Taurus, je blijft op conservatieve wijze vastbijten op jouw fatsoensnormen. Wat dus ook de fatsoensnormen zijn van politici. Waarom? Omdat ze uiteraard niet anders kennen, en zich dus ook niet buiten deze ''fatsoensnormen'' weten te verdedigen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:43 schreef Taurus het volgende:
[..]je hoeft niet om te kunnen gaan met onfatsoenlijkheid. Onzin. Ja, omgaan in die zin: negeren! Erboven staan. Je hoeft niet met gelijke munt terug te kunnen betalen.
Die mediatrainingen gespitst op Castricum vind ik ook bullshit, als dat al nodig is.. Hou op zeg. Politici moeten zich realiseren dat ze die kijkers en zijn fans helemaal niet aan zich hoeven te binden. Waar blijft de eerste politicus die zegt: stem dan maar niet op mij, hoepel op. Ik wil me helemaal niet bezig houden met die clown.
Op de FP stond dat pownews aangifte ging doen wegens mishandeling.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:44 schreef Fockker het volgende:
[..]
Je moet het wel goed zeggen als je wilt meedoen. Er is aangifte gedaan van een valse aangifte door Kinneging, snappie?
Ik moet zeggen dat deze uitspraak perfect aansluit op je gehele visie omtrent dit onderwerp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat Kinneging doet interesseert me geen bal en dat zou jullie en P&W ook niet moeten interesseren.
Volgens mij is dat niet zo gezegd. Kinneging wacht de aangifte af iom zijn advocaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:44 schreef Fockker het volgende:
[..]
Je moet het wel goed zeggen als je wilt meedoen. Er is aangifte gedaan van een valse aangifte door Kinneging, snappie?
Om het je duidelijk te maken, als jij of ik dit zo zou doen, was het ook fout.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat Kinneging doet interesseert me geen bal en dat zou jullie en P&W ook niet moeten interesseren. Die man heeft geen enkele status t.o.v. het onderwerp en t.o.v. het onderwerp van Castricum.
Ja, en Kinneging gaat aangifte doen van een valse aangifte wegens mishandeling van Castricum, snap je het nou?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Op de FP stond dat pownews aangifte ging doen wegens mishandeling.
Dat vind ik wel en ik wil dat (weer terug) zien. Ik zou het vreselijk vinden als politici meegaan in de 'realiteit van tegenwoordig' door de overdreven claim op vrijheid van meningsuiting en gelijkheid dat ze in feite precies hetzelfde zijn als de man op straat. Gelul natuurlijk. Klassen zullen, al dan niet benoemd, altijd blijven bestaan. En ik heb veel meer vertrouwen in een politicus die ik juist niet van hetzelfde kaliber vind als ik zelf ben dan in een politicus die veinst exact hetzelfde te zijn als Jan Modaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:46 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Taurus, je blijft op conservatieve wijze vastbijten op jouw fatsoensnormen. Wat dus ook de fatsoensnormen zijn van politici. Waarom? Omdat ze uiteraard niet anders kennen, en zich dus ook niet buiten deze ''fatsoensnormen'' weten te verdedigen.
Tijden veranderen, zo ook normen & waarden.
Ik vind ''het overtreden van fatsoensnormen'' nogal een slap excuus, voor iemand die gewoon recht voor de raap is, en de andere kant van politici laat zien.
Een kant die zeker niet geheim hoeft te blijven voor alle Nederlanders, die bestuurd worden door deze mensen.
Een goede politicus heeft inderdaad meerdere eigenschappen nodig. Niemand die dat zal ontkennen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:40 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Als je je mannetje niet kunt staan, ben je geen politiek-waardig. Lijkt mij hoofd-prioriteit nummer 1.
En die inhoud, geef ik je gelijk in, is zeker even belangrijk.
Maar ook al heeft iemand zoveel inhoud. (weet argumenten van heb-ik-je-daar) Maar is tegelijkertijd als iemand hem aanspreekt, als een bange hond. Vind ik dat ze die politici snel een lesje in socialiteit moeten leren.
Hij is al eens met een paraplu aangevallen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:49 schreef opgebaarde het volgende:
Vind persoonlijk dat Rutger er nog lang over gedaan heeft om eindelijk eens fysiek bejegend te worden
Dat vind ik ook. Hij vraagt er gewoon om.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:49 schreef opgebaarde het volgende:
Vind persoonlijk dat Rutger er nog lang over gedaan heeft om eindelijk eens fysiek bejegend te worden
Wat ben jij voor een vervelend wijsneusje... met je: "snap je het nou?" telkens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:48 schreef Fockker het volgende:
[..]
Ja, en Kinneging gaat aangifte doen van een valse aangifte wegens mishandeling van Castricum, snap je het nou?
Bron:p&w
Geen persvrijheid of vrijheid van meningsuiting meer dus?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:47 schreef Fockker het volgende:
Ik vind dat Tahir haar taak als collumiste bij Buitenhof moet opgeven ivm deze affaire. Zoals gezegd. Ze heeft wel meer vreemde provocerende uitspraken op haar naam staan.
Klassen zijn op dit moment benoemd door totale bullshit/onzin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel en ik wil dat (weer terug) zien. Ik zou het vreselijk vinden als politici meegaan in de 'realiteit van tegenwoordig' door de overdreven claim op vrijheid van meningsuiting en gelijkheid dat ze in feite precies hetzelfde zijn als de man op straat. Gelul natuurlijk. Klassen zullen, al dan niet benoemd, altijd blijven bestaan. En ik heb veel meer vertrouwen in een politicus die ik juist niet van hetzelfde kaliber vind als ik zelf ben dan in een politicus die veinst exact hetzelfde te zijn als Jan Modaal.
Nee omdat ze nu graag zou willen dat de persvrijheid stopt....quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:52 schreef nikk het volgende:
[..]
Geen persvrijheid of vrijheid van meningsuiting meer dus?
Dat is hoe jij het graag zou willen zien ja. De realiteit is helaas/gelukkig anders, en dat is precies wat botst. Je kunt geen land besturen met het idee dat politici allemaal hetzelfde moeten verdienen als de plaatselijke vuilnisman om enigszins geloofwaardig over te komen, macht en status zijn niet los te koppelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:52 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Klassen zijn op dit moment benoemd door totale bullshit/onzin.
In ''de realiteit van tegenwoordig'' waar ongetwijfeld ook jij keihard mee te maken gaat krijgen, worden klassen benoemd door waarheid.
Aan de andere kant meen jij dat een ander niet het recht heeft een aanklacht in te dienen wanneer jij meent dat er niets te zien is op een schokkerig filmpje. En als de persoon er om vraagt, naar jouw mening natuurlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:51 schreef skrn het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Hij vraagt er gewoon om.
En nu gaat hij het druk bezetten politieapparaat belasten door een aangifte te doen van mishandeling terwijl er geen striem te zien is. Of een blauwe plek. Wat een aansteller.
Ik heb dan ook gelijk, dank je.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:54 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Aan de andere kant meen jij dat een ander niet het recht heeft een aanklacht in te dienen wanneer jij meent dat er niets te zien is op een schokkerig filmpje. En als de persoon er om vraagt, naar jouw mening natuurlijk.
Goed bezig
Door een rechter ja, die bood geloof ik zijn excuses aan de volgende dag?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij is al eens met een paraplu aangevallen.
Not sure if serious...quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:51 schreef skrn het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Hij vraagt er gewoon om.
Het spijt me hoor. Maar in je vorige post, beschouwde je mijn opinie inderdaad als de realiteit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het graag zou willen zien ja. De realiteit is helaas/gelukkig anders, en dat is precies wat botst. Je kunt geen land besturen met het idee dat politici allemaal hetzelfde moeten verdienen als de plaatselijke vuilnisman om enigszins geloofwaardig over te komen, macht en status zijn niet los te koppelen.
Die wil ze met een gedachtenpolitie aan banden leggen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:52 schreef nikk het volgende:
[..]
Geen persvrijheid of vrijheid van meningsuiting meer dus?
In feite vraagt hij er om, want hij en zijn team gaan volkomen random mensen ongevraagd allerlei moeilijke vragen stellen. Dat ze er dan eens een treffen die niet opgewassen is tegen de manier van interviewen en ze te lijf gaat, zit er dan dik in. Risico van het vak.quote:
In hun wereldje krijgen ze alleen maar lof, dat wereldje is weliswaar heel klein maar is wel bepalend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:01 schreef Fockker het volgende:
Inieder geval zal dit nadelig werken voor Tahir en Kinneging. Niet voor Powned. Dit soort zaken doen ze meer, alleen zonder geweld.
Dat doe je op deze manier toch wel een beetje.....snap je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In feite vraagt hij er om, want hij en zijn team gaan volkomen random mensen ongevraagd allerlei moeilijke vragen stellen. Dat ze er dan eens een treffen die niet opgewassen is tegen de manier van interviewen en ze te lijf gaat, zit er dan dik in. Risico van het vak.
En voor alle mongolen hier die dan maar meteen beweren dat ik geweld goed praat.... Nee, dat praat ik hiermee niet goed.
Theo van Gogh zocht het zo bezien ook gewoon op natuurlijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In feite vraagt hij er om, want hij en zijn team gaan volkomen random mensen ongevraagd allerlei moeilijke vragen stellen. Dat ze er dan eens een treffen die niet opgewassen is tegen de manier van interviewen en ze te lijf gaat, zit er dan dik in. Risico van het vak.
En voor alle mongolen hier die dan maar meteen beweren dat ik geweld goed praat.... Nee, dat praat ik hiermee niet goed.
Pownews heeft volgens mij nog nooit geweld gebruikt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:01 schreef Fockker het volgende:
Inieder geval zal dit nadelig werken voor Tahir en Kinneging. Niet voor Powned. Dit soort zaken doen ze meer, alleen zonder geweld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |