Ben niet moequote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef Specularium het volgende:
Die FB chat lijkt ook al op dit topic, net als bij DWDD.
Snap niet dat iedereen nog kijkt.
van Rossemquote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maar wat is daar raar aan? Het een sluit het ander toch niet uit? Ik hou ook van Simek, Prem en Maarten van Rossem, wat nu?
Vandaag een chillbroekquote:
Kan niet oordelen zonder picsquote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Vandaag een chillbroekmaar anders voornamelijk rokjes of skinny's. Volgens mij voldoe ik aan geen enkel stereotype
Pics.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Vandaag een chillbroekmaar anders voornamelijk rokjes of skinny's. Volgens mij voldoe ik aan geen enkel stereotype
Chillbroek? is dat een soort housebroek?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik voorkeur heb voor vrouwen, dan zeker niet voor deze. (en volgens mij zijn het niet alleen deze 2, waarvan ik opkijk, maar kan me zo snel niet meer voor de geest halen)quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maar wat is daar raar aan? Het een sluit het ander toch niet uit? Ik hou ook van Simek, Prem en Maarten van Rossem, wat nu?
Geen housebroek?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Genoegquote:
geen idee, gewoon zo'n grijzequote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Chillbroek? is dat een soort housebroek?
Sweatpantsquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef Coelho het volgende:
Wat was nou die foute opmerking van Pauw?
Ik vind dat ze wellicht een punt heeft, maar de manier waarop ze haar punt maakt irriteert mij mateloos. Uiteraard is ook Pauw niet gevrijwaard van kritiek, maar toch...quote:
Ze irriteert mij sowieso altijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat ze wellicht een punt heeft, maar de manier waarop ze haar punt maakt irriteert mij mateloos.
Ben bang dat ze de 30 zetels dan niet voor elkaar gaat krijgen eerlijk gezegd... (waarbij ik Samsom dus meer geschikt vind)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze irriteert mij sowieso altijd.
Maar een goeie leider is ze denk ik wel, qua mentaliteit die daar nu voor nodig is.
De Turkse achtergrond doet er alleen toe als het over het hebben van een dubbel paspoort gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wellicht een punt heeft, maar de manier waarop ze haar punt maakt irriteert mij mateloos. Uiteraard is ook Pauw niet gevrijwaard van kritiek, maar toch...
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:25 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Wat een losers die pauw en faggotman.
Ze laten je nooit uitpraten.
(nee ik stem niet op pvda)
Ja, dat heb je altijd als een partij even onpopulair is en slecht in de peilingen is. Maar als de peilingen weer beter worden met bijvoorbeeld Plasterk weten ze weer niet hoe snel ze terug moeten komenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef Specularium het volgende:
31% ziet het helemaal niet meer zitten.
Nice.
Het hoeft niet perse humor te zijn. Dit zou je ook realiteit kunnen noemen, namelijk wat we gisteren gezien hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als dit jouw humor is, dan ben je nog sneuer dan ik dacht.
We moeten er met z'n allen voor waken dat jij gaat bepalen wat realiteit is, en wat niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse humor te zijn. Dit zou je ook realiteit kunnen noemen, namelijk wat we gisteren gezien hebben.
Nou heel interessant, Omnifacer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
We moeten er met z'n allen voor waken dat jij gaat bepalen wat realiteit is, en wat niet.
Ga jij nou maar een broddelwerkje voor op de FP uitkakken, en vervolgens afkolven op jezelf, ouwe binnenvaartschipper.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou heel interessant, Omnifacer.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een broddelwerkje voor op de FP uitkakken, en vervolgens afkolven op jezelf, ouwe binnenvaartschipper.
Dat jij lezers trekt heb je te danken aan het podium waarop je mag acteren. Jij trekt lezers ondanks de kwaliteit van je suffe stukjes, niet dankzij de kwaliteit ervan. Case closed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:43 schreef pberends het volgende:
[..].
Mijn broddelwerkjes trekken heel wat meer lezers dan die bagger die jij op het forum produceert. Case closed.
Ik moest er wel om lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als dit jouw humor is, dan ben je nog sneuer dan ik dacht.
Oh, OK man.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen
Kwam 'm tegen op http://www.welingelichtekringen.nl/18717-albayrak2.html trouwens.
Die kwaliteit mag iedereen beoordelen, en gelukkig niet alleen jij. Dat vind je maar moeilijk te verkroppen hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:46 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat jij lezers trekt heb je te danken aan het podium waarop je mag acteren. Jij trekt lezers ondanks de kwaliteit van je suffe stukjes, niet dankzij de kwaliteit ervan. Case closed.
Moeilijk he, humor?quote:
Zullen we eens een polletje organiseren, hier of op FP? Als meer dan 70% jouw plee-artikeltjes wel goed vindt dan hou ik er voortaan m'n mond over.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Die kwaliteit mag iedereen beoordelen, en gelukkig niet alleen jij. Dat vind je maar moeilijk te verkroppen he.
Weet je wie ook veel lezers had?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:43 schreef pberends het volgende:
[..].
Mijn broddelwerkjes trekken heel wat meer lezers dan die bagger die jij op het forum produceert. Case closed.
Ik denk dat 99,9% van de FOKkers niet op jouw debiele Forum-reacties zit te wachten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zullen we eens een polletje organiseren, hier of op FP? Als meer dan 70% jouw plee-artikeltjes wel goed vindt dan hou ik er voortaan m'n mond over.
En schurk niet zo tegen remlof aan, slijmjurk.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet je wie ook veel lezers had?
Hitler.
Kloptquote:Met je kutpolls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |