In de tijd van Spartacus hadden ze heul geen lampen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:41 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Ik bedoelde er mee te zeggen, nogal off topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef drumstickNL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 02:06 schreef Polyfemos het volgende:
ik hoop dat ze niet de geschiedenis gaan volgen, maar dat spartacus uiteindelijk de romeinen verlslaat, zou fucking vet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daardoor ging dat zwaard zo diep in zijn keel!quote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef chiren het volgende:
Ik las dit net op de wikipage van Craig Parker (Glaber):
Craig Parker is an out homosexual man.
Vond ik wel grappig
Beste ep ever btw!
quote:Op zondag 1 april 2012 11:16 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Daardoor ging dat zwaard zo diep in zijn keel!
quote:Op zondag 1 april 2012 11:16 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Daardoor ging dat zwaard zo diep in zijn keel!
Viel me ook op ja, echt goed gedaan van de acteurquote:Op zondag 1 april 2012 08:41 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat ik qua acteerwerk het hoogtepunt vond deze ep was de scene dat Ashur de berg op moet om te onderhandelen.
Hij denkt eerst dat hij zomaar even terug kan om terug naar Glaber te gaan totdat Crixus hem tegenhoud. Hierna hoopt hij nog een beroep te kunnen doen op principiële Spartacus maar dan merkt hij dat ook dat niet werkt. Je ziet zijn gezicht veranderen, hij weet dat het waarschijnlijk zijn einde is, dan nog één keer dat geniale valse lachje en gaat vervolgens in stijl door Crixus en Neavia net nog even wat te pesten.
Ashur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |