Hij is al eens met een paraplu aangevallen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:49 schreef opgebaarde het volgende:
Vind persoonlijk dat Rutger er nog lang over gedaan heeft om eindelijk eens fysiek bejegend te worden
Dat vind ik ook. Hij vraagt er gewoon om.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:49 schreef opgebaarde het volgende:
Vind persoonlijk dat Rutger er nog lang over gedaan heeft om eindelijk eens fysiek bejegend te worden
Wat ben jij voor een vervelend wijsneusje... met je: "snap je het nou?" telkens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:48 schreef Fockker het volgende:
[..]
Ja, en Kinneging gaat aangifte doen van een valse aangifte wegens mishandeling van Castricum, snap je het nou?
Bron:p&w
Geen persvrijheid of vrijheid van meningsuiting meer dus?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:47 schreef Fockker het volgende:
Ik vind dat Tahir haar taak als collumiste bij Buitenhof moet opgeven ivm deze affaire. Zoals gezegd. Ze heeft wel meer vreemde provocerende uitspraken op haar naam staan.
Klassen zijn op dit moment benoemd door totale bullshit/onzin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel en ik wil dat (weer terug) zien. Ik zou het vreselijk vinden als politici meegaan in de 'realiteit van tegenwoordig' door de overdreven claim op vrijheid van meningsuiting en gelijkheid dat ze in feite precies hetzelfde zijn als de man op straat. Gelul natuurlijk. Klassen zullen, al dan niet benoemd, altijd blijven bestaan. En ik heb veel meer vertrouwen in een politicus die ik juist niet van hetzelfde kaliber vind als ik zelf ben dan in een politicus die veinst exact hetzelfde te zijn als Jan Modaal.
Nee omdat ze nu graag zou willen dat de persvrijheid stopt....quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:52 schreef nikk het volgende:
[..]
Geen persvrijheid of vrijheid van meningsuiting meer dus?
Dat is hoe jij het graag zou willen zien ja. De realiteit is helaas/gelukkig anders, en dat is precies wat botst. Je kunt geen land besturen met het idee dat politici allemaal hetzelfde moeten verdienen als de plaatselijke vuilnisman om enigszins geloofwaardig over te komen, macht en status zijn niet los te koppelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:52 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Klassen zijn op dit moment benoemd door totale bullshit/onzin.
In ''de realiteit van tegenwoordig'' waar ongetwijfeld ook jij keihard mee te maken gaat krijgen, worden klassen benoemd door waarheid.
Aan de andere kant meen jij dat een ander niet het recht heeft een aanklacht in te dienen wanneer jij meent dat er niets te zien is op een schokkerig filmpje. En als de persoon er om vraagt, naar jouw mening natuurlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:51 schreef skrn het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Hij vraagt er gewoon om.
En nu gaat hij het druk bezetten politieapparaat belasten door een aangifte te doen van mishandeling terwijl er geen striem te zien is. Of een blauwe plek. Wat een aansteller.
Ik heb dan ook gelijk, dank je.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:54 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Aan de andere kant meen jij dat een ander niet het recht heeft een aanklacht in te dienen wanneer jij meent dat er niets te zien is op een schokkerig filmpje. En als de persoon er om vraagt, naar jouw mening natuurlijk.
Goed bezig
Door een rechter ja, die bood geloof ik zijn excuses aan de volgende dag?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij is al eens met een paraplu aangevallen.
Not sure if serious...quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:51 schreef skrn het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Hij vraagt er gewoon om.
Het spijt me hoor. Maar in je vorige post, beschouwde je mijn opinie inderdaad als de realiteit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het graag zou willen zien ja. De realiteit is helaas/gelukkig anders, en dat is precies wat botst. Je kunt geen land besturen met het idee dat politici allemaal hetzelfde moeten verdienen als de plaatselijke vuilnisman om enigszins geloofwaardig over te komen, macht en status zijn niet los te koppelen.
Die wil ze met een gedachtenpolitie aan banden leggen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:52 schreef nikk het volgende:
[..]
Geen persvrijheid of vrijheid van meningsuiting meer dus?
In feite vraagt hij er om, want hij en zijn team gaan volkomen random mensen ongevraagd allerlei moeilijke vragen stellen. Dat ze er dan eens een treffen die niet opgewassen is tegen de manier van interviewen en ze te lijf gaat, zit er dan dik in. Risico van het vak.quote:
In hun wereldje krijgen ze alleen maar lof, dat wereldje is weliswaar heel klein maar is wel bepalend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:01 schreef Fockker het volgende:
Inieder geval zal dit nadelig werken voor Tahir en Kinneging. Niet voor Powned. Dit soort zaken doen ze meer, alleen zonder geweld.
Dat doe je op deze manier toch wel een beetje.....snap je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In feite vraagt hij er om, want hij en zijn team gaan volkomen random mensen ongevraagd allerlei moeilijke vragen stellen. Dat ze er dan eens een treffen die niet opgewassen is tegen de manier van interviewen en ze te lijf gaat, zit er dan dik in. Risico van het vak.
En voor alle mongolen hier die dan maar meteen beweren dat ik geweld goed praat.... Nee, dat praat ik hiermee niet goed.
Theo van Gogh zocht het zo bezien ook gewoon op natuurlijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In feite vraagt hij er om, want hij en zijn team gaan volkomen random mensen ongevraagd allerlei moeilijke vragen stellen. Dat ze er dan eens een treffen die niet opgewassen is tegen de manier van interviewen en ze te lijf gaat, zit er dan dik in. Risico van het vak.
En voor alle mongolen hier die dan maar meteen beweren dat ik geweld goed praat.... Nee, dat praat ik hiermee niet goed.
Pownews heeft volgens mij nog nooit geweld gebruikt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:01 schreef Fockker het volgende:
Inieder geval zal dit nadelig werken voor Tahir en Kinneging. Niet voor Powned. Dit soort zaken doen ze meer, alleen zonder geweld.
Er is iets mis met je gehoor. Waarschijnlijk heb je teveel in het stadion gezeten.De bevestiging:quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo gezegd. Kinneging wacht de aangifte af iom zijn advocaat.
Ik vind dat Job Cohen meer status zou moeten hebben dan Rutger Castricum, omdat Castricum er alleen toe dient - als hij zijn vak serieus zou nemen - Nederland op de hoogte te stellen van nieuws, ook de fouten van politici, maar niet van het gehakkel van Cohen. En Laat Castricum nou net alleen op dat laatste uit zijn. Dat vind ik absoluut niet relevant.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:59 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Het spijt me hoor. Maar in je vorige post, beschouwde je mijn opinie inderdaad als de realiteit.
En over verdienen, macht, en status heb ik het niet gehad.
Daar heeft dit hele verhaal volgens mij ook niets mee te maken.
Want macht & status, zijn gekochte bullshit op het moment.
Voorbeeldje:
Jij vindt dat Job Cohen meer status heeft als Rutger Castricum, puur & alleen omdat Job Cohen een politicus is.
Ik vind dat Rutger Castricum meer status heeft als Job Cohen, omdat:
Ten 1e: Job Cohen volgens deze beste mevrouw is weggegaan uit de politiek.
Ten 2e: Omdat Rutger Castricum duidelijk de baas is in discussies met politici.
Nee, dat snap ik niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:02 schreef mc540 het volgende:
[..]
Dat doe je op deze manier toch wel een beetje.....snap je?
Inderdaad, homo's die zich openlijk uiten en meisjes met weinig verhullende kleding ook uiteraard.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:03 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Theo van Gogh zocht het zo bezien ook gewoon op natuurlijk
Kwas je a/h sarren, Sorry. Je hebt een punt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik niet.
Is te vergelijken met een journalist in een oorlogsgebied. Die loopt ook een risico. Een groot risico zelfs.
Ik stem niet op Taurus...quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat Job Cohen meer status zou moeten hebben dan Rutger Castricum, omdat Castricum er alleen toe dient - als hij zijn vak serieus zou nemen - Nederland op de hoogte te stellen van nieuws, ook de fouten van politici, maar niet van het gehakkel van Cohen. En Laat Castricum nou net alleen op dat laatste uit zijn. Dat vind ik absoluut niet relevant.
Dat Cohen die status niet had ontken ik niet.
Castricum is absoluut niet de baas in discussie met politici, als jij vindt dat pestkoppen de baas zijn over hun slachtoffers ben ik het fundamenteel met je oneens. Het is de methode die de baas is, maar niet die het doel dient (nieuwsgaring, waarheidsvinding en confrontatie). Onbeschoftheid is nooit de baas, dat gaat niet over inhoud. De inhoud is uberhaupt zoek als een onderwerp als dit aandacht krijgt bij P&W en als Powned wordt gezien als oorzaak van het aftreden van Cohen of een symptoom van tegenwoordige berichtgeving. Vreselijk.
Genoeg hippies hier die dat vinden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:03 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Theo van Gogh zocht het zo bezien ook gewoon op natuurlijk
Dat is geen reden om moord, mishandeling en verkrachting te rechtvaardigen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad, homo's die zich openlijk uiten en meisjes met weinig verhullende kleding ook uiteraard.
Je klept hier mee, zonder het filmpje te hebben gezien?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
En niet bepaald des 'Powned' om dan de camera uit te hebben staan.
Nou nu naar bed. Want ik zie dat de verveling gaat toeslaan. Onzin heeft de bovenhand.quote:
Luister de uitzending nog even terug zou ik zeggen.Op 7.40 ongeveer. Kinneging wacht de aangifte van pownews af. En wanneer hij en zijn advocaat van mening zijn dat het een valse aangifte is , dan onderneemt hij actie, niet eerder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:03 schreef Fockker het volgende:
[..]
Er is iets mis met je gehoor. Waarschijnlijk heb je teveel in het stadion gezeten.De bevestiging:
Hoogleraar vliegt Rutger naar keel (4)
Dat is natuurlijk een boute vergelijking. Rutger interviewt mensen in Nederland. Dat mag en hij is beschermd door verschillende wetten waar men zich aan dient te houden. Hij mag simpelweg doen wat hij doet, en anderen hebben simpelweg van hem af te blijven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik niet.
Is te vergelijken met een journalist in een oorlogsgebied. Die loopt ook een risico. Een groot risico zelfs.
Dat lijkt mij ook niet, maar van sommige users ben ik er niet zo zeker van dat ze die mening delen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:07 schreef Fockker het volgende:
[..]
Dat is geen reden om moord, mishandeling en verkrachting te rechtvaardigen!
Zie jij in het filmpje dat Rutger gewurgd wordt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je klept hier mee, zonder het filmpje te hebben gezien?
Oud stadion. Geen vergelijk met de Areana die oude troep. Maar dat daargelaten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:08 schreef Klummie het volgende:
[..]
Luister de uitzending nog even terug zou ik zeggen.Op 7.40 ongeveer. Kinneging wacht de aangifte van pownews af. En wanneer hij en zijn advocaat van mening zijn dat het een valse aangifte is , dan onderneemt hij actie, niet eerder.
En wat is het een mooi stadion, en een herrie altijd.
Kom liever niet meer terug. Want dan ga je helemaal slap lullen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:09 schreef mc540 het volgende:
[..]
En ik ben weg ff biertje pakken . Slaap ze zometeen...
Ja, maar ik zeg ook dat anderen simpelweg van hem af hebben te blijven. Le-zen. Echter, hij en zijn team weten dondersgoed dat ze het risico lopen iemand te treffen die ze te lijf gaat... ongeacht de geldende wetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:08 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een boute vergelijking. Rutger interviewt mensen in Nederland. Dat mag en hij is beschermd door verschillende wetten waar men zich aan dient te houden. Hij mag simpelweg doen wat hij doet, en anderen hebben simpelweg van hem af te blijven.
Een oorlogsjournalist is niet beschermd door zulke wetten, wat je vergelijking scheef maakt.
Oppervlakkig beeld van de maatschappij heb jij. De bakker is goed voor brood. De slager is goed voor vlees. De bankier voor je geld. De politici voor het besturen van het land. Dus je hebt zoiets van: ''iedereen maar z'n gang laten gaan, en dan komt het wel goed'' Gelukkig leven we hier in een democratie, en heeft de rest van het land ook het recht te weten wat er zich allemaal afspeelt in Den Haag. Zij besturen ons immers.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat Job Cohen meer status zou moeten hebben dan Rutger Castricum, omdat Castricum er alleen toe dient - als hij zijn vak serieus zou nemen - Nederland op de hoogte te stellen van nieuws, ook de fouten van politici, maar niet van het gehakkel van Cohen. En Laat Castricum nou net alleen op dat laatste uit zijn. Dat vind ik absoluut niet relevant.
Dat Cohen die status niet had ontken ik niet.
Castricum is absoluut niet de baas in discussie met politici, als jij vindt dat pestkoppen de baas zijn over hun slachtoffers ben ik het fundamenteel met je oneens. Het is de methode die de baas is, maar niet die het doel dient (nieuwsgaring, waarheidsvinding en confrontatie). Onbeschoftheid is nooit de baas, dat gaat niet over inhoud. De inhoud is uberhaupt zoek als een onderwerp als dit aandacht krijgt bij P&W en als Powned wordt gezien als oorzaak van het aftreden van Cohen of een symptoom van tegenwoordige berichtgeving. Vreselijk.
Je stelt dat hij er om vraagt. Dat doet hij niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg ook dat anderen simpelweg van hem af hebben te blijven. Le-zen. Echter, hij en zijn team weten dondersgoed dat ze het risico lopen iemand te treffen die ze te lijf gaat... ongeacht de geldende wetten.
Zie jij de camera uit staan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zie jij in het filmpje dat Rutger gewurgd wordt?
Ik stel dat niet. Ik stel dat hij weet dat hij het risico loopt. Wat snap je niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:12 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Je stelt dat hij er om vraagt. Dat doet hij niet.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik stel dat niet. Ik stel dat hij weet dat hij het risico loopt. Wat snap je niet?
quote:
Sexy gekleed zijn was in 1969 ook al zo. Getuige deze foto van Ed van der Elsken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet, maar van sommige users ben ik er niet zo zeker van dat ze die mening delen.
Okay...lekker selectief gequote ,maar goed, bij sommige types staat op een dergelijke manier geinterviewd worden gelijk aan om fysiek geweld vragen. Dat weet Rutger ook, maar toch neemt hij het risico en dat is prima. Als er echt fysiek geweld wordt gebruikt, dan mag hij natuurlijk gewoon aangifte doen. Terecht zelfs. Dat bedoel ik meer te zeggen. Ik betwijfel of je snapt wat ik wil zeggen, maar goed.quote:
Waar bestrijd ik dit in vredesnaam? Zie jij Castricum als de persoon die jou nou echt op de hoogte houdt van wat er daadwerkelijk gebeurt in DH?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:12 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Oppervlakkig beeld van de maatschappij heb jij. De bakker is goed voor brood. De slager is goed voor vlees. De bankier voor je geld. De politici voor het besturen van het land. Dus je hebt zoiets van: ''iedereen maar z'n gang laten gaan, en dan komt het wel goed'' Gelukkig leven we hier in een democratie, en heeft de rest van het land ook het recht te weten wat er zich allemaal afspeelt in Den Haag. Zij besturen ons immers.
Ach hou toch op, het gehakkel zegt niets over 'met wat voor bestuursleden wij als land te maken hebben', de kritiek op Cohen gaat veel verder dan een Rutger Castricum niet aankunnen. Pestkoppen moet je bestrijden en niet de baas laten zijn, en dat doe je door die mensen niet serieus te nemen (pestkoppen hebben áltijd een probleem met zichzelf, dat zijn niet de mensen die ook maar iets goed met jou voorhebben, iets wat je juist wel in politici moet zien). Ik denk daar dus anders over inderdaad en dat heb je nu al verscheidene keren gehoord.quote:En ook al is Castricum op het ''gehakkel'' van Cohen uit, het laat ons(het gewone volk) wel zien met wat voor bestuursleden wij als land te maken hebben. En dat lijkt mij zeker wel relevant.
Pestkoppen zijn altijd nog de baas geweest over hun slachtoffers, en zullen dat ook altijd blijven zolang het slachtoffer, geen slachtoffer meer is.
De methode is inderdaad de baas, zoals je nu op dit moment ziet in de politiek. En het doel is wat mij betreft zoek. Mocht jij daar anders over denken hoor ik het graag van je. En onbeschoftheid is gewoon weer een woord waarachter jij je verschuilt omdat iets buiten jouw fatsoensnormen treedt.
Selectief quoten? Je zegt simpelweg dat hij er om vraagt, en later zeg je dat je dat niet hebt gezegd. Wanneer je daar dan op wordt gewezen is het selectief?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Okay...lekker selectief gequote ,maar goed, bij sommige types staat op een dergelijke manier geinterviewd worden gelijk aan om fysiek geweld vragen. Dat weet Rutger ook, maar toch neemt hij het risico en dat is prima. Als er echt fysiek geweld wordt gebruikt, dan mag hij natuurlijk gewoon aangifte doen. Terecht zelfs. Dat bedoel ik meer te zeggen. Ik betwijfel of je snapt wat ik wil zeggen, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |