallig.quote:
Hoezo ? Jij ook? Zou ik je dan komen ophalen dan ?quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
*boterham met kaas, gebakken champignons en ei oppeuzelt
Rollebollen krijg je honger van he?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
*boterham met kaas, gebakken champignons en ei oppeuzelt
Hormonenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Rollebollen krijg je honger van he?
eerder van drie dagen slecht eten door keelpijn ..quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moest ook even eten. Het was zeer gezellig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pannenkoek de lucht in gooit.... Ook trek?quote:
* Rucky gooit de frituurpan aan.quote:
* Rucky frituur uitzet en jas aantrekt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pannenkoek de lucht in gooit.... Ook trek?
* Merlijn extra beslag aanmaaktquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky gooit de frituurpan aan.
Of wil je wat anders?
[..]
* Rucky frituur uitzet en jas aantrekt.
Ik kruip ook richting bed. Slaap ze.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef DJMO het volgende:
laatste dosis pcm gaat innemen en slapen. ik ben het zát.
Volgens mij is iedereen al naar huis..quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef Ganzz het volgende:
Ik leef nog, heerlijk op de bank geslapenMag ik mijn bestelling nog indienen?
Stap voor stap :pquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:23 schreef DJMO het volgende:
*gaap* hoe moet ik het in godesnaam voor elkaar krijgen om vandaag cupcakes te bakken voor morgen, boodschappen te doen, 't huis op te ruimen .. je ne ce'st pas.
iig draait de vaatwasser nuquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Stap voor stap :p
Boodschappen-cupcakes-opruimen-genieten van de gedane arbeid
Mogguh alle, weer aan 't werk
ik vind er niets grappigs aan. Ben pislink....quote:
snap ik óók wel .. maar on the other side.. als een trafo het na tien minuten begeeft is 't al geen al te best dingquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ik vind er niets grappigs aan. Ben pislink....
Een beltrafo is bedoeld voor kortstondig gebruik, niet voor een achterlijke 10 minuten volcontinu.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
snap ik óók wel .. maar on the other side.. als een trafo het na tien minuten begeeft is 't al geen al te best ding
+quote:
* JK1982 slaat dit rondje maar even over denk ik..quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:23 schreef DJMO het volgende:
*gaap* hoe moet ik het in godesnaam voor elkaar krijgen om vandaag cupcakes te bakken voor morgen, boodschappen te doen, 't huis op te ruimen .. je ne ce'st pas.
Lekker begin van de dag.. Maargoed, als die kleine naar je lacht ben je het vast snel weer vergeten..quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:06 schreef Merlijn het volgende:
godver..... kom ik onder de douche uit om half 8, staat mijn ex als bezetene de bel in te houden, continu te bellen op mobiel en thuisnummer. "Ja ik sta hier al tien minuten met je dochter"
Ja trut, kom dan ook tussen 8 en half negen zoals je zelf hebt voorgesteld
Slapen waarschijnlijk...quote:
Pssssssst, codeine kopen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef DJMO het volgende:
huisarts wil geen codeine voorschrijven :/
ik heb maar voor twee dagen paracetacodeine nodigquote:
Gelijk een oplossing voor een drukke geert...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:02 schreef DJMO het volgende:
codeine kan versuffend werken, en ik geef nog steeds borstvoeding
heb jij Geert wel eens druk meegemaakt dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gelijk een oplossing voor een drukke geert...
Ik wou net zeggen dat ik nu weet waarom die altijd zo rustig is. Tenminste zoals ik hem meegemaakt heb.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb jij Geert wel eens druk meegemaakt dan?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik nu weet waarom die altijd zo rustig is. Tenminste zoals ik hem meegemaakt heb.
Als je mij in een draagdoek draagt zoals je dat bij Geert doet dan krijg je zelfs mij rustig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef DJMO het volgende:
[..]ik heb nog nooit codeine oid geslikt in de periode dat ik bv geef hoor .. 't enige wat er evt. inging is normale paracetamol. Maar in vergelijking met Jan is iedereen rustig
Dat wordt dan wel een dekbed....quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je mij in een draagdoek draagt zoals je dat bij Geert doet dan krijg je zelfs mij rustig.
*jaloers!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:31 schreef Papabear het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker vrij genomen. Zo eerst even douchen, dan naar de kapper en daarna boodschappen halen + verjaardagscadeau voor zoonlief
* JK1982 mompelt iets over de ontkenningsfase...quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha lover? Ben nog steeds single hoor
Nee, geen idee nog. Maar ik vind wel watquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*jaloers!
weet je al wat voor cadeau je gaat halen?
Een boek!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, geen idee nog. Maar ik vind wel wat
Het is ook wel kunstig om te zien hoe je hem om moet doen. Dat moet ik ook eens leren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:57 schreef DJMO het volgende:
zijn niet lang genoeg.. een draagdoek is minimaal een meter of vier.
Ik zou bijna denken dat het morgen weekend is maar ik mag nog een dag komen werken.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:01 schreef maffemuts het volgende:
Nog ruim een uur... Dan ist weekend en kan ik mn bedje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |