SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:43 schreef Ziewoarut het volgende:
Waaw, al begon het wat traag toch nog een zeer passend slot bij dit weer erg sterke seizoen.
- Oenemeuswas al te verwachten natuurlijk maar toch erg jammer.
- Ashurjammer dat hij eruit. Uiteindelijk toch verstrikt geraakt in zijn eigen web.
- Miradeze had ik echt niet zien aankomen. Erg jammer dat ze eruit is want vond haar naast Ylithia en Lucretia de enige vrouwelijke persoon waarvan ik graag meer had willen zien.
- Lucretia met die baby. Heel erg grof maar toch wel mooi gedaan (het brugje met Batiatus).
- Neavia wat was je toch weer irritant. In haar gevecht tegen Ashur hoopte ik zelfs steeds dat Ashur zou winnen![]()
- Behalve de dood van Glaber houden de schrijvers zich dus over het algemeen erg goed aan het historisch verhaal wat ik eigenlijk wel jammer vind want dan weten we ook meteen wie ons gaat verlaten in seizoen 3:Ik sluit me er helemaal bij aan! Neavia werd per aflevering irritanter en eigenlijk slaat het nergens op dat Crixus haar tegen Asher lied vechten. Erg jammer dat we het prettige lichaam van Mira niet meer kunnen aanschouwen in het aankomende seizoen, maar de chemie met Spartacus was weg en ze had dus geen rol meer. Hetzelfde geld voor Lucretia, ook zij had eigenlijk geen rol meer, daarom moest ze ook ruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt het trouwens volgens de history dat Oenemeus redelijk vroeg in de opstand sterft? Wel jammer want hij was toch een dragend karakter.
Ja inderdaad...Miraquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:58 schreef turance het volgende:
[..]
Ik sluit me er helemaal bij aan! Neavia werd per aflevering irritanter en eigenlijk slaat het nergens op dat Crixus haar tegen Asher lied vechten. Erg jammer dat we het prettige lichaam van Mira niet meer kunnen aanschouwen in het aankomende seizoen, maar de chemie met Spartacus was weg en ze had dus geen rol meer. Hetzelfde geld voor Lucretia, ook zij had eigenlijk geen rol meer, daarom moest ze ook ruimen.
Klopt het trouwens volgens de history dat Oenemeus redelijk vroeg in de opstand sterft? Wel jammer want hij was toch een dragend karakter.
Neaviaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:21 schreef Karina het volgende:
Geweldige aflevering, Naeviaik was al bang dat Ashur er nooit aan zou gaan. En eindelijk Glaber ook dood.
Alles is al genoemd door iedereen voor mij, wat een spannening, beste aflevering tot nu toe.
En zoekt de baby zelf zijn eten bij elkaar en voegt hij zich over 20 jaar bij Spartacus?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie weet, land Lucretia precies goed in het ravijn en is het kind wel niet dood!(Even heel erg overdreven gefantaseerd natuurlijk!)
De mijne was toch Batiatus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een ep!!
Gannicus en Oenemeus zijn veruit mijn favorietste personages
Ik had het met Glaber, ik dacht, die gaat echt niet dood.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:36 schreef Arkai het volgende:
Wat een hartslagverhogende aflevering zeg! Ik kon alleen echt niet geloven dat Asher nu eindelijk dood was. Op de een of andere manier verwachtte ik dat hij zijn hoofd er weer aan zou naaien ofzo..
In de tijd van Spartacus hadden ze heul geen lampen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:41 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Ik bedoelde er mee te zeggen, nogal off topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef drumstickNL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 02:06 schreef Polyfemos het volgende:
ik hoop dat ze niet de geschiedenis gaan volgen, maar dat spartacus uiteindelijk de romeinen verlslaat, zou fucking vet zijn
Daardoor ging dat zwaard zo diep in zijn keel!quote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef chiren het volgende:
Ik las dit net op de wikipage van Craig Parker (Glaber):
Craig Parker is an out homosexual man.
Vond ik wel grappig
Beste ep ever btw!
quote:Op zondag 1 april 2012 11:16 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Daardoor ging dat zwaard zo diep in zijn keel!
quote:Op zondag 1 april 2012 11:16 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Daardoor ging dat zwaard zo diep in zijn keel!
Viel me ook op ja, echt goed gedaan van de acteurquote:Op zondag 1 april 2012 08:41 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat ik qua acteerwerk het hoogtepunt vond deze ep was de scene dat Ashur de berg op moet om te onderhandelen.
Hij denkt eerst dat hij zomaar even terug kan om terug naar Glaber te gaan totdat Crixus hem tegenhoud. Hierna hoopt hij nog een beroep te kunnen doen op principiële Spartacus maar dan merkt hij dat ook dat niet werkt. Je ziet zijn gezicht veranderen, hij weet dat het waarschijnlijk zijn einde is, dan nog één keer dat geniale valse lachje en gaat vervolgens in stijl door Crixus en Neavia net nog even wat te pesten.
Ashur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |