Het mooiste duurt altijd te lang. Dan slaap ik al.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
2 keer verwacht, nu is 't waarschijnlijk gedaan voor Hugo
The Hurt Locker was echt saai.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word altijd zo moe van films die 2348483 oscars winnen.
Je bent een engel. Bedankt !quote:
de eerste 2 zijn naar hugo gegaan, je bent weer bijquote:Op maandag 27 februari 2012 02:47 schreef Sala-adin het volgende:
Wacht even ik haak net in is het al begonnen met de uitreikingen enzo? en zijn de belangrijke oscars al uitgedeeld?
UPDATES AUB
iddquote:
Ja zoals overal gooien ze eerst het belangrijkste er uitquote:Op maandag 27 februari 2012 02:47 schreef Sala-adin het volgende:
Wacht even ik haak net in is het al begonnen met de uitreikingen enzo? en zijn de belangrijke oscars al uitgedeeld?
UPDATES AUB
Gewoon oscar site.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:48 schreef Marie30 het volgende:
Is er ergens een lijst met volgorde van uitreikingen? Krijgen het maar niet gevonden...
http://www.deadline.com/2(...)my-awards-2012-show/quote:Op maandag 27 februari 2012 02:48 schreef Marie30 het volgende:
Is er ergens een lijst met volgorde van uitreikingen? Krijgen het maar niet gevonden...
highlights...quote:Op maandag 27 februari 2012 02:48 schreef waxmask het volgende:
Ik zie ze nog steeds naar binnen lopen op USTREAM.... De Ditctator nu....
Inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:49 schreef JackHerrer het volgende:
Mooi moment om te klagen dat Drive te weinig genomineerd is.
Ik kijk nu reclame, dat heb ik dan toch liever denk ik. In Amerika doen ze voor dit soort grote evenementen tenminste nog wel wat aan de reclames, dat ze een beetje goed of leuk zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:49 schreef Poeke het volgende:
Echt he, zo saai. Maar erger is reclame, dan liever dit met dit mooie muziekje
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:49 schreef JackHerrer het volgende:
Mooi moment om te klagen dat Drive te veel genomineerd is.
Zekerquote:Op maandag 27 februari 2012 02:49 schreef JackHerrer het volgende:
Mooi moment om te klagen dat Drive te weinig genomineerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |