testen?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Draw Something, eens kijken of mij dat wel kan boeien (itt Wordfeud)...
idem, maar meer dan genoeg te doen. schiet niet op zo.quote:
Thanks for the info!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n lekkere rochel die midden in een zin ineens in de weg gaat zitten
Jij gaat naar huisquote:Op maandag 27 februari 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit hier weer eens met 2 ipv 6.
Ze zoeken het maar uit. s
Ik ben nog steeds aan het 'wachten' tot ik SAP mag gaan gebruiken...quote:Op maandag 27 februari 2012 11:18 schreef JoeBravo het volgende:
idem, maar meer dan genoeg te doen. schiet niet op zo.
ik zit alleen ipv 3.5quote:Op maandag 27 februari 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit hier weer eens met 2 ipv 6.
Ze zoeken het maar uit. s
hoe langer je moet wachten hoe beterquote:Op maandag 27 februari 2012 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het 'wachten' tot ik SAP mag gaan gebruiken...
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben thuis aan het werk ivm nieuw huisgenootje. Mijn ex en ik hadden 3 katten waarvan ik er 1 mee heb genomen. Een 2de blijkt na 2 jaar proberen toch echt niet overweg te kunnen met kat van vriendin van ex en is dus hier komen wonen sinds gister. Je zou denken: kat 1 en kat 2 kennen elkaar nog! Maar neeeeeee
Stomme kat 1 loopt hier de hele dag kat 2 te stalken met een enorme dikke staart. Katten zijn stom!
Nee hoor, maar ik vertik het om het werk van de andere 4 op me te nemen. Als het nou eenmalig was, maar het is schering en inslag.quote:
D'r zit nu een krols beest onder m'n raam te janken. Al 1,5 uur langquote:Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben thuis aan het werk ivm nieuw huisgenootje. Mijn ex en ik hadden 3 katten waarvan ik er 1 mee heb genomen. Een 2de blijkt na 2 jaar proberen toch echt niet overweg te kunnen met kat van vriendin van ex en is dus hier komen wonen sinds gister. Je zou denken: kat 1 en kat 2 kennen elkaar nog! Maar neeeeeee
Stomme kat 1 loopt hier de hele dag kat 2 te stalken met een enorme dikke staart. Katten zijn stom!
Vandaag is toch echt de go-live dag...quote:
Goddank zijn deze 2 wel stil. Kat 1 geeft soms een schreeuw naar kat 2 zo van: IK BEN DE BAAS!!!! maar gelukkig kan kat 2 dat echt geen biet interesseren, dus die loopt dan gewoon wegquote:Op maandag 27 februari 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
D'r zit nu een krols beest onder m'n raam te janken. Al 1,5 uur lang.
soms moet je welquote:Op maandag 27 februari 2012 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, maar ik vertik het om het werk van de andere 4 op me te nemen. Als het nou eenmalig was, maar het is schering en inslag.
het is chronisch, dus nee, ik vertik het.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
soms moet je wel![]()
Maar misschien eens overleggen met de baas hoe verder?
Ik heb er al twee keer een emmer water uit gegooid. Haalt niks uitquote:Op maandag 27 februari 2012 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Goddank zijn deze 2 wel stil. Kat 1 geeft soms een schreeuw naar kat 2 zo van: IK BEN DE BAAS!!!! maar gelukkig kan kat 2 dat echt geen biet interesseren, dus die loopt dan gewoon weg
Zou wel 'erg' zijn als jij werk van 4 man kan doen. Dat zegt toch iets over jouw kunnen en die over die van je chronische collegasquote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
het is chronisch, dus nee, ik vertik het.
Overleg is er, manager erkent, maar kan er niet zoveel aan doen wordt elke keer gezegd, nou ja, dan doe ik er ook niets aan.
Als het weer mooi weer wordt, moet ik niet vergeten dat er azijn in de plantenspuit zit voordat ik die katten hier begin te besproeienquote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er al twee keer een emmer water uit gegooid. Haalt niks uit. De kittens zullen we over een aantal weken wel mogen verwelkomen in 't asiel of zo.
Ga je beide katten wel houden?
Geen vakantie en als je ziek word werk je maar door?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou wel 'erg' zijn als jij werk van 4 man kan doen. Dat zegt toch iets over jouw kunnen en die over die van je chronische collegas
Dat is wel de bedoeling, mits beide heren aan elkaar kunnen wennen. Probleem met kat 2 was dat hij overal in huis plastte en zij net een kindje hebben gekregen. Na 2 jaar waren ze het beu. Maarja, ik heb die kat wel met ex uit het asiel gehaald, dus ook mijn verantwoordelijkheid. Nu dus dit proberen en als het niet gaat verder kijken. Maar het is in principe de bedoeling dat ze allebei blijven ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er al twee keer een emmer water uit gegooid. Haalt niks uit. De kittens zullen we over een aantal weken wel mogen verwelkomen in 't asiel of zo.
Ga je beide katten wel houden?
Daar is waarschijnlijk geen geld voor en de zieken mogen ook niet ontslagen worden. Meestal zo.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen vakantie en als je ziek word werk je maar door?. Baas kan er wel wat aan doen, een ander inhuren
Dat eerste kan geregeld worden, HW een burnout in werken ljikt me ook niet wenselijk en nog duurder, dat 2e klopt ja, daar zei ik ook niks vanquote:Op maandag 27 februari 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is waarschijnlijk geen geld voor en de zieken mogen ook niet ontslagen worden. Meestal zo.
Er is een verschil tussen 5 mensen en bv 2quote:Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef muhahaha het volgende:
Geen vakantie en als je ziek word werk je maar door?. Baas kan er wel wat aan doen, een ander inhuren
is ook zoquote:Op maandag 27 februari 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou wel 'erg' zijn als jij werk van 4 man kan doen. Dat zegt toch iets over jouw kunnen en die over die van je chronische collegas
Geef ze even de tijd aan elkaar te wennen, ik denk dat 't dan wel goed komtquote:Op maandag 27 februari 2012 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, mits beide heren aan elkaar kunnen wennen. Probleem met kat 2 was dat hij overal in huis plastte en zij net een kindje hebben gekregen. Na 2 jaar waren ze het beu. Maarja, ik heb die kat wel met ex uit het asiel gehaald, dus ook mijn verantwoordelijkheid. Nu dus dit proberen en als het niet gaat verder kijken. Maar het is in principe de bedoeling dat ze allebei blijven ja.
Hij zou misschien een tijdelijke kracht in kunnen huren, of meerdere, maar goed, wij weten niet hoe het er daar precies aan toe gaat.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat eerste kan geregeld worden, HW een burnout in werken ljikt me ook niet wenselijk en nog duurder, dat 2e klopt ja, daar zei ik ook niks van.
Als de bezetting 6 man is en 4 zijn er chronisch ziek dan lijkt me dat de overige 2 het rete druk hebben en *onmisbaar* zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 5 mensen en bv 2
Ze moeten inderdaad wel een manier zien te vinden om je te ontlasten van bepaalde zaken die niet bij jouw werkzaamheden horen, zodat je nog je eigen werk kan doen. En telefoontjes zijn het meest kutte.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is ook zo.
Maar het gaat er bij mij inmiddels om dat ik dus ook geen telefoons mee overneem, want dat is 9 van de 10 keer extra werk. Dat spelen ze maar via een andere weg.
het houdt een keer op gewoon, ik doe mijn eigen werk, de spoedjes die echt echt echt moeten, en al het andere, nou ja, dat gebeurt gewoon niet op dit moment.
dat ontken ik toch ook niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als de bezetting 6 man is en 4 zijn er chronisch ziek dan lijkt me dat de overige 2 het rete druk hebben en *onmisbaar* zijn.
Omdat ik geen idee had/heb waarom je die reactie gaf op mijn post. ( de "geen vakantie/ziek dus doorwerken")quote:Op maandag 27 februari 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
Vanwaar je reactie op mijn post dan? We trekken toch dezelfde conclusie
Mijn kat en haar dochter die bij ex wonen logeren af en toe bij elkaar, maar die kennen elkaar na 3~4 maanden al niet meer. En dat is dus moeder en dochter.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
Zou vreemd zijn als ze daar niet eventjes geld voor hebben, gezien de organisatie en de geldsmijterij elders lijkt me.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is waarschijnlijk geen geld voor en de zieken mogen ook niet ontslagen worden. Meestal zo.
Ze proberen het ook wel, opzich, maar er is elke keer iets. Dan hebben ze een soort manusje van alles aangenomen, en die begint dan pas weer over een week. En die moet worden ingewerktquote:Op maandag 27 februari 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad wel een manier zien te vinden om je te ontlasten van bepaalde zaken die niet bij jouw werkzaamheden horen, zodat je nog je eigen werk kan doen. En telefoontjes zijn het meest kutte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |