testen?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Draw Something, eens kijken of mij dat wel kan boeien (itt Wordfeud)...
idem, maar meer dan genoeg te doen. schiet niet op zo.quote:
Thanks for the info!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n lekkere rochel die midden in een zin ineens in de weg gaat zitten
Jij gaat naar huisquote:Op maandag 27 februari 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit hier weer eens met 2 ipv 6.
Ze zoeken het maar uit. s
Ik ben nog steeds aan het 'wachten' tot ik SAP mag gaan gebruiken...quote:Op maandag 27 februari 2012 11:18 schreef JoeBravo het volgende:
idem, maar meer dan genoeg te doen. schiet niet op zo.
ik zit alleen ipv 3.5quote:Op maandag 27 februari 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit hier weer eens met 2 ipv 6.
Ze zoeken het maar uit. s
hoe langer je moet wachten hoe beterquote:Op maandag 27 februari 2012 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het 'wachten' tot ik SAP mag gaan gebruiken...
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben thuis aan het werk ivm nieuw huisgenootje. Mijn ex en ik hadden 3 katten waarvan ik er 1 mee heb genomen. Een 2de blijkt na 2 jaar proberen toch echt niet overweg te kunnen met kat van vriendin van ex en is dus hier komen wonen sinds gister. Je zou denken: kat 1 en kat 2 kennen elkaar nog! Maar neeeeeee
Stomme kat 1 loopt hier de hele dag kat 2 te stalken met een enorme dikke staart. Katten zijn stom!
Nee hoor, maar ik vertik het om het werk van de andere 4 op me te nemen. Als het nou eenmalig was, maar het is schering en inslag.quote:
D'r zit nu een krols beest onder m'n raam te janken. Al 1,5 uur langquote:Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben thuis aan het werk ivm nieuw huisgenootje. Mijn ex en ik hadden 3 katten waarvan ik er 1 mee heb genomen. Een 2de blijkt na 2 jaar proberen toch echt niet overweg te kunnen met kat van vriendin van ex en is dus hier komen wonen sinds gister. Je zou denken: kat 1 en kat 2 kennen elkaar nog! Maar neeeeeee
Stomme kat 1 loopt hier de hele dag kat 2 te stalken met een enorme dikke staart. Katten zijn stom!
Vandaag is toch echt de go-live dag...quote:
Goddank zijn deze 2 wel stil. Kat 1 geeft soms een schreeuw naar kat 2 zo van: IK BEN DE BAAS!!!! maar gelukkig kan kat 2 dat echt geen biet interesseren, dus die loopt dan gewoon wegquote:Op maandag 27 februari 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
D'r zit nu een krols beest onder m'n raam te janken. Al 1,5 uur lang.
soms moet je welquote:Op maandag 27 februari 2012 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, maar ik vertik het om het werk van de andere 4 op me te nemen. Als het nou eenmalig was, maar het is schering en inslag.
het is chronisch, dus nee, ik vertik het.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
soms moet je wel![]()
Maar misschien eens overleggen met de baas hoe verder?
Ik heb er al twee keer een emmer water uit gegooid. Haalt niks uitquote:Op maandag 27 februari 2012 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Goddank zijn deze 2 wel stil. Kat 1 geeft soms een schreeuw naar kat 2 zo van: IK BEN DE BAAS!!!! maar gelukkig kan kat 2 dat echt geen biet interesseren, dus die loopt dan gewoon weg
Zou wel 'erg' zijn als jij werk van 4 man kan doen. Dat zegt toch iets over jouw kunnen en die over die van je chronische collegasquote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
het is chronisch, dus nee, ik vertik het.
Overleg is er, manager erkent, maar kan er niet zoveel aan doen wordt elke keer gezegd, nou ja, dan doe ik er ook niets aan.
Als het weer mooi weer wordt, moet ik niet vergeten dat er azijn in de plantenspuit zit voordat ik die katten hier begin te besproeienquote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er al twee keer een emmer water uit gegooid. Haalt niks uit. De kittens zullen we over een aantal weken wel mogen verwelkomen in 't asiel of zo.
Ga je beide katten wel houden?
Geen vakantie en als je ziek word werk je maar door?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou wel 'erg' zijn als jij werk van 4 man kan doen. Dat zegt toch iets over jouw kunnen en die over die van je chronische collegas
Dat is wel de bedoeling, mits beide heren aan elkaar kunnen wennen. Probleem met kat 2 was dat hij overal in huis plastte en zij net een kindje hebben gekregen. Na 2 jaar waren ze het beu. Maarja, ik heb die kat wel met ex uit het asiel gehaald, dus ook mijn verantwoordelijkheid. Nu dus dit proberen en als het niet gaat verder kijken. Maar het is in principe de bedoeling dat ze allebei blijven ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er al twee keer een emmer water uit gegooid. Haalt niks uit. De kittens zullen we over een aantal weken wel mogen verwelkomen in 't asiel of zo.
Ga je beide katten wel houden?
Daar is waarschijnlijk geen geld voor en de zieken mogen ook niet ontslagen worden. Meestal zo.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen vakantie en als je ziek word werk je maar door?. Baas kan er wel wat aan doen, een ander inhuren
Dat eerste kan geregeld worden, HW een burnout in werken ljikt me ook niet wenselijk en nog duurder, dat 2e klopt ja, daar zei ik ook niks vanquote:Op maandag 27 februari 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is waarschijnlijk geen geld voor en de zieken mogen ook niet ontslagen worden. Meestal zo.
Er is een verschil tussen 5 mensen en bv 2quote:Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef muhahaha het volgende:
Geen vakantie en als je ziek word werk je maar door?. Baas kan er wel wat aan doen, een ander inhuren
is ook zoquote:Op maandag 27 februari 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou wel 'erg' zijn als jij werk van 4 man kan doen. Dat zegt toch iets over jouw kunnen en die over die van je chronische collegas
Geef ze even de tijd aan elkaar te wennen, ik denk dat 't dan wel goed komtquote:Op maandag 27 februari 2012 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, mits beide heren aan elkaar kunnen wennen. Probleem met kat 2 was dat hij overal in huis plastte en zij net een kindje hebben gekregen. Na 2 jaar waren ze het beu. Maarja, ik heb die kat wel met ex uit het asiel gehaald, dus ook mijn verantwoordelijkheid. Nu dus dit proberen en als het niet gaat verder kijken. Maar het is in principe de bedoeling dat ze allebei blijven ja.
Hij zou misschien een tijdelijke kracht in kunnen huren, of meerdere, maar goed, wij weten niet hoe het er daar precies aan toe gaat.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat eerste kan geregeld worden, HW een burnout in werken ljikt me ook niet wenselijk en nog duurder, dat 2e klopt ja, daar zei ik ook niks van.
Als de bezetting 6 man is en 4 zijn er chronisch ziek dan lijkt me dat de overige 2 het rete druk hebben en *onmisbaar* zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 5 mensen en bv 2
Ze moeten inderdaad wel een manier zien te vinden om je te ontlasten van bepaalde zaken die niet bij jouw werkzaamheden horen, zodat je nog je eigen werk kan doen. En telefoontjes zijn het meest kutte.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is ook zo.
Maar het gaat er bij mij inmiddels om dat ik dus ook geen telefoons mee overneem, want dat is 9 van de 10 keer extra werk. Dat spelen ze maar via een andere weg.
het houdt een keer op gewoon, ik doe mijn eigen werk, de spoedjes die echt echt echt moeten, en al het andere, nou ja, dat gebeurt gewoon niet op dit moment.
dat ontken ik toch ook niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als de bezetting 6 man is en 4 zijn er chronisch ziek dan lijkt me dat de overige 2 het rete druk hebben en *onmisbaar* zijn.
Omdat ik geen idee had/heb waarom je die reactie gaf op mijn post. ( de "geen vakantie/ziek dus doorwerken")quote:Op maandag 27 februari 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
Vanwaar je reactie op mijn post dan? We trekken toch dezelfde conclusie
Mijn kat en haar dochter die bij ex wonen logeren af en toe bij elkaar, maar die kennen elkaar na 3~4 maanden al niet meer. En dat is dus moeder en dochter.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
Zou vreemd zijn als ze daar niet eventjes geld voor hebben, gezien de organisatie en de geldsmijterij elders lijkt me.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is waarschijnlijk geen geld voor en de zieken mogen ook niet ontslagen worden. Meestal zo.
Ze proberen het ook wel, opzich, maar er is elke keer iets. Dan hebben ze een soort manusje van alles aangenomen, en die begint dan pas weer over een week. En die moet worden ingewerktquote:Op maandag 27 februari 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad wel een manier zien te vinden om je te ontlasten van bepaalde zaken die niet bij jouw werkzaamheden horen, zodat je nog je eigen werk kan doen. En telefoontjes zijn het meest kutte.
Ze geven liever iedereen een mac/ipad/televisie dan dat ze iemand inhurenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als ze daar niet eventjes geld voor hebben, gezien de organisatie en de geldsmijterij elders lijkt me.
Maar na een paar dagen gaat dat wel samen?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn kat en haar dochter die bij ex wonen logeren af en toe bij elkaar, maar die kennen elkaar na 3~4 maanden al niet meer. En dat is dus moeder en dochter.
Ja hoor, nog niet met liefde, maar gaat okquote:Op maandag 27 februari 2012 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar na een paar dagen gaat dat wel samen?
al herkennen ze elkaar wel.....quote:Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn kat en haar dochter die bij ex wonen logeren af en toe bij elkaar, maar die kennen elkaar na 3~4 maanden al niet meer. En dat is dus moeder en dochter.
Geef ze gewoon tijd. Katten zijn in principe solitaire dieren en die van jou heeft een tijd alleen gewoond, hij moet eraan wennen dat hij zijn territorium moet delen.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar na een paar dagen gaat dat wel samen?
En dat is een goede instellingquote:Op maandag 27 februari 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze proberen het ook wel, opzich, maar er is elke keer iets. Dan hebben ze een soort manusje van alles aangenomen, en die begint dan pas weer over een week. En die moet worden ingewerkt.
Dan moet er weer 1 2 dagen naar de UK, heeft er 1 een terugslag etc. En dan geven ze doodleuk iemand vrij vandaag..
Dat zijn dus de momenten waarop ik stop met de druk op me te nemen. Overmacht ok, maar dan iemand vrij geven is gewoon de druppel.
Ik maak me niet druk, ik stress niet, ik wil ook niet weg ofzo, maar ik ben gewoon gestopt met me druk maken en proberen de zooi te redden.
dat was dus niet het geval toen ze nog samenwoondenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
al herkennen ze elkaar wel.....
onze kat kreeg een nest... hebben daarvan 1 kat gehouden...... die moeder en dochter waren constant ruzie aan het maken, op een gegeven moment waren die dagelijks aan het vechten...
Dit waren dus moeder en dochter die nooit gescheiden zijn geweest....quote:Op maandag 27 februari 2012 11:39 schreef stbabylon het volgende:
dat was dus niet het geval toen ze nog samenwoonden
Nou ja, opzich moeten mensen natuurlijk vrij kunnen nemen, onderbezetting door ziekte mag nooit een reden zijn om anderen vrij te weigeren, ik wil zelf ook vrij kunnen nemen. Maar het is gewoon totaal niet handig op dit moment.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat is een goede instelling![]()
Snap dat je het af en toe zat bent, ook al zijn de redenaties vaak heel logisch (waarom iemand vrij krijgt enzo), maar toch.. leuk/handig is wat anders.
Natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, opzich moeten mensen natuurlijk vrij kunnen nemen, onderbezetting door ziekte mag nooit een reden zijn om anderen vrij te weigeren, ik wil zelf ook vrij kunnen nemen. Maar het is gewoon totaal niet handig op dit moment.
Ach, we slaan ons er wel weer doorheen
Het is wel vervelend. Maar, je collega's zijn toch chronisch ziek? Hoe lang verwacht je baas dat het goed blijft gaan zonder vervanging te regelen?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, opzich moeten mensen natuurlijk vrij kunnen nemen, onderbezetting door ziekte mag nooit een reden zijn om anderen vrij te weigeren, ik wil zelf ook vrij kunnen nemen. Maar het is gewoon totaal niet handig op dit moment.
Ach, we slaan ons er wel weer doorheen
Geen idee, kijk, we redden het al maanden elke keer, dus ik denk dat management het gewoon niet inziet.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel vervelend. Maar, je collega's zijn toch chronisch ziek? Hoe lang verwacht je baas dat het goed blijft gaan zonder vervanging te regelen?
Het is niet gelijk misgelopen, de zaken gaan nog altijd goed. Probeer dan het management maar eens duidelijk te maken dat na x maanden het ineens anders moet.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, kijk, we redden het al maanden elke keer, dus ik denk dat management het gewoon niet inziet.
Maar wij merken gewoon dat het bij iedereen begint te irriteren. iedereen doet zijn best, maar de motivatie wordt wel minder.
Daaromquote:Op maandag 27 februari 2012 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is niet gelijk misgelopen, de zaken gaan nog altijd goed. Probeer dan het management maar eens duidelijk te maken dat na x maanden het ineens anders moet.
Ja, dat wordt lastig het management aan het verstand te knopen dat het zo niet langer door kan...quote:Op maandag 27 februari 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, kijk, we redden het al maanden elke keer, dus ik denk dat management het gewoon niet inziet.
Maar wij merken gewoon dat het bij iedereen begint te irriteren. iedereen doet zijn best, maar de motivatie wordt wel minder.
je moet het in de soep laten lopen willen ze dat snappen.... maarja dat wil je zelf niet...quote:Op maandag 27 februari 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wordt lastig het management aan het verstand te knopen dat het zo niet langer door kan...
want de zooi mag je ook zelf opruimenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
je moet het in de soep laten lopen willen ze dat snappen.... maarja dat wil je zelf niet...
Ja, precies... En dat wil je niet want dan moet je 't of zelf opruimen of je ligt eruit of zoquote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
je moet het in de soep laten lopen willen ze dat snappen.... maarja dat wil je zelf niet...
Ik ben zo blij dat ik dat soort dingen compleet misquote:Op maandag 27 februari 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het indianenliedje best leuk
Heb van alle 6 de liedjes maar 10 seconden gehoord en zij was idd wel oke. Ik vind alleen haar stem zo irritantquote:Op maandag 27 februari 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ja, je ziet alles. Ik moet mooi voor lul staan met mijn 36x gokken voor ik USB had bij iemand andersquote:Op maandag 27 februari 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]je ziet gewoon alles wat wordt weggehaald!
Wat zal je gelachen hebben![]()
Het is het enige liedje dat ik ken omdat het vanmorgen op de radio wasquote:Op maandag 27 februari 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb van alle 6 de liedjes maar 10 seconden gehoord en zij was idd wel oke. Ik vind alleen haar stem zo irritant
Zou kunnen, maar echt.. je kan niet eens gewoon tekenen.. nee je moet het in 1x goed doen hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je ziet alles. Ik moet mooi voor lul staan met mijn 36x gokken voor ik USB had bij iemand anders
Maar zodra je het goed hebt geraden, zie je de rest van het tekenen niet meer hoor
Nou ja... moet... is ook leuk om het falen van anderen te zienquote:Op maandag 27 februari 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar echt.. je kan niet eens gewoon tekenen.. nee je moet het in 1x goed doen haha
Welk liedje?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
dat is waar.. en dat je vervolgens ook ziet hoe de ander raad terwijlj jij aan het tekenen bentquote:Op maandag 27 februari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja... moet... is ook leuk om het falen van anderen te zien
Er waren 3 saaie nr;s.. en 2 oke, deze was wel 1 van de 3 betere.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Het is het enige liedje dat ik ken omdat het vanmorgen op de radio was
Nou ja, het helpt dat je al een stapel letters hebtquote:Op maandag 27 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is waar.. en dat je vervolgens ook ziet hoe de ander raad terwijlj jij aan het tekenen bent
hahaaha geweldig. je had het heel snel goed en ik heb die tekening nog 4x ove gedaan
Omgquote:
de rest was nog slechter of gewoon ronduit saaiquote:Op maandag 27 februari 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg. Ik vind haar stem niet mooi. En als indianen, whut
?
Ik heb op haar gestemd bij The Voicequote:Op maandag 27 februari 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg. Ik vind haar stem niet mooi. En als indianen, whut
?
maar als je daarop zoekt in de market kan ie hem niet vinden schijnt. De app heet 'draw something' .. ja vaag.quote:
Ja, klopt wat je zegt.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar als je daarop zoekt in de market kan ie hem niet vinden schijnt. De app heet 'draw something' .. ja vaag.
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de rest was nog slechter of gewoon ronduit saai
Kan je je uren mee vermaken!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Kak nu ga ik zeker de halve dag slechte audities op YouTube kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |