Dat had inderdaad beter geweestquote:Op maandag 3 januari 2005 22:52 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Als ze nou echt lef hadden gehad hadden ze wel iets gegooit wat harder aankwam (fles of steen oid)
Och, het is des nederlandsch om alles wat boven het maaiveld uitkomt af te zeiken.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:52 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij heeft deze band nog meer tegenstanders dan fans.
Wat dat betreft is het de Nederlandse Limp Bizkit.
In het land der blinden...quote:
Die van mij wel!quote:Op zondag 30 april 2006 16:06 schreef Natalie het volgende:
Heej, dit is bijna sentiment. In 2002 reageerde ik voor 't eerst in dit topic en nu, 4 jaar later, staat ie weer in MyAT. Mijn mening is overigens nog steeds niet veranderd
hoeveel cd's hebben ze eigenlijk inmiddels in het buitenland verkocht? Mogen ze zich al één van slands grootste bands noemen?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef Tobbes het volgende:
Dinand weet gewoon wat hij wil. Hij is ambitieus en wil niet eindigen zoals de gemiddelde Nederlandse band en bovendien:
Je kan lullen als brugman maar qua bezoekersaantallen, qua show, qua mediaaandacht, qua cd/singleverkoop is het op dit moment de grootse en in ieder geval populairste band van Nederland.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel cd's hebben ze eigenlijk inmiddels in het buitenland verkocht? Mogen ze zich al één van slands grootste bands noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |