abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:03:45 #76
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_108868594
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Tja...ik speel ook wel eens naar de verkeerde speler. Maar van die andere klacht heb ik eigenlijk nooit last. Dat komt misschien ook omdat ik vaak met de geselecteerde verdediger rugdekking geef, en dan met de dichtstbijzijnde verdediger jockey.
Ik bedoel dus dat bijvoorbeeld tegenstander aan de zijlijn de bal heeft iets over het middenveld, je bent dan loop je daarnaast met je speler. Als ze dan kappen en (LB+) Y doen moet je dus met je CB mee gaan lopen met de inlopende mensen maar vaak moet ik dan zelf vaak zovaak doordrukken totdat ik eindelijk de goede speler heb waardoor ze vaak onnodig 1:1 met mijn keeper komen.
Verder gaat het redelijk, ik win bijna alles in divisie 4 maar in divisie 3 lukt het nog niet altijd om te mogen blijven.
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:15:43 #77
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_108869019
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:05 schreef Platina het volgende:

[..]

Omdat ik hoopte dat er fatsoenlijke tips kwamen. Als ik aardappels ga schillen weet ik ook wel dat ik mezelf niet moet snijden, dat hoeft zn halvegare als jij me niet nog eens te zeggen.
Het is hét antwoord op je vraag. Dat jij het niet kan, is jouw probleem. :W
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_108896353
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

wat je kan doen is vooraf de formatie (via teaminstellingen ofzo, uit mn hoofd) opslaan, zodat je die daarna direct kan selecteren. Wat je echter bij mijn weten steeds opnieuw moet doen is de spelers op de goede plaats neerzetten...
Dat vind ik wel jammer, zou me heel veel tijd schelen.
Of saté?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:28:16 #79
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_108896587
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Met Heerenveen en dan met werkelijk alles over de flanken spelen :') ...heb al best veel tegenstanders het zo zien doen. Meestal speelde ik met NAC, en het enige dat zo'n tegenstander dan deed is Assaidi of Narsingh inspelen, de back voorbij rennen (zonder passeerbeweging, combinatie of wat dan ook...buitenspelers zijn zo snel dat ze buitenom nog steeds de back eruit rennen), en dan de bal hoog voor de pot te gooien, in de hoop dat Dost (of Sibon) de bal binnenkopt. :')
Het is niet mijn bedoeling om af te geven op alle andere speelstijlen dan de mijne, maar ik zie het toch als een beetje toevalsvoetbal: hopen dat er een balletje goed valt, op het hoofd van je spits. Combinerend door een verdediging komen vind ik dan toch echt veel mooier, en volgens mij leent Heerenveen zich ook prima voor dat speltype.
Overigens is dat toevalsvoetbal ook best redelijk te verdedigen: jockeyen met je back, en zorgen dat je CB bij de spits in de buurt blijft. Is de voorzet dichtbij de goal: uitkomen met je keeper.
Daarnaast is het voorspelbaar: na een paar keer heeft iedere tegenstander in de gaten wat je doet, en is het dus nog makkelijker te verdedigen. Hetzelfde kunstje wordt trouwens ook vrij vaak uitgehaald met teams als Stoke (Crouch) en Athletic de Bilbao (Llorente).
Heeft helemaal niets met toevalsvoetbal te maken. Maar met benutten van de juiste kwaliteiten. Waarom zou je met Heerenveen door het midden gaan aanvallen, als Je Aissadi en Narsingh aan de flanken heb staan. Waarom die lange slungel van Dost in de voeten inspelen, terwijl hij in de lucht een BAAS is?? Hopen dat het balletje goed valt? Dat is toch met elk schot/voorzet zo. Het gaat er gewoon om wanneer jij hem voor die pot gooi, heeft weinig met toeval te maken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:55:57 #80
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_108899560
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef satecl het volgende:

[..]

Heeft helemaal niets met toevalsvoetbal te maken. Maar met benutten van de juiste kwaliteiten. Waarom zou je met Heerenveen door het midden gaan aanvallen, als Je Aissadi en Narsingh aan de flanken heb staan. Waarom die lange slungel van Dost in de voeten inspelen, terwijl hij in de lucht een BAAS is?? Hopen dat het balletje goed valt? Dat is toch met elk schot/voorzet zo. Het gaat er gewoon om wanneer jij hem voor die pot gooi, heeft weinig met toeval te maken.
Heb ook een paar keer met H'veen gespeeld, maar met Dost valt prima te combineren door het midden (en Djuricic speelt prima als combinerende CAM ). Daarnaast vind ik het wel toevalsvoetbal, omdat ik met mijn uitgespeelde kansen een hoger scoringsgemiddelde heb, dan met voorzetten van de flanken. Als je 10 keer langs je back rent en een voorzet geeft, heb je geluk als je daar 1 goal uitkomt. Als ik combinerend door het centrum aanval, en uiteindelijk op goal schiet, is dat in 30% van de gevallen een doelpunt (kijkend naar mijn gemiddelde goals/schoten op doel). Geluk speelt dus een minder grote rol.

Overigens heb ik zo een aantal tegenstanders zien spelen in divisie 6 t/m 3, maar ben ik in Division 1 nog werkelijk niemand tegengekomen die de hele wedstrijd voorzetten loopt te geven op een lange spits. Dat zegt genoeg: het is naar mijn ervaring geen goede speelwijze om veel successen mee te boeken.

En dan is er ook nog het kopje smaak, waarover niet valt te discussieren...dat jij graag Stoke ziet voetballen (alle ballen hoog voor de pot) moet je helemaal zelf weten, ik kijk liever naar Barca (combinatievoetbal tot ver in de 16).

EDIT: Speel je op PS? Misschien leuk om eens een potje te doen? :9

[ Bericht 1% gewijzigd door PrideoftheSouth op 09-03-2012 12:03:15 ]
NAC Breda
Rèsbaarge
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:26:04 #81
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_108902351
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Heb ook een paar keer met H'veen gespeeld, maar met Dost valt prima te combineren door het midden (en Djuricic speelt prima als combinerende CAM ). Daarnaast vind ik het wel toevalsvoetbal, omdat ik met mijn uitgespeelde kansen een hoger scoringsgemiddelde heb, dan met voorzetten van de flanken. Als je 10 keer langs je back rent en een voorzet geeft, heb je geluk als je daar 1 goal uitkomt. Als ik combinerend door het centrum aanval, en uiteindelijk op goal schiet, is dat in 30% van de gevallen een doelpunt (kijkend naar mijn gemiddelde goals/schoten op doel). Geluk speelt dus een minder grote rol.

Overigens heb ik zo een aantal tegenstanders zien spelen in divisie 6 t/m 3, maar ben ik in Division 1 nog werkelijk niemand tegengekomen die de hele wedstrijd voorzetten loopt te geven op een lange spits. Dat zegt genoeg: het is naar mijn ervaring geen goede speelwijze om veel successen mee te boeken.

En dan is er ook nog het kopje smaak, waarover niet valt te discussieren...dat jij graag Stoke ziet voetballen (alle ballen hoog voor de pot) moet je helemaal zelf weten, ik kijk liever naar Barca (combinatievoetbal tot ver in de 16).

EDIT: Speel je op PS? Misschien leuk om eens een potje te doen? :9
Op het eerste punt: Dan wordt het tijd dat je daar eens op gaat oefenen. ;)
Op het twwede punt: Ik speel zelfs al een hele tijd 1e divisie, enheb ook al een keer gewonnen, ik ben er dus een van! :)

Ik speel PS3 inderdaad. Misschien ben ik vanavond even online, moet even kijken hoe het loopt. Mijn username in Sateck.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:35:52 #82
356424 PrideoftheSouth
pi_108902728
Ben vanavond niet online, maar heb je wel toegevoegd...voor een ander geschikt moment.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_108909022
Met Heerenveen heb ik vaak dat mijn shirt op die van de tegenstander lijkt. Het zijn geen shirts die flink afwijken van de meeste tegenstanders :(
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_108909762
Er is vandaag toch een Happy Hour? Hoe laat begint zoiets?
Ja lekker!
pi_108909803
edit: verkeerd topic :)

[ Bericht 96% gewijzigd door Tobi-wan op 09-03-2012 17:27:01 ]
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:43:29 #86
66083 Platina
78th Element
pi_108913103
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:15 schreef Reemi het volgende:

[..]

Het is hét antwoord op je vraag. Dat jij het niet kan, is jouw probleem. :W
Ga ergens anders trollen mongool
pi_108916059
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:43 schreef Platina het volgende:

[..]

Ga ergens anders trollen mongool
jammer dat het geen troll is, maar de waarheid :W
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:42:14 #88
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_108918330
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:30 schreef -J-D- het volgende:
Met Heerenveen heb ik vaak dat mijn shirt op die van de tegenstander lijkt. Het zijn geen shirts die flink afwijken van de meeste tegenstanders :(
Ik speel altijd met het uitshirt! Inderdaad heel irritant, dat thuisshirt..
pi_108941750
Speel ik net met Uruguay een geweldige wedstrijd tegen Lyon. Ik sta 5-0 voor in de 36e minuut en de tegenstander speelt gewoon steeds door en stuurt zelfs een keertje 'Beautiful goal'. In de 40e minuut knalt één van onze verbindingen eruit. Ik beland in de arena en ga direct door naar 1-tegen-1, mijn verbinding was het dus niet. Maar wel verloren. Word er godverdomme echt gek van. :')
pi_108997076
Is het mogelijk dat je in een vriendschappelijke ("aangepaste") 1-tegen-1 wedstrijd een tegenstander treft die wordt bestuurd door (minimaal) twee spelers? Ik heb meerdere malen meegemaakt dat het er heel erg op leek.
Zojuist zag ik teamgenoten van de tegenstander elkaar onderuit schoppen; degene die met de bal liep werd steeds onderuit geveegd door een ander. Daarnaast zag ik bij het juichen dat niet alleen de doelpuntenmaker maar ook nog een andere speler van de tegenstander bepaalde running- en end celebrations deed.

Lijkt mij evident dat er meerdere bestuurders zijn... Maar hoe dan?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2012 00:28:45 ]
  maandag 12 maart 2012 @ 14:13:29 #91
356424 PrideoftheSouth
pi_109009737
Dat is inderdaad prima mogelijk bij aangepaste wedstrijden. Op het moment dat je daar een teamkeuze kan maken, kun je nog een tweede speler aanmelden voor die wedstrijd. Dat kan alleen als er een tweede controller actief is, en op de PS3 doe je dat met driehoekje geloof ik: dan komt er "guests: 1" te staan. Ik speel ook best geregeld 2 vs 2 online: als ik met een maat speel zijn we het vrij snel beu om tegen elkaar te spelen, en dan gaan we gezamenlijk online spelen. Erg leuk, al is het echt weer een stuk anders spelen. Daarom spelen we nooit tegen 1 tegenstander, maar dan gelijk ook tegen 2 spelers (is eerlijker). Er is een aparte lobby om dat soort games te spelen: "2vs2 guest". Een aanrader,vind ik!
NAC Breda
Rèsbaarge
  maandag 12 maart 2012 @ 15:53:37 #92
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_109013674
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat is inderdaad prima mogelijk bij aangepaste wedstrijden. Op het moment dat je daar een teamkeuze kan maken, kun je nog een tweede speler aanmelden voor die wedstrijd. Dat kan alleen als er een tweede controller actief is, en op de PS3 doe je dat met driehoekje geloof ik: dan komt er "guests: 1" te staan. Ik speel ook best geregeld 2 vs 2 online: als ik met een maat speel zijn we het vrij snel beu om tegen elkaar te spelen, en dan gaan we gezamenlijk online spelen. Erg leuk, al is het echt weer een stuk anders spelen. Daarom spelen we nooit tegen 1 tegenstander, maar dan gelijk ook tegen 2 spelers (is eerlijker). Er is een aparte lobby om dat soort games te spelen: "2vs2 guest". Een aanrader,vind ik!
Offline is dat inderdaad ook tof, dus kan me voorstellen dat het online ook leuk is. Zeker omdat je dan verschillende tegenstanders hebt.

Het is ontzettend leuk samenspelen, vrijlopen, goede pass geven, teamwork, inderdaad een aanrader. :)
pi_109013810
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wow, zelfs na vijf maanden FIFA12 leer ik nog nieuwe dingen :P Thnx POTS!

Bedoel je met die aparte lobby: Aangepaste wedstrijden - Wedstrijdlobby's - en dan die gamerooms? Hoort dat bij de EA Sports Arena? Dat zie ik daar namelijk staan, maar dat staat ook als aparte optie in het Online-menu. Doen jullie daar wel eens iets mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2012 15:58:20 ]
  maandag 12 maart 2012 @ 17:52:06 #94
356424 PrideoftheSouth
pi_109018117
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:57 schreef Kevillac het volgende:

[..]

Wow, zelfs na vijf maanden FIFA12 leer ik nog nieuwe dingen :P Thnx POTS!

Bedoel je met die aparte lobby: Aangepaste wedstrijden - Wedstrijdlobby's - en dan die gamerooms? Hoort dat bij de EA Sports Arena? Dat zie ik daar namelijk staan, maar dat staat ook als aparte optie in het Online-menu. Doen jullie daar wel eens iets mee?
Graag gedaan!
Zo kom je inderdaad in die lobby´s. Je ziet dan inderdaad de EA Sports Arena staan, maar als je naar rechts of links gaat, zie je ook categorieen als Regio, en Speltypen. Bij die laatste moet je zijn, en dan in 2vs2guest...ik kom verder nooit in die lobby`s, alleen als ik 2vs2 wil spelen.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_109018474
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef -J-D- het volgende:

Mijn scheids had er zin in... Maar daarna ging het potje gewoon verder :')
_O-
pi_109019095
wat ik van de week toch had. speelde met mijn prof (offline). een van de tegenstanders raakt geblesseerd en blijft dus liggen. spel gaat door, zij zijn in de aanval. op een gegeven moment besluit de scheids toch af te fluiten voor de blessure. je ziet en hoort hem echt fluiten, ook te zien in de herhaling. Camera verplaatst zich ook richting geblesseerde. Maarrrr tegenstander speelt nog een verdediger uit, schiet en scoort en het doelpunt telt gewoon
:')________________________!
~Si vis amari, ama~
pi_109021982
Speel net tegen een gast, quit ie bij 5:01

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 gratis puntjes voor mij :P
pi_109022137
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Speel net tegen een gast, quit ie bij 5:01

SPOILER
3 gratis puntjes voor mij :P
Haha dat kan he
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_109058862
Wel kut dat herhalingen niet in full screen zijn, voor jan lul goals opgeslagen :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 14 maart 2012 @ 19:49:54 #100
66083 Platina
78th Element
pi_109101455
Pff, mis ik weer un miljard kansen. Kut regen verpest mijn spel helemaal. Die andere gast krijgt 1 kans en scoort maar moet natuurlijk weer de herhaling van zn knommelgoal bekijken :')

Andere mensen die er last van hebben dat er een verschil in wedstrijdtempo zit? Speelde net tegen Borussia Dortmund en de mannetjes gingen echt sloom. Wedstrijd erna moest ik tegen Newcastle United en die leken verdomme wel speed gesnoven te hebben. Voelde net aan alsof de wedstrijd 3x zo snel ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')