Release: 30 september 2011SPOILER: Heel veel info over Fifa 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PC | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |ClapClapYourHands | EchoDev | |Cara | Stetoe | |vaagjunior | vaagjunior | | | | |---------------------------------------------| |PLATFORM: XBOX360 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Zandman030 | MrSaNdMaN NL | |Burrito | Shyne85 | |n0ir | Cr00kk | |Stringer | Str1ng3r | |Gaijin | pet21 | |MRN89 | Weejee1337 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PS3 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Afhaalchinees | brouwer-n | |Zerokil | Psvunited | |Max-Westerman | Maikel-AFCA | |J-V | johnson076 | |---------------------------------------------| |
Toch weer he.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef Jirdo het volgende:
Toch weer Henk die het nieuwe topic opent
want? als je ook met 4-0 kan winnen zit je toch goed? na 1 nederlaag terug gaan is een beetje pussy hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Tering ene wedstrijd op legendarisch win ik 4-0 van Liverpool en andere verlies ik met 3-0 van ManU.
Naja wereldklasse maar weer.
Naja carriere is eigenlijk altijd kut want mijn beste spelers willen ineens niet meer bij mijn club blijven en gaan zomaar weg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
want? als je ook met 4-0 kan winnen zit je toch goed? na 1 nederlaag terug gaan is een beetje pussy hoor
Ik zal eens kijken...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef Fiorano het volgende:
Vanuit het niets staat bij mijn Origin ineens Fifa10. Meer mensen die dat hebben?
Word je al beter?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken...
Edit: Ik heb hem niet...
De laatste tijd ben ik meer bezig geweest met Battlefield 3 en MW3quote:
Schietspellen vervelen snel inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef rubbels het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik meer bezig geweest met Battlefield 3 en MW3
Maar dat begint te vervelen, dus ik ga vanavond denk ik weer eens FIFA spelen(En hopelijk langzamerhand beter worden
)
Ja, klopt helemaal. Steek je er in een weer ofzo weet ik hoeveel uren in, en dan heb je er ineens helemaal geen zin meer inquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Schietspellen vervelen snel inderdaad
Ik heb dit vaak met FUTquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef Moffol het volgende:
Nu al minstens de 20e verliespartij deze week doordat ik opeens op de EA-server wordt uitgelogd. Ik heb NOOIT ergens last van gehad. Mijn PS3 is door middel van een internetkabel verbonden met het modem. Ik heb op het moment dat ik wordt uitgelogd wel nog internet op de PS3, maar hij kan niet verbinden met de servers. Hetzelfde geldt voor mijn laptop, hij geeft aan dat hij internetconnectie heeft, maar kan geen internetpagina's laden en kan dus connectie krijgen met de servers.
Wie heeft dit nog meer?
Net was het extra zuur aangezien ik met 10-0 voorstond tegen Duitsland.
Heb het de laatste tijd ook steeds vaker. Heb een erg snelle verbinding thuis, ps3 met kabel op modem aangesloten. En nog knalt hij er bij mij uit.. Heeft me al veel punten gekost !quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef Moffol het volgende:
Nu al minstens de 20e verliespartij deze week doordat ik opeens op de EA-server wordt uitgelogd. Ik heb NOOIT ergens last van gehad. Mijn PS3 is door middel van een internetkabel verbonden met het modem. Ik heb op het moment dat ik wordt uitgelogd wel nog internet op de PS3, maar hij kan niet verbinden met de servers. Hetzelfde geldt voor mijn laptop, hij geeft aan dat hij internetconnectie heeft, maar kan geen internetpagina's laden en kan dus connectie krijgen met de servers.
Wie heeft dit nog meer?
Moet zijn: en kan dus GEEN connectie krijgen met de servers (laptop).quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef Moffol het volgende:
Nu al minstens de 20e verliespartij deze week doordat ik opeens op de EA-server word uitgelogd. Ik heb NOOIT ergens last van gehad. Mijn PS3 is door middel van een internetkabel verbonden met het modem. Ik heb op het moment dat ik word uitgelogd wel nog internet op de PS3, maar hij kan niet verbinden met de servers. Hetzelfde geldt voor mijn laptop, hij geeft aan dat hij internetconnectie heeft, maar kan geen internetpagina's laden en kan dus connectie krijgen met de servers.
Wie heeft dit nog meer?
Jockeyen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef Platina het volgende:
[..]
Ben ik al aan het doen. Maar ze vertellen me niet hoe ik voorzetten moet verdedigen
Dat doe ik dus al. Ik heb het over als de voorzet toch wordt gegeven dan is het kennelijk altijd raak ook al probeer ik voor het mannetje te komen.quote:
dit heb ik de laatste tijd dus ook. echt bizarquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef Platina het volgende:
Het scheelde zeer weinig of ik had mijn controller het raam uitgegooid. Verdomme 2-0 voor tegen 10 man en dan in de 90ste minuut de 2-2 tegenkrijgen
Heb net 6 potjes gedaan. 1 gewonnen en 2 gelijk. Ongelooflijk wat er allemaal gebeurde. Ik mis echt tientallen kansen, en de tegenstanders krijgen 1 of 2 kansen en jawel hoor het is kassa.
Timen met koppen voor het doel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef Platina het volgende:
[..]
Dat doe ik dus al. Ik heb het over als de voorzet toch wordt gegeven dan is het kennelijk altijd raak ook al probeer ik voor het mannetje te komen.
Nice! _-_quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:07 schreef satecl het volgende:
Vorige week eindelijk voor het eerst meer dan 20 punten gehaald in de 1e divisie online!! Uiteraard met Sc Heerenveen, wat een BAAS-elftal11!!!
![]()
![]()
![]()
Heerenveen speelde voor de update al lekker, maar tegenwoordig is het helemaal een geweldig team imho. bank evt een beetje tweaken voor een extra middenvelder maar verder prima. hooguit de linksback (Breuer) is kwetsbaar....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:07 schreef satecl het volgende:
Vorige week eindelijk voor het eerst meer dan 20 punten gehaald in de 1e divisie online!! Uiteraard met Sc Heerenveen, wat een BAAS-elftal11!!!
![]()
![]()
![]()
o really. Jong dat snap ik ook wel. Zeg dan niksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Timen met koppen voor het doel.Of gewoon keihard rondje (/Xbox knop) spammen.
Je faalt gewoon in timing. Niet zijn schuld.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:05 schreef Platina het volgende:
[..]
o really. Jong dat snap ik ook wel. Zeg dan niks
PS3. Username is Sateckquote:
Klopt. Breuer is de zwakste schakel van het team. Maar fysiek is het allemaal zo sterk bij Heerenveen, in de verdediging. en natuurlijk: Narsingh en Assaidi op de flankenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Heerenveen speelde voor de update al lekker, maar tegenwoordig is het helemaal een geweldig team imho. bank evt een beetje tweaken voor een extra middenvelder maar verder prima. hooguit de linksback (Breuer) is kwetsbaar....
Waarom vraag je het dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:05 schreef Platina het volgende:
[..]
o really. Jong dat snap ik ook wel. Zeg dan niks
Hoe speel je dan met Heerenveen? Opkomen via de flanken en dan voorzetten of eerder zelf naar binnen kappen en scoren, of totaal anders?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:01 schreef satecl het volgende:
[..]
PS3. Username is Sateck
[..]
Klopt. Breuer is de zwakste schakel van het team. Maar fysiek is het allemaal zo sterk bij Heerenveen, in de verdediging. en natuurlijk: Narsingh en Assaidi op de flanken![]()
CPU is amper tegen te spelen, daar verlies ik op legendarisch ook nog van. Probeer eens onlinequote:Op zondag 4 maart 2012 11:00 schreef Enchanter het volgende:
Ik bak er nog steeds niks van , speel op professional () , maar verlies nog redelijk vaak van de CPU.
Kan ook komen omdat ik met Macclesfield town speel in carriere mode
Ik speel in divisie 1 online en verlies van de cpu op professioneel. Zegt niets.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:00 schreef Enchanter het volgende:
Ik bak er nog steeds niks van , speel op professional () , maar verlies nog redelijk vaak van de CPU.
Kan ook komen omdat ik met Macclesfield town speel in carriere mode
ik speel vaak met verschillende teamsquote:
wtfquote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef -J-D- het volgende:
Mijn scheids had er zin in... Maar daarna ging het potje gewoon verder
Met de flankspelers de backs paseren. Achterlijntje halen en voorgeven. Soms naar binnen en afleggen of zelf schieten. Je moet natuurlijk wel blijven verassen. Wil het niet lukken pas ik mijn opstelling aan. Dan speel ik meestal 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Assaidi dan op '10'.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:16 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hoe speel je dan met Heerenveen? Opkomen via de flanken en dan voorzetten of eerder zelf naar binnen kappen en scoren, of totaal anders?
Vond het altijd wel een tof team, maar tijdje niet meer mee gespeeld en sinds de update ook nog niet.
Porto is volgens mij ook 4.5 ster...maar dat wil niet zeggen dat ik ze fijner vind spelen. Hoewel ik me realiseer dat Hulk ongetwijfeld fijner speelt dan de RV van Sporting. Heb nog niet tegen Porto gespeeld...wel tegen Benfica trouwens...makkiequote:
Misschien haal ik ook wel een bepaalde voldoening uit het niet kiezen van standaard teams. Dat maakt het soms misschien iets moeilijker om kampioen te worden in Divisie 1, maar als je dan toch een paar keer met een minder team van Napoli wint, is dat wel extra mooiquote:Op maandag 5 maart 2012 12:11 schreef DutchSL het volgende:
Nee, maar Porto heeft wel een snelle verdediger (Mangala) en Rolando/Otamandi zijn ook wel degelijk evenals de backs.
Moutinho en Guarin (o shit die is weg daar, maar voor Lucho geldt hetzelfde) zijn erg goede middenvelders en je kunt Hulk als spits neerzetten met Rodriguez en Varela op de flanken.
Ik speelde in het begin van het spel altijd met Porto, Juventus en Bayern online, later Montpellier en Milan (maar nu Taiwo daar weg is niet meer). Maar sinds de upgrades geen H2H meer gedaan, dus weet niet of hoe de spelers van deze club geüpgradede zijn.
Tof, ik ga het eens proberen.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Met de flankspelers de backs paseren. Achterlijntje halen en voorgeven. Soms naar binnen en afleggen of zelf schieten. Je moet natuurlijk wel blijven verassen. Wil het niet lukken pas ik mijn opstelling aan. Dan speel ik meestal 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Assaidi dan op '10'.
Met Heerenveen en dan met werkelijk alles over de flanken spelenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef ThomasKuiper het volgende:
Heerenveen moet je 4-2-3-1 spelen, met assaidi en narsingh op de flanken en Djuricic als CAM
Kompany in de verdediging.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Speelde gisteren tegen Belgie. De tegenstander speelde echt goed, maar Belgie heeft daarnaast voor 4,5 ster toch ook wel echt een meesterlijk team zeg! Hazard en Mertens op de flanken, Lukaku in de spits, en een middenveld met Witsel, Defour en Fellaini. Verdedigend heb ik niet zo op gelet, maar met Vermaelen, Vertonghen en die gast bij Zenith moet dat ook best te doen zijn...en dan staat Chadli er nog niet eens in, terwijl die bij Twente echt wel heel erg lekker speelt!
Ik denk dat die ook maar eens ga uitproberen...
Zou best kunnen, maar op 3,5/4 sterren is-ie goud waard!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:42 schreef Moffol het volgende:
[..]
Kompany in de verdediging.
Chadli is trouwens te slecht voor een 4,5 sterren team, vind ik.
Omdat ik hoopte dat er fatsoenlijke tips kwamen. Als ik aardappels ga schillen weet ik ook wel dat ik mezelf niet moet snijden, dat hoeft zn halvegare als jij me niet nog eens te zeggen.quote:
Iemand?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:45 schreef De-Hamster het volgende:
Vraagje ik speel vaker een-tegen-een seizoenen online. Nu heb ik daar een aantal vaste teams waarmee ik speel en hierbij ook mijn eigen tactiek. Nu moet ik vooraf aan iedere wedstrijd weer opnieuw mijn opstelling erinzetten. Hierdoor kan ik net niet lekker doorspelen meerdere wedstrijden achter elkaar.
Bij teammanagement in het algemene menu staat de opstelling zelfs nóg vreemder waardoor veranderingen daar maken niet echt zin heeft lijkt me?
wat je kan doen is vooraf de formatie (via teaminstellingen ofzo, uit mn hoofd) opslaan, zodat je die daarna direct kan selecteren. Wat je echter bij mijn weten steeds opnieuw moet doen is de spelers op de goede plaats neerzetten...quote:
er zijn geen fatsoenlijke tips te geven, het draait allemaal om timing.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:05 schreef Platina het volgende:
[..]
Omdat ik hoopte dat er fatsoenlijke tips kwamen. Als ik aardappels ga schillen weet ik ook wel dat ik mezelf niet moet snijden, dat hoeft zn halvegare als jij me niet nog eens te zeggen.
Tja...ik speel ook wel eens naar de verkeerde speler. Maar van die andere klacht heb ik eigenlijk nooit last. Dat komt misschien ook omdat ik vaak met de geselecteerde verdediger rugdekking geef, en dan met de dichtstbijzijnde verdediger jockey.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:34 schreef Burrito het volgende:
Ik erger me soms kapot. Dan zie je de spits van de tegenstander doorrennen maar pas na 4X LB drukken krijg je de goede verdediger en is de spits niet meer bij te halen. Heb ook heel vaak dat ik een pass wil geven en dan wordt er naar de verkeerde speler gespeeld waardoor er meteen balverlies is. Heel irritant.
Ik bedoel dus dat bijvoorbeeld tegenstander aan de zijlijn de bal heeft iets over het middenveld, je bent dan loop je daarnaast met je speler. Als ze dan kappen en (LB+) Y doen moet je dus met je CB mee gaan lopen met de inlopende mensen maar vaak moet ik dan zelf vaak zovaak doordrukken totdat ik eindelijk de goede speler heb waardoor ze vaak onnodig 1:1 met mijn keeper komen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja...ik speel ook wel eens naar de verkeerde speler. Maar van die andere klacht heb ik eigenlijk nooit last. Dat komt misschien ook omdat ik vaak met de geselecteerde verdediger rugdekking geef, en dan met de dichtstbijzijnde verdediger jockey.
Het is hét antwoord op je vraag. Dat jij het niet kan, is jouw probleem.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:05 schreef Platina het volgende:
[..]
Omdat ik hoopte dat er fatsoenlijke tips kwamen. Als ik aardappels ga schillen weet ik ook wel dat ik mezelf niet moet snijden, dat hoeft zn halvegare als jij me niet nog eens te zeggen.
Dat vind ik wel jammer, zou me heel veel tijd schelen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
wat je kan doen is vooraf de formatie (via teaminstellingen ofzo, uit mn hoofd) opslaan, zodat je die daarna direct kan selecteren. Wat je echter bij mijn weten steeds opnieuw moet doen is de spelers op de goede plaats neerzetten...
Heeft helemaal niets met toevalsvoetbal te maken. Maar met benutten van de juiste kwaliteiten. Waarom zou je met Heerenveen door het midden gaan aanvallen, als Je Aissadi en Narsingh aan de flanken heb staan. Waarom die lange slungel van Dost in de voeten inspelen, terwijl hij in de lucht een BAAS is?? Hopen dat het balletje goed valt? Dat is toch met elk schot/voorzet zo. Het gaat er gewoon om wanneer jij hem voor die pot gooi, heeft weinig met toeval te maken.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met Heerenveen en dan met werkelijk alles over de flanken spelen...heb al best veel tegenstanders het zo zien doen. Meestal speelde ik met NAC, en het enige dat zo'n tegenstander dan deed is Assaidi of Narsingh inspelen, de back voorbij rennen (zonder passeerbeweging, combinatie of wat dan ook...buitenspelers zijn zo snel dat ze buitenom nog steeds de back eruit rennen), en dan de bal hoog voor de pot te gooien, in de hoop dat Dost (of Sibon) de bal binnenkopt.
![]()
Het is niet mijn bedoeling om af te geven op alle andere speelstijlen dan de mijne, maar ik zie het toch als een beetje toevalsvoetbal: hopen dat er een balletje goed valt, op het hoofd van je spits. Combinerend door een verdediging komen vind ik dan toch echt veel mooier, en volgens mij leent Heerenveen zich ook prima voor dat speltype.
Overigens is dat toevalsvoetbal ook best redelijk te verdedigen: jockeyen met je back, en zorgen dat je CB bij de spits in de buurt blijft. Is de voorzet dichtbij de goal: uitkomen met je keeper.
Daarnaast is het voorspelbaar: na een paar keer heeft iedere tegenstander in de gaten wat je doet, en is het dus nog makkelijker te verdedigen. Hetzelfde kunstje wordt trouwens ook vrij vaak uitgehaald met teams als Stoke (Crouch) en Athletic de Bilbao (Llorente).
Heb ook een paar keer met H'veen gespeeld, maar met Dost valt prima te combineren door het midden (en Djuricic speelt prima als combinerende CAM ). Daarnaast vind ik het wel toevalsvoetbal, omdat ik met mijn uitgespeelde kansen een hoger scoringsgemiddelde heb, dan met voorzetten van de flanken. Als je 10 keer langs je back rent en een voorzet geeft, heb je geluk als je daar 1 goal uitkomt. Als ik combinerend door het centrum aanval, en uiteindelijk op goal schiet, is dat in 30% van de gevallen een doelpunt (kijkend naar mijn gemiddelde goals/schoten op doel). Geluk speelt dus een minder grote rol.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft helemaal niets met toevalsvoetbal te maken. Maar met benutten van de juiste kwaliteiten. Waarom zou je met Heerenveen door het midden gaan aanvallen, als Je Aissadi en Narsingh aan de flanken heb staan. Waarom die lange slungel van Dost in de voeten inspelen, terwijl hij in de lucht een BAAS is?? Hopen dat het balletje goed valt? Dat is toch met elk schot/voorzet zo. Het gaat er gewoon om wanneer jij hem voor die pot gooi, heeft weinig met toeval te maken.
Op het eerste punt: Dan wordt het tijd dat je daar eens op gaat oefenen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb ook een paar keer met H'veen gespeeld, maar met Dost valt prima te combineren door het midden (en Djuricic speelt prima als combinerende CAM ). Daarnaast vind ik het wel toevalsvoetbal, omdat ik met mijn uitgespeelde kansen een hoger scoringsgemiddelde heb, dan met voorzetten van de flanken. Als je 10 keer langs je back rent en een voorzet geeft, heb je geluk als je daar 1 goal uitkomt. Als ik combinerend door het centrum aanval, en uiteindelijk op goal schiet, is dat in 30% van de gevallen een doelpunt (kijkend naar mijn gemiddelde goals/schoten op doel). Geluk speelt dus een minder grote rol.
Overigens heb ik zo een aantal tegenstanders zien spelen in divisie 6 t/m 3, maar ben ik in Division 1 nog werkelijk niemand tegengekomen die de hele wedstrijd voorzetten loopt te geven op een lange spits. Dat zegt genoeg: het is naar mijn ervaring geen goede speelwijze om veel successen mee te boeken.
En dan is er ook nog het kopje smaak, waarover niet valt te discussieren...dat jij graag Stoke ziet voetballen (alle ballen hoog voor de pot) moet je helemaal zelf weten, ik kijk liever naar Barca (combinatievoetbal tot ver in de 16).
EDIT: Speel je op PS? Misschien leuk om eens een potje te doen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ga ergens anders trollen mongoolquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is hét antwoord op je vraag. Dat jij het niet kan, is jouw probleem.
Ik speel altijd met het uitshirt! Inderdaad heel irritant, dat thuisshirt..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:30 schreef -J-D- het volgende:
Met Heerenveen heb ik vaak dat mijn shirt op die van de tegenstander lijkt. Het zijn geen shirts die flink afwijken van de meeste tegenstanders
Offline is dat inderdaad ook tof, dus kan me voorstellen dat het online ook leuk is. Zeker omdat je dan verschillende tegenstanders hebt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat is inderdaad prima mogelijk bij aangepaste wedstrijden. Op het moment dat je daar een teamkeuze kan maken, kun je nog een tweede speler aanmelden voor die wedstrijd. Dat kan alleen als er een tweede controller actief is, en op de PS3 doe je dat met driehoekje geloof ik: dan komt er "guests: 1" te staan. Ik speel ook best geregeld 2 vs 2 online: als ik met een maat speel zijn we het vrij snel beu om tegen elkaar te spelen, en dan gaan we gezamenlijk online spelen. Erg leuk, al is het echt weer een stuk anders spelen. Daarom spelen we nooit tegen 1 tegenstander, maar dan gelijk ook tegen 2 spelers (is eerlijker). Er is een aparte lobby om dat soort games te spelen: "2vs2 guest". Een aanrader,vind ik!
Wow, zelfs na vijf maanden FIFA12 leer ik nog nieuwe dingenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat is inderdaad prima mogelijk bij aangepaste wedstrijden. Op het moment dat je daar een teamkeuze kan maken, kun je nog een tweede speler aanmelden voor die wedstrijd. Dat kan alleen als er een tweede controller actief is, en op de PS3 doe je dat met driehoekje geloof ik: dan komt er "guests: 1" te staan. Ik speel ook best geregeld 2 vs 2 online: als ik met een maat speel zijn we het vrij snel beu om tegen elkaar te spelen, en dan gaan we gezamenlijk online spelen. Erg leuk, al is het echt weer een stuk anders spelen. Daarom spelen we nooit tegen 1 tegenstander, maar dan gelijk ook tegen 2 spelers (is eerlijker). Er is een aparte lobby om dat soort games te spelen: "2vs2 guest". Een aanrader,vind ik!
Graag gedaan!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:57 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Wow, zelfs na vijf maanden FIFA12 leer ik nog nieuwe dingenThnx POTS!
Bedoel je met die aparte lobby: Aangepaste wedstrijden - Wedstrijdlobby's - en dan die gamerooms? Hoort dat bij de EA Sports Arena? Dat zie ik daar namelijk staan, maar dat staat ook als aparte optie in het Online-menu. Doen jullie daar wel eens iets mee?
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef -J-D- het volgende:
Mijn scheids had er zin in... Maar daarna ging het potje gewoon verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 gratis puntjes voor mij![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Speel net tegen een gast, quit ie bij 5:01Haha dat kan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 gratis puntjes voor mijOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Ja heb ik ook vaak last van.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:49 schreef Platina het volgende:
Andere mensen die er last van hebben dat er een verschil in wedstrijdtempo zit? Speelde net tegen Borussia Dortmund en de mannetjes gingen echt sloom. Wedstrijd erna moest ik tegen Newcastle United en die leken verdomme wel speed gesnoven te hebben. Voelde net aan alsof de wedstrijd 3x zo snel ging.
heb ik ook wel eens gehad ja. geen idee waar dat aan ligt eigenlijk..quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:49 schreef Platina het volgende:
Pff, mis ik weer un miljard kansen. Kut regen verpest mijn spel helemaal. Die andere gast krijgt 1 kans en scoort maar moet natuurlijk weer de herhaling van zn knommelgoal bekijken
Andere mensen die er last van hebben dat er een verschil in wedstrijdtempo zit? Speelde net tegen Borussia Dortmund en de mannetjes gingen echt sloom. Wedstrijd erna moest ik tegen Newcastle United en die leken verdomme wel speed gesnoven te hebben. Voelde net aan alsof de wedstrijd 3x zo snel ging.
Volgens mij had jij me een paar weken terug toegevoegd. Maar heb er helaas nog geen tijd voor gehad om te gamen de laatste tijd, komt vooral door me werk. Maar als ik weer online ben zal ik de eerste zijn die jou zal uitdagenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand een wedstrijdje op PS33? Voeg me toe: Mr_Lars1982
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben hem nu aan het binnentrekken op de PC. Wordt er hier op Fok! nog pc-toernooitjes gespeeld, of enkel op de consoles?
Te makkelijk op legendary? Tefuck.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:14 schreef louter_genieten het volgende:
Zijn er hier ook mensen die manager mode co-op spelen? (minimaal world class... maar eigenlijk legendary en minimaal semi instellingen) Ik vind dit by far de leukste modus van fifa12..
Manager mode, alleen, is te makkelijk op legendary. Online is vervelend met altijd een kleine vertraging waardoor het timen van verdedigen en aanval niet toelaat gestructureerd en positioneel te voetballen, daarbij zijn de wedstrijden van 6 minuten te kort om tactiek en voetbal als één en hetzelfde spel op te vatten.
Manager mode co-op is lastiger maar biedt ook veel meer plezier. Een mooie aanval met zijn 2en is prachtig. Ook verdedigen 30min lang met zijn 2en met een 1-0 voorsprong kan erg spannend zijn mits je het verdedigen beheerst en er ook plezier uit kan halen. Ben benieuwd
Prima!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Volgens mij had jij me een paar weken terug toegevoegd. Maar heb er helaas nog geen tijd voor gehad om te gamen de laatste tijd, komt vooral door me werk. Maar als ik weer online ben zal ik de eerste zijn die jou zal uitdagen
Gaat niet bij mijn weten. Je kunt wel de formatie vastleggen, maar niet de opstelling.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:27 schreef rioolheffing het volgende:
Hoe kan je elftal vast stellen qua opstelling voor H2H en online friendlies?
Ja man. Veel fifa spelers rennen als doldrieste honden op de man met de bal af. Probeer eens als eerste beweging een stap van de bal af, naar achter te maken ipv naar voren. Daarnaast probeer altijd met je 4 verdedigers op een lijn te blijven. Bijna altijd selecteer je een man en ga je daarmee op de bal af. Ga je echter met de man die je selecteert steeds op lijn met je mede verdedigers staan dan geeft dit een heel ander resultaat. Als je dit een tijdens en zeker gedurende een aantal wedstrijden volhoudt groeit je verdediging (in manager mode, maar ook in indv wedstrijden!) qua vorm en wordt je defensie stabieler.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Te makkelijk op legendary? Tefuck.
Probeer meestal wel met spelers te lopen naar posities waar ze goed defensief kunnen staan en daar dan de bal onderscheppen, maar heb nog nooit geprobeerd om ze op 1 lijn te zetten. Zal ik eens proberen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
Ja man. Veel fifa spelers rennen als doldrieste honden op de man met de bal af. Probeer eens als eerste beweging een stap van de bal af, naar achter te maken ipv naar voren. Daarnaast probeer altijd met je 4 verdedigers op een lijn te blijven. Bijna altijd selecteer je een man en ga je daarmee op de bal af. Ga je echter met de man die je selecteert steeds op lijn met je mede verdedigers staan dan geeft dit een heel ander resultaat. Als je dit een tijdens en zeker gedurende een aantal wedstrijden volhoudt groeit je verdediging (in manager mode, maar ook in indv wedstrijden!) qua vorm en wordt je defensie stabieler.
Vaak is het handiger en het heeft meer rendement als je iedereen steeds zn positie laat innemen of iedereen steeds corrigeert op zn positie. Ze proberen vanzelf naar de goal te voetballen dus er is geen probleem dat ze uren rond gaan tikken. Bovendien kan je na een aantal wedstrijden collectief lijn verdedigen ook gezamenlijk meer druk zetten; de computer reageert ook op jou. De computer raakt in de war van jou als je wegsprint naar de man met de bal; dan wordt het chaos en wordt iedereen zn positie onduidelijker. Ga jij steeds een positie innemen dan doet de computer dit ook. Het resultaat is een mooie defensie, geen urenlang getikt omdat je als een hijgende hond achter de bal aan loopt en uiteindelijk, veel meer bal bezit!
Kijk eens naar goede verdedigende teams in echte voetbalwedstrijden en doe dit na. Als je dit onder de knie hebt wordt legendary echt wel leukik hoop dat je er wat aan hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/news/uefaeuro2012-expansion-02
Euro 2012 wordt dus een uitbreiding van 1800 ms points.
quote:
Ik lees hier eigenlijk nooit, maar ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand een wedstrijdje op PS33? Voeg me toe: Mr_Lars1982
Was een mooi potje, thanks voor het toevoegen ;-)quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:36 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Ik lees hier eigenlijk nooit, maar ik heb je toegevoegd
Haha, nou.. Ik heb echt alle hoeken van het veld gezienquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was een mooi potje, thanks voor het toevoegen ;-)
Erg jammer, ben niet meer van plan om het volgend jaar te kopen, zeker door die pech factor en omkoping.quote:Nader Nieuws: Nieuw buitenspel en omkoping in FIFA 13
Special - Column | 11 december 2011 - De buitenspelregel in FIFA 13 zal worden aangepast. Dat maakt EA dit weekend bekend. Afgelopen week bleek op de Europese voetbalvelden dat wanneer een speler een wit shirt met een brede, rode baan over het midden draagt, hij een aantal meter eerder 'buitenspel' staat dan een speler die een ander shirt draagt. EA gaat dus mee met deze verandering in de spelregels.
"We proberen FIFA ieder jaar weer realistischer te maken. Vanzelfsprekend passen we dan ook de buitenspelregel aan wanneer nodig." laat een woordvoerder namens EA weten. "Vorig jaar hadden we de Impact Engine voor realistische blessures, dit jaar de nieuwe buitenspelregel voor realistische arbitrale dwalingen. Het is een logische volgende stap." Het gerucht gaat dat wanneer de arbitrage uit Portugal komt, de buitenspelregel bovendien veel vrijer zal worden gehanteerd. Dit kon EA echter op dit moment nog niet bevestigen. Ook Russische en Engelse scheidsrechters zouden namelijk in aanmerking komen voor een extra hoge faalkans.
Hoewel Electronic Arts geen Champions League-licentie bezit - die is al enkele jaren in handen van Konami - zal omkoping in belangrijke Europese wedstrijden wel een grotere rol gaan spelen in FIFA 13. "Aan de Career Mode voegen we een nieuwe dimensie toe door omkopen mogelijk te maken," pocht EA tijdens de onthulling van de nieuwe features. “Wanneer je voor een onmogelijke taak staat, bijvoorbeeld 7 goals inlopen om toch nog de KO-fase van het Europese miljoenenbal te bereiken om maar iets willekeurigs te noemen, kun je een deel van je budget 'investeren' in je tegenstander. Zij zullen dan als zandzakken voor het doel blijven hangen. Ze knijpen dan soms letterlijk en figuurlijk een oogje toe." Op de vraag of je bij dit omkopen ook nog moet oppassen dat je niet ontdekt wordt, antwoordde de woordvoerder van EA dat dit niet het geval is. "In het echte voetbal is de arbitrage toch onaantastbaar en is de uitslag heilig. Arbitrale dwalingen en omkoping zijn zoiets als discriminatie, 'dat bestaat helemaal niet op de voetbalvelden', haha!"
Naast deze features onthulde EA ook de Nederlandse Pech-Factor. De NPF houdt in dat Nederlandse clubs in belangrijke Europese duels altijd net iets meer pech hebben dan hun concurrenten. "Denk aan een blessure bij een belangrijke speler, een kleine vormcrisis of natuurlijk een onterecht afgekeurde goal of makkelijk gegeven penalty tegen," legt EA uit. Op die manier verkleint EA de kans dat Nederlandse clubs in zowel de eerste, als tweede Europese competitie heel ver zullen komen. Daardoor zal de nationale coëfficiënt laag blijven en is succes in Europa binnen enkele jaren feitelijk onmogelijk. "De bal is immers rond; er zijn tal van redenen waardoor Nederlandse clubs zomaar uitgeschakeld kunnen worden en ons doel is om een zo divers mogelijk arsenaal aan redenen te bieden."
FIFA 13 wordt in oktober volgend jaar verwacht op de PlayStation 3, PlayStation 2, PlayStation Portable, PlayStation Vita, Nintendo Wii, Nintendo 3DS, Nintendo DS, Xbox 360, PC, Mac, iPhone, iPad, Android, Xperia Play, N-Gage, Mi2, V-Tech en Atari 2600. Exclusief in Nederland verschijnt de FIFA 13: Hooligan Edition, waarin naast de game ook een onbreekbare controller zit. Dat zal menigeen nodig hebben.
Elke dag weer weet Gaming Only de site te vullen met nieuws. Soms zit hier behoorlijk opmerkelijk nieuws tussen. Elke zondagmiddag werpt Lars Cornelis (@LarsCor via Twitter) zijn licht over de meest opmerkelijke nieuwsberichten in Nader Nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Wat debiel. Ik kan niet echt snel 5 wissels maken en formatie veranderen in 40 seconden. Vet irritant dit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat niet bij mijn weten. Je kunt wel de formatie vastleggen, maar niet de opstelling.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:31 schreef tochweerhenk het volgende:
Nieuws FIFA 13:
[..]
Erg jammer, ben niet meer van plan om het volgend jaar te kopen, zeker door die pech factor en omkoping.
En tevens:Hehe, duidelijk geschreven door een ajacied!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op zondag 1 april 2012 21:39 schreef maniack28 het volgende:
Als ik head 2 head season speel zit ik altijd met die kutstandaardopstelling waar ik niet mee wil spelen. Kan ik die echt niet ergens voor vast aanpassen zodat ik online altijd met mijn favo opstelling speel?
Fucking lame dan...quote:
Bij H2H is die ook updated (zo is Taiwo niet meer bij Milan), dus dat kan niet. Onwijs irritant.quote:Op zondag 1 april 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan je niet gewoon bij 'mijn fifa' de opstelling van een team veranderen en die opslaan en gebruiken bij H2H?
Jep, geen idee waar dat aan ligt. Vandaag elke pot verloren, zelfs met een man meer kon ik niet winnen. Terwijl ik van de week overal makkelijk overheen ging.quote:Op maandag 2 april 2012 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie de ene dag alles winnen, en de andere dag weer dik worden ingemaakt.
Vet irritant is dat.
lolquote:
QFTquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
tegen de CPU is zó verschrikkelijk saai
Dat heb ik ook, maar dan van divisie 5 naar 6quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:45 schreef Caland het volgende:
Ik ga steeds van divisie 3 naar 4, en weer terug
Colombia vond ik zelf een leuke. Verder is Brazilie ook een goed team, heeft sterke verdediging en aanval, middenveld misschien iets minder.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef Ayreon84 het volgende:
Redelijk voetballend ben ik naar divisie 3 opgeklommen met mijn favoriete club Heerenveen, maar vanaf daar begon de ellende. Nu in divisie 6, waar ik eindelijk weer wat potjes win.
Iemand nog een suggestie voor een leuke club voor 1 tegen 1 seizoenen? 3 - 4 sterren. Speel nu regelmatig met Standard Luik, 5-3-2 systeem. Krijg ik tenminste niet te veel doelpunten tegen.
Ik speel met 4 sterren.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef Ayreon84 het volgende:
Redelijk voetballend ben ik naar divisie 3 opgeklommen met mijn favoriete club Heerenveen, maar vanaf daar begon de ellende. Nu in divisie 6, waar ik eindelijk weer wat potjes win.
Iemand nog een suggestie voor een leuke club voor 1 tegen 1 seizoenen? 3 - 4 sterren. Speel nu regelmatig met Standard Luik, 5-3-2 systeem. Krijg ik tenminste niet te veel doelpunten tegen.
Speel je op de PC of console?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Mijn spel gaat sinds vandaag als een bezetene naar rechts. Alsof de trigger of toetsenbord naar rechts is ingedrukt. Bij het kiezen van de taal in het beginscherm vliegt ie al als een bezetene naar rechts en komen de talen voorbij. Iemand bekend met dit probleem?
dat je iedereen moet besturen(en dus verdedigen)quote:
mijn penalty mis nog ergerquote:
yupquote:
We gingen net beginnen, we w8ten op jouquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:28 schreef poker4lifee het volgende:
toch maar eruit :p duurt te lang
edit: ps3 gecrasht
We wachten welquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:31 schreef poker4lifee het volgende:
haha jullie kunnen ook ff 1 potje doen hoordit gaat niet al te snel
ah start nu fifa weer op
haha maakt niet uit, beter dan dat ik 'm misquote:
Je kan me wel verstaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zet hem weer even normaal, kunnen we communiceren
Bang dat je herkend wordt ofzo? Hahaquote:
Doe ik ook altijd. ik loop met de speler die ik ben alle gaten dicht. De CPU laat ik altijd op de tegenstander afgaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat ik trouwens doe is als ik aan het verdedigen ben is de cpu laten mee verdedigen. De CPU kan het echt veel beter
Gewoon zelf op een afstandje wachten en dan pakt de CPU de bal wel
van mij welquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
Mag ik eens een keertje vrijetrap van dicht bij nemen heb namelijk harde vrijetrap
pff klote, 2e helft nuquote:
Hoe mij internet verbinding staat op 98%. En ik kan zien wel niveau ik ben. dus EA-servers doet het gewoon maar ik wordt er steeds uitgegooid. Dus hoe wil ik dat fixenquote:
Hihi. Jullie kunnen niet zonder mijquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:43 schreef poker4lifee het volgende:
ik ga er uit, schiet niet op zonder any
Clubschatquote:
Waren kiddo's van 8 die liepen te schreeuwen door die headsetquote:
weet je zeker dat het niet een echo wasquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waren kiddo's van 8 die liepen te schreeuwen door die headset
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet een echo was
Heeft hier iemand last van? Uhm neequote:Op zaterdag 7 april 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ga ook eens niet hier alles onderspammen. Regel een chatbox of voeg elkaar toe op msn. Dit is bullshit.
"Lol? "
"hey waar ben je"
Kijk naar je UI dan hommoquote:
Van Gobbel tikt je in elkaar en als je op de fiets wilt ontkomen dan kan dat niet want van Gobbel is een rappe donker gekleurde mijnheer.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Gobbel tikt je in elkaar en als je op de fiets wilt ontkomen dan kan dat niet want van Gobbel is een rappe donker gekleurde mijnheer.
Wat ga jij er mee lopen pronken terwijl je voor een aftands olieclubje bentquote:
Ey ik trol gewoon togquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat ga jij er mee lopen pronken terwijl je voor een aftands olieclubje bent
Ey, ik ook toch!!!quote:
Het is: 'tog'quote:
Het is tok.quote:
Vrieslan!quote:
1 voorzet 1 vrije trap kan je ook niks aan doenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
Sorry mensen...
Laat iemand anders any bak er niks van
Zeker. We hadden gewoon moeten winnen. Maar ja kansen niet afmaken (mijn schuld ookquote:
ja zeker, ea weer lekker bezig.quote:
idd, dat niemand daar zoiets kan bedenkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ze moeten gewoon een failsafe maken dat je na 2 minuten arena een auto-disconnect krijgt
mooiquote:
FC Quel.quote:
Wij kunnen 'm niet makenquote:
EA probleem, iedereen heeft het..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |