Heeft hier iemand last van? Uhm neequote:Op zaterdag 7 april 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ga ook eens niet hier alles onderspammen. Regel een chatbox of voeg elkaar toe op msn. Dit is bullshit.
"Lol? "
"hey waar ben je"
Kijk naar je UI dan hommoquote:
Van Gobbel tikt je in elkaar en als je op de fiets wilt ontkomen dan kan dat niet want van Gobbel is een rappe donker gekleurde mijnheer.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Gobbel tikt je in elkaar en als je op de fiets wilt ontkomen dan kan dat niet want van Gobbel is een rappe donker gekleurde mijnheer.
Wat ga jij er mee lopen pronken terwijl je voor een aftands olieclubje bentquote:
Ey ik trol gewoon togquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat ga jij er mee lopen pronken terwijl je voor een aftands olieclubje bent
Ey, ik ook toch!!!quote:
Het is: 'tog'quote:
Het is tok.quote:
Vrieslan!quote:
1 voorzet 1 vrije trap kan je ook niks aan doenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
Sorry mensen...
Laat iemand anders any bak er niks van
Zeker. We hadden gewoon moeten winnen. Maar ja kansen niet afmaken (mijn schuld ookquote:
ja zeker, ea weer lekker bezig.quote:
idd, dat niemand daar zoiets kan bedenkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ze moeten gewoon een failsafe maken dat je na 2 minuten arena een auto-disconnect krijgt
mooiquote:
FC Quel.quote:
Wij kunnen 'm niet makenquote:
EA probleem, iedereen heeft het..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |