Ja heb ik ook vaak last van.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:49 schreef Platina het volgende:
Andere mensen die er last van hebben dat er een verschil in wedstrijdtempo zit? Speelde net tegen Borussia Dortmund en de mannetjes gingen echt sloom. Wedstrijd erna moest ik tegen Newcastle United en die leken verdomme wel speed gesnoven te hebben. Voelde net aan alsof de wedstrijd 3x zo snel ging.
heb ik ook wel eens gehad ja. geen idee waar dat aan ligt eigenlijk..quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:49 schreef Platina het volgende:
Pff, mis ik weer un miljard kansen. Kut regen verpest mijn spel helemaal. Die andere gast krijgt 1 kans en scoort maar moet natuurlijk weer de herhaling van zn knommelgoal bekijken
Andere mensen die er last van hebben dat er een verschil in wedstrijdtempo zit? Speelde net tegen Borussia Dortmund en de mannetjes gingen echt sloom. Wedstrijd erna moest ik tegen Newcastle United en die leken verdomme wel speed gesnoven te hebben. Voelde net aan alsof de wedstrijd 3x zo snel ging.
Volgens mij had jij me een paar weken terug toegevoegd. Maar heb er helaas nog geen tijd voor gehad om te gamen de laatste tijd, komt vooral door me werk. Maar als ik weer online ben zal ik de eerste zijn die jou zal uitdagenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand een wedstrijdje op PS33? Voeg me toe: Mr_Lars1982
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben hem nu aan het binnentrekken op de PC. Wordt er hier op Fok! nog pc-toernooitjes gespeeld, of enkel op de consoles?
Te makkelijk op legendary? Tefuck.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:14 schreef louter_genieten het volgende:
Zijn er hier ook mensen die manager mode co-op spelen? (minimaal world class... maar eigenlijk legendary en minimaal semi instellingen) Ik vind dit by far de leukste modus van fifa12..
Manager mode, alleen, is te makkelijk op legendary. Online is vervelend met altijd een kleine vertraging waardoor het timen van verdedigen en aanval niet toelaat gestructureerd en positioneel te voetballen, daarbij zijn de wedstrijden van 6 minuten te kort om tactiek en voetbal als één en hetzelfde spel op te vatten.
Manager mode co-op is lastiger maar biedt ook veel meer plezier. Een mooie aanval met zijn 2en is prachtig. Ook verdedigen 30min lang met zijn 2en met een 1-0 voorsprong kan erg spannend zijn mits je het verdedigen beheerst en er ook plezier uit kan halen. Ben benieuwd
Prima!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Volgens mij had jij me een paar weken terug toegevoegd. Maar heb er helaas nog geen tijd voor gehad om te gamen de laatste tijd, komt vooral door me werk. Maar als ik weer online ben zal ik de eerste zijn die jou zal uitdagen
Gaat niet bij mijn weten. Je kunt wel de formatie vastleggen, maar niet de opstelling.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:27 schreef rioolheffing het volgende:
Hoe kan je elftal vast stellen qua opstelling voor H2H en online friendlies?
Ja man. Veel fifa spelers rennen als doldrieste honden op de man met de bal af. Probeer eens als eerste beweging een stap van de bal af, naar achter te maken ipv naar voren. Daarnaast probeer altijd met je 4 verdedigers op een lijn te blijven. Bijna altijd selecteer je een man en ga je daarmee op de bal af. Ga je echter met de man die je selecteert steeds op lijn met je mede verdedigers staan dan geeft dit een heel ander resultaat. Als je dit een tijdens en zeker gedurende een aantal wedstrijden volhoudt groeit je verdediging (in manager mode, maar ook in indv wedstrijden!) qua vorm en wordt je defensie stabieler.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Te makkelijk op legendary? Tefuck.
Probeer meestal wel met spelers te lopen naar posities waar ze goed defensief kunnen staan en daar dan de bal onderscheppen, maar heb nog nooit geprobeerd om ze op 1 lijn te zetten. Zal ik eens proberen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
Ja man. Veel fifa spelers rennen als doldrieste honden op de man met de bal af. Probeer eens als eerste beweging een stap van de bal af, naar achter te maken ipv naar voren. Daarnaast probeer altijd met je 4 verdedigers op een lijn te blijven. Bijna altijd selecteer je een man en ga je daarmee op de bal af. Ga je echter met de man die je selecteert steeds op lijn met je mede verdedigers staan dan geeft dit een heel ander resultaat. Als je dit een tijdens en zeker gedurende een aantal wedstrijden volhoudt groeit je verdediging (in manager mode, maar ook in indv wedstrijden!) qua vorm en wordt je defensie stabieler.
Vaak is het handiger en het heeft meer rendement als je iedereen steeds zn positie laat innemen of iedereen steeds corrigeert op zn positie. Ze proberen vanzelf naar de goal te voetballen dus er is geen probleem dat ze uren rond gaan tikken. Bovendien kan je na een aantal wedstrijden collectief lijn verdedigen ook gezamenlijk meer druk zetten; de computer reageert ook op jou. De computer raakt in de war van jou als je wegsprint naar de man met de bal; dan wordt het chaos en wordt iedereen zn positie onduidelijker. Ga jij steeds een positie innemen dan doet de computer dit ook. Het resultaat is een mooie defensie, geen urenlang getikt omdat je als een hijgende hond achter de bal aan loopt en uiteindelijk, veel meer bal bezit!
Kijk eens naar goede verdedigende teams in echte voetbalwedstrijden en doe dit na. Als je dit onder de knie hebt wordt legendary echt wel leukik hoop dat je er wat aan hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/news/uefaeuro2012-expansion-02
Euro 2012 wordt dus een uitbreiding van 1800 ms points.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |