quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kunnen we jou serieus nemen?
Jaahaa.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik durf he.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zit nooit in UDOWU, maar omg, Beach komt
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je je uitkleed ergens kan je wel gratis bier hosselen denk ik. Vrienden zijn welkom.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Is er gratis bier en mag ik vrienden meenemen omdat ik nogal verlegen ben?
Lekker bereikbaar voor iedereen, goed ideequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Waarom Amsterdam, doe Leeuwarden dan!
Jij komt ook als Beach komt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zit nooit in UDOWU, maar omg, Beach komt
Station vlakbij centrum, allesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker bereikbaar voor iedereen, goed idee
Mij ook, zemmers hier denken dat ik niet serieus benquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Gooi mij eens in de presentielijst dan.
Word gezellig johquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Rezania het volgende:
Ik moet er wel even over nadenken hoor.
Kan je P_z zienquote:
Ik zit 24/7 op FOK!, geen leven, jwzquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hallo, Angel-Joy, hoe ist ermee. Ik heb jou geloof ik een paar keer eerder op FOK! gezien. Weet niet meer wanneer.
Nee, jij gaat gewoon naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Rezania het volgende:
Oepsiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Gooi mij eens in de presentielijst dan.
Misschien is de ruzie met Nectar gewoon nep hoor, en zal jullie omgang anders zijn wanneer jullie elkaar echt zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Rezania het volgende:
Ben ik zaterdag nog geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon naar Amsterdam.
Rez meetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Rezania het volgende:
Best kans.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Silk. denk je dat Patje ook met je mee gaat?
Ben benieuwd of jij echt gaat komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gooi mij er dan ook in of mag ik niet komen
Ook goed hoor. Op reiskosten na dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan je P_z zien
[..]
Ik zit 24/7 op FOK!, geen leven, jwz
Maar goed, met jou?
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij echt gaat komen.
Jou meeten.quote:
Gewoon dat ik er zaterdag nog ben geweest.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij echt gaat komen.
Jawel jawel ik kom.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Waarom altijd Amsterdam ?
Er zijn veel betere plekken om te gaan meeten.
Er staat nog een vraagteken achter Amsterdam. Maar noem eens wat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Rotterdam is echt te ver weg van mijn huisquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Rotterdam?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Is minder lang reizen als Amsterdam hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Rotterdam is echt te ver weg van mijn huis
Ik vond het tofquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond het tof
Sowieso was het een goede meet.
Amersfoortquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:59 schreef Monopoly het volgende:
Rotterdam, Amersfoort heeft ook gezellige stad. Den Haag ook wel leuke plekjes die je even moet weten.
Net alsof we hier geen kroeg hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker uitgaan in Sassem. Oh, wacht
quote:
Nee, nu niet meer, zie boven ^quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij komt ook als Beach komt?
Voor mij maakt het niks uit, ik heb een dagkaart.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:00 schreef JohannesKozijn het volgende:
Amsterdam is, van Am. Utrecht en Rotterdam, het dichtst in de buurt van Groningen. Voordelig voor mij en DV dus.
Daarom zei ik ook uitgaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof we hier geen kroeg hebben.
Moet ik ook dan maares halenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niks uit, ik heb een dagkaart.
Zijn niet meer te koop helaasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Moet ik ook dan maares halen
Ik ga niet naar een disco of club tijdens een meet hoor.quote:
Utrecht en ik komquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
We kunnen ook in Haarlem of Utrecht meeten als er PANN is.
Daarom eerst wat drinken in een kroeg en daarna even losgaan. We blijven toch niet de hele nacht in een discotheek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een disco of club tijdens een meet hoor.Daar heb je toch niks aan? Je komt om elkaar eens in het echt te ontmoeten en met elkaar te lullen, niet om naar een plek te gaan waar je elkaar amper kan verstaan.
Oeh, feest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
Oke oke, rustig maar. Ik was niet eens serieus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een disco of club tijdens een meet hoor.Daar heb je toch niks aan? Je komt om elkaar eens in het echt te ontmoeten en met elkaar te lullen, niet om naar een plek te gaan waar je elkaar amper kan verstaan.
ja kom naar PANN op de 17equote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
Wanneer is dat weer dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
Ik ben rustig. Kusjekroel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke oke, rustig maar. Ik was niet eens serieus.
Pannen zijn overal hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
Weet ik niet uit m'n hoofd, is alweer tijdje geleden dat ik gingquote:
ja daar ga ik heen de 17e, ik werd mee gevraagdquote:
Waarom alleen als Ragboer en Beach komen. Wat is er mis met mij als reden?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:04 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ging googlen. Daar ging mijn goede beeld van Beach.
Leukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:05 schreef Sooph het volgende:
[..]
ja daar ga ik heen de 17e, ik werd mee gevraagd
Dit ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga eten maken. Ik zie wel of ik kom.
Eerst maar concrete datum en locatie en dan laat ik het wel weten.
Omdat Beach mij tof lijkt, en Ragboerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom alleen als Ragboer en Beach komen. Wat is er mis met mij als reden?
en ditquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga eten maken. Ik zie wel of ik kom.
Eerst maar concrete datum en locatie en dan laat ik het wel weten.
Goede redenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat Beach mij tof lijkt, en Ragboeris. Met jou als reden is overigens niets mis, integendeel.
Miley is van mij. Beach komt er aan eigenlijk zou ik nu dikke fittie moeten hebben maar goed.quote:
Ik voel me gevleid Ez.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat Beach mij tof lijkt, en Ragboeris. Met jou als reden is overigens niets mis, integendeel.
Zo hoort het ook.quote:
Als het tussen die twee komt, ga ik voor Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens stem ik voor Amsterdam of Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |