Al moet ik zelf een rolstoel voor jou regelen. Jij gaat sowieso weer in een rolstoel midden op de weg geparkeerd worden!quote:
Later besefte ik pas dat het levensgevaarlijk was wegens mijn overtollig alcoholgebruik, grappig was het vast wel jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al moet ik zelf een rolstoel voor jou regelen. Jij gaat sowieso weer in een rolstoel midden op de weg geparkeerd worden!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Rezania, als jij komt betaal ik een hoer voor je.
Rez is lekker hij kan elke boii en chick scoren die hij wil, hij heeft alleen hoge standaarden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoeren dus, lekkerder dan dat bestaat niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rez is lekker hij kan elke boii en chick scoren die hij wil, hij heeft alleen hoge standaarden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rez is lekker hij kan elke boii en chick scoren die hij wil, hij heeft alleen hoge standaarden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoeren dus, lekkerder dan dat bestaat niet.
Valse beschuldiging, PR gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Patje 1897 komt het topic weer vergallen
Shavencrack21 kom monopoly spelen dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |