quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik had al die tijd al smaak, alleen is die wat breder als de jouwequote:Op maandag 27 februari 2012 21:49 schreef Barcaconia het volgende:
Bazen OP![]()
Je hebt smaak gekregen in korte tijd, SD. Complimenten.
Dank voor de tip; wel een pokke eind weg van hieruit, maar het overwegen waardquote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef densmee het volgende:
Hee SD in Helvoirt bij SHV zoeken ze nog verrekijker piloten dit is wel voornamelijk spoor werk
Ja, diverse; Astra GTC en OPC, Zafira OPC, Speedster, Vectra OPC, Corsa heeft nog een GSi volgens mij; elk type heeft wel een rappe versiequote:Op maandag 27 februari 2012 23:25 schreef Dingest het volgende:
Nice, goed op![]()
Even een neutrale vraag: maakt Opel een beetje sportieve auto's?
Hehe, nah Opel heeft plenty auto's met muscle, alleen blijft de FWD een beetje een probleem, de Astra OPC werd destijds compleet afgebrand op het bizarre overstuur en torque-steering. Zo te zien heeft de OPC-familie daar tot op de dag van vandaag nog steeds een beetje moeite meequote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Dingest het volgende:
Corsa is/was ook OPC, is of wordt weer GSi dacht ik.
Maar het is omdat ik een erg uitgebreide discussie met iemand heb (gehad) die van mening is dat Opel niets sportiefs heeft, puur omdat de concurrentie doorgaans iets (marginaal) beter is![]()
En gek genoeg ben ik van mening sportief niet hetzelfde is als sport, en 'niet gelijk aan' niet hetzelfde is als 'niet'
De Astra OPC heeft torque-steering, de Vectra OPC heeft onderstuur (veel!)quote:Op maandag 27 februari 2012 23:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, nah Opel heeft plenty auto's met muscle, alleen blijft de FWD een beetje een probleem, de Astra OPC werd destijds compleet afgebrand op het bizarre overstuur en torque-steering. Zo te zien heeft de OPC-familie daar tot op de dag van vandaag nog steeds een beetje moeite mee
ligt niet aan jou nee, sportieve bakken zat bij Opel, die maat kletst gewoonquote:Op maandag 27 februari 2012 23:56 schreef Dingest het volgende:
O ja, daar staan ze natuurlijk wel een beetje bekend omMaar qua geregistreerde rondetijden zitten ze gewoon bij de concurrent kennelijk, ook al rijden die wat beter.
Maar dan ligt het niet aan mij dat het verder een vrij onzinnige stelling is
Klopt idd, dat is ook het enige wat nog werkt boven de 200 - 250 pk imho, want dan is het met een FWD gewoon over met de tractiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:03 schreef M5 het volgende:
[..]
De Astra OPC heeft torque-steering, de Vectra OPC heeft onderstuur (veel!)
De Insignia OPC is beter met 4WD.
[ afbeelding ]
De laatste Focus RS bewijst het tegendeel. Maar dan moet je als fabrikant er wel wat moeite voor doenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ligt niet aan jou nee, sportieve bakken zat bij Opel, die maat kletst gewoon
[..]
Klopt idd, dat is ook het enige wat nog werkt boven de 200 - 250 pk imho, want dan is het met een FWD gewoon over met de tractie
Het probleem zit hem denk ik in het compromis wat gemaakt moet worden om het ding bruikbaar te houden op de openbare weg, en het liefst zonder al te debiele aanpassingen aan het chassis en onderstel. Als ze het ding zwaar racy, laag en spijkerhard maken met een beetje quaife rommel in het diff, is er vast wel iets mee te beginnen, maar als er comfort over moet blijven wordt het al een stuk lastiger om zoiets te realiseren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:07 schreef M5 het volgende:
[..]
De laatste Focus RS bewijst het tegendeel. Maar dan moet je als fabrikant er wel wat moeite voor doen
Inmiddels is het hele voertuig weer rood:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu een foto:
[ afbeelding ]
Nu even in de gaten houden wat dit op de lange termijn doet, maar de eerste resultaten zijn iig goed.
Thanks!quote:
gelukkig ben ik geen arbeider dan met mijn terreinwagenquote:
morgen een nieuw trapje maken hier zo naar benedenquote:
beetje ierse dog rend er ook op afquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef densmee het volgende:
en laat dit niet meer zien in ons vessems ven
[ afbeelding ]
Want dan moet ik Hildo roepen:
[ afbeelding ]
http://www.twolefthands.nl/zwart%20kruit/page20/Zwartkruit20.htm
bijt een ierse dog een paard een beetje makkelijk dood? misschien is dat ook wel een optie andersquote:
En die mogen daar niet lopen omdat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:54 schreef densmee het volgende:
[..]
bijt een ierse dog een paard een beetje makkelijk dood? misschien is dat ook wel een optie anders
Heb ik dus voor niets een motortakel aangeschaftquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:32 schreef densmee het volgende:
geweldige monteurs
http://www.dumpert.nl/med(...)_doen_op_zondag.html
Hey die staat op mijn werk voor de deur, vaak naast een Fort focus RS500quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:03 schreef M5 het volgende:
[..]
De Astra OPC heeft torque-steering, de Vectra OPC heeft onderstuur (veel!)
De Insignia OPC is beter met 4WD.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Als ze nou dat touw wat alger aan de trekker vastgemaakt hadden dan had die BMW iets meer kans gehadquote:
Geen klapbanden of zware ongelukken. Jammer.quote:
ach ja iemand met meegespoten bumpers op een terreinwagen moet je ook niet serieus nemen natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen klapbanden of zware ongelukken. Jammer.
Hij probeert die graafmachine op die trailer te trekken he.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef densmee het volgende:
[..]
ach ja iemand met meegespoten bumpers op een terreinwagen moet je ook niet serieus nemen natuurlijk![]()
Onderhoud is belangrijker dan kilometerstand. Kijk liever naar de onderhoudshistorie, roest aan de carrosserie en roest aan de leidingen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is een beetje het max kwa kilometerstand op een benzineauto in de catagorie 750-1500 euro? Ik kom een hoop 200.000+ tegen, maar ik weet nou niet of dat belachelijk veel is, of dat het nog weinig genoeg is om een paar jaar door te gaan.
Kheb een Citroën AX gekocht met net geen 200.000 km in 2010. Heb m nu bijna twee jaar en staat op 218.000. Onderhoud weinig mis mee, alleen wat roest enzo. Gekocht voor 650 euro trouwensquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is een beetje het max kwa kilometerstand op een benzineauto in de catagorie 750-1500 euro? Ik kom een hoop 200.000+ tegen, maar ik weet nou niet of dat belachelijk veel is, of dat het nog weinig genoeg is om een paar jaar door te gaan.
ga je teruglezen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:30 schreef Paladijn het volgende:
Willen jullie niet zo snel gaan met de topics.
dank!
Wat een rare vraag. Dat is net als vragen hoe de strychnine smaakte.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je teruglezen?
Hoe was het bij de schoonouders?
Ik zit nu op autotrack te kijken. Dan kom je niet echt de onderhoudshistorie tegen. Waar moet ik op letten als ik naar de onderhoudshistorie kijk? Veel vervangen is goed, of juist andersom?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Onderhoud is belangrijker dan kilometerstand. Kijk liever naar de onderhoudshistorie, roest aan de carrosserie en roest aan de leidingen.
Wat rij jij weinigquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb een Citroën AX gekocht met net geen 200.000 km in 2010. Heb m nu bijna twee jaar en staat op 218.000. Onderhoud weinig mis mee, alleen wat roest enzo. Gekocht voor 650 euro trouwens
Hmm, ik geef nu het liefst 1500 euro uit en kan er dan 3/4 jaar mee rijden. Als ik 'm vervolgens met een paar honderd euro verlies kan verkopen (zegmaar voor 1000) dan ben ik al blij. Zolang ik dan tussendoor geen dure reparaties krijg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:08 schreef Paladijn het volgende:
De Saab heeft ondertussen 280k gelopen en draait nog prima (was 700 euro @ aanschaf) en mijn oude MX-5 1.6 blokje liep prima tot 316k. Datzelfde blok ligt ook in de Mazda 323.
Ik zou me niet zo druk maken om dat soort km-standen, mits de auto een beetje betrouwbaar en voor dergelijke km-standen gebouwd is (lees: grotere/luxe sedan's). Met de hoeveelheid geld die je uit gaat geven aan een auto heb je standaard hoge km-standen. IMHO is het beste om een goedkoop te halen en de gebreken met een eenmalige grote/dure beurt te verhelpen zodat je er een langere tijd in kunt rijden. Dan weet je enigszins waar je aan toe bent.
Leuk om die verhalen te horen, vooral hoe ie voor schut stondquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Dat is net als vragen hoe de strychnine smaakte.
Beide is goed. Als er maar naar gekeken wordt en indien nodig dingen vervangen zijn. Zelf neig ik naar veel dingen vervangen. Die zijn nu dan nog maar amper versleten en (vermoedelijk) voorlopig niet weer aan vervanging toe. Oude onderdelen kunnen vrijwel versleten zijn waardoor je ze al snel moet (laten) vervangen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit nu op autotrack te kijken. Dan kom je niet echt de onderhoudshistorie tegen. Waar moet ik op letten als ik naar de onderhoudshistorie kijk? Veel vervangen is goed, of juist andersom?
Kheb ook nog een auto van mijn ouders waar ik in die tijd minstens 5000 km bij op heb gezetquote:
Wel raar. De 1.8 versie is zuiniger dan de 1.6quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb ook nog een auto van mijn ouders waar ik in die tijd minstens 5000 km bij op heb gezet. Daarbij hoef ik ook maar weinig te rijden in principe omdat ik met de trein naar school ga en eigenlijk de auto alleen gebruik om naar stage te rijden. Anders zou ik zo'n 400 km in de week maken
. Was ik maar een Volvorijder, maar dat is vrij prijzig jammer genoeg. Nu kost het me niet zoveel
.
En zo'n Carisma heb ik ook nog bekeken de laatste tijd op internet. Lijken me best goede auto's voor niet al te veel geld.
Opzich niet raar hoor, de 1.8 heeft minder moeite met de auto dan de 1.6. Daarbij is mogelijk de vermogens/koppel karakteristiek van beide motoren totaal verschillend. Kan nog wel meer redenen hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel raar. De 1.8 versie is zuiniger dan de 1.6
Dat gaat je niet lukken. Autorijden kost nu eenmaal geld. Als 1500 je max budget is kun je beter naar auto's < 1000 euro kijken zodat je wat reserve hebt als er iets mis mee is. Bij een auto onder de 3000 euro zou ik me geen zorgen meer maken over afschrijving gezien dat in verhouding nihil isquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, ik geef nu het liefst 1500 euro uit en kan er dan 3/4 jaar mee rijden. Als ik 'm vervolgens met een paar honderd euro verlies kan verkopen (zegmaar voor 1000) dan ben ik al blij. Zolang ik dan tussendoor geen dure reparaties krijg.
[..]
Gewoon zo laten, terreinauto's horen er een beetje gebruikt uit te zienquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:48 schreef Barcaconia het volgende:
En hoerige klotezooi. Net met mijn voorbumper tegen een paaltje aangereden. Ik stond geparkeerd en zo'n hoerig laag paaltje dat niet boven de grille uitkomt stond op 10cm voor de auto. Optrekkend zoals ik normaal doe () ging ik er toch stevig tegenaan.
Nu kan de bumper een stootje hebben, maar er zit wel een scheur in de lak. Verder niets te zien gelukkig dus die kan ik een keer overspuiten.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon zo laten, terreinauto's horen er een beetje gebruikt beschadigd uit te zien
qftquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich niet raar hoor, de 1.8 heeft minder moeite met de auto dan de 1.6. Daarbij is mogelijk de vermogens/koppel karakteristiek van beide motoren totaal verschillend. Kan nog wel meer redenen hebben. Grotere motor betekend iig niet per definitie een hoger verbruik
ja een terreinauto met meegespoten bumpers is dan natuurlijk ook wel, een SUV of zelfs een SUF natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon zo laten, terreinauto's horen er een beetje gebruikt uit te zien
Het is maar een klein plastic sierstukquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef densmee het volgende:
[..]
ja een terreinauto met meegespoten bumpers is dan natuurlijk ook wel, een SUV of zelfs een SUF natuurlijk.
Of de beschadigde bumper vervangen door een mooie winchbar van ARB ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon zo laten, terreinauto's horen er een beetje gebruikt uit te zien
Die kost meer dan jouw ax. En is graflelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of de beschadigde bumper vervangen door een mooie winchbar van ARB ofzo
[ afbeelding ]
Die kost zeker meer dan mijn AXquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die kost meer dan jouw ax. En is graflelijk.
Mooi; d'r af met die meuk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is maar een klein plastic sierstuk
Ik heb echter nog wel een verlanglijstje bij ARB. Maar alles op zijn tijd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die kost zeker meer dan mijn AX. Voor dat geld kan kanovinnie iig een goede auto opsnorren
Ik eigenlijk ook wel maar ik probeer excuses te verzinnen om geen 1000 euro uit te gevenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi; d'r af met die meuk.![]()
Bijkbaar was het dus gewoon een poging van je waggie om die gayass meegespoten rommel van zijn neus af te rossen![]()
Ik vind die bumpert wel kewl trouwens
Veersysteem? Air lockers?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb echter nog wel een verlanglijstje bij ARB. Maar alles op zijn tijd.
Air lockers ja. Die wil ik voor en achter hebben eigenlijk.quote:
Mijn broertje heeft een half jaar in een garage gewerkt en ik ben zelf werktuigbouwkundige, dus kwa technische kennis zit het wel goed. En ik laat me niet zomaar omlullen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken. Autorijden kost nu eenmaal geld. Als 1500 je max budget is kun je beter naar auto's < 1000 euro kijken zodat je wat reserve hebt als er iets mis mee is. Bij een auto onder de 3000 euro zou ik me geen zorgen meer maken over afschrijving gezien dat in verhouding nihil isVergeet ook de wegenbelasting/verzekering per maand niet, dat betaal je ook bij stilstand - bijvoorbeeld als je de auto niet verkocht krijgt.
Carisma klinkt op zich ook als een prima optie, maar kijk wel hoe het zit met onderdelen. Je ziet ze niet echt veel meer tegenwoordig, dus beschikbaarheid kan een probleem vormen. Gezien je wat onervaren met de techniek klinkt, neem sowieso iemand mee die daar wel verstand van heeft en ga niet af op opmerkingen van de verkoper. Ook het doorverkopen over 3/4e jaar kan moeilijker gaan met een niet-courante auto als de Carisma.
Is een oude lolvo geen optie? Die kun je volgend voorjaar wel weer aan een carbagerunteam doorverkopen
lelijk? functioneelquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die kost meer dan jouw ax. En is graflelijk.
.be, nergens last van.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
Ik las van de week ergens dat ze die bullbar regels nu tóch wel aan gaan scherpen, per September (?) of gaat dat weer alleen voor nieuwe auto's gelden?
Dat ook nog ja. Een fatsoenlijke Warn kost ook al 1500 euries ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:41 schreef densmee het volgende:
[..]
lelijk? functioneel![]()
en een lierbumper zonder lier is dus ook wel een beetje triest.
dus dan zit je al aan een duizend of 3 ofzo
inderdaad is een Warn wel het merk wat je dan moet hebben, en niet een wanlin met een staalkabel van gevlochten tandenflosdraad en lagers van oude colablikjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ook nog ja. Een fatsoenlijke Warn kost ook al 1500 euries ofzo.
Nouja, Warn heeft de naam wel maar ik heb laatst nog een 7 jaar oude Warn gereviseerd die hooguit 20 keer gebruikt was en de helft van de tijd binnen in de garage heeft gestaan maar die was ook zo lek als een mandje en zat vol water. Als ik een half jaar later was geweest was het ding weggeweest van binnen (planetair zat helemaal vast, vrijloop was niet meer gangbaar, rem was niet meer gangbaar en dus niet meer werkend).quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad is een Warn wel het merk wat je dan moet hebben, en niet een wanlin met een staalkabel van gevlochten tandenflosdraad en lagers van oude colablikjes
ja veel anders is er niet of je moet een werner hebben, maar ik denk dat die alleen maar hydraulisch of aftakas aandrijving hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nouja, Warn heeft de naam wel maar ik heb laatst nog een 7 jaar oude Warn gereviseerd die hooguit 20 keer gebruikt was en de helft van de tijd binnen in de garage heeft gestaan maar die was ook zo lek als een mandje en zat vol water. Als ik een half jaar later was geweest was het ding weggeweest van binnen (planetair zat helemaal vast, vrijloop was niet meer gangbaar, rem was niet meer gangbaar en dus niet meer werkend).
T is geen goedkoop spul iigquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:41 schreef densmee het volgende:
[..]
lelijk? functioneel![]()
en een lierbumper zonder lier is dus ook wel een beetje triest.
dus dan zit je al aan een duizend of 3 ofzo
Ik heb helaas geen pto-mogelijkheid op mijn bak of tussenbak. Gekke moderne rotzooi.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:46 schreef densmee het volgende:
[..]
ja veel anders is er niet of je moet een werner hebben, maar ik denk dat die alleen maar hydraulisch of aftakas aandrijving hebben
Matig gelast. Zo te zien niet heel ver ingebrand inde tandwielen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef densmee het volgende:
kun je niet je diffs vastlassen
[ afbeelding ]
is natuurlijk ook geen top klusser, want een echte zet er wel airlockers inquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Matig gelast. Zo te zien niet heel ver ingebrand inde tandwielen.
Geloof me, die heeft geen differentiële werking meer en zal het ook nooit van zijn leven meer krijgen. Ik ben het er wel mee eens dat het matige lasjes zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Matig gelast. Zo te zien niet heel ver ingebrand inde tandwielen.
Broertje meeslepen de komende tijd dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een half jaar in een garage gewerkt en ik ben zelf werktuigbouwkundige, dus kwa technische kennis zit het wel goed. En ik laat me niet zomaar omlullen.
Het is trouwens niet zo dat ik weinig geld heb, het is meer dat ik het zonde vind om nu een "dure" auto te kopen voor als ik tegen een paaltje oid aanrijd. Heb net een halve week mijn rijbewijs.![]()
lollerlolvo is opzich wel een optie, maar die hebben over het algemeen een hoger gebruik als ik het zo zie. Ik wil een beetje een zuinige auto.
je moet voor de grap eens zoeken op welded diff wat een kraaieschijt ertussen staatquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geloof me, die heeft geen differentiële werking meer en zal het ook nooit van zijn leven meer krijgen. Ik ben het er wel mee eens dat het matige lasjes zijn.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:55 schreef densmee het volgende:
je hebt er wel een verzwaarde vooras voor nodig denk ik
[ afbeelding ]
[..]
je moet voor de grap eens zoeken op welded diff wat een kraaieschijt ertussen staat![]()
[ afbeelding ]
2400 euro
aanbouwsteunen voor een unimog kan ik ook wel leveren moet je het wel een beetje aanpassen en van je voorwielaandrijving zul je dan een aftakas moeten maken
http://www.technikboerse.(...)2178/werner-f56.html
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:55 schreef densmee het volgende:
je hebt er wel een verzwaarde vooras voor nodig denk ik
[..]
dat vraagt veel vermogen, dat is natuurlijk wel jammerquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo had ik het gedaan. Ook niet de beste lasjes maargoed.
inderdaad je zit op maar amper een 1 cm van een lager te lassen, en je stookt voor 100 kg ijzer roodgloeiendquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen snap ik ook niet he. Een diff kiest toch altijd de weg van de minste weerstand. Je hebt er dus geen hol aan om die auto een klasse hoger in de wegenbelasting te lassen, een paar goede kleine lasjes om de sattelieten aan de drager of aan de zonnewielen te lassen is al meer dan genoeg.
Zo breng je alleen maar een hoop warmte en vervorming in waardoor je weer kans krijgt op slijtage en dergelijke.
481/15000=0.0321?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Broertje meeslepen de komende tijd dus
Ongeacht hoeveel geld je uitgeeft aan de tweedehands auto, er zullen altijd wel onvolkomendheden aanzitten. Ik zou me niet zo druk maken om krasjes e.d.
En verbruik moet je je niet op verkijken. De cijfers op autoweek e.d. zijn ideale situaties. Auto's verbruiken aanmerkelijk meer bij slechte olie/bandenspanning, rijden in de stad vs. snelweg zonder file etc. Maak anders eens een excelletje met wat opties die je interessant lijken en zet alle verwachte kosten daarin. Zolang je niet teveel km's (<10000/jaar?) maakt is 1:10 vs 1:12 oid niet echt schrikbarend. Autoweek heeft volgens mij wel wat voorbeeldkosten bij auto's staan, dat zou je als leidraad kunnen gebruiken.
[edit]
zoiets dus, alleen dan wel met een reeel verbruik
KOSTEN PER MAAND (4 jaar/15.000 km p.j.)
afschrijving 4 jaar ¤ 324
motorrijtuigenbelasting ¤ 37
verzekering ¤ 48
brandstofkosten ¤ 0
onderhoud ¤ 73
totale kosten ¤ 481
totale kosten per kilometer 38,5 ct/km
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:01 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad je zit op maar amper een 1 cm van een lager te lassen, en je stookt voor 100 kg ijzer roodgloeiend
Ik denk dat die wel gesperd staat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef densmee het volgende:
hiermee krijg je wel veel wieldruk
[ afbeelding ]
wil je de klok zien ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel gesperd staat.Wat ziet dat kroonwiel er begaaid uit trouwens.
"Is dat dat olieding? Ik heb er naar gezocht maar kon hem niet vinden, dacht deze zal dan wel zonder olie rijden ofzo."quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef Paladijn het volgende:
Overigens,
'vroegah heb ik sjiep gereden'
'4000 euro voor betaald, toen bleek die rot en moest er nog eens 2000 euro in, dus dan moet het nu wel goed zijn'
'hij verbruikt wel heel veel benzine als ik een paardentrailer met twee paarden erachter hang'![]()
![]()
http://www.autoweek.nl/video/827/klokje-rond-saab-9000
Voor de helft heb je volgens mij al een zeer net exemplaar. Is het trouwens wat, zo'n 9000?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:26 schreef Paladijn het volgende:
Dat was ook een grote glimlach waard jaEchter ken ik ook genoeg mannen die dat soort dingen niet kunnen of weten (destijds twee leasebakken met motorschade gehad, directeur was 'not amused').
4000 euro voor een brakke 9000 betalen is ook wel erg trouwensEen beetje rondgooglen/gaspedaal.nlen is blijkbaar ook al teveel moeite.
Domme blonde doosquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"Is dat dat olieding? Ik heb er naar gezocht maar kon hem niet vinden, dacht deze zal dan wel zonder olie rijden ofzo."
Wat een verschrikkelijk irritant wijf sowieso. En die redenaties die ze er op nahoudt zijn inderdaad om te janken. En dat voor iemand die wel eens kleppen gesteld heeftquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"Is dat dat olieding? Ik heb er naar gezocht maar kon hem niet vinden, dacht deze zal dan wel zonder olie rijden ofzo."
ze zal der oogkleppen wel bedoelen, die eigenlijk bedoeld waren voor haar paardquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk irritant wijf sowieso. En die redenaties die ze er op nahoudt zijn inderdaad om te janken. En dat voor iemand die wel eens kleppen gesteld heeft
De optielijst klopt nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
Opel Astra 1.6 voor 1250 euro.
Op deze website: http://www.avanautos.nl/Occasions# (kan niet naar de advertentie linken) Ziet er ook wel tof uit
Waarschijnlijk heeft iemand anders alles open geschroefd, haar het juiste gereedschap in de handen gedrukt, instructies gegeven ("Houd die dunne dingetjes daar tussen en draai daar aan tot ze klem komen te zitten") en alles later gecontroleerd en weer dicht gebouwd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk irritant wijf sowieso. En die redenaties die ze er op nahoudt zijn inderdaad om te janken. En dat voor iemand die wel eens kleppen gesteld heeft
Hij bevalt mij erg goed als km-vreter en vervoerder. Ding is zeer ruim en voor die tijd full-options (leer/houtwerk, ABS, werkende airco en stoelverwarming) dus ook uitrusting is prima. Onderhoud valt tot nu toe mee (1x ABS sensor moeten vervangen ivm apk, 2 koplampen ivm. te weinig reflectie, remmen vervangen, stukje uitlaat en een tweetal slang lekkage's gehad) voor een auto van die km-stand en leeftijd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor de helft heb je volgens mij al een zeer net exemplaar. Is het trouwens wat, zo'n 9000?
Ze zien er wel lekker tijdloos uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij bevalt mij erg goed als km-vreter en vervoerder. Ding is zeer ruim en voor die tijd full-options (leer/houtwerk, ABS, werkende airco en stoelverwarming) dus ook uitrusting is prima. Onderhoud valt tot nu toe mee (1x ABS sensor moeten vervangen ivm apk, 2 koplampen ivm. te weinig reflectie, remmen vervangen, stukje uitlaat en een tweetal slang lekkage's gehad) voor een auto van die km-stand en leeftijd.
Het stuurt wel als een boot, maar geeft wel vertrouwen. Voor fatsoenlijk sturen heb ik mijn MX5 natuurlijk ook nog. Idee was om de auto in ieder geval 1 jaartje te gebruiken en dan verder te kijken naar iets anders, maar het bevalt dermate goed dat ik er nu (exact!) 2 jaar in rij
Verder kun je Dingest vragen hoe hij erover denkt, hij heeft er afgelopen zomer ook de nodige km's in gemaakt.
Wat klopt er dan niet aanquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De optielijst klopt niet..
En dat die Astra's nog maar zo weinig kosten. Zal onze 1.6-8v uit 2000 niet bijster veel meer opbrengen
T hok heeft duidelijk geen elektrische ramen. En cruise control kan ik ook niet ontdekkenquote:
Je moet er wel van houden, het is een aardige blokkendoos. Maar dat zijn de Lolvo's en veel andere auto's uit die tijd ook. Voornaamste nadeel is het windgeruis boven de 120 door de vorm, maar ik ben dan ook erg verwend met mijn Accord - daar hoorde je alleen de banden bij 120.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze zien er wel lekker tijdloos uit. Houd ik van
http://voorraad.wheelerde(...)ml?sid=4097544&pid=5quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T hok heeft duidelijk geen elektrische ramen. En cruise control kan ik ook niet ontdekken. Hoort bij een Astra van dat type op de hendel van de richtingaanwijzers/grootlicht te zitten.
Ach ben een AX/Astra gewend. Zal vast niet erger zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je moet er wel van houden, het is een aardige blokkendoos. Maar dat zijn de Lolvo's en veel andere auto's uit die tijd ook. Voornaamste nadeel is het windgeruis boven de 120 door de vorm, maar ik ben dan ook erg verwend met mijn Accord - daar hoorde je alleen de banden bij 120.
De stoelen zitten ook erg goed trouwens en het verbruik valt mij heel erg mee. De eerste carbagerun door de bergen (~5500km) reden we 8.1l/100km en afgelopen jaar door Zweden/Noorwegen met redelijk wat bergtripjes (~6500km) was het verbruik 7.8l/100km. Uiteraard gaat het verbruik wel hard omhoog bij stadsritten, file en met een aanhangwagen.
Dat is voor de elektrische spiegelbedieningquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://voorraad.wheelerde(...)ml?sid=4097544&pid=5
Zie deze foto? Daar zie ik toch elektrische ramen, of ben ik zo'n mongool?
Hoe doe je je raam dan open hier? Zit dat precies achter het stuur?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is voor de elektrische spiegelbediening
Thanks but no thanks.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef daNpy het volgende:
Ik heb nog wel een E46 318i voor je.
Een degelijke auto voor wat meer geld
Origineel zijn het mooie auto's. Maar de E39 is mooier.quote:
succes met de sollicitatie?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:42 schreef Sounddragon het volgende:
Zal wel weer een flopper zijn, maar we gaan het zien/horen/meemaken
Ik heb geen telefoonrekeningquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:26 schreef Anne het volgende:
Ik heb een telefoonrekening van 9,19 euro. Zo laag heb ik 'm nog nooit gehad volgens mij.
mijn rekening zit elke maand zo rond de 75 euro verbruikskosten, abbonementskosten weet ik niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:26 schreef Anne het volgende:
Ik heb een telefoonrekening van 9,19 euro. Zo laag heb ik 'm nog nooit gehad volgens mij.
Dat kreeg ik vroegah ook nog wel voor elkaar. En dat werd helaas niet vergoed door de baasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:40 schreef densmee het volgende:
[..]
mijn rekening zit elke maand zo rond de 75 euro verbruikskosten, abbonementskosten weet ik niet.
wordt volledig vergoed door de baas
inschrijving uzb ivm een baantje wat ze me willen aansmerenquote:
Nouja, ik heb totaal niks met Franse auto's dus ja.quote:
Kan je nooit veel schade van hebben, is allemaal polyplasticquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:23 schreef .Neovo. het volgende:
Weekend begint goed. Knalt er iemand met een brommobiel achter op mij.
3 weken in een Ford gereden. Wat een schijthokken zegquote:
zit een afneembare trekhaak op, maarja, die is door de klap naar binnen gegaan waardoor mijn bumper eraan is. zal wel eens een foto'tje plaatsen. Rottige is dat die brommobiel een krasje.heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan je nooit veel schade van hebben, is allemaal polyplastic![]()
Desalnietteplus mooi klote, en een hele kunst wel om met zo'n kuthok iemand van achter aan te rijden
In 8200 km op en neer naar de Noordkaap gereden, en in 5500 km op en neer naar Tallinn in een tweede generatie Ka. Goed vol te houden, alles werkt soepel en bediening is primaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
3 weken in een Ford gereden. Wat een schijthokken zeg
Goed uitgerust, veel opties etc, goede stoelen wel, maar de bediening van zo'n apparaat is echt 6x ruk. En het werkt ook allemaal nét niet goed
Da's toch helemaal geen kunst; gewoon niets doen als er voor je een stilstaand object verschijntquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan je nooit veel schade van hebben, is allemaal polyplastic![]()
Desalnietteplus mooi klote, en een hele kunst wel om met zo'n kuthok iemand van achter aan te rijden
Als je 2 dagen nodig hebt om een aanrijding te voltooien is er wel meer misquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:39 schreef 2cv het volgende:
Ik heb er de laatste 2 dagen toch wat moeite mee hoor.
Peugeot Liefhebbers #10quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga vandaag Peugeot rijden, eindelijk een excuus om flink tegen stoepranden te raggen, hellingproef met koppeling te doen, continue slippende koppeling te gebruiken en niet meer in mijn spiegels te kijken.
Omdat je in Duitsland ter hoogte van eindhoven al in het hoer ehh roergebied terechtkomt. En in Nederland is dit natuurlijk nergens te vinden. Leuk optrekje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef densmee het volgende:
waarom ligt dit niet in de buurt van eindhoven, desnoods in den bels
http://www.bva-auctions.com/privatesale/697/index
Omdat het schadebedrijf zegt (eigen belang ??) dat de verzekering niet meer aan particulieren uitbetaald.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:18 schreef Anne het volgende:
Waarom zou de verzekering daar niet aan meewerken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Heb je tegenwoordig niet een optie op je verzekering dat je korting krijgt als je een reparatie bij een door hen gekozen garage laat uitvoeren? Dan zou je dat toch wel verplicht moeten zijn om het uitgekeerd te krijgen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
Voor zover ik weet heb je alleen een taxatie nodig van de schadeboer, die stuur je naar de verzekering en die betalen dan uit. Boeit geen kont of je van dat geld wel- of niet je auto laat repareren, en indien wel, wie dat dan doet en hoe; de schade is voor de verzekering dan afgehandeld.
Meestal betaal je aan de schadeboer ook taxatiekosten, dat is meestal ongeveer 10% van het schadebedrag, soms ook een vast bedrag.
Ik zie het probleem niet.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:24 schreef lipje het volgende:
zo'n foto van hoochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Geen idee, heb ik nog nooit gezien, ze kunnen wel zoveel willen bij de verzekering, maar als ik me niet vergis staat het je vrij om je auto te laten fiksen waar je wilt, en daar valt ook je eigen oprit/garage onderquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig niet een optie op je verzekering dat je korting krijgt als je een reparatie bij een door hen gekozen garage laat uitvoeren? Dan zou je dat toch wel verplicht moeten zijn om het uitgekeerd te krijgen?
Ik zou niet weten waarom iemand die optie zou aanvinken aangezien het hoogstens een euro per maand scheelt volgens mij, maar goed
jup, alleen sommige verzekeraars willen nog wel eens onderscheid maken in "laten repareren bij het schadebedrijf" (waar hij getaxeerd wordt), of "laten repareren naar eigen keuze" (oftewel geld beuren en gewoon door rijden).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, heb ik nog nooit gezien, ze kunnen wel zoveel willen bij de verzekering, maar als ik me niet vergis staat het je vrij om je auto te laten fiksen waar je wilt, en daar valt ook je eigen oprit/garage onder
is er een andere vorm van nietsdoen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef Dingest het volgende:
Jij doelt dan ook op een andere vorm van nietsdoen
Laat ik dus nou net bij Univé zitten...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef Dingest het volgende:
Bij Univé kan je dat in ieder geval aanvinken, zal wel bij sommige andere verzekeraars ook kunnen. Ik neem aan dat als je die keuze maakt je instemt met de voorwaarde dat zij dan de schadehersteller kiezen, en dat je daaraan gehoor moet geven.
Er zijn gradatiesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
is er een andere vorm van nietsdoen?
In het weekend halen alle idioten de auto uit de garage.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
Tjonge. Waarom hebben mensen überhaupt nog spiegels op hun auto? Net even iemand op wezen halen, op een afstand van ca. 35 km (retour!) maar liefst 6 of 7 keer in de ankers gehangen omdat iemand blijkbaar niet spiegelt en inene naar links komt zetten (zonder knipper). Een paar dat je er nog een autolengte achter zit, maar ook 2 dat je gewoon echt een meter afstand tot ze hebt of gewoon een moet opschuiven (omdat ze vanaf de uitvoegstrook weer de weg op kwamen zetten) om ze te ontwijken. En dan nog boos kijken en middelvinger geven omdat je toetert en groot licht geeft, terwijl ze gewoon doordrukken. Het feit dat ik een andere strook in moet om zo een aanrijding te voorkomen is volgens mij voldoende dreigend gevaar om af te wenden.
Een 2 kwamen naar links, terwijl er niets rechts reed. Onder het mom van je mag me niet inhalen, waarbij er eentje het heel bont maakte en vervolgens van 120 naar 70 ging. En dan nog tegen je voorhoofd tikken omdat ik er, geheel tegen mijn principes in, hoog in zijn toeren rechts voorbij ging.
Goed, ik ben zelf ook niet perfect, maar zoveel debielen op zo'n kort stukje heb ik nog nooit meegemaakt.
Verder begint het me de laatste tijd op te vallen hoeveel automobilisten met nauwelijks tot niet functionerende remverlichting rijden. 1 pitje in het midden, normale verlichting die sterker brand dan de remverlichting, geen remverlichting.
Idd. Ik zit eens terug te denken, maar ik maak op zaterdag nauwelijks kilometers. Op zondag nog wel redelijk wat, maar zaterdag staat echt met stip bovenaan wat betrefd weinig kilometers. En wat ik rijd zijn vooral korte stukjes op de zaterdag.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In het weekend halen alle idioten de auto uit de garage.
Doordeweeks stikt het ook van de aso's maar het weekend slaat vaak alles
Idd. Ook nog, in de straat van bestemming notabene, bijna een Audi erin zitten waarbij de bestuurster zat te bellen, de bocht nam alsof ze een oplegger van 40 meter meevoerde en flink de gang erin had. Mja, AX rijdt lekker goedkoop. Toch maar vaker de Espace nemen dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:05 schreef Paladijn het volgende:
Je hebt een imposantere auto nodig Pizza_Boom
Haal een r uit die 'servert' en dan is het meteen een stuk minder erg.quote:
Donequote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haal een r uit die 'servert' en dan is het meteen een stuk minder erg.
Pics or it didn't happened.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gister en vandaag eindelijk weer eens tijd gemaakt voor de fotografie-hobby
valt dat een beetje mee als je de stelcon platen op zijn kop legt, zien ze er dan weer als nieuw uit?quote:
Ziet er goed uitquote:
Er zit een KW v2 onder met daarbij nog antirollkit en veerpootbruggen. Dus de wegligging zal beter zijn dan mijn rijkunstenquote:Op zondag 4 maart 2012 10:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Gaat zo'n golf zich nou voor beter gedragen met zo'n kooi?
Zo'n golf is natuurlijk standaard niet echt een auto met topwegligging?
Of met andere vering/ophanging is dat wel goed?
hoe is t bij jullie?quote:
Goedzo ! Scheelt weer een (grappig) nieuwsbericht.quote:
Ah joh, ik ben naar een festival in België geweest met een volgeladen AXquote:Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef .Neovo. het volgende:
Gisteren in de kroeg het briljante idee om met zijn tweeën een weekje in Belgie te gaan kamperen. Vandaag zijn we al bezig met het uitzoeken en hoe en wanneer we gaan. Wel een flinke reis, zo'n 550km rijden, en dat in een Punto
Ik ben nooit verder gegaan dan 130 kmquote:
Bij 550km begint het leven pas.quote:
Niet zo zeiken. Vandaag ook een boom eruit gehaald.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:03 schreef BaraCuda het volgende:
Fucking hell 1x per jaar houthakken is echt niet goed voor je![]()
Lijkt wel of er een fucking trein tegen me aan is gereden![]()
Spierpijn op plekken waar ik niet eens wist dat er spieren zaten![]()
Als je dat elke week doet heb je echt een topconditie
of na 40 jaar ;')quote:
Ik ga deze vakantie via Duitsland/Polen/Letland/Litouwen/Estland en Zweden een rondje rijdenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef .Neovo. het volgende:
Gisteren in de kroeg het briljante idee om met zijn tweeën een weekje in Belgie te gaan kamperen. Vandaag zijn we al bezig met het uitzoeken en hoe en wanneer we gaan. Wel een flinke reis, zo'n 550km rijden, en dat in een Punto
Nee, je mag er net aan snuffelen.quote:
Je kunt van tevoren vast je verzekering inlichten over wat voor auto je wilt kopen. Dan stellen zij een voorlopige polis op en als je hem dan gekocht hebt stuur je een fax/sms/e-mail naar je verzekering (zelfs op zaterdag/zondag/avonden) dat je hem hebt en de voorlopige polis wordt actief. Achteraf kun je dan alles afhandelen tijdens kantooruren.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga deze vakantie via Duitsland/Polen/Letland/Litouwen/Estland en Zweden een rondje rijden
Vraag trouwens. Hoe zit het met het kopen van een auto? Ik koop dus een auto, dan moet je hem overschrijven op het postkantoor maar hoe zit het dan met verzekering enzulks? Moet ik dat dan van tevoren regelen of kan dat achteraf?
Ik ga waarschijnlijk een auto bij een dealer/garage kopen (tweedehands)
Mijn eerste rit was 450km, dat was echt fantastisch!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:38 schreef Paladijn het volgende:
De eerste autorit die je maakt met je eigen auto is natuurlijk 550km!
nou nou het is toch wat, als ik geen 20 kuub per dag plat zaag krijg ik vragenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Niet zo zeiken. Vandaag ook een boom eruit gehaald.
Maar dat zijn dan weer geen pizza_bomen.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:39 schreef densmee het volgende:
[..]
nou nou het is toch wat, als ik geen 20 kuub per dag plat zaag krijg ik vragen
quote:
nee dat ik mij daarin vergist heb is natuurlijk wel kwalijkquote:Op zondag 4 maart 2012 19:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan weer geen pizza_bomen.
goed ik mag hopen dat ik niet positief gestemd heb voor een of andere stokbroden auto hequote:
Computerfluisteraars Grote Usernameverkiezingen Topicquote:Op zondag 4 maart 2012 19:48 schreef densmee het volgende:
[..]
nee dat ik mij daarin vergist heb is natuurlijk wel kwalijk
[..]
goed ik mag hopen dat ik niet positief gestemd heb voor een of andere stokbroden auto he
nog veel erger dus, een friese frits waar ik op heb gestemdquote:Op zondag 4 maart 2012 19:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Computerfluisteraars Grote Usernameverkiezingen Topic
Hoe zit het dan op het ritje naar huis vanaf de garage? Dan heb ik dus al een dekking?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kunt van tevoren vast je verzekering inlichten over wat voor auto je wilt kopen. Dan stellen zij een voorlopige polis op en als je hem dan gekocht hebt stuur je een fax/sms/e-mail naar je verzekering (zelfs op zaterdag/zondag/avonden) dat je hem hebt en de voorlopige polis wordt actief. Achteraf kun je dan alles afhandelen tijdens kantooruren.
Ja, ik wilde op BrandX stemmenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef densmee het volgende:
[..]
nog veel erger dus, een friese frits waar ik op heb gestemd
Ja, dekking is actief vanaf het moment dat je bericht geeft aan de verzekeringsmaatschappij. Ookal is er aan de andere kant niet direct iemand die het leest.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe zit het dan op het ritje naar huis vanaf de garage? Dan heb ik dus al een dekking?
BXquote:
je capslock doet t niet goed....quote:
Staan die ook aan 3 kanten ingeklemd tussen woningen en in een small woonerf?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:39 schreef densmee het volgende:
[..]
nou nou het is toch wat, als ik geen 20 kuub per dag plat zaag krijg ik vragen
Doet het gewoon goed hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:31 schreef lipje het volgende:
[..]
je capslock doet t niet goed....
en ja ik ben al doof
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
Hey den(zaag)snee, dat uitgedunde spul langs de 270 tussen Deurne en Helliemond, is dat jullie speeltuin?
Op een vakantiepark met een verrekijker heb ik eens 100 bomen op een dag plat gelegdquote:Op zondag 4 maart 2012 20:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Staan die ook aan 3 kanten ingeklemd tussen woningen en in een small woonerf?En wss heb jij ook iets meer (langer) zaagmaterieel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |