QFTquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
tegen de CPU is zó verschrikkelijk saai
Dat heb ik ook, maar dan van divisie 5 naar 6quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:45 schreef Caland het volgende:
Ik ga steeds van divisie 3 naar 4, en weer terug
Colombia vond ik zelf een leuke. Verder is Brazilie ook een goed team, heeft sterke verdediging en aanval, middenveld misschien iets minder.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef Ayreon84 het volgende:
Redelijk voetballend ben ik naar divisie 3 opgeklommen met mijn favoriete club Heerenveen, maar vanaf daar begon de ellende. Nu in divisie 6, waar ik eindelijk weer wat potjes win.
Iemand nog een suggestie voor een leuke club voor 1 tegen 1 seizoenen? 3 - 4 sterren. Speel nu regelmatig met Standard Luik, 5-3-2 systeem. Krijg ik tenminste niet te veel doelpunten tegen.
Ik speel met 4 sterren.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef Ayreon84 het volgende:
Redelijk voetballend ben ik naar divisie 3 opgeklommen met mijn favoriete club Heerenveen, maar vanaf daar begon de ellende. Nu in divisie 6, waar ik eindelijk weer wat potjes win.
Iemand nog een suggestie voor een leuke club voor 1 tegen 1 seizoenen? 3 - 4 sterren. Speel nu regelmatig met Standard Luik, 5-3-2 systeem. Krijg ik tenminste niet te veel doelpunten tegen.
Speel je op de PC of console?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Mijn spel gaat sinds vandaag als een bezetene naar rechts. Alsof de trigger of toetsenbord naar rechts is ingedrukt. Bij het kiezen van de taal in het beginscherm vliegt ie al als een bezetene naar rechts en komen de talen voorbij. Iemand bekend met dit probleem?
dat je iedereen moet besturen(en dus verdedigen)quote:
mijn penalty mis nog ergerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |