Het mooiste duurt altijd te lang. Dan slaap ik al.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
2 keer verwacht, nu is 't waarschijnlijk gedaan voor Hugo
The Hurt Locker was echt saai.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word altijd zo moe van films die 2348483 oscars winnen.
Je bent een engel. Bedankt !quote:
de eerste 2 zijn naar hugo gegaan, je bent weer bijquote:Op maandag 27 februari 2012 02:47 schreef Sala-adin het volgende:
Wacht even ik haak net in is het al begonnen met de uitreikingen enzo? en zijn de belangrijke oscars al uitgedeeld?
UPDATES AUB
iddquote:
Ja zoals overal gooien ze eerst het belangrijkste er uitquote:Op maandag 27 februari 2012 02:47 schreef Sala-adin het volgende:
Wacht even ik haak net in is het al begonnen met de uitreikingen enzo? en zijn de belangrijke oscars al uitgedeeld?
UPDATES AUB
Gewoon oscar site.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:48 schreef Marie30 het volgende:
Is er ergens een lijst met volgorde van uitreikingen? Krijgen het maar niet gevonden...
http://www.deadline.com/2(...)my-awards-2012-show/quote:Op maandag 27 februari 2012 02:48 schreef Marie30 het volgende:
Is er ergens een lijst met volgorde van uitreikingen? Krijgen het maar niet gevonden...
highlights...quote:Op maandag 27 februari 2012 02:48 schreef waxmask het volgende:
Ik zie ze nog steeds naar binnen lopen op USTREAM.... De Ditctator nu....
Inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:49 schreef JackHerrer het volgende:
Mooi moment om te klagen dat Drive te weinig genomineerd is.
Ik kijk nu reclame, dat heb ik dan toch liever denk ik. In Amerika doen ze voor dit soort grote evenementen tenminste nog wel wat aan de reclames, dat ze een beetje goed of leuk zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:49 schreef Poeke het volgende:
Echt he, zo saai. Maar erger is reclame, dan liever dit met dit mooie muziekje
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:49 schreef JackHerrer het volgende:
Mooi moment om te klagen dat Drive te veel genomineerd is.
Zekerquote:Op maandag 27 februari 2012 02:49 schreef JackHerrer het volgende:
Dank uquote:Op maandag 27 februari 2012 02:48 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
http://www.deadline.com/2(...)my-awards-2012-show/
Niet altijd zo je land afkraken, dat is zó Belgisch om te doenquote:Op maandag 27 februari 2012 02:49 schreef Marie30 het volgende:
Voor degenen die naar de BE stream kijken: man wat haat ik die Jan Verheyen![]()
![]()
kanik ook doen met webcam... heb je wél goed geluid. dat welquote:Op maandag 27 februari 2012 02:50 schreef Poeke het volgende:
Ik wil de Ustream op mijn telefoon wel even richten op de tv, maar of je daar zoveel aan hebt?
So truequote:Op maandag 27 februari 2012 02:49 schreef JackHerrer het volgende:
Eerste 5 minuten goed, daarna 3 kwartier saai, daarna weer goedquote:Op maandag 27 februari 2012 02:49 schreef JackHerrer het volgende:
Mogguh... of eigenlijk goedenacht, ik zit in mijn standby nachtdienst van de dierenambulancequote:Op maandag 27 februari 2012 02:50 schreef Verbal het volgende:
Al een tijdje present, maar ik heb de computer ook maar even aangezet
Goedemorgen allemaal!
V.
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:50 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb 2 streams op de eerste word er geouwehoerd op de rode loper en de ander is moffen gelul.
Welke moet ik hebben?
Je verwachtte zeker een actiefilm?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerste 5 minuten goed, daarna 3 kwartier saai, daarna weer goed
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je verwachtte zeker een actiefilm?
Gone in 60 seconds was beterquote:Op maandag 27 februari 2012 02:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rare guyquote:Op maandag 27 februari 2012 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerste 5 minuten goed, daarna 3 kwartier saai, daarna weer goed
thx! gevonden :-)quote:Op maandag 27 februari 2012 02:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
FIlm1 is toch gewoon opengegooid? Of heb je geen digitale tv?
de ondertiteling verpestte t een beetjequote:Op maandag 27 februari 2012 02:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond de opening van Crystal nogal zwakjes.
Net als die mensen die dachten dat The Iron Lady het vervolg was van The Iron Manquote:Op maandag 27 februari 2012 02:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:52 schreef Poeke het volgende:
[..]
Net als die mensen die dachten dat The Iron Lady het vervolg was van The Iron Man
Lol doe ik nooitquote:Op maandag 27 februari 2012 02:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet altijd zo je land afkraken, dat is zó Belgisch om te doen
neequote:Op maandag 27 februari 2012 02:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Net als die mensen die dachten dat The Iron Lady het vervolg was van The Iron Man
[..]
Theshakor aga pesarquote:Op maandag 27 februari 2012 02:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://sports-livez.com/sopcast/sop-2.php
Dit is toch niet echt waar toch ? OMG !quote:Op maandag 27 februari 2012 02:52 schreef Poeke het volgende:
[..]
Logisch, veel classics gemaakt.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:54 schreef waxmask het volgende:
Hoog Spielberg gehalte deze compilatie...
Ja seriously, heb ik ergens gelezen. Hele groepen actiefilmliefhebbers teleurgesteld in de bios.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:53 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dit is toch niet echt waar toch ? OMG !
Ik ben bang dat die Oscar richting Iran gaat. A Seperation is net iets sterker dan Rundskop.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:54 schreef Marie30 het volgende:
Makeup en Costume design nog en daarna moment supreme voor Rundskop
Ik ga toch voor die Iraanse film.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:54 schreef Marie30 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:54 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja seriously, heb ik ergens gelezen. Hele groepen actiefilmliefhebbers teleurgesteld in de bios.
haha, wel een mooie referentie naar de moeder van die man van Spinal Tap.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:54 schreef Verbal het volgende:
Wel een droom om uit alle films een mooie montage te maken
...en dan doe je dit?
V.
Wordt A Separation.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:54 schreef Marie30 het volgende:
Ik denk het ook, maar de muziek zullen we wel winnen want The Artist zal zowat alles wel winnenquote:Op maandag 27 februari 2012 02:55 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die Oscar richting Iran gaat. A Seperation is net iets sterker dan Rundskop.
keigoeie filmquote:Op maandag 27 februari 2012 02:55 schreef dekatophetspek het volgende:
en de 1e is binnen voor de stomme film
Denk LOTF vanwege Pitt die genomineerd isquote:Op maandag 27 februari 2012 02:54 schreef Verbal het volgende:e Pitt
Wel een droom om uit alle films een mooie montage te maken
...en dan doe je dit?
V.
Geweldig hè?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:55 schreef Poeke het volgende:
Jennifer ziet er.... uh...... bloot uit.
Nog niet gezien, staat op het lijstjequote:Op maandag 27 februari 2012 02:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ga toch voor die Iraanse film.
Deed het naar het schijnt niet goed op screenings voor de Academy.quote:
Echt héquote:Op maandag 27 februari 2012 02:57 schreef Bellatrix het volgende:
altijd die ''I was just a kid from...'' speeches.
Heeft echt ziek veel prijzen gewonnen:quote:Op maandag 27 februari 2012 02:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nog niet gezien, staat op het lijstje
Ja dat weet ik. Hij is gedoodverfde favoriet... Zal wel terecht zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 02:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heeft echt ziek veel prijzen gewonnen:
http://en.wikipedia.org/wiki/A_Separation#Awards_and_nominations
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Geef mij maar Mark Collier:
[ afbeelding ]
Ja, je loopt voor, heel goed...quote:Op maandag 27 februari 2012 02:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Best Achievement in Makeup
Winner: The Iron Lady
Ik vond hem wel ietsjes tegenvallen.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Hij is gedoodverfde favoriet... Zal wel terecht zijn
Nope. Ook bijna nooit genomineerd.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heeft die eigenlijk al ooit eens een oscar gewonnen?
Prisoner of Azkabanquote:Op maandag 27 februari 2012 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heeft die eigenlijk al ooit eens een oscar gewonnen?
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:58 schreef Poeke het volgende:
Welke films hebben jullie gezien? En wat vonden jullie ervan?
Ik:
- Midnight in Paris (7)
- The Girl with The Dragon Tattoo (9)
- Monsterball (met Brat Pitt)(7)
- The Help (8)
- Hugo
- The Iron Lady (Meryl Streep) (8)
- Hugo (7,5)
Nog te kijken:
- My Week with Marilyn
- The Tree of Life
- The Descendants (George Clooney)
- The Artist
Kut he?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, je loopt voor, heel goed...
Ga je dit de hele tijd doen, want dan ben ik weg...
V.
Ik kijk het op Film 1 maar hier was de winnaar nog niet bekend gemaakt toen Dj_Day-V dat postte ...quote:
Prisoner of Azkaban toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:00 schreef Bellatrix het volgende:
Oja Hp heeft ooit special effects gewonnen ofzo
Volgens mij wel ja.quote:
Als je achterloopt is het nooit handig om naar social media of fora te kijken, tenzij het je niet uitmaakt als je spoilers ziet.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, je loopt voor, heel goed...
Ga je dit de hele tijd doen, want dan ben ik weg...
V.
Voor wie vertalen ze t? De fans kijken toch welquote:
Ik vind het inderdaad vrij vervelend om hier te lezen wie de oscar krijgt als het op tv nog moet gebeuren. Dus even for the record: JA JE LOOPT VOOR, STOER MAN.quote:
Heb alleen Moneyball, Hugo en The Descendants gezien. Hugo wel mooie special effects/omgeving, andere beetje saai..quote:
Wtfquote:Op maandag 27 februari 2012 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even opgezocht. Harry Potter nooit iets gewonnen
The Help; aanraderquote:Op maandag 27 februari 2012 03:02 schreef Palomar het volgende:
[..]
Heb alleen Moneyball, Hugo en The Descendants gezien. Hugo wel mooie special effects/omgeving, andere beetje saai..
Wil misschien nog The Help, The Artist en The IRon Lady zien.
Ook niet voor effecten of kostuums of zo?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met LOTR wachtten ze tot de laatste uit de trilogie met het strooien van Oscars, maar dat lijkt met HP niet te gebeuren.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achja als ik achterliep moest ik hier oprotten. Volgens AryaMehr.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad vrij vervelend om hier te lezen wie de oscar krijgt als het op tv nog moet gebeuren. Dus even for the record: JA JE LOOPT VOOR, STOER MAN.
Ga je door met de winnaars posten voor de rest het op tv ziet? Want zoals gezegd, dan ben ik weg.
V.
Dat weet ik niet? Knipper eens?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom kijk ik naar een vrouw op de rode loper?
Nee, de meeste wel nominated maar niks gewonnen.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ook niet voor effecten of kostuums of zo?
Vraag me af hoe dat komt.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het verbaast me dat ze nu net voor make-up niet gewonnen hebben. Maar blijkbaar is het een stuk moeilijker om een Amerikaanse blonde vrouw er uit te laten zien als een Britse blonde vrouw.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ook niet voor effecten of kostuums of zo?
Nee je moest niet zeiken als er gespoilerd werdquote:Op maandag 27 februari 2012 03:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja als ik achterliep moest ik hier oprotten. Volgens AryaMehr.
Gewoon, serieus, geef even antwoord.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grelligquote:Op maandag 27 februari 2012 03:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, de meeste wel nominated maar niks gewonnen.
Kleine moeite toch om er een spoiler tagje aan te pleuren....laten we het vooral gezellig houden hier nu...quote:Op maandag 27 februari 2012 03:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De Potters zijn degelijke films, maar gewoon niet goed genoeg om zoiets te winnen.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Met LOTR wachtten ze tot de laatste uit de trilogie met het strooien van Oscars, maar dat lijkt met HP niet te gebeuren.
nou, ik vond ze ook wel heel goed hoor, vooral de laatste 2quote:Op maandag 27 februari 2012 03:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Potters zijn degelijke films, maar gewoon niet goed genoeg om zoiets te winnen.
Make-up is imo een stuk beter en intensiever dan The Iron Lady...quote:Op maandag 27 februari 2012 03:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Potters zijn degelijke films, maar gewoon niet goed genoeg om zoiets te winnen.
Ik weet het niet hoor, ik heb mindere films genomineerd zien worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie is ze? Allemaal andere regisseurs toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, ik vond ze ook wel heel goed hoor, vooral de laatste 2
ik gun het ze gewoon
de filmsquote:Op maandag 27 februari 2012 03:05 schreef Poeke het volgende:
[..]
Wie is ze? Allemaal andere regisseurs toch?
Oke ik post wel tegelijk met Film1quote:Op maandag 27 februari 2012 03:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kleine moeite toch om er een spoiler tagje aan te pleuren....laten we het vooral gezellig houden hier nu...
Hoewel ik het onnodig vind om expliciet rekening te houden met hoeveel iedereen achterloopt, is het misschien wat onnozel om hier direct alle winnaars te melden. We kijken allemaal dus we zien het ook allemaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:05 schreef Poeke het volgende:
Komop, om alles is spoilertags te gaan zetten werkt ook niet. Daar gaat het veel te snel voor.
De vraag is, waarom zou hij het anders posten dan om te laten zien dat hij het al weet (en zo voor anderen de spanning te bederven?)quote:Op maandag 27 februari 2012 03:05 schreef Poeke het volgende:
Komop, om alles is spoilertags te gaan zetten werkt ook niet. Daar gaat het veel te snel voor.
Het is gewoon elitair gedoe.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, ik vond ze ook wel heel goed hoor, vooral de laatste 2
ik gun het ze gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Liefquote:Op maandag 27 februari 2012 03:07 schreef Poeke het volgende:
Hup voor Marie30 en haar belgische nominatie!
quote:Op maandag 27 februari 2012 03:08 schreef waxmask het volgende:
Tuurlijk Iran.....voor ze het land gaan plat gooien.....
goed moment om te stoppen met rokenquote:Op maandag 27 februari 2012 03:09 schreef Poeke het volgende:
Hoelang duurt dit eigenlijk? Ik heb nog 5 sigaretten.... ik moet op rantsoen anders
Dank jequote:Op maandag 27 februari 2012 03:08 schreef Strani het volgende:
Toch zijn we trots op jullie, Marie30.
Om zes uur gaat de pomp open toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:09 schreef Poeke het volgende:
Hoelang duurt dit eigenlijk? Ik heb nog 5 sigaretten.... ik moet op rantsoen anders
Mooi moment om te stoppen met rokenquote:Op maandag 27 februari 2012 03:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Een Calimero-complex jegens België kan écht niet hoor, schaam je!
Want Israël was dan niet beter geweest?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:09 schreef waxmask het volgende:
Zie een politieke keus...niks meer....
Ik nog 3 en 2 wiettopjesquote:Op maandag 27 februari 2012 03:09 schreef Poeke het volgende:
Dat ken ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:09 schreef Poeke het volgende:
Het is gewoon de betere film.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:09 schreef waxmask het volgende:
Zie een politieke keus...niks meer....
Marktcafe hier gaat om 4 uur openquote:Op maandag 27 februari 2012 03:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om zes uur gaat de pomp open toch?
Ik zit vlakbij de snelweg en de dierenambu staat voor de deur dus... maar liever blijf ik thuisquote:Op maandag 27 februari 2012 03:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om zes uur gaat de pomp open toch?
Als je de rest ook wilt zien, staat allemaal op internetquote:Op maandag 27 februari 2012 03:09 schreef Stefan het volgende:
BEn niet de enige die een stukje Jlo tepel zag
https://twitter.com/#!/search/nipple%20lopez
Als je m'n buurvrouw was had ik wel wat gebrachtquote:Op maandag 27 februari 2012 03:10 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik zit vlakbij de snelweg en de dierenambu staat voor de deur dus... maar liever blijf ik thuis
Check, 3:11....quote:Op maandag 27 februari 2012 03:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat ken ik.jezelf dwingen maar 1 per uur te nemen...
quote:Op maandag 27 februari 2012 03:11 schreef waxmask het volgende:
Toch lijkt me The Artist een erg saaie klote film.....
geniaalquote:Op maandag 27 februari 2012 03:11 schreef waxmask het volgende:
Toch lijkt me The Artist een erg saaie klote film.....
ik vond hem wel ietjes tegenvallen, maar dat komt wellicht omdat ik zelf Iranier ben. Ik weet niet hoe men in het westen ernaar kijkt.quote:
Jij bent de eerste die er over begintquote:Op maandag 27 februari 2012 03:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze zullen het op het nieuws vast gaan hebben over haar huidskleur ....
Omdat het altijd zo gaat.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die er over begint
Ze acteerde gewoon hartstikke goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:15 schreef waxmask het volgende:
Ok excuus negert ook weer een beeldje...kunnen we nu door met de echte awards....
quote:Op maandag 27 februari 2012 03:15 schreef waxmask het volgende:
Ok excuus negert ook weer een beeldje...kunnen we nu door met de echte awards....
that's racist!quote:Op maandag 27 februari 2012 03:15 schreef waxmask het volgende:
Kom op man, dit was gewoon verdiend.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:15 schreef waxmask het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 27 februari 2012 03:16 schreef Zeitgeist het volgende:
iemand misschien een amerikaanse stream zonder die Belgische mensen tussen door?
Film niet gezien dus kan er niet over oordelen....maar de geschiedenis terugkijkend van de Oscars is er meestal 1 of 2 beeldjes voor Negers...de rest zijn voor de Joden....quote:Op maandag 27 februari 2012 03:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze acteerde gewoon hartstikke goed.
Je hebt een nieuwe volger, dus ik ben benieuwd wat je ons voor gaat schotelenquote:Op maandag 27 februari 2012 03:16 schreef Poeke het volgende:
En weer twitter hier.. Tijd om nog een pot thee te maken...
Flikker op met je getroll.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Film niet gezien dus kan er niet over oordelen....maar de geschiedenis terugkijkend van de Oscars is er meestal 1 of 2 beeldjes voor Negers...de rest zijn voor de Joden....
ducttape op je scherm plakken.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Was er maar een optie om de subs op de tv uit te zetten. Elk jaar weer grote ergernis. Nee, ik ga niet online kijken.
Ik heb digi tv erop en eraan. Eens proberen.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Was er maar een optie om de subs op de tv uit te zetten. Elk jaar weer grote ergernis. Nee, ik ga niet online kijken.
Als je digitale tv hebt naar kanaal gaan waar normaal een geblocked Film1 zit, als het goed is is hij actief nu!quote:Op maandag 27 februari 2012 03:16 schreef Zeitgeist het volgende:
iemand misschien een amerikaanse stream zonder die Belgische mensen tussen door?
Verwacht ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 03:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sympathieke speech, ik vrees dat die van Viola Davis weer een zeer serieus semi-politiek statement wordt.
Oeh een nieuwe volgerquote:Op maandag 27 februari 2012 03:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe volger, dus ik ben benieuwd wat je ons voor gaat schotelen
Ja, 6 van de 400 of zo, echt een trend.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Film niet gezien dus kan er niet over oordelen....maar de geschiedenis terugkijkend van de Oscars is er meestal 1 of 2 beeldjes voor Negers...de rest zijn voor de Joden....
Heb geen digitale TVquote:Op maandag 27 februari 2012 03:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je digitale tv hebt naar kanaal gaan waar normaal een geblocked Film1 zit, als het goed is is hij actief nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |