quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kunnen we jou serieus nemen?
Jaahaa.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik durf he.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zit nooit in UDOWU, maar omg, Beach komt
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je je uitkleed ergens kan je wel gratis bier hosselen denk ik. Vrienden zijn welkom.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Is er gratis bier en mag ik vrienden meenemen omdat ik nogal verlegen ben?
Lekker bereikbaar voor iedereen, goed ideequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Waarom Amsterdam, doe Leeuwarden dan!
Jij komt ook als Beach komt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zit nooit in UDOWU, maar omg, Beach komt
Station vlakbij centrum, allesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker bereikbaar voor iedereen, goed idee
Mij ook, zemmers hier denken dat ik niet serieus benquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Gooi mij eens in de presentielijst dan.
Word gezellig johquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Rezania het volgende:
Ik moet er wel even over nadenken hoor.
Kan je P_z zienquote:
Ik zit 24/7 op FOK!, geen leven, jwzquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hallo, Angel-Joy, hoe ist ermee. Ik heb jou geloof ik een paar keer eerder op FOK! gezien. Weet niet meer wanneer.
Nee, jij gaat gewoon naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Rezania het volgende:
Oepsiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Gooi mij eens in de presentielijst dan.
Misschien is de ruzie met Nectar gewoon nep hoor, en zal jullie omgang anders zijn wanneer jullie elkaar echt zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Rezania het volgende:
Ben ik zaterdag nog geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon naar Amsterdam.
Rez meetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Rezania het volgende:
Best kans.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Silk. denk je dat Patje ook met je mee gaat?
Ben benieuwd of jij echt gaat komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gooi mij er dan ook in of mag ik niet komen
Ook goed hoor. Op reiskosten na dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan je P_z zien
[..]
Ik zit 24/7 op FOK!, geen leven, jwz
Maar goed, met jou?
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij echt gaat komen.
Jou meeten.quote:
Gewoon dat ik er zaterdag nog ben geweest.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij echt gaat komen.
Jawel jawel ik kom.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Waarom altijd Amsterdam ?
Er zijn veel betere plekken om te gaan meeten.
Er staat nog een vraagteken achter Amsterdam. Maar noem eens wat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Rotterdam is echt te ver weg van mijn huisquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Rotterdam?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Is minder lang reizen als Amsterdam hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Rotterdam is echt te ver weg van mijn huis
Ik vond het tofquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond het tof
Sowieso was het een goede meet.
Amersfoortquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:59 schreef Monopoly het volgende:
Rotterdam, Amersfoort heeft ook gezellige stad. Den Haag ook wel leuke plekjes die je even moet weten.
Net alsof we hier geen kroeg hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker uitgaan in Sassem. Oh, wacht
quote:
Nee, nu niet meer, zie boven ^quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij komt ook als Beach komt?
Voor mij maakt het niks uit, ik heb een dagkaart.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:00 schreef JohannesKozijn het volgende:
Amsterdam is, van Am. Utrecht en Rotterdam, het dichtst in de buurt van Groningen. Voordelig voor mij en DV dus.
Daarom zei ik ook uitgaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof we hier geen kroeg hebben.
Moet ik ook dan maares halenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niks uit, ik heb een dagkaart.
Zijn niet meer te koop helaasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Moet ik ook dan maares halen
Ik ga niet naar een disco of club tijdens een meet hoor.quote:
Utrecht en ik komquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
We kunnen ook in Haarlem of Utrecht meeten als er PANN is.
Daarom eerst wat drinken in een kroeg en daarna even losgaan. We blijven toch niet de hele nacht in een discotheek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een disco of club tijdens een meet hoor.Daar heb je toch niks aan? Je komt om elkaar eens in het echt te ontmoeten en met elkaar te lullen, niet om naar een plek te gaan waar je elkaar amper kan verstaan.
Oeh, feest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
Oke oke, rustig maar. Ik was niet eens serieus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een disco of club tijdens een meet hoor.Daar heb je toch niks aan? Je komt om elkaar eens in het echt te ontmoeten en met elkaar te lullen, niet om naar een plek te gaan waar je elkaar amper kan verstaan.
ja kom naar PANN op de 17equote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
Wanneer is dat weer dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
Ik ben rustig. Kusjekroel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke oke, rustig maar. Ik was niet eens serieus.
Pannen zijn overal hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
Weet ik niet uit m'n hoofd, is alweer tijdje geleden dat ik gingquote:
ja daar ga ik heen de 17e, ik werd mee gevraagdquote:
Waarom alleen als Ragboer en Beach komen. Wat is er mis met mij als reden?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:04 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ging googlen. Daar ging mijn goede beeld van Beach.
Leukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:05 schreef Sooph het volgende:
[..]
ja daar ga ik heen de 17e, ik werd mee gevraagd
Dit ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga eten maken. Ik zie wel of ik kom.
Eerst maar concrete datum en locatie en dan laat ik het wel weten.
Omdat Beach mij tof lijkt, en Ragboerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom alleen als Ragboer en Beach komen. Wat is er mis met mij als reden?
en ditquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga eten maken. Ik zie wel of ik kom.
Eerst maar concrete datum en locatie en dan laat ik het wel weten.
Goede redenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat Beach mij tof lijkt, en Ragboeris. Met jou als reden is overigens niets mis, integendeel.
Miley is van mij. Beach komt er aan eigenlijk zou ik nu dikke fittie moeten hebben maar goed.quote:
Ik voel me gevleid Ez.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat Beach mij tof lijkt, en Ragboeris. Met jou als reden is overigens niets mis, integendeel.
Zo hoort het ook.quote:
Als het tussen die twee komt, ga ik voor Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens stem ik voor Amsterdam of Rotterdam.
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
'De rest' in plaats van apart genoemd worden.
quote:
Het is een indonesische man die naar boven kijkt hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
whaha neej verbooden vor pandas xd
Waarom niet de "zeker weten" lijst?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:19 schreef Verbodsbord het volgende:
Zet mij eens op de misschien lijst
Nee. Jij komt maar mooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:19 schreef Verbodsbord het volgende:
Zet mij eens op de misschien lijst
Ohh ok.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
whaha neej verbooden vor pandas xd
Wie is Ragboer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef Oceanview het volgende:
Als Beach en Ragboer komen kom ik ook.
Als jij komt, kom ik zeker.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef Oceanview het volgende:
Gaan we dan naar de biosquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef Oceanview het volgende:
omgquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik zeker.En hard ook.
Beetje popcorn oh ik zie dat flips ook komt.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dimmie en noenoe op de misschien lijst dus?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
omg![]()
[..]
Beetje popcorn oh ik zie dat flips ook komt.
we gooien met iets anders witsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:25 schreef Rezania het volgende:
We gaan toch niet met ribben en zakjes mayonaise gooien hè?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:25 schreef Oceanview het volgende:
Beetje popcorn oh ik zie dat flips ook komt.
Oh.quote:
Ik woon er in de buurtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef Intronic het volgende:
Wie woont er in de buurt van of in Amsterdam?
* Oceanview meldtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef Intronic het volgende:
40 minuten treinenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef Intronic het volgende:
Verbodsbord en Oceanview.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef Intronic het volgende:
Jij weet niet eens waar ik woonquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verbodsbord en Oceanview.
Hier helaas nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef Intronic het volgende:
Mocht ik geen zin hebben om naar huis te gaan, kunnen we dan bij iemand pitten?
Als het straks Amsterdam wordt misschien wel want ik ken mensen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef Intronic het volgende:
Mocht ik geen zin hebben om naar huis te gaan, kunnen we dan bij iemand pitten?
WELWAARquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar ik woon
Mooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:30 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Als het straks Amsterdam wordt misschien wel want ik ken mensen in Amsterdam.
Ja, we moeten natuurlijk wel braaf om 8 uur in de kerk zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:31 schreef Beach het volgende:
Gewoon 11 uur naar huis volgende dag weer kerk toch.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:44 schreef JohannesKozijn het volgende:
Noord-Nederland: JohannesKozijn, Nectar, verkeersverbod
Ander deel van Nederland: Spaghettivreter
Verbodsbord woont niet in de buurt van Amsterdam.quote:
Noord-Holland wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[..]
Verkeersverbod woont niet in de buurt van Amsterdam.
Dus je komt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
als ik er geen zak aan vind pak ik de nachttrein en ga ik naar huis
Dat was radio49 meet voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja laatst was er toch ook een meet
ja alleen jij wist het nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja laatst was er toch ook een meet
Oh ja datquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat was radio49 meet voor zover ik weet.
Maar ik woon 10km onder de grond dus moet met speciale thermoresistente capsulequote:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef LompeHork het volgende:
Zet mij eens op die misschien lijst. Als het enkel keihard zuipen en een disco wordt kom ik sowieso niet trouwens.
Same here. En als het 23 of 24 maart is kan ik ook niet!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef LompeHork het volgende:
Zet mij eens op die misschien lijst. Als het enkel keihard zuipen en een disco wordt kom ik sowieso niet trouwens.
Daarnaast wil ik Nectar wel eens ontmoeten.
Hoeveel slaapplekken stel je beschikbaar?quote:
Denk wel dat de kans groot is dat het 23 maart gaat worden..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here. En als het 23 of 24 maart is kan ik ook niet!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
Pub een optie? Sowieso staan in pubs de muziek niet schijthard zodat je ook nog normaal kunt ouwehoeren!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here. En als het 23 of 24 maart is kan ik ook niet!
Eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef LompeHork het volgende:
Goeie vraagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel slaapplekken stel je beschikbaar?
Omdat er 24 maart breakdancen is in Eindhoven!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Pub een optie? Sowieso staan in pubs de muziek niet schijthard zodat je ook nog normaal kunt ouwehoeren!
Waarom kun je niet 23/25 maart Hupsel?(DM mag ook naturlich)
Keihard zuipen doe ik enkel bij Mono thuis, omdat het kan.quote:
Ah zo! Dan vat ik hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er 24 maart breakdancen is in Eindhoven!
Ja, of gewoon bruin cafeetje ergens. Ik geef eigenlijk geen flikker om de tent zolang er maar bier is en er een goeie sfeer hangt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Pub een optie? Sowieso staan in pubs de muziek niet schijthard zodat je ook nog normaal kunt ouwehoeren!
Hups naar Eindje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er 24 maart breakdancen is in Eindhoven!
Nouquote:
Ook prima inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, of gewoon bruin cafeetje ergens. Ik geef eigenlijk geen flikker om de tent zolang er maar bier is en er een goeie sfeer hangt.
Hehequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou![]()
Tevens schijn je in de Jordaan best een leuke kroegentocht te kunnen houden!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
En alle rolstoelen blijven staan waar ze stonden!!
Alleen Rez mag komen, en dan verplicht in mijn bruine holletje stampenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel slaapplekken stel je beschikbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Alleen Rez mag komen, en dan verplicht in mijn bruine holletje stampenErg leuk hoor. Het was veel mooier geweest als je gewoon direct je echte woonplaats had vermeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Alleen Rez mag komen, en dan verplicht in mijn bruine holletje stampenIk ga voor geen goud naar Twente.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Mag ik dan bij jou slapen?quote:
Wel bij jou in bed dan hèquote:
Ja dan kan ik niet mee dusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
En alle rolstoelen blijven staan waar ze stonden!!
nee, ik neem liever spullen mee zodat ik er meer plezier mee heb en niet zal gaan huilen wanneer dit stuk gaat of ergens vergeetquote:
Al moet ik zelf een rolstoel voor jou regelen. Jij gaat sowieso weer in een rolstoel midden op de weg geparkeerd worden!quote:
Later besefte ik pas dat het levensgevaarlijk was wegens mijn overtollig alcoholgebruik, grappig was het vast wel jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al moet ik zelf een rolstoel voor jou regelen. Jij gaat sowieso weer in een rolstoel midden op de weg geparkeerd worden!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Rezania, als jij komt betaal ik een hoer voor je.
Rez is lekker hij kan elke boii en chick scoren die hij wil, hij heeft alleen hoge standaarden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoeren dus, lekkerder dan dat bestaat niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rez is lekker hij kan elke boii en chick scoren die hij wil, hij heeft alleen hoge standaarden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rez is lekker hij kan elke boii en chick scoren die hij wil, hij heeft alleen hoge standaarden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoeren dus, lekkerder dan dat bestaat niet.
Valse beschuldiging, PR gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Patje 1897 komt het topic weer vergallen
Shavencrack21 kom monopoly spelen dan.quote:
Als ik het deze keer wel snapquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Shavencrack21 kom monopoly spelen dan.
Bij Mono ligt nog wel een kaartje, kun je alvast oefenen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik het deze keer wel snap
Rotterdam of Amsterdam?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk dat de datum 23 maart wordt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat er anders zoveel misschiens zijn.
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kom ook zeker, tenzij er iets tussen komt.
Of mensen hebben gestemd die niet komen....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Iemand loopt te kutten met proxies
23 mogelijk bezoekers en 27 stemmen, tuurlijk....
sowieso nietquote:
Dan ben ik er 100procent zeker bijquote:
kut, dan kan ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]en de datum blijft vrijdag de 23ste?
wantquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga sowieso niet op een zaterdag naar Amsterdam.
opzich logischquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te betalen voor OV.
Heb een weekkaart, dus komt een vrijdag mij een heel stuk beter uit, snapjequote:
Denk dat meerdere dat hebben, maar ik had al ja tegen mijn broer gezegd tijdje terug over oppassen dus ik kom daar echt niet onder uit helaasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb een weekkaart, dus komt een vrijdag mij een heel stuk beter uit, snapje
ik rij sowieso altijd zwartquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:12 schreef Smoofie het volgende:
In de nacht moet je alsnog voor 't OV betalen.
ik check niet eens in manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de nacht kun je ook meteen uitchecken.
nachtbus gewoon doorlopen alsof je neus bloedtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de nachtbus hangen camera's. Bij connexxion tenminste.
door mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |