abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2004 @ 11:46:17 #245
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_16422710
Het is verder niet mijn muziek, maar slecht vind ik ze niet hoor. Live zijn ze ook niet speciaal, maar toch zeker niet zo slecht om er helemaal tegen te zijn. Het lijkt overigens wel alsof je tegen Kane moet zijn, want anders ben je niet cool ofzo. (dit geldt overigens lang niet voor iedereen hoor, maar zo zie/zag ik dat wel bij mij op school). Je moet gewoon de mensen respecteren die dat mooi vinden, en boeiend hoe hij als persoon is, het gaat uiteindelijk om de muziek.
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_21041443
quote:
Op zondag 21 juli 2002 23:20 schreef Yokozuna het volgende:
Wie jankt er nou, ohja. Als je iets tegen dit topic hebt meld je dat bij modjes en ga je geen niet-boeiende post adden.
Als jij na kon denken dan zou je beseffen dat dit forum er is om je mening te geven en dat je ook weleens negatieve reacties terug zou kunnen verwachten als je zo'n onzinnig stukje plaatst waarin je zegt dat Kane mietjes zijn omdat ze ermee kappen als ze een wortel naar hun hoofd geslingerd zouden krijgen. Wat zou je dan verwachten? Dat ze enthousiast: "Ja, gooi er nog 1, yeah!" zouden roepen? Als je er niet tegen kan dat iemand anders het niet met je eens is dat het afzeiken van mensen tijdens een concert grappig is dan moet je geen topic starten. Maar ik zou er niet rouwig om zijn geweest als je dat niet had gedaan. Hoewel het natuurlijk goed is dat je je mening geeft en Kane ook niet altijd de hemel in hoeft worden geprezen (zoals dat trouwens voor elke artiest het geval is) hoeft ook niet iedereen het met jou eens te zijn, hè? Dus luister voortaan eens naar anderen, dat zou je persoonlijkheid al een stuk verbeteren, want het feit dat je andermans mening negeert heeft nou niet bepaald een goede invloed op mijn mening over jou. En ik kan nou niet zeggen dat er dan veel goeds overblijft als ik zo je bericht lees. Het mag inderdaad duidelijk zijn dat jij totaal geen respect voor anderen hebt, je had je gebrek aan respect echt niet nog beter aan ons duidelijk kunnen maken.Waar moet het heen met de wereld, hè, als je mening uiten al janken wordt genoemd? Want dan jank je namelijk zelf ook.

On-topic: Grappig, ik denk niet dat veel mensen een "beroemdheid" als Kane persoonlijk kennen, maar gek genoeg zijn er wel voldoende mensen die hem onaardig, dom, etc. vinden.
En ik vind een wortel op een podium gooien een uitermate trieste bezigheid.
pi_21041650
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:23 schreef KimBoggs het volgende:
De tomaten waren op waarschijnlijk.
I intend to live forever, or die trying.
pi_21041740
ik vind kane leuk, en trouwens smaken verschillen toch
pi_21041796
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:34 schreef dwerg het volgende:

[..]

De tomaten waren op waarschijnlijk.
Is deze post in mijn voordeel, of was het het eerste bericht waarin ik afgekraakt werd?
pi_21053396
die gast kan ik niet serieus nemen!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:40:39 #251
79087 johndavis
watch out for the succubus
pi_21057545
quote:

[..]

Als jij na kon denken dan zou je beseffen dat dit forum er is om je mening te geven en dat je ook weleens negatieve reacties terug zou kunnen verwachten als je zo'n onzinnig stukje plaatst waarin je zegt dat Kane mietjes zijn omdat ze ermee kappen als ze een wortel naar hun hoofd geslingerd zouden krijgen. Wat zou je dan verwachten? Dat ze enthousiast: "Ja, gooi er nog 1, yeah!" zouden roepen? Als je er niet tegen kan dat iemand anders het niet met je eens is dat het afzeiken van mensen tijdens een concert grappig is dan moet je geen topic starten. Maar ik zou er niet rouwig om zijn geweest als je dat niet had gedaan. Hoewel het natuurlijk goed is dat je je mening geeft en Kane ook niet altijd de hemel in hoeft worden geprezen (zoals dat trouwens voor elke artiest het geval is) hoeft ook niet iedereen het met jou eens te zijn, hè? Dus luister voortaan eens naar anderen, dat zou je persoonlijkheid al een stuk verbeteren, want het feit dat je andermans mening negeert heeft nou niet bepaald een goede invloed op mijn mening over jou. En ik kan nou niet zeggen dat er dan veel goeds overblijft als ik zo je bericht lees. Het mag inderdaad duidelijk zijn dat jij totaal geen respect voor anderen hebt, je had je gebrek aan respect echt niet nog beter aan ons duidelijk kunnen maken.Waar moet het heen met de wereld, hè, als je mening uiten al janken wordt genoemd? Want dan jank je namelijk zelf ook.

On-topic: Grappig, ik denk niet dat veel mensen een "beroemdheid" als Kane persoonlijk kennen, maar gek genoeg zijn er wel voldoende mensen die hem onaardig, dom, etc. vinden.
drugs are bad mkaaaaay
pi_21058992
Zitten hier dan echt geen fans?
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:56:07 #253
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21059058
quote:

[..]

. :'( .
pi_21077129
Waarom wordt ik altijd afgezeken? Als je mijn bericht dan toch zo hilarisch vind, doe dan in elk geval de moeite om iets te zeggen. Makkelijk hè, smileys plaatsen? Dan lijkt het alsof je iets indrukwekkends zegt maar in werkelijkheid ben je te stom om je bek open te trekken.
pi_21080771
Wat een agressie. Iets minder mag ook wel.

Ik zou graag een wortel tegen Pfaf gooien.
pi_21080989
quote:
Het is dan ook niet relevant om Dinand persoonlijk te kennen. Voor hetzelfde geld is het de meest briljante huisvader die je ooit hebt gezien, lief, schattig, kan goed koken en trekt twee keer per dag een schone onderbroek aan. Dat is voor het grote publiek niet interessant zolang hij zich blijft presenteren als een arrogante janksmoel en dat hij daar als "beroemdheid" op afgerekend wordt is iets waar hij (en al zijn officiëuze zaakwaarnemers) maar mee zal moeten leren leven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Litpho op 05-08-2004 17:50:37 ]
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:49:43 #257
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21081293
pfaf, fok-loser
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21081350
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:49 schreef Zapper het volgende:
pfaf, fok-loser
Tssk..

Kneuzen, het is warm...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 5 augustus 2004 @ 21:18:36 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21240628
Ik vind Kane dus wél cool
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24361497
schopje

Wat CD's signeren voor fans is ook al teveel moeite voor Dinand/Kane..
quote:
Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met Rick. Ik wilde namelijk vragen of Kane mij misschien kon helpen met gesigneerde cd's, singles zodat ik die via prijsvragen kon weggeven en de fansite zo kon blijven bestaan. De cd's en singles had ik hier al klaar liggen. Kane wilde hier niet aan mee helpen. Na drie jaar trouwe dienst, zes nieuwe lay-outs en weken van tijd laat Kane je zakken als een baksteen.

[...]

De fans zijn blijkbaar alleen maar goed als ze hun plaatje kopen of ¤ 40,-- besteden aan een concertkaartje.

Ik ben daarom zeer teleurgesteld in Dinand, Dennis en Rick. Het groot denken van deze genoemde personen kost deze fansite zijn kop. Bij Kane is het TAKE TAKE TAKE, geen band maar een BV.
http://www.kane-fansite.nl/

Die webmaster is ook een behoorlijke janksmoel, maar het is natuurlijk wel lullig dat ze geeneens wat willen signeren...
  zondag 2 januari 2005 @ 23:09:55 #262
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24361750
Nee duh. Die stalkerige fans zouden van mij ook de pleuris kunnen krijgen. Als je aan een zo'n grapje begint kun je voor iedereen de hosting gaan lopen dokken.
quote:
Bij Kane is het TAKE TAKE TAKE, geen band maar een BV.
Even bigger duh.

Hoe ongelovelijk dom moet je zijn als je daar nu pas achterkomt.
Ik ga naar huis.
  zondag 2 januari 2005 @ 23:13:52 #263
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_24361852
Hehehhe Kane is zooooo passeee....
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 3 januari 2005 @ 00:25:35 #264
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_24363577
ach, dat valt wel mee. nieuwe album is al een heel eind onderweg. op de officiele site zie je een geweldige commercial van Corvette met Kane muziek eronder.
je kan het leuk vinden of niet, 2005 wordt weer een heel succesvol kane jaar.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 3 januari 2005 @ 00:33:21 #265
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24363752
quote:
Op maandag 3 januari 2005 00:25 schreef evert het volgende:

je kan het leuk vinden of niet, 2005 wordt weer een heel succesvol kane jaar.
kwestie van tmf en 538 mijden, nergens last van
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_24366647
Ik denk even aan een band als Rammstein die zelfs in Mexico erg bekend zijn, weinig capsones en toch erg succesvol.... een band wordt groot gemaakt door de frans... en in de grond gezeken door hun fans... zonder fans geen sfeer en zonder sfeer geen goede concerten. Geen goede conserten.... dan hoop ik dat je je manager af en toe een pijpbeurt kan geven... maar dat is voor die janksmoel geen probleem heb ik gerepen... die houdt wel van een beetje bukake
Free people own guns! Slaves do not!
pi_24376660
Die jongen van Kane fan site. nl moet niet zo zeuren. Tis hem duidelijk te hoog in de bol geslagen! In en in triest berichtje! Elke artiest heeft fans die sites maken. Die maak je als hobby, daar vraagt een artiest toch niet om. En dan gaan lopen bedelen om een gunst om zo je hosting te kunnen betalen. Tsk tsk!
  maandag 3 januari 2005 @ 19:02:55 #268
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_24376799
Och, ze mogen best iets over hebben voor hun fans, vind ik. Hoeveel moeite is het nu om even een krabbel op een cd te zetten?
Ze zijn zo groot *kuch* geworden door die fans.

Maar ik moet zeggen dat vooral die Dinand er nog steeds uitziet als één of andere dronken zwerver met alcohol overschot en slaaptekort en daarbij een ego van hier tot Tokyo.
Zielig figuur.
(Un)masking for the greater good.
pi_24376801
quote:
Op zondag 2 januari 2005 22:56 schreef Murray het volgende:
schopje

Wat CD's signeren voor fans is ook al teveel moeite voor Dinand/Kane..
[..]

http://www.kane-fansite.nl/

Die webmaster is ook een behoorlijke janksmoel, maar het is natuurlijk wel lullig dat ze geeneens wat willen signeren...
Ze voelen zich te groot om te signeren

Slik nog een haarbal in Dinand
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_24378383
Volgens mij begrijpen jullie het verkeerd. Die gozer van die fansite wilde gesigneerde cd's hebben om hiermee een actie op touw te zetten zodat fans die konden winnen. Dan zouden ze een sms moeten sturen waar hij dan geld mee verdiende om zo dus zijn site te kunnen betalen. Als je gewoon na een concert bij de artiesten uitgang ging staan was er al tijd wel tijd voor een babbel en een krabbel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 januari 2005 @ 21:47:38 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24379373
kane = triest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 januari 2005 @ 22:35:21 #272
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24380191
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
kane = triest
rubbereend
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 januari 2005 @ 22:41:09 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24380332
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:35 schreef Zapper het volgende:

[..]

rubbereend
je weet dat k gelijk heb
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24380536
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:01 schreef KimBoggs het volgende:
Waarom wordt ik altijd afgezeken? Als je mijn bericht dan toch zo hilarisch vind, doe dan in elk geval de moeite om iets te zeggen. Makkelijk hè, smileys plaatsen? Dan lijkt het alsof je iets indrukwekkends zegt maar in werkelijkheid ben je te stom om je bek open te trekken.
Je word niet afgezeken!
Ze kunnen niet een normale reactie verzinnen..

Als ze nou echt lef hadden gehad hadden ze wel iets gegooit wat harder aankwam (fles of steen oid)

De mensen die zo reageren zijn alleen maar jaloers op anderen.
I'm pretty sure that coffee was invented by guys who were sittin' around smokin' anyways, right? And they just wanted to drink something that would let them stay up late and smoke fucking more! That's my theory.
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:49:33 #275
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27782100
quote:
Op 11 augustus treed Kane op in Paradiso in Amsterdam.
De webmaster moet niet zo janken maar eens een spellcheck doen.
pi_27783503
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:52 schreef sjokkie het volgende:

[..]

Als ze nou echt lef hadden gehad hadden ze wel iets gegooit wat harder aankwam (fles of steen oid)
Dat had inderdaad beter geweest
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_27784237
Anders schop je een uber oud topic omhoog...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:46:17 #278
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27785741
Dit topic is altijd actueel, daarnaast was de laatste reactie van jan 2005.
pi_27792579
Das ook weer waar...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:30:48 #280
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_27800020
ik vind kane kut .
The more debt, the better
pi_27800053
Hulde voor dit topic. Ik had ook al precies zo'n dezelfde topic, maar die is gesloten door een noob-moderator .
pi_27800084
Ik zag 'm trouwens 2 dagen geleden in het echt, maar ik weet het niet zeker. Draagt hij vaak legerkleding?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 08:24:13 #283
521 ruby
Hell yeah!
pi_27827585
Hij is pas gesignaleerd op de Grote Marktstraat in Den Haag met nieuwe vriendin.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 12 juni 2005 @ 17:52:35 #284
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27861769
Volgens mij heeft deze band nog meer tegenstanders dan fans.
Wat dat betreft is het de Nederlandse Limp Bizkit.
pi_28065143
Ongeinspireerde bagger.
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_28065655
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:52 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij heeft deze band nog meer tegenstanders dan fans.
Wat dat betreft is het de Nederlandse Limp Bizkit.
Och, het is des nederlandsch om alles wat boven het maaiveld uitkomt af te zeiken.
Nu moet ik zeggen dat meneer Woesthoff het ons wel heel makkelijk maakt, maar de afzeikfrequentie zelf m.i. weinig over de kwaliteiten van een band.
In mijn regio worden alle bands die geen Britneuzelpop spelen standaard afgekraakt, terwijl wat erbuiten valt juist het interessantst is (Nou En, Moord & Brand, IQ69). Dan heb je tenminste iets om naar te kijken en iets anders dan die ongeïnspireerde 4-akkoordennummertjes. Het trekt in ieder geval publiek.
In het voorprogramma van de Dijk stond nota bene in de IJsselhallen (dui-zen-den) mensen een bandje dat normaliter voor een man of 10 stond. Allemaal inwisselbare figuren waar dus niks op te zeiken is. Maar er is dan ook weer weinig aan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29725274
Muzikaal vind ik kane slecht, totaal ongeinspireerde meuk gejat van andere grote bands maar dan met een dinand *kwijlkwijl* zang erbij..
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:31:20 #288
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29726158
die kill klinkt alsof hij al 4 jaar zijn stront ophoudt ofzo.. wat een jankbaby
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:41:59 #289
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29726440
't Blijft baggerherrie en die gozer blijft een griezel.
pi_29726506
wow, een geschiedenistopic, dan moet het wel waar zijn, Dinand is dus echt een janksmoel, wie had dat ooit gedacht...
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:18:10 #291
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_29727399
Ik vind de muziek van Kane wel goed
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.
pi_37421987
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:18 schreef Casema het volgende:
Ik vind de muziek van Kane wel goed
In het land der blinden...
pi_37425619
iedereen in zijn omgeving gaat dood behalve hij zelf! what a waste!
  zondag 30 april 2006 @ 16:06:49 #294
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37428301
Heej, dit is bijna sentiment. In 2002 reageerde ik voor 't eerst in dit topic en nu, 4 jaar later, staat ie weer in MyAT. Mijn mening is overigens nog steeds niet veranderd
pi_37434640
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:06 schreef Natalie het volgende:
Heej, dit is bijna sentiment. In 2002 reageerde ik voor 't eerst in dit topic en nu, 4 jaar later, staat ie weer in MyAT. Mijn mening is overigens nog steeds niet veranderd
Die van mij wel! In het begin begreep ik al dat commentaar niet.... Maar ineens zag ik het licht zeg maar....
  zondag 30 april 2006 @ 21:03:38 #296
521 ruby
Hell yeah!
pi_37436246
Mijn mening is ook niet nooit bijgesteld door de jaren heen wat betreft Dinand. Ik vind hem nog steeds een kwezel en hij zingt nog steeds alsof ie nodig moet kakken. En buiten dat vind ik hun nummers ook crap. Het is niet anders.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_37471257
Dinand weet gewoon wat hij wil. Hij is ambitieus en wil niet eindigen zoals de gemiddelde Nederlandse band en bovendien:

I'm worried 'bout the things you say
You've got your arms wide open again
Your arms wide open again

I'm worried 'bout the things you do
With your arms wide open again
Your arms wide open again

I'm worried 'bout the things you want
I'm worried 'bout the things you want from me
With your arms wide open again

I'm worried 'bout the things you 'll seek
With your love and your faith and emotion
With your love and your faith and devotion
And y our arms wide open again

You send in your word
Like a master of the game
Master of the game
My master

I'm worried 'bout the things you need
I'm worried 'bout the things you need from me
With y our arms wide open again

I'm worried 'bout the things you see
And y our arms wide open again

And you bring in your gods
Master of the game
My master

You sent in your faith
Master of the game
My master

I'm worried 'bout the mess you'll make
You've got y our arms wide open again
You tie me up, not cut me loose
You tie me up, not cut me loose

I'm worried 'bout the things you want

And your arms wide open again
You preaching your fake
Like a master

You bring me your hate
Like the master of the game
Master of the game
My master

Master

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2006 22:54:56 ]
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:30:40 #298
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_37475136
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 19:52 schreef Stuart het volgende:
Ik vind Kane dus wél cool
Ja, daar heb je het al.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 mei 2006 @ 00:51:31 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37475620
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef Tobbes het volgende:
Dinand weet gewoon wat hij wil. Hij is ambitieus en wil niet eindigen zoals de gemiddelde Nederlandse band en bovendien:
hoeveel cd's hebben ze eigenlijk inmiddels in het buitenland verkocht? Mogen ze zich al één van slands grootste bands noemen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_37475742
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hoeveel cd's hebben ze eigenlijk inmiddels in het buitenland verkocht? Mogen ze zich al één van slands grootste bands noemen?
Je kan lullen als brugman maar qua bezoekersaantallen, qua show, qua mediaaandacht, qua cd/singleverkoop is het op dit moment de grootse en in ieder geval populairste band van Nederland.

En laten we het over het buitenland maar niet hebben.

Welke Nederlandse band verkoopt vandaag de dag nog wel albums in het buitenland? Misschien Within Temptation, misschien de Earring nog hier en daar. Maar dan houdt het toch echt op.

Dat is precies wat Dinand probeert te zeggen.

En Kane is nu een jaar of 6 bezig ze hebben geen vliegende start gemaakt in het buitenland maar hebben tenminste ambitie. Wie weet waar ze over 10 jaar staan.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:59:40 #301
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_37475803
Dit topic is net zo vol als het hoofd van Dinand leeg is.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 mei 2006 @ 01:06:20 #302
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37475949
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')