Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond het tof
Sowieso was het een goede meet.
Amersfoortquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:59 schreef Monopoly het volgende:
Rotterdam, Amersfoort heeft ook gezellige stad. Den Haag ook wel leuke plekjes die je even moet weten.
Net alsof we hier geen kroeg hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker uitgaan in Sassem. Oh, wacht
quote:
Nee, nu niet meer, zie boven ^quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij komt ook als Beach komt?
Voor mij maakt het niks uit, ik heb een dagkaart.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:00 schreef JohannesKozijn het volgende:
Amsterdam is, van Am. Utrecht en Rotterdam, het dichtst in de buurt van Groningen. Voordelig voor mij en DV dus.
Daarom zei ik ook uitgaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof we hier geen kroeg hebben.
Moet ik ook dan maares halenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niks uit, ik heb een dagkaart.
Zijn niet meer te koop helaasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Moet ik ook dan maares halen
Ik ga niet naar een disco of club tijdens een meet hoor.quote:
Utrecht en ik komquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
We kunnen ook in Haarlem of Utrecht meeten als er PANN is.
Daarom eerst wat drinken in een kroeg en daarna even losgaan. We blijven toch niet de hele nacht in een discotheek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een disco of club tijdens een meet hoor.Daar heb je toch niks aan? Je komt om elkaar eens in het echt te ontmoeten en met elkaar te lullen, niet om naar een plek te gaan waar je elkaar amper kan verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |