Ja, je ziet alles. Ik moet mooi voor lul staan met mijn 36x gokken voor ik USB had bij iemand andersquote:Op maandag 27 februari 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]je ziet gewoon alles wat wordt weggehaald!
Wat zal je gelachen hebben![]()
Het is het enige liedje dat ik ken omdat het vanmorgen op de radio wasquote:Op maandag 27 februari 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb van alle 6 de liedjes maar 10 seconden gehoord en zij was idd wel oke. Ik vind alleen haar stem zo irritant
Zou kunnen, maar echt.. je kan niet eens gewoon tekenen.. nee je moet het in 1x goed doen hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je ziet alles. Ik moet mooi voor lul staan met mijn 36x gokken voor ik USB had bij iemand anders
Maar zodra je het goed hebt geraden, zie je de rest van het tekenen niet meer hoor
Nou ja... moet... is ook leuk om het falen van anderen te zienquote:Op maandag 27 februari 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar echt.. je kan niet eens gewoon tekenen.. nee je moet het in 1x goed doen haha
Welk liedje?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het indianenliedje best leuk
dat is waar.. en dat je vervolgens ook ziet hoe de ander raad terwijlj jij aan het tekenen bentquote:Op maandag 27 februari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja... moet... is ook leuk om het falen van anderen te zien
Er waren 3 saaie nr;s.. en 2 oke, deze was wel 1 van de 3 betere.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Het is het enige liedje dat ik ken omdat het vanmorgen op de radio was
Nou ja, het helpt dat je al een stapel letters hebtquote:Op maandag 27 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is waar.. en dat je vervolgens ook ziet hoe de ander raad terwijlj jij aan het tekenen bent
hahaaha geweldig. je had het heel snel goed en ik heb die tekening nog 4x ove gedaan
Omgquote:
de rest was nog slechter of gewoon ronduit saaiquote:Op maandag 27 februari 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg. Ik vind haar stem niet mooi. En als indianen, whut
?
Ik heb op haar gestemd bij The Voicequote:Op maandag 27 februari 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg. Ik vind haar stem niet mooi. En als indianen, whut
?
maar als je daarop zoekt in de market kan ie hem niet vinden schijnt. De app heet 'draw something' .. ja vaag.quote:
Ja, klopt wat je zegt.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar als je daarop zoekt in de market kan ie hem niet vinden schijnt. De app heet 'draw something' .. ja vaag.
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de rest was nog slechter of gewoon ronduit saai
Kan je je uren mee vermaken!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Kak nu ga ik zeker de halve dag slechte audities op YouTube kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |