Als jij na kon denken dan zou je beseffen dat dit forum er is om je mening te geven en dat je ook weleens negatieve reacties terug zou kunnen verwachten als je zo'n onzinnig stukje plaatst waarin je zegt dat Kane mietjes zijn omdat ze ermee kappen als ze een wortel naar hun hoofd geslingerd zouden krijgen. Wat zou je dan verwachten? Dat ze enthousiast: "Ja, gooi er nog 1, yeah!" zouden roepen? Als je er niet tegen kan dat iemand anders het niet met je eens is dat het afzeiken van mensen tijdens een concert grappig is dan moet je geen topic starten. Maar ik zou er niet rouwig om zijn geweest als je dat niet had gedaan. Hoewel het natuurlijk goed is dat je je mening geeft en Kane ook niet altijd de hemel in hoeft worden geprezen (zoals dat trouwens voor elke artiest het geval is) hoeft ook niet iedereen het met jou eens te zijn, hè? Dus luister voortaan eens naar anderen, dat zou je persoonlijkheid al een stuk verbeteren, want het feit dat je andermans mening negeert heeft nou niet bepaald een goede invloed op mijn mening over jou. En ik kan nou niet zeggen dat er dan veel goeds overblijft als ik zo je bericht lees. Het mag inderdaad duidelijk zijn dat jij totaal geen respect voor anderen hebt, je had je gebrek aan respect echt niet nog beter aan ons duidelijk kunnen maken.Waar moet het heen met de wereld, hè, als je mening uiten al janken wordt genoemd? Want dan jank je namelijk zelf ook.quote:Op zondag 21 juli 2002 23:20 schreef Yokozuna het volgende:
Wie jankt er nou, ohja. Als je iets tegen dit topic hebt meld je dat bij modjes en ga je geen niet-boeiende post adden.
De tomaten waren op waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:23 schreef KimBoggs het volgende:
En ik vind een wortel op een podium gooien een uitermate trieste bezigheid.
Is deze post in mijn voordeel, of was het het eerste bericht waarin ik afgekraakt werd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:34 schreef dwerg het volgende:
[..]
De tomaten waren op waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:23 schreef KimBoggs het volgende:
[..]
Als jij na kon denken dan zou je beseffen dat dit forum er is om je mening te geven en dat je ook weleens negatieve reacties terug zou kunnen verwachten als je zo'n onzinnig stukje plaatst waarin je zegt dat Kane mietjes zijn omdat ze ermee kappen als ze een wortel naar hun hoofd geslingerd zouden krijgen. Wat zou je dan verwachten? Dat ze enthousiast: "Ja, gooi er nog 1, yeah!" zouden roepen? Als je er niet tegen kan dat iemand anders het niet met je eens is dat het afzeiken van mensen tijdens een concert grappig is dan moet je geen topic starten. Maar ik zou er niet rouwig om zijn geweest als je dat niet had gedaan. Hoewel het natuurlijk goed is dat je je mening geeft en Kane ook niet altijd de hemel in hoeft worden geprezen (zoals dat trouwens voor elke artiest het geval is) hoeft ook niet iedereen het met jou eens te zijn, hè? Dus luister voortaan eens naar anderen, dat zou je persoonlijkheid al een stuk verbeteren, want het feit dat je andermans mening negeert heeft nou niet bepaald een goede invloed op mijn mening over jou. En ik kan nou niet zeggen dat er dan veel goeds overblijft als ik zo je bericht lees. Het mag inderdaad duidelijk zijn dat jij totaal geen respect voor anderen hebt, je had je gebrek aan respect echt niet nog beter aan ons duidelijk kunnen maken.Waar moet het heen met de wereld, hè, als je mening uiten al janken wordt genoemd? Want dan jank je namelijk zelf ook.
On-topic: Grappig, ik denk niet dat veel mensen een "beroemdheid" als Kane persoonlijk kennen, maar gek genoeg zijn er wel voldoende mensen die hem onaardig, dom, etc. vinden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:23 schreef KimBoggs het volgende:
[..]
Als jij na kon denken dan zou je beseffen dat dit forum er is om je mening te geven en dat je ook weleens negatieve reacties terug zou kunnen verwachten als je zo'n onzinnig stukje plaatst waarin je zegt dat Kane mietjes zijn omdat ze ermee kappen als ze een wortel naar hun hoofd geslingerd zouden krijgen. Wat zou je dan verwachten? Dat ze enthousiast: "Ja, gooi er nog 1, yeah!" zouden roepen? Als je er niet tegen kan dat iemand anders het niet met je eens is dat het afzeiken van mensen tijdens een concert grappig is dan moet je geen topic starten. Maar ik zou er niet rouwig om zijn geweest als je dat niet had gedaan. Hoewel het natuurlijk goed is dat je je mening geeft en Kane ook niet altijd de hemel in hoeft worden geprezen (zoals dat trouwens voor elke artiest het geval is) hoeft ook niet iedereen het met jou eens te zijn, hè? Dus luister voortaan eens naar anderen, dat zou je persoonlijkheid al een stuk verbeteren, want het feit dat je andermans mening negeert heeft nou niet bepaald een goede invloed op mijn mening over jou. En ik kan nou niet zeggen dat er dan veel goeds overblijft als ik zo je bericht lees. Het mag inderdaad duidelijk zijn dat jij totaal geen respect voor anderen hebt, je had je gebrek aan respect echt niet nog beter aan ons duidelijk kunnen maken.Waar moet het heen met de wereld, hè, als je mening uiten al janken wordt genoemd? Want dan jank je namelijk zelf ook.
On-topic: Grappig, ik denk niet dat veel mensen een "beroemdheid" als Kane persoonlijk kennen, maar gek genoeg zijn er wel voldoende mensen die hem onaardig, dom, etc. vinden.
Het is dan ook niet relevant om Dinand persoonlijk te kennen. Voor hetzelfde geld is het de meest briljante huisvader die je ooit hebt gezien, lief, schattig, kan goed koken en trekt twee keer per dag een schone onderbroek aan. Dat is voor het grote publiek niet interessant zolang hij zich blijft presenteren als een arrogante janksmoel en dat hij daar als "beroemdheid" op afgerekend wordt is iets waar hij (en al zijn officiëuze zaakwaarnemers) maar mee zal moeten leren leven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:23 schreef KimBoggs het volgende:
Tssk..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:49 schreef Zapper het volgende:
pfaf, fok-loser
http://www.kane-fansite.nl/quote:Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met Rick. Ik wilde namelijk vragen of Kane mij misschien kon helpen met gesigneerde cd's, singles zodat ik die via prijsvragen kon weggeven en de fansite zo kon blijven bestaan. De cd's en singles had ik hier al klaar liggen. Kane wilde hier niet aan mee helpen. Na drie jaar trouwe dienst, zes nieuwe lay-outs en weken van tijd laat Kane je zakken als een baksteen.
[...]
De fans zijn blijkbaar alleen maar goed als ze hun plaatje kopen of ¤ 40,-- besteden aan een concertkaartje.
Ik ben daarom zeer teleurgesteld in Dinand, Dennis en Rick. Het groot denken van deze genoemde personen kost deze fansite zijn kop. Bij Kane is het TAKE TAKE TAKE, geen band maar een BV.
Even bigger duh.quote:Bij Kane is het TAKE TAKE TAKE, geen band maar een BV.
kwestie van tmf en 538 mijden, nergens last vanquote:Op maandag 3 januari 2005 00:25 schreef evert het volgende:
je kan het leuk vinden of niet, 2005 wordt weer een heel succesvol kane jaar.
Ze voelen zich te groot om te signerenquote:Op zondag 2 januari 2005 22:56 schreef Murray het volgende:schopje
Wat CD's signeren voor fans is ook al teveel moeite voor Dinand/Kane..
[..]
http://www.kane-fansite.nl/
Die webmaster is ook een behoorlijke janksmoel, maar het is natuurlijk wel lullig dat ze geeneens wat willen signeren...
rubbereendquote:Op maandag 3 januari 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
kane = triest
quote:
Je word niet afgezeken!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:01 schreef KimBoggs het volgende:
Waarom wordt ik altijd afgezeken? Als je mijn bericht dan toch zo hilarisch vind, doe dan in elk geval de moeite om iets te zeggen. Makkelijk hè, smileys plaatsen? Dan lijkt het alsof je iets indrukwekkends zegt maar in werkelijkheid ben je te stom om je bek open te trekken.
De webmaster moet niet zo janken maar eens een spellcheck doen.quote:Op 11 augustus treed Kane op in Paradiso in Amsterdam.
Dat had inderdaad beter geweestquote:Op maandag 3 januari 2005 22:52 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Als ze nou echt lef hadden gehad hadden ze wel iets gegooit wat harder aankwam (fles of steen oid)
Och, het is des nederlandsch om alles wat boven het maaiveld uitkomt af te zeiken.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:52 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij heeft deze band nog meer tegenstanders dan fans.
Wat dat betreft is het de Nederlandse Limp Bizkit.
In het land der blinden...quote:
Die van mij wel!quote:Op zondag 30 april 2006 16:06 schreef Natalie het volgende:
Heej, dit is bijna sentiment. In 2002 reageerde ik voor 't eerst in dit topic en nu, 4 jaar later, staat ie weer in MyAT. Mijn mening is overigens nog steeds niet veranderd
hoeveel cd's hebben ze eigenlijk inmiddels in het buitenland verkocht? Mogen ze zich al één van slands grootste bands noemen?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef Tobbes het volgende:
Dinand weet gewoon wat hij wil. Hij is ambitieus en wil niet eindigen zoals de gemiddelde Nederlandse band en bovendien:
Je kan lullen als brugman maar qua bezoekersaantallen, qua show, qua mediaaandacht, qua cd/singleverkoop is het op dit moment de grootse en in ieder geval populairste band van Nederland.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel cd's hebben ze eigenlijk inmiddels in het buitenland verkocht? Mogen ze zich al één van slands grootste bands noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |