Denk wel dat de kans groot is dat het 23 maart gaat worden..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here. En als het 23 of 24 maart is kan ik ook niet!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
Pub een optie? Sowieso staan in pubs de muziek niet schijthard zodat je ook nog normaal kunt ouwehoeren!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here. En als het 23 of 24 maart is kan ik ook niet!
Eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef LompeHork het volgende:
Zet mij eens op die misschien lijst. Als het enkel keihard zuipen en een disco wordt kom ik sowieso niet trouwens.
Goeie vraagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel slaapplekken stel je beschikbaar?
Omdat er 24 maart breakdancen is in Eindhoven!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Pub een optie? Sowieso staan in pubs de muziek niet schijthard zodat je ook nog normaal kunt ouwehoeren!
Waarom kun je niet 23/25 maart Hupsel?(DM mag ook naturlich)
Keihard zuipen doe ik enkel bij Mono thuis, omdat het kan.quote:
Ah zo! Dan vat ik hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er 24 maart breakdancen is in Eindhoven!
Ja, of gewoon bruin cafeetje ergens. Ik geef eigenlijk geen flikker om de tent zolang er maar bier is en er een goeie sfeer hangt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Pub een optie? Sowieso staan in pubs de muziek niet schijthard zodat je ook nog normaal kunt ouwehoeren!
Hups naar Eindje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er 24 maart breakdancen is in Eindhoven!
Nouquote:
Ook prima inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, of gewoon bruin cafeetje ergens. Ik geef eigenlijk geen flikker om de tent zolang er maar bier is en er een goeie sfeer hangt.
Hehequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou![]()
Tevens schijn je in de Jordaan best een leuke kroegentocht te kunnen houden!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
En alle rolstoelen blijven staan waar ze stonden!!
Alleen Rez mag komen, en dan verplicht in mijn bruine holletje stampenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel slaapplekken stel je beschikbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Alleen Rez mag komen, en dan verplicht in mijn bruine holletje stampenErg leuk hoor. Het was veel mooier geweest als je gewoon direct je echte woonplaats had vermeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Alleen Rez mag komen, en dan verplicht in mijn bruine holletje stampenIk ga voor geen goud naar Twente.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Mag ik dan bij jou slapen?quote:
Wel bij jou in bed dan hèquote:
Ja dan kan ik niet mee dusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
En alle rolstoelen blijven staan waar ze stonden!!
nee, ik neem liever spullen mee zodat ik er meer plezier mee heb en niet zal gaan huilen wanneer dit stuk gaat of ergens vergeetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |