Ze geven liever iedereen een mac/ipad/televisie dan dat ze iemand inhurenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als ze daar niet eventjes geld voor hebben, gezien de organisatie en de geldsmijterij elders lijkt me.
Maar na een paar dagen gaat dat wel samen?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn kat en haar dochter die bij ex wonen logeren af en toe bij elkaar, maar die kennen elkaar na 3~4 maanden al niet meer. En dat is dus moeder en dochter.
Ja hoor, nog niet met liefde, maar gaat okquote:Op maandag 27 februari 2012 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar na een paar dagen gaat dat wel samen?
al herkennen ze elkaar wel.....quote:Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn kat en haar dochter die bij ex wonen logeren af en toe bij elkaar, maar die kennen elkaar na 3~4 maanden al niet meer. En dat is dus moeder en dochter.
Geef ze gewoon tijd. Katten zijn in principe solitaire dieren en die van jou heeft een tijd alleen gewoond, hij moet eraan wennen dat hij zijn territorium moet delen.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar na een paar dagen gaat dat wel samen?
En dat is een goede instellingquote:Op maandag 27 februari 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze proberen het ook wel, opzich, maar er is elke keer iets. Dan hebben ze een soort manusje van alles aangenomen, en die begint dan pas weer over een week. En die moet worden ingewerkt.
Dan moet er weer 1 2 dagen naar de UK, heeft er 1 een terugslag etc. En dan geven ze doodleuk iemand vrij vandaag..
Dat zijn dus de momenten waarop ik stop met de druk op me te nemen. Overmacht ok, maar dan iemand vrij geven is gewoon de druppel.
Ik maak me niet druk, ik stress niet, ik wil ook niet weg ofzo, maar ik ben gewoon gestopt met me druk maken en proberen de zooi te redden.
dat was dus niet het geval toen ze nog samenwoondenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
al herkennen ze elkaar wel.....
onze kat kreeg een nest... hebben daarvan 1 kat gehouden...... die moeder en dochter waren constant ruzie aan het maken, op een gegeven moment waren die dagelijks aan het vechten...
Dit waren dus moeder en dochter die nooit gescheiden zijn geweest....quote:Op maandag 27 februari 2012 11:39 schreef stbabylon het volgende:
dat was dus niet het geval toen ze nog samenwoonden
Nou ja, opzich moeten mensen natuurlijk vrij kunnen nemen, onderbezetting door ziekte mag nooit een reden zijn om anderen vrij te weigeren, ik wil zelf ook vrij kunnen nemen. Maar het is gewoon totaal niet handig op dit moment.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat is een goede instelling![]()
Snap dat je het af en toe zat bent, ook al zijn de redenaties vaak heel logisch (waarom iemand vrij krijgt enzo), maar toch.. leuk/handig is wat anders.
Natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, opzich moeten mensen natuurlijk vrij kunnen nemen, onderbezetting door ziekte mag nooit een reden zijn om anderen vrij te weigeren, ik wil zelf ook vrij kunnen nemen. Maar het is gewoon totaal niet handig op dit moment.
Ach, we slaan ons er wel weer doorheen
Het is wel vervelend. Maar, je collega's zijn toch chronisch ziek? Hoe lang verwacht je baas dat het goed blijft gaan zonder vervanging te regelen?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, opzich moeten mensen natuurlijk vrij kunnen nemen, onderbezetting door ziekte mag nooit een reden zijn om anderen vrij te weigeren, ik wil zelf ook vrij kunnen nemen. Maar het is gewoon totaal niet handig op dit moment.
Ach, we slaan ons er wel weer doorheen
Geen idee, kijk, we redden het al maanden elke keer, dus ik denk dat management het gewoon niet inziet.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel vervelend. Maar, je collega's zijn toch chronisch ziek? Hoe lang verwacht je baas dat het goed blijft gaan zonder vervanging te regelen?
Het is niet gelijk misgelopen, de zaken gaan nog altijd goed. Probeer dan het management maar eens duidelijk te maken dat na x maanden het ineens anders moet.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, kijk, we redden het al maanden elke keer, dus ik denk dat management het gewoon niet inziet.
Maar wij merken gewoon dat het bij iedereen begint te irriteren. iedereen doet zijn best, maar de motivatie wordt wel minder.
Daaromquote:Op maandag 27 februari 2012 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is niet gelijk misgelopen, de zaken gaan nog altijd goed. Probeer dan het management maar eens duidelijk te maken dat na x maanden het ineens anders moet.
Ja, dat wordt lastig het management aan het verstand te knopen dat het zo niet langer door kan...quote:Op maandag 27 februari 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, kijk, we redden het al maanden elke keer, dus ik denk dat management het gewoon niet inziet.
Maar wij merken gewoon dat het bij iedereen begint te irriteren. iedereen doet zijn best, maar de motivatie wordt wel minder.
je moet het in de soep laten lopen willen ze dat snappen.... maarja dat wil je zelf niet...quote:Op maandag 27 februari 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wordt lastig het management aan het verstand te knopen dat het zo niet langer door kan...
want de zooi mag je ook zelf opruimenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
je moet het in de soep laten lopen willen ze dat snappen.... maarja dat wil je zelf niet...
Ja, precies... En dat wil je niet want dan moet je 't of zelf opruimen of je ligt eruit of zoquote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
je moet het in de soep laten lopen willen ze dat snappen.... maarja dat wil je zelf niet...
Ik ben zo blij dat ik dat soort dingen compleet misquote:Op maandag 27 februari 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het indianenliedje best leuk
Heb van alle 6 de liedjes maar 10 seconden gehoord en zij was idd wel oke. Ik vind alleen haar stem zo irritantquote:Op maandag 27 februari 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ja, je ziet alles. Ik moet mooi voor lul staan met mijn 36x gokken voor ik USB had bij iemand andersquote:Op maandag 27 februari 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]je ziet gewoon alles wat wordt weggehaald!
Wat zal je gelachen hebben![]()
Het is het enige liedje dat ik ken omdat het vanmorgen op de radio wasquote:Op maandag 27 februari 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb van alle 6 de liedjes maar 10 seconden gehoord en zij was idd wel oke. Ik vind alleen haar stem zo irritant
Zou kunnen, maar echt.. je kan niet eens gewoon tekenen.. nee je moet het in 1x goed doen hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je ziet alles. Ik moet mooi voor lul staan met mijn 36x gokken voor ik USB had bij iemand anders
Maar zodra je het goed hebt geraden, zie je de rest van het tekenen niet meer hoor
Nou ja... moet... is ook leuk om het falen van anderen te zienquote:Op maandag 27 februari 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar echt.. je kan niet eens gewoon tekenen.. nee je moet het in 1x goed doen haha
Welk liedje?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
dat is waar.. en dat je vervolgens ook ziet hoe de ander raad terwijlj jij aan het tekenen bentquote:Op maandag 27 februari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja... moet... is ook leuk om het falen van anderen te zien
Er waren 3 saaie nr;s.. en 2 oke, deze was wel 1 van de 3 betere.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Het is het enige liedje dat ik ken omdat het vanmorgen op de radio was
Nou ja, het helpt dat je al een stapel letters hebtquote:Op maandag 27 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is waar.. en dat je vervolgens ook ziet hoe de ander raad terwijlj jij aan het tekenen bent
hahaaha geweldig. je had het heel snel goed en ik heb die tekening nog 4x ove gedaan
Omgquote:
de rest was nog slechter of gewoon ronduit saaiquote:Op maandag 27 februari 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg. Ik vind haar stem niet mooi. En als indianen, whut
?
Ik heb op haar gestemd bij The Voicequote:Op maandag 27 februari 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg. Ik vind haar stem niet mooi. En als indianen, whut
?
maar als je daarop zoekt in de market kan ie hem niet vinden schijnt. De app heet 'draw something' .. ja vaag.quote:
Ja, klopt wat je zegt.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar als je daarop zoekt in de market kan ie hem niet vinden schijnt. De app heet 'draw something' .. ja vaag.
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de rest was nog slechter of gewoon ronduit saai
Kan je je uren mee vermaken!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Kak nu ga ik zeker de halve dag slechte audities op YouTube kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |