Aanrader. Zelfs als je honkbal een kut-sport vindquote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef lunapuella het volgende:
Misschien dat ik straks ipv de rode loper nog even Moneyball aanzet.
wat een hickende stream.... herken er niemand opquote:Op zondag 26 februari 2012 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
AP is al in de lucht![]()
http://www.ustream.tv/
Ik kijk elk jaar naar AP... Echt begonnen is het natuurlijk nog nietquote:Op zondag 26 februari 2012 23:12 schreef Adelante het volgende:
wat een hickende stream.... herken er niemand op
Zometeen. Volgens de planning van film1 start rond 2.30u de uitreiking, voor die tijd is er het verslag vanaf de rode loper.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Begint het zometeen?
Of pas over 24 uur?
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:43 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Zometeen. Volgens de planning van film1 start rond 2.30u de uitreiking, voor die tijd is er het verslag vanaf de rode loper.
Dan kun je net zo goed niet kijken - het wordt later in de nacht pas echt interessant. :pquote:Op zondag 26 februari 2012 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen pas 12:15 school maar 02:30 tot 06:30 gaat echt te laat worden.
Misschien dat ik tot 4 uur ga kijken. Morgen downloaden.
Ja idd. Ik ga dit jaar proberen niet te kijken wie gewonnen hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:51 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niet kijken - het wordt later in de nacht pas echt interessant. :p
Film1 doet het hier trouwens nog niet, hebben meer mensen daar last van? Ik heb Ziggo.
Dat zit er dik in. Wat voor soort films bedoel je?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wedden dat The Artist wint? Ik houd niet van dat soort films.
Arthouse?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Wat voor soort films bedoel je?
Stomme filmquote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Wat voor soort films bedoel je?
Blijf in elk geval tot 4 uur, okay?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef alors het volgende:
Oh ik zocht in SHO, ik kijk wel even een stukje, maar ga niet opblijven...
Hahah nee, ik pak even wat rode loper geneuzel mee, jurkenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijf in elk geval tot 4 uur, okay?
Gewoon slapen tot 12 uur en dan thuisstuderen, kan toch prima?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah nee, ik pak even wat rode loper geneuzel mee, jurkenMila Jovovich
maar ik wil morgen nog productief thuisstuderen.
Nee dat werkt echt niet voor mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon slapen tot 12 uur en dan thuisstuderen, kan toch prima?
Oh, dat vind ik juist vreselijk. Het moet zo snel dat het vol fouten zit, en dat leidt ontzettend af bij het luisteren naar wat er daadwerkelijk gezegd wordt.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:17 schreef Maver24 het volgende:
Ik kijk wel hoelang ik het vol ga houden, wel goed dat het nederlands is ondertiteld bij Film1, zo laat in de nacht wil ik gewoon lezen wat er wordt gezegd,
Aaah joh, ik vind het wel prettigquote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik juist vreselijk. Het moet zo snel dat het vol fouten zit, en dat leidt ontzettend af bij het luisteren naar wat er daadwerkelijk gezegd wordt.
Ik kijk op Amerikaanse TV, ABC, heerlijk. Zometeen de preview, dan red carpet en dan de show, zonder zappen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik juist vreselijk. Het moet zo snel dat het vol fouten zit, en dat leidt ontzettend af bij het luisteren naar wat er daadwerkelijk gezegd wordt.
dat dus.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Zal toch niet zoveel schelenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
schijt ondertiteling... nog een vertraging ook dus.
Amerikaanse tv heeft nu eenmaal veel reclamequote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef Lily1987 het volgende:
Iets minder reclame/tweets zou wel erg fijn zijn
Die hebben geen jurken aan en zijn dus minder interessant? Maar Adam Sandler kan nog natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef computerprobleem het volgende:
Wat is dit :S
Duurt het nog 2 uur voor de echte show, ze hebben het nu allemaal over jurken en weet ik veel wat allemaal. Dat interesseert mij geen reet.
En waar zijn de echte acteurs en regisseurs? Clint Eastwood, Jack Nicholson, Steven Spielberg, Scorsese, Al Pacino, Robert DeNiro, enz. worden die niet geïnterviewd?![]()
nee.... vast niet. Doen ze nooit.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef computerprobleem het volgende:
Wat is dit :S
Duurt het nog 2 uur voor de echte show, ze hebben het nu allemaal over jurken en weet ik veel wat allemaal. Dat interesseert mij geen reet.
En waar zijn de echte acteurs en regisseurs? Clint Eastwood, Jack Nicholson, Steven Spielberg, Scorsese, Al Pacino, Robert DeNiro, enz. worden die niet geïnterviewd?![]()
Welk kanaal dan? ABC is nu nog met lokaal nieuws bezig..preview begint over 4 minuten pas.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Amerikaanse tv heeft nu eenmaal veel reclame
Wie interesseert zich nou in jurken, dit is toch geen jurken uitreiking of zo? :Squote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Die hebben geen jurken aan en zijn dus minder interessant? Maar Adam Sandler kan nog natuurlijk
Film1 zend vanaf 0.00 al live uit vanaf de carpet met de Red Carpet Showquote:Op maandag 27 februari 2012 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Welk kanaal dan? ABC is nu nog met lokaal nieuws bezig..preview begint over 4 minuten pas.
Ahh okay, da's vroeg.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Film1 zend vanaf 0.00 al live uit vanaf de carpet met de Red Carpet Show
Why?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee.... vast niet. Doen ze nooit.
Altijd van die stomme actrices en zo..
Geniet gewoon van de knappe actrices man. Kan toch erger?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wie interesseert zich nou in jurken, dit is toch geen jurken uitreiking of zo? :S
Ik wil bazen acteurs en regisseurs zien
Om de 5 minutenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Amerikaanse tv heeft nu eenmaal veel reclame
In de VS is alleen E! al bezig met de Red Carpet..dan zal Film1 die stream wel gebruiken. Nu reclame trouwens, klopt dat dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:29 schreef Maver24 het volgende:
Op Film1 heb je dus echt merk ik nu super veel tijd dat er niets gebeurd en laten ze tweets zien, dan neem ik aan dat er reclame is op de Amerikaanse tv
zal wel uitzondering zijn ivm oscarsquote:Op maandag 27 februari 2012 00:29 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Om de 5 minuten
Tja zij zullen het wel gewend zijn.
Ja dat kloptquote:Op maandag 27 februari 2012 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
In de VS is alleen E! al bezig met de Red Carpet..dan zal Film1 die stream wel gebruiken. Nu reclame trouwens, klopt dat dan?
omdat ekte acteurs geen reet geven om twee idioten die je vragen wat voor jurk je om je billen hebt zitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Why?
God, why?!?!?![]()
![]()
![]()
Zo'n show is toch gewoon 1000x beter als de échte helden in beeld komen... de meesten die ik nu zie ken ik niet eens, veel onbekenden voor mij. Bridesmade of zo? Wtf?
Laat dan op zijn minst Scorsese en Spielberg zien (Hugo en Warhorse), die zijn nog baas
haha idd xDquote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat ekte acteurs geen reet geven om twee idioten die je vragen wat voor jurk je om je billen hebt zitten.
hoe kijk je ABC?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef Strani het volgende:
Okay, nou is ABC ook begonnen met de Red Carpet.
Ik gebruik een slingbox die in New York staat. Kost veel maar dan heb je ook wat, met HD en alles. Zo heb ik trouwens ook Nederlandse TV (ik woon in het buitenland).quote:
wat maakt dat nou uit..quote:Op maandag 27 februari 2012 00:42 schreef Maver24 het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd in hoeverre het op Film1 achterloopt, ik tel nu al 5 min
Hmm die zag ik dus nu ook op Film1, die loopt dus wel gelijk, Wat is er nu op ABC te zien ??quote:Op maandag 27 februari 2012 00:45 schreef Strani het volgende:
Viola Davis net op ABC, die zou ik toch graag zien winnen.
Zolang die van Bridesmaids maar niet weer wint. Ik heb die film gezien en het was best leuk maar niet zo enorm bijzonder.
Niet als Film1 een andere stream heeft, er zijn meerdere crews aanwezig op de Red Carpet en die krijgen allemaal een kans.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hmm die zag ik dus nu ook op Film1, die loopt dus wel gelijk
Daarom beginnen ze al zo vroegquote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef aswesleep het volgende:
Die rode loper is wel een heel inefficiënte manier om een zaal te vullen.
dat gaat de hele show zo door...quote:Op maandag 27 februari 2012 00:51 schreef Maver24 het volgende:
Haha het wordt nu wel heel irritant op Film1 met die tweets en dan met dat muziekje eronder, ik lig vanavond in bed met dat deuntje in me kop, aaargh
Is dit ook niet van een andere tv zender ?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:02 schreef Lily1987 het volgende:
Een nieuw team...en die staan op een betere positie!
Ja dat idee heb ik ook. Maar je ziet niet van welke door de zwarte microfoons.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is dit ook niet van een andere tv zender ?
quote:Op maandag 27 februari 2012 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jonah Hill moet niet weer dun wordenZo is het goed.
ik heb hem nie gezien? :Squote:Op maandag 27 februari 2012 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jonah Hill moet niet weer dun wordenZo is het goed.
1 minuut geleden op Film1quote:Op maandag 27 februari 2012 01:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
[..]
ik heb hem nie gezien? :S
O :squote:
Je wordt uitgeloot, je moet geloof mee hebben gedaan met een actie ofzo, daar wordt je door uitgelootquote:Op maandag 27 februari 2012 01:07 schreef Lily1987 het volgende:
Betaal je nou veel voor een plaatsje op die tribunes of zijn dat winnaars van prijsvragen etc.?
Oké, thanksquote:Op maandag 27 februari 2012 01:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je wordt uitgeloot, je moet geloof mee hebben gedaan met een actie ofzo, daar wordt je door uitgeloot
dikquote:Op maandag 27 februari 2012 01:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O :s
gemist
is hij dan weer dik of dun
Ik dacht al, waar ken ik die kop van, hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 01:20 schreef Strani het volgende:
Goh, Prins Albert en vrouw (Monaco) zijn er ook.
Ik noem het liever minder dik i.p.v. dunquote:Op maandag 27 februari 2012 01:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
dik
[ afbeelding ]
dun
[ afbeelding ]
nu
http://www.imdb.com/media/rm3313677824/nm1706767
En Ryan Seacrest was not amused.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:21 schreef Baszh het volgende:
Cohen strooit de as van Kim Jong-Il uit?
Succes met wachtenquote:Op maandag 27 februari 2012 01:26 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat is dat Twitter toch een kansloos gebeuren, ik zal blij zijn als die hype weer over is gewaaid.
quote:Op maandag 27 februari 2012 01:29 schreef computerprobleem het volgende:
ik zal ondertussen wat grapjens posten
[ afbeelding ]
vond je hem nie garpig nie?quote:
tiquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 01:37 schreef computerprobleem het volgende:
meril streep is niets![]()
clint eastwood heeft 5 oscars gewonnen
omg waar heb je hem gezien ik heb hem niet gezienquote:
Boratquote:Op maandag 27 februari 2012 01:38 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Haha die zag ik net ook. Wie is dat?
omg ik wou hem niet missen ;'(quote:
Seacrest is van E! dus het was alleen daar te zien, denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:39 schreef Maver24 het volgende:
Dat moment van Sasha is niet op film1 geweest,
iemand?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:38 schreef Palomar het volgende:
[..]
komen daar ook de uitreikingen op straks vanaf 2:30?
Ik neem het eigenlijk aan van wel, en anders moet je misschien een paar keer van stream wisselen.quote:
quote:
Daar zijn ze snel bijquote:"Sacha Baron Cohen 'The Dict..."
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Comcast Entertainment Group.
Sasha? Nee man. Borat en Ali Gquote:Op maandag 27 februari 2012 01:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, ik vind 'm eigenlijk maar een vervelend en arrogant figuur.
Ali G kon ik nog wel om lachen, misschien vooral omdat ik toen een tiener was. Maar daarna begon z'n humor me toch wel te vervelen hoor.quote:
Ik vond het nogal jammer dat hij in Ali G in da USAiii in zijn Borat-stukjes vaak exact dezelfde grappen had als in de Engelse serie, hij had toch wel met wat nieuws kunnen komen, zijn Engelse Da Ali G show vond ik dan ook een stuk beter en zijn films duren vaak te lang om te kunnen blijven boeien.quote:
quote:
EINDBAASquote:
Ik heb echt 0.0% verstand van kleren of alles wat daarmee te maken heeft, maar wat zij droeg was echt fantastisch.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:52 schreef Maver24 het volgende:
Jennifer Lopez, daar krijg ik het toch best wel warm van
'Eindbaas', zoals jij het noemt, is dan eerder iemand als Ricky Gervais die juist zijn intelligentie gebruikt om de poppenkast op z'n plaats te zetten. SBC gebruikt vooral platte humor en dat is weinig bewonderenswaardig.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
[..]
EINDBAAS
Hij heeft gewoon schijt aan alles xD
Beter dan die bekakte tutjes en hommo's van project dinges die liggen te soppen en te fappen op jurks
Haha, denk je dat die beveiliging echt was? Of is dit allemaal opgezet?
Of je bundelt al je reacties op dat fragment in één postquote:Op maandag 27 februari 2012 01:57 schreef computerprobleem het volgende:
Kim Jong-Il roepend weglopend LOL!!!!!!!!!!!
Heeft iemand een betere link. Deze meiden kunnen vast allemaal dingen erg goed, maar interessante verhalen vertellen over films zit daar in ieder geval niet bij....quote:
whehe idd... had het geluid al uitgezetquote:Op maandag 27 februari 2012 01:58 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Heeft iemand een betere link. Deze meiden kunnen vast allemaal dingen erg goed, maar interessante verhalen vertellen over films zit daar in ieder geval niet bij....
Ha ben jij er ook nog!quote:Op maandag 27 februari 2012 02:00 schreef Marie30 het volgende:
Die Kelly Osbourne is voor mij totaal ongeloofwaardig als fashonista. Zit ze daar (nu op E!) kirtiek op anderen te hebben, terwijl haar kapesel eruit ziet als een uitgebraakte poedel en het lijkt of ze haar jurk van haar oma gejat heeft... Brrrr![]()
België maakt trouwens kans op drie oscars vanavond.![]()
Je kunt op dit moment dan ook beter Sport1 kijken, All Star Gamequote:Op maandag 27 februari 2012 01:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik vorig jaar voor de oscaruitreikingen een dutje heb gedaan... Red carpet... En waarom die mannen alleen maar smokings dragen, zo saai
http://www.livestream.com/theoscarsquote:Op maandag 27 februari 2012 01:58 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Heeft iemand een betere link. Deze meiden kunnen vast allemaal dingen erg goed, maar interessante verhalen vertellen over films zit daar in ieder geval niet bij....
Kan niet slapen...quote:Op maandag 27 februari 2012 02:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha ben jij er ook nog!
Kelly komt op mij altijd over als iemand die nog niet kan geloven dat ze met al die beroemde mensen mag praten. Veel te opgewonden en kritiekloos.
Ook dat. En waarom kan je niet slapen meid, zoveel zorgen? Of is het gemis van mij gewoon even te veel geworden?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kan niet slapen...Hoop toch nog wel op een deftig uur...
En eens over Kelly, ze is gewoon heel kinderlijk nog vind ik...
Als er nog meer bezuinigd gaat worden op de publieke omroepen in NL zodat wij ook met dit soort meuk opgezadeld gaan worden als er iets interessant gebeurt word ik een zelfmoordterrrorist. Maar toch...... bedankt.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
http://www.livestream.com/theoscars
Weet niet of dit beter is want heb het op mute staan. Hoop dat hier straks de ceremonie op te volgen is.
Half 3 begint het echte werk toch? Daar zijn wel streams van neem ik aan?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:05 schreef Stranger het volgende:
Je gaat echt niets anders vinden dan jurken-bullshit.
Ja, op sites als ustream, livestream of justin.tv worden constant streams aangeboden, je moet alleen wel af en toe switchen omdat ze offline worden gehaald. Verder stond op film.fok.nl dat film1 een livestream zou aanbieden.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Half 3 begint het echte werk toch? Daar zijn wel streams van neem ik aan?
Ze heeft er sowieso totaal geen verstand van. Zie ook dat roze haar van jaren geleden.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:00 schreef Marie30 het volgende:
Die Kelly Osbourne is voor mij totaal ongeloofwaardig als fashonista. Zit ze daar (nu op E!) kirtiek op anderen te hebben, terwijl haar kapesel eruit ziet als een uitgebraakte poedel en het lijkt of ze haar jurk van haar oma gejat heeft... Brrrr![]()
België maakt trouwens kans op drie oscars vanavond.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:12 schreef computerprobleem het volgende:
DIE JAMES CROMWELL KOMT ME ERGENS BEKEND VAN VOOR
quote:
Server not foundquote:Op maandag 27 februari 2012 02:14 schreef AryaMehr het volgende:
Ok jongens, in Belgie wordt het live uitgezonden en voor de liefhebbers de link:
http://sports-livez.com/sopcast/sop-2.php
Zelfs die niet vind ik... Vind dat ze zelden iets aan heeft wat haar flatteert of fashonista waardig is... En idd dat haarquote:Op maandag 27 februari 2012 02:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heeft er sowieso totaal geen verstand van. Zie ook dat roze haar van jaren geleden.
Als er iemand bij The Fashion Police zou moeten zitten, zou het haar styliste moeten zijn, want die heeft er tenminste een klein beetje verstand van.
Al hoop ik niet dat die haar dat vreemde haar heeft aanbevolen.
Hmm, kijk ff of die andere links het wel doen. Onder extra's:quote:
Leek me ook al niet zo'n goed idee om te verfilmenquote:Op maandag 27 februari 2012 02:18 schreef Flugel83 het volgende:
Present.
Vandaag een Oscar-marathon gedaan waarbij ik nog Hugo en Extremely Loud & Incredibly Close heb gezien. Hugo vond ik een prachtige hommage aan de film, echt een geweldige Scorsese maar wat was die laatstgenoemde een saaie kutfilm zeg. Volgens velen belachelijk dat deze uberhaupt genomineerd is en ik sluit me daar volledig bij aan!
Now let the game begin.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op maandag 27 februari 2012 02:20 schreef Marie30 het volgende:
Duimen voor drie Oscars voor België![]()
![]()
![]()
Ook NL-ers genomineerd?
Wel als we 1830 niet meer erkennen, zoals eerder besproken.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:20 schreef Marie30 het volgende:
Duimen voor drie Oscars voor België![]()
![]()
![]()
Ook NL-ers genomineerd?
Ik heb extremely loud.. en The Help uiteindelijk niet gezien, blij dat ik aan die eerste tenminste goed heb gedaanquote:Op maandag 27 februari 2012 02:18 schreef Flugel83 het volgende:
Present.
Vandaag een Oscar-marathon gedaan waarbij ik nog Hugo en Extremely Loud & Incredibly Close heb gezien. Hugo vond ik een prachtige hommage aan de film, echt een geweldige Scorsese maar wat was die laatstgenoemde een saaie kutfilm zeg. Volgens velen belachelijk dat deze uberhaupt genomineerd is en ik sluit me daar volledig bij aan!
Lol... en niets van zoals eerder besproken...quote:Op maandag 27 februari 2012 02:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel als we 1830 niet meer erkennen, zoals eerder besproken.
The Help is wel een goede en leuke film met goed acteerwerk.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb extremely loud.. en The Help uiteindelijk niet gezien, blij dat ik aan die eerste tenminste goed heb gedaan
Ja ik ben ook wel een beetje verliefd op Emma Stone dus ga hem sowieso nog kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
The Help is wel een goede en leuke film met goed acteerwerk.
Goede link, bedankt. Live via de Belgische zender Prime voor wie nog geen goede streamlink voor de ceremonie heeftquote:Op maandag 27 februari 2012 02:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmm, kijk ff of die andere links het wel doen. Onder extra's:
http://sports-livez.blogspot.com/
Is dat eigenwijze gedrag na 182 jaar nou nóg niet afgelopen!?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lol... en niets van zoals eerder besproken...
De moeite waard. Prachtige filmquote:Op maandag 27 februari 2012 02:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel een beetje verliefd op Emma Stone dus ga hem sowieso nog kijken.
Wie?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:24 schreef Madame_Paon het volgende:
* Madame_Paon heeft net de tv aangezet.
Wat een skelet ...
Graag gedaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bij mij werkt hij wel...Bedankt AryaMehr
Waarschijnlijk Jolie.quote:
Heel goed geacteerd, maar het was echt zo'n typisch Amerikaanse film, ontzettend sentimenteel en moralistisch, waarbij bij elke scène al precies voor je werd uitgetekend hoe je hem moest interpreteren en wat je erbij moest voelen. Wat meer subtiliteit zou tot een aanzienlijk betere film hebben geleid.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:24 schreef Strani het volgende:
The Help was heel goed ja, ik hoop dat ze veel winnen vanavond
Zo'n interviewer in een roze/crèmekleurige jurk.quote:
Film was goed, alleen white saviour gehalte was weer erg hoog.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Heel goed geacteerd, maar het was echt zo'n typisch Amerikaanse film, ontzettend sentimenteel en moralistisch, waarbij bij elke scène al precies voor je werd uitgetekend hoe je hem moest interpreteren en wat je erbij moest voelen. Wat meer subtiliteit zou tot een aanzienlijk betere film hebben geleid.
Vandaag gezien. Leuk, maar niet heel bijzonder.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:26 schreef Flugel83 het volgende:
Ik heb alleen War Horse niet gezien en ondanks dat die film me totaal niet aanspreekt, kan ik me niet voorstellen dat hij saaier of nog minder is dan Extremely Loud...
Zeer irritant dat ze de uitzending verbreken om dat te laten zien!quote:Op maandag 27 februari 2012 02:28 schreef Kansenjongere het volgende:
![]()
Echt een aanwinst dat we op tv kunnen lezen wat Henk en Ingrid uit Schubberkutteveen van de uitzending vinden.
wat wil je dan? amerikaanse reclame?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zeer irritant dat ze de uitzending verbreken om dat te laten zien!
Liever dan wat een paar nobodies vinden van de uitzending.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:29 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wat wil je dan? amerikaanse reclame?
Ik vind het wel grappig, juist ook omdat mijn TL slaapt!quote:Op maandag 27 februari 2012 02:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zeer irritant dat ze de uitzending verbreken om dat te laten zien!
quote:
Morgan Freeman.quote:
Dankje nogquote:Op maandag 27 februari 2012 02:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Denken we niet, a seperation zal het wel worden. Ik hoop het wel vurigquote:Op maandag 27 februari 2012 02:31 schreef Be-Smart het volgende:
Nou, die Belgen denken wel te gaan winnen. Nahja... qua kunst verdienen ze ook wel eens ene prijs.
lagg voor je stream ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Anders post je even later en verpest het niet voor ons
Anders kijk je niet in dit topic.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Anders post je even later en verpest het niet voor ons
Waarom niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Anders kijk je niet in dit topic.
Bedankt.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha dus ik moet 10tale films eerst zien. Makes sense.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Als je geen spoilers van bepaalde films wilt weten, moet je de Oscars niet kijken.
daarom hebben we hiervoor net 4 films gekekenquote:Op maandag 27 februari 2012 02:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Als je geen spoilers van bepaalde films wilt weten, moet je de Oscars niet kijken.
En zijn voorhoofd gebotoxedquote:Op maandag 27 februari 2012 02:38 schreef lunapuella het volgende:
Billy heeft voor de gelegenheid zijn haar geverfd.
Oscar marathonquote:Op maandag 27 februari 2012 02:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daarom hebben we hiervoor net 4 films gekeken
Hugh Jackman valt sowieso niet te toppen qua dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:39 schreef Marie30 het volgende:
Dat zingen had voor mij nu niet echt gemoeten
half 1 vanmiddag zetten we hier de eerste aan, er nog even 5 doorheengejaagd.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daarom hebben we hiervoor net 4 films gekeken
wij begonnen om 6, 7 uur ofzoquote:Op maandag 27 februari 2012 02:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
half 1 vanmiddag zetten we hier de eerste aan, er nog even 5 doorheengejaagd.
Als er iemand echt een keer moet winnen is dat wel Meryl Streep. Zou heel erg zijn als ze voor de vijftiende keer met lege handen naar huis gaat.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brad Pitt moet een keer een oscar winnen
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als er iemand echt een keer moet winnen is dat wel Meryl Streep. Zou heel erg zijn als ze voor de vijftiende keer met lege handen naar huis gaat.
Al 2x gewonnen.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als er iemand echt een keer moet winnen is dat wel Meryl Streep. Zou heel erg zijn als ze voor de vijftiende keer met lege handen naar huis gaat.
Hij zit in een andere tijdzone. Jullie zijn waarschijnlijk nog gelijktijdig begonnen.quote:
Ik dacht dat ze voor sophies choice had gewonnen?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Alsof je dan niet meer kan winnen.quote:
ja, tuurlijk, gewoon op film1.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het voor UPC en Ziggo gebruikers zonder Film1 ergens live te zien?
ohquote:Op maandag 27 februari 2012 02:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij zit in een andere tijdzone. Jullie zijn waarschijnlijk nog gelijktijdig begonnen.
FIlm1 is toch gewoon opengegooid? Of heb je geen digitale tv?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het voor UPC en Ziggo gebruikers zonder Film1 ergens live te zien?
Ze zit er zelf niet op te wachten.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zeg ik datquote:Op maandag 27 februari 2012 02:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof je dan niet meer kan winnen._!
Je zegt ze heeft er al 2. Maakt toch niet uit? Een goede performance is een goede performance.quote:
Juist en ook Kramer vs Kramer. Dus 17 nominaties, waarvan maar 2 verzilverd (mits ze vanvond niet wint is vijftien keer met lege handen naar huis... voor zo een legende) Laatste win was dus ook ergens jaren 80quote:Op maandag 27 februari 2012 02:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze voor sophies choice had gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |