Wat een lekker wollig nietszeggend maar toch ook weer veelzeggend antwoord.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doe mijn ding, maar ik ben niet zo dom om dingen te doen als er een cameraploeg op me snufferd staat.
Vind je dit nu echt een geweldig idee?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of als haar niet bevalt wat Rutger doet, gaat ze zelf met een camera bij hem voor de deur staan.
Ik denk dat ie in het Russisch verbaal een beetje zwakjes isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Als Rutger een held is probeert hij hetzelfde bij politici als Poetin.
Een land waar de persvrijheid écht in gevaar is.
Ja, want een raad van wijze mannen die gaat beslissen wie wel en wie niet kritische vragen mag komen stellen aan de volksvertegenwoordiging, daar knapt een rechtstaat van op.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:17 schreef nikk het volgende:
Ik begin die column steeds sterker te vinden. In een ander topic en forum kunnen we vervolgens klagen waarom de politiek alleen uit soundbites en de korte termijn bestaat. En waarom de samenleving steeds meer verpaupert.
Ach, bij Poetin aanbellen en hem een camera in z'n snufferd duwen terwijl je even "verhaal gaat halen" zal veel duidelijk maken hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in het Russisch verbaal een beetje zwakjes is
Die is er al.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, want een raad van wijze mannen die gaat beslissen wie wel en wie niet kritische vragen mag komen stellen aan de volksvertegenwoordiging, daar knapt een rechtstaat van op.
Ik vind de situatie helemaal verschillend, er staat op dat moment een vrij irritante reporter voor de deur, geen hitman, de beste wat je met zo een gast kan doen is helemaal negeren of belachelijk maken:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat een lekker wollig nietszeggend maar toch ook weer veelzeggend antwoord.
Dat is - gelukkig- geen selectie op inhoud.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die is er al.
http://www.tweedekamer.nl(...)index.jsp#TitleLink6
Jij denkt dat de persvrijheid écht in gevaar is in Rusland?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Als Rutger een held is probeert hij hetzelfde bij politici als Poetin.
Een land waar de persvrijheid écht in gevaar is.
Maar nog steeds een selectie. Overigens staat er maar één voorbeeldje, ik heb echter de indruk dat er wel verdere regels zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is - gelukkig- geen selectie op inhoud.
Ik moet naar bed, ik moest je post drie keer lezen voordat ik wist dat ik het ermee eens ben. Nu pas in gevaar, ja right.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij denkt dat de persvrijheid écht in gevaar is in Rusland?
Jah zeker, die lui waren daar allemaal zo vrij als een vogeltje maar de persvrijheid in Rusland is nu pas echt in gevaar.
Waar post ik in vredesnaam tussen..
Dat blijkt hier niet uit. Er staat niets over criteria voor weigering.quote:
Als die deur dicht was gedaan na de mededeling dat ze telefonisch een afspraak konden maken, dan was er weinig meer te halen geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:43 schreef Chadi het volgende:
Niet meer dan terecht. Ze wil hem niet spreken maar hij blijft wel hangen. De vriendelijke boodschap begreep hij niet dan maar de onvriendelijke
Als die pipo de eerste boodschap begreeg en niet ging plakken was er niets aan het handje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als die deur dicht was gedaan na de mededeling dat ze telefonisch een afspraak konden maken, dan was er weinig meer te halen geweest.
Alsof die vent niet weet hoe ze te werk gaan met een vrouw die zich zo heeft verdiept in Rutgerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als die pipo de eerste boodschap begreeg en niet ging plakken was er niets aan het handje.
wat een onzinquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
1 stap in mijn huis terwijl ik je verzoek weg te gaan is huisvredebreuk en mag met gepast geweld opgelost worden. Cameraman erbij = 2tegen 1. Dus mag je al meer geweld gebruiken.
Er staat dat er eigenlijk maar een criterium is wat bekeken wordt: Of iemand bezig is als parlementair journalist.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat blijkt hier niet uit. Er staat niets over criteria voor weigering.
Want Rutger en Co. zijn terroristen o.i.d.?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 04:42 schreef Oldie57 het volgende:
Een zak stront als Rutger verdient niet beter. Als meer mensen hem op zijn bek slaan, is dat maatschappelijk probleem meteen opgelost.
Ik herhaal deze vraag nog maar eens, want dit topic staat werkelijk bol van de stuitende reacties.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:30 schreef Schanulleke het volgende:
Wanneer is de omwenteling geweest dat geweldsverheerlijkende tokkies de moraalhoeders van Nederland werden?
Wat denk je dat er nu gebeurt cq. gebeurd is binnen NRC met Jojannetje? Alsof daar niet op gereageerd wordt? Dat is toch ook een fatsoenskrant met een lezersbasis in de hogere standen van de samenleving.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch is het dan vreemd dat de fatsoensrakkers alleen Castricum veroordelen. Als het om fatsoen gaat, dan moet je beide partijen de oren wassen.
Juist dan zou iedereen in staat moeten zijn om zo'n confrontatie tot een geweldloos einde te brengen.quote:
Eerst zegt hij ook nog dat hij wel even met Rutger wil praten. En dan zijn vrouw de columniste afkomstig uit Pakistan die hier op Nederlandse televisie wel even zal uitmaken wie wel en wie niet de journalist mag spelen. Getver.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
"Als ik er iets van op TV zie weet ik je te vinden"
"Ik gooi je in de plomp"
Afin, hij laat zich nogal kennen. En dat voor een 'rechtsgeleerde'.
Faal
Het was in dit geval het beste geweest gewoon de deur dicht te doen en zeggen dat ze maar eens moeten bellen voor een afspraak. Dit is gewoon je laten kennen, zeker iemand in zijn functie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Juist dan zou iedereen in staat moeten zijn om zo'n confrontatie tot een geweldloos einde te brengen.
Dat die andere ook een klapjosti is maakt het vermakelijk en treurig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Juist dan zou iedereen in staat moeten zijn om zo'n confrontatie tot een geweldloos einde te brengen.
Ik vind dan weer niet dat zijn functie er iets mee te maken heeft, het is gewoon gedrag dat hier gevraagd wordt. Dat zou iedereen moeten kunnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het was in dit geval het beste geweest gewoon de deur dicht te doen en zeggen dat ze maar eens moeten bellen voor een afspraak. Dit is gewoon je laten kennen, zeker iemand in zijn functie.
ja want vrouwen uit pakistan kunnen nooit gelijk hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:24 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Eerst zegt hij ook nog dat hij wel even met Rutger wil praten. En dan zijn vrouw de columniste afkomstig uit Pakistan die hier op Nederlandse televisie wel even zal uitmaken wie wel en wie niet de journalist mag spelen. Getver.
Enge lui.
dan blijft rutger om je huis cirkelenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het was in dit geval het beste geweest gewoon de deur dicht te doen en zeggen dat ze maar eens moeten bellen voor een afspraak.
Punt is alleen dat het niet in zijn huis is, er geen sprake was van inbraak en er vastgelegd is dat hij zonder aanleiding agressief en handtastelijk wordt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:45 schreef Re het volgende:
dat hele wurgen haal ik er nog niet uit, neem aan dat daar dan weer geen beelden van zijn? niet echt slim om iemand te mishandelen al is het in je eigen huis en it je opgescheept met een inbreker
ik zou het op noodweer excess gooien
Onzin, dan druipt hij af.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:56 schreef claus_johann het volgende:
[..]
dan blijft rutger om je huis cirkelen
Dat zeg ik niet maar als mensen uit Pakistan, een land waar men geen vrijheid heeft, op de Nederlandse televisie oproepen om onze vrijheid van meningsuiting en persvrijheid aan te tasten, zegt wel iets over die mensen en het land waar ze vandaan komen. Trouwens die man van haar is ook een uiterst dubieus type.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:55 schreef claus_johann het volgende:
[..]
ja want vrouwen uit pakistan kunnen nooit gelijk hebben
http://passagenproject.com/blog/2011/04/27/10976/quote:Kinneging: “Als de Europeanen zich niet voortplanten – wat ze niet doen – hebben we niet genoeg kinderen om ons te vervangen. Uiteindelijk zal Europa dan Afrikaniseren en Azianiseren. Is dat slecht? Ik vind van wel, omdat ik de Europese cultuur hoger acht dan die van Afrika en Azië. Het zou echt de ondergang van het avondland zijn. En dat moeten we, denk ik, zien te voorkomen.” (Trouw, 25-1-2006, religie&filosofie)
Er is toch juist nog niets vastgelegd mbt de wurging?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Punt is alleen dat het niet in zijn huis is, er geen sprake was van inbraak en er vastgelegd is dat hij zonder aanleiding agressief en handtastelijk wordt.
En inderdaad, de aard van de handtastelijkheden staan verder niet op film, maar dat is uiteraard met de meeste geweldsdelicten het geval.
je weet geeneens de achtergrond van de vrouw, wie zij is als individu, of ze het eens is met hoe het er in Pakistan aan toe gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:02 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar als mensen uit Pakistan, een land waar met geen vrijheid heeft blablabala
die man die klinkt net zo kortzichtig als jou eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:02 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar als mensen uit Pakistan, een land waar men geen vrijheid heeft, op de Nederlandse televisie oproepen om onze vrijheid van meningsuiting en persvrijheid aan te tasten, zegt wel iets over die mensen en het land waar ze vandaan komen. Trouwens die man van haar is ook een uiterst dubieus type.
[..]
http://passagenproject.com/blog/2011/04/27/10976/
Dan maar liever wat klierende journalisten. Als er politici zijn die dat niet aankunnen zijn ze niet geschikt, zo simpel is het.
Wat een onzin. Als je ze niet mag negeren tenminste.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:02 schreef yyyentle het volgende:
Als er politici zijn die dat niet aankunnen zijn ze niet geschikt, zo simpel is het.
Goede discussie maar hier gaat het over de vrijheid hier in het Westen die een of andere troela uit Pakistan met de voeten wil treden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik denk dat juist de discussie Rechtvaardigheid op de kaart moet komen te staan ?
Wat is het en hoe bereik je het. En wat doet het.
quote:Persvrijheid
Persvrijheid is de vrijheid van drukpers, het grondrecht om gevoelens en gedachten openbaar of kenbaar te maken. Een democratische samenleving kan alleen goed functioneren als de persvrijheid - als een van de voornaamste voorwaarden - goed geregeld is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Naema_Tahir ze komt uit Engelandquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:07 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Goede discussie maar hier gaat het over de vrijheid hier in het Westen die een of andere troela uit Pakistan met de voeten wil treden.
[..]
Ow, weer even wat beter inlezen dan...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:07 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Goede discussie maar hier gaat het over de vrijheid hier in het Westen die een of andere troela uit Pakistan met de voeten wil treden.
[..]
Een jaartje of tien-vijftien terug.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik herhaal deze vraag nog maar eens, want dit topic staat werkelijk bol van de stuitende reacties.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Het wordt een beetje afgezaagd. Castricum die bijzonder onbeschoft doet, en dan gaat heel GS plus de meeblatende kudde huilen dat iemand onbeschoft terug doet.
Er bestaat niet zoiets als een plicht om met iemand te praten of te woord te staan, ook niet als die een camera meeneemt. Dan gaan allerlei mensen weer roepen hoe je daar handig mee om moet gaan, maar dat is de norm natuurlijk niet.
een stalker met een microfoon blijft een stalkerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Het wordt een beetje afgezaagd. Castricum die bijzonder onbeschoft doet, en dan gaat heel GS plus de meeblatende kudde huilen dat iemand onbeschoft terug doet.
Er bestaat niet zoiets als een plicht om met iemand te praten of te woord te staan, ook niet als die een camera meeneemt. Dan gaan allerlei mensen weer roepen hoe je daar handig mee om moet gaan, maar dat is de norm natuurlijk niet.
Rechtvaardigheid is voor iedereen anders. Dat blijkt wel uit deze discussies. En vaak wordt dat rechtvaardigheidsgevoel gevoed door blinde vlekken. Mensen die een hekel aan Pownieuws en Rutger Castricum hebben, vallen nu wel door de mand trouwens. Veel mensen die zichzelf altijd als links bestempelen, steunen ineens een vrouw die met een heuse fascist getrouwd is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:08 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ow, weer even wat beter inlezen dan...![]()
Right back..
Ja. En drs.quote:
Nederlands recht, fiscaal recht en economie.quote:En waarin heb je je bul gehaald?
Ik weet niet waar jij gelezen hebt dat ik denk dat de hoogleraar veroordeeld zal worden (sterker nog: ik heb aangegeven dat ik niet denk dat hij er voor vervolgd zal worden), ik constateer gewoon dat hijquote:Je bent zo overtuigd in iets dat naar mijn idee toch echt teveel op theorie neerkomt.
Geen rechter zal deze zaak zo opvatten zoals jij doet. Er zijn namelijk nog andere bijkomstigheden.
Als je echt het antwoord op de vraag wil hebben dan ga je niet fiepen over dat je geen antwoord kreeg als de wederpartij aangeeft dat hij geen chocola van de vraag kan maken... Dan stel je de vraag opnieuw, maar dan zo dat ook duidelijk is wat je bedoelt.quote:En je vindt wat ik aandraag niet eens de moeite waard om op te reageren terwijl dat een legitieme vraag is.
Wat jij wil. Dan ben ik toch gewoon een bijstandsgerechtigde die van de bijzondere bijstand een leuke auto gekregen heeft. Mij ook best.quote:Het kan ook zijn dat ik je misschien verwar met een andere user. Dat was een DS4 met een ongelooflijk grote mond en een topbaan als advocaat en ja, het geld was niet aan te slepen bij wijze van spreken.
Misschien verwar ik je met een blaaskaak en mocht dat zo zijn, mijn excuses..
De jakhalzen komt eigen schuur, vandaar denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:14 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Rechtvaardigheid is voor iedereen anders. Dat blijkt wel uit deze discussies. En vaak wordt dat rechtvaardigheidsgevoel gevoed door blinde vlekken. Mensen die een hekel aan Pownieuws en Rutger Castricum hebben, vallen nu wel door de mand trouwens. Veel mensen die zichzelf altijd als links bestempelen, steunen ineens een vrouw die met een heuse fascist getrouwd is.
Wel grappig deze discussie. Leuk om te zien hoe mensen de aanval openen omdat ze toevallig de journalist niet mogen. Over de Jakhalzen hoor ze niet.
In een niet vergelijkbare situatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:01 schreef claus_johann het volgende:
[..]
je hebt toch zelf gezien hoe lang Rutger achter iemand aan kan blijven lopen (Vogelaar)
Hoe waar, hoe waar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:14 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Rechtvaardigheid is voor iedereen anders. Dat blijkt wel uit deze discussies. En vaak wordt dat rechtvaardigheidsgevoel gevoed door blinde vlekken. Mensen die een hekel aan Pownieuws en Rutger Castricum hebben, vallen nu wel door de mand trouwens. Veel mensen die zichzelf altijd als links bestempelen, steunen ineens een vrouw die met een heuse fascist getrouwd is.
Wel grappig deze discussie. Leuk om te zien hoe mensen de aanval openen omdat ze toevallig de journalist niet mogen. Over de Jakhalzen hoor ze niet.
Two wrongs don't make a right.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:14 schreef yyyentle het volgende:
[..]
of hoe mensen die denken dat iemand "onze vrijheden af wil pakken" wanneer ze kritiek heeft op onze media alleen maar omdat diegene uit Pakistan komtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:14 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:03 schreef Re het volgende:
[..]
Er is toch juist nog niets vastgelegd mbt de wurging?
Ze is niet de enige die haar vraagtekens stelt bij de 'alles moet maar kunnen en mogen omwille van onze vrijheden-mentaliteit'. Dus dat lijkt me een drogreden. Vrijheden zijn nu eenmaal niet absoluut. Zo mag je in een schouwburg geen brand roepen. Is dat dan een inperking van de vrijheid van meningsuiting?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:02 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar als mensen uit Pakistan, een land waar men geen vrijheid heeft, op de Nederlandse televisie oproepen om onze vrijheid van meningsuiting en persvrijheid aan te tasten, zegt wel iets over die mensen en het land waar ze vandaan komen. Trouwens die man van haar is ook een uiterst dubieus type.
Haha, wat een idiote claim.quote:Dan maar liever wat klierende journalisten. Als er politici zijn die dat niet aankunnen zijn ze niet geschikt, zo simpel is het.
Welnee, als dat zou zijn zouden er ook geen flamewars op een forum als dit uitbreken. Als jij of ikof iemand anders een paar zuigende opmerkingen plaatst in de juiste topics breekt de pleuris hier ook gelijk uit. Misschien zonder dat er direct wat heen een weer geduwd wordt, maar in essentie is het hetzelfde.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
wat als Rutger je lastig valt op straat, wanneer je je kinderen van school haaltquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Rutger voor de deur, en het bevalt je niet? Gewoon de deur weer dichtdoen, geen beelden, geen nieuws
Om vervolgens op TV afgeschildert te worden als een laffe hond die weigert met de pers te praten. Deur open, zeggen dat ze weg moeten gaan, als ze dat niet doen met gepaste drang er zelf voor zorgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Rutger voor de deur, en het bevalt je niet? Gewoon de deur weer dichtdoen, geen beelden, geen nieuws
Je hoeft er niet handig mee om te gaan. Zwijgen is nieuws als een minister het doet (ook al werd daar een zeer overdreven circus van gemaakt), niet als de partner van een columnist dat doet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik drukte me verkeerd uit. Een land waar de persvrijheid daadwerkelijk in problemen is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij denkt dat de persvrijheid écht in gevaar is in Rusland?
Jah zeker, die lui waren daar allemaal zo vrij als een vogeltje maar de persvrijheid in Rusland is nu pas echt in gevaar.
Waar post ik in vredesnaam tussen..
Nou ja, ok misschien had ik er niet bij moeten halen dat ze uit Pakistan komt maar ze praat ook met zo'n zwaar accent. Leer eerst eens goed Nederlands denk ik dan. En dan ook nog iets over onze vrijheden prediken. Dat irriteert me maar je hebt gelijk, ik had het gegeven dat ze geen Nederlandse is er niet bij moeten halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:16 schreef claus_johann het volgende:
[..]
of hoe mensen die denken dat iemand "onze vrijheden af wil pakken" wanneer ze kritiek heeft op onze media alleen maar omdat diegene uit Pakistan komt
De afkomst van de columnist is inderdaad niet van belang. Al kom je van Mars, dan nog mag je een mening hebben (ze zal wel van Venus komen denk ik, maar toch...).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:16 schreef claus_johann het volgende:
wanneer ze kritiek heeft op onze media alleen maar omdat diegene uit Pakistan komt
Dat is ook niet echt meer een mening...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:16 schreef Xa1pt het volgende:
Zo mag je in een schouwburg geen brand roepen. Is dat dan een inperking van de vrijheid van meningsuiting?
Ja maar dat deed hij niet. Hij wilde wel praten, hij zegt het zelf. Luister het filmpje maar eens af.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Om vervolgens op TV afgeschildert te worden als een laffe hond die weigert met de pers te praten. Deur open, zeggen dat ze weg moeten gaan, als ze dat niet doen met gepaste drang er zelf voor zorgen.
Heeft Rutger ooit mensen lastig gevallen die op dat moment met hun kinderen zaten?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:18 schreef claus_johann het volgende:
wat als Rutger je lastig valt op straat, wanneer je je kinderen van school haalt
Ik vind dat slap. Een beetje betrokken journalist had uiteraard wel een dreun terug uitgedeeld,quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:21 schreef Picchia het volgende:
Rutger was niet eens gevraagd te vertrekken voordat hij agressief werd. Ik vind het nog fatsoenlijk van Rutger dat hij Kinneging geen koekje van eigen deeg heeft gegeven.
Ik denk dat die hele wurging een mooi verhaal is uit de zuigende duim van Rutgerquote:
Rutger heeft ooit de baard van een sinterklaas afgetrokken voor de ogen van een groep kinderen. Vond-ie leuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heeft Rutger ooit mensen lastig gevallen die op dat moment met hun kinderen zaten?
Een dreun is een gematigde reactie op een choke. Een stuk minder gevaarlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vind dat slap. Een beetje betrokken journalist had uiteraard wel een dreun terug uitgedeeld,
Ja, hij heeft een keer een walgelijk item over een Sinterklaasviering gedaan. Maar dat doe hier niet ter zake.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heeft Rutger ooit mensen lastig gevallen die op dat moment met hun kinderen zaten?
Dat laat onverlet dat duidelijk geregistreerd is dat die man zich verliest om niets en zich te buiten gaat aan dreigementen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:22 schreef Re het volgende:
[..]
Ik denk dat die hele wurging een mooi verhaal is uit de zuigende duim van Rutger
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Laten we wel zijn, deze dame in kwestie heeft serieus voorgesteld geen kritische en lastige journalisten meer toe te laten op het binnenhof, en noemde daarbij POWNED speciaal. Als het een VK journalist was geweest hadden de PC's hier moord en brand geroepen.
Het toejuichen ervan is alleen maar omdat jullie niet verder kunnen denken dan Ha!, die vervelende Castricum, goedzo!
Net zo dom als de inperkingen van burgerlijke vrijheden toejuichen omdat men zegt, terrorisme!
Gaan jullie ook jubelen als de democratie wordt afgeschaft "omdat henk en ingrid dan niet meer op de PVV kunnen stemmen"?
Ja dat denk ik ook. Overigens vind ik Castricum net zo leuk of niet leuk als de Jakhalzen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Laten we wel zijn, deze dame in kwestie heeft serieus voorgesteld geen kritische en lastige journalisten meer toe te laten op het binnenhof, en noemde daarbij POWNED speciaal. Als het een VK journalist was geweest hadden de PC's hier moord en brand geroepen.
Het toejuichen ervan is alleen maar omdat jullie niet verder kunnen denken dan Ha!, die vervelende Castricum, goedzo!
Net zo dom als de inperkingen van burgerlijke vrijheden toejuichen omdat men zegt, terrorisme!
Gaan jullie ook jubelen als de democratie wordt afgeschaft "omdat henk en ingrid dan niet meer op de PVV kunnen stemmen"?
Het is een column en geen journalistiek stuk van mevrouw. Het is een mening die toevallig televisie bij een redelijk goed bekeken programma zijn uiting krijgt maar nog steeds een mening van een individu. Een column kan prima controversieel zijn om een discussie op gang te brengen. Squote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Het toejuichen ervan is alleen maar omdat jullie niet verder kunnen denken dan HA, die vervelende Castricum, goedzo!
Rechtvaardigheid komt vanzelf als je gaat kijken naar, via, objectieve waarheden en vandaaruit gaat redeneren naar, en manieren voor, om dus de beste keuzes voor een situatie te creeeren waarbij het doel vooruitgang en verbetering is. Dat is rechtvaardigheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:14 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Haha, touché!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed punt, alleen is Rutger geen kritische journalist, maar meer een soort Yucko the Clown achtig figuur.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
En wat dan nog? Journalisten horen onfatsoenlijk te zijn, door te vragen, bloed onder nagels vandaan te halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een column en geen journalistiek stuk van mevrouw. Het is een mening die toevallig televisie bij een redelijk goed bekeken programma zijn uiting krijgt maar nog steeds een mening van een individu. Een column kan prima controversieel zijn om een discussie op gang te brengen. S
Dit doet ze vanuit haar werk en een Rutger of wie dan ook had dan ook lekker mogen bellen inplaats van iemand prive overvallen. Het is een beproefde methode door je niet te houden aan enkele fatsoen regels. Jezelf voorbereiding gunnen en de andere onverwachts in eigen tijd overvallen. Of ze reageren slecht zoals nu is gebeurd of ze staan met hun mond vol tanden. Gegarandeerd entertainment. Heeft niks met de inhoud te maken.
Of ging Rutger op de stoep even een diepte interview houden?![]()
Als hij het allemaal zio goed weet neemt hij een camera, twee stoelen en een tafel en gaat hij zitten zoals vroeger Theo van Gogh deed. Een gesprek op inhoud waar alsnog scherp gesproken kan worden.
Dit is gewoon onfatsoenlijk gedrag.
Nee, jij vind hem geen kritische journalist omdat zijn opinie hem niet aanstaat en zijn methode van werken. Wat hij doet is tabloid journalistiek. Heeft een belangrijke maatschappelijke functie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:32 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Goed punt, alleen is Rutger geen kritische journalist, maar meer een soort Yucko the Clown achtig figuur.
Het 'probleem' is dat termen als kritisch en kwaliteit enorm subjectieve verschijnselen zijn. Daar kan je geen beleid op maken. Ook al sijpelen er dan een paar 'ongewenste' figuren door.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:32 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Goed punt, alleen is Rutger geen kritische journalist, maar meer een soort Yucko the Clown achtig figuur.
lol jij kent me helemaal nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, jij vind hem geen kritische journalist omdat zijn opinie hem niet aanstaat
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan verdiende hij toen wel een spreekwoordelijke schop onder zijn kont.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef claus_johann het volgende:
Rutger heeft ooit de baard van een sinterklaas afgetrokken voor de ogen van een groep kinderen. Vond-ie leuk.
Klopt het niet dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:34 schreef claus_johann het volgende:
[..]
lol jij kent me helemaal niet
waarom? persvrijheid toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan verdiende hij toen wel een spreekwoordelijke schop onder zijn kont.
quote:Dit is gewoon onfatsoenlijk gedrag.
Waarom horen ze dat te doen ? op die manier. Tot welk doel. En met welke intentie.quote:En wat dan nog? Journalisten horen onfatsoenlijk te zijn, door te vragen, bloed onder nagels vandaan te halen.
Als de Jakhalzen wilders keihard pakken, zeg jij dan ook, foei, dat mag niet?
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:36 schreef claus_johann het volgende:
[..]
je hebt wel een erg zwart-wit beeld van mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |