ik schat haar ook een stuk ouder dan 35 hoor, denk dat ze zeker in de 40 is.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik schat haar ook een stuk ouder dan 35 hoor, denk dat ze zeker in de 40 is.
Ja, ben benieuwd of ze een andere plaat in haar hoofd opzet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:16 schreef sweetscent het volgende:
Ben benieuwd of ze voet bij stuk houdt over dr katten.
Ja allebei Indischquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand die hier ook een beetje Liesbeth List in ziet?
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:20 schreef DjinN het volgende:
HAhaha heeft iemand de aflevering van Kees uit Budel gezien? Met zijn dochters Claudia en Nathalie ??Een van die 2 is een oudcollega van mij geweest
![]()
En al die huisdieren zijn ook niet goedkoop.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef golfer het volgende:
Netjes opgeruimd, nu haar hoofd nog een keer leegmaken.
Enne..die 10 katten blijven natuurlijk een bron van overlast na verloop van enige tijd.
Waar koopt die vrouw trouwens al die spullen van? Had ze zo'n enorm inkomen(....)?
Al; die schoenen/laarzen en kleding. En allemaal vrijwel nieuw.
Ze's nu de enige Nederlander met een opgeruimde zolderquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn handen kriebelen ook bij die zolderIk heb ook best wat spullen maar héél opgeruimd en alles gesorteerd.
Viel me mee dat Barbara haar niet een klap in haar gezicht gaf toen ze haar wilde zoenen.quote:
Was die opmerking soms nog in De Tv draait door gekomen?quote:
Als die kerel haar befte zaten er opeens kattenbrokjes tussen z'n tanden... dus ik denk niet dat hij dat vaak deed.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef hexje het volgende:
Hopelijk voor hem is1 poes wel goed verzorgd.
"That's a huge bitch!"quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef StephanL het volgende:
Ik moet altijd kijken naar die nek van BarbaraHet is zo lang
Bij haar zal het wel na een half jaar weer een chaos zijn...quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's nu de enige Nederlander met een opgeruimde zolder.
Ik begreep het ook heel erg goedquote:Op woensdag 21 maart 2012 01:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Toen ik haar in het voorstukje hoorde zeggen 'dan maak ik mezelf van kant' dacht ik even dat het over die schoenen ging![]()
... dat je katten niet weg doet snap ik heel erg goed.
Neequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begreep het ook heel erg goed![]()
Trouwens, heb je dat gastendoekje-met-kattenprint gezien bij de H&M? Ik moest aan je denken toen ik het zag vandaag![]()
Over de hond heb ik ze tijdens het programma niet gehoord, dus ik denk ook dat 'ie van hem wasquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die hond, ik dacht dat die op het eindfragment van die kerel was, en hij op visite was, ik heb niet alles gezien kennelijk
Ah, dus toch niet van haar!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Over de hond heb ik ze tijdens het programma niet gehoord, dus ik denk ook dat 'ie van hem was
Ja, had je goed gegoktquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Was die opmerking soms nog in De Tv draait door gekomen?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal vast boeiender dan APOEL-Real Madrid zijn.
dat wordt weer ergeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:33 schreef WcPot het volgende:
Organizer. Of te wel gooi maar weg die troep heb je toch niks meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |