Serena Williams, Ferrer, Nadal, Safina, Safin, Errani, Kirelenko zijn wel de belangrijkste die het meest verdacht zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef Falco het volgende:
Welke tennissers of tennisters gebruiken nu doping?
Schiavoontje mag er ook wel bijquote:Op zondag 9 juni 2013 17:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Serena Williams, Ferrer, Nadal, Safina, Safin, Errani, Kirelenko zijn wel de belangrijkste die het meest verdacht zijn.
Nee, dat is Ivo Karlovicquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:43 schreef Falco het volgende:
Is Martin Verkerk de grootste tennisser ooit?
Wellicht een retorische vraag, maar goed...
Ik ga voor Paul Haarhuis met z'n HEMA-racket.quote:
Nee, Karlovic is de langste tennisser. Hij bedoelt groot qua prestaties.quote:
Inderdaad, ik denk dat het antwoord Martin Verkerk is.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, Karlovic is de langste tennisser. Hij bedoelt groot qua prestaties.
Niet zo haten op deze bazin. Volgens Google heeft ze een lengte van 1m70 en een gewicht van 63 kg. Hiermee kom je uit op een BMI van 21.8quote:
Ik vind haar wel iets hebben, al is het geen Ursula Radwanska.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet zo haten op deze bazin. Volgens Google heeft ze een lengte van 1m70 en een gewicht van 63 kg. Hiermee kom je uit op een BMI van 21.8
Je kunt ze wel met elkaar vergelijken, maar eigenlijk zo je ze dan eerst moeten herleiden tot vergelijkbare grootheden.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef tong80 het volgende:
Je had als beste tennisers Rod Laver, Björn Borg, Pete Sampras en nu Federer.
Kun en mag je ze vergelijken ?
Ieder tijdperk idd zijn specifieke tegenstanders en spel.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt ze wel met elkaar vergelijken, maar eigenlijk zo je ze dan eerst moeten herleiden tot vergelijkbare grootheden.
Ik vraag me af of Laver zou winnen van een goede 3 als die goede 3 terug in de tijd werd geplaatst met zijn racket van nu.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ieder tijdperk idd zijn specifieke tegenstanders en spel.
[...]
En Borg met z'n losse pols. Het is zo anders geworden. Becker was zo'n beetje de eertste power-hitter. Tegenwoordig allemaal.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Laver zou winnen van een goede 3 als die goede 3 terug in de tijd werd geplaatst met zijn racket van nu.
Ach, ga er niet zo serieus op in, ik reageerde gewoon even uit de losse pols.quote:
Ik ookquote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ach, ga er niet zo serieus op in, ik reageerde gewoon even uit de losse pols.
Het was een grap.quote:
Ja, absoluut. Vanaf ongeveer 0.40:quote:Connors was ook een held trouwens.
Denk dat Hewitt nog het dichtst in de buurt komtquote:Op zondag 9 juni 2013 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb nog nooit bij iemand zoveel wil om te winnen gezien als bij Connors. Alsof zijn leven ervan afhangt.
Dat zou kunnen maar dan is hij er nog steeds een stuk vandaan. Hewitt wilde absoluut graag winnen en bleef tot en met de laatste bal vechten, maar hij is uiteindelijk enorm fanatiek en Connors lijkt wel bezeten.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Denk dat Hewitt nog het dichtst in de buurt komt
Eerst een cursus Nederlands te gaan volgen zodat je de volgende keer de zinsopbouw beter formuleert met je "hoe doe ik tennis" terwijl het moet zijn: "hoe leer ik tennissen."quote:
Ik denk de snelheid.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef Anonymousz het volgende:
wat zijn de verschillen tussen een slow en fast court?
Een pusher is een speler die bijna alleen de bal in het spel probeert te houden met hoge % ballen zonder te proberen iets te creëren. Weinig spelers zijn exclusief pushers, de meesten spelen af en toe wel aggresievere punten/games/wedstrijden. Sommige spelers gebruiken pushen als strategie voor als hun normale spel niet loopt of de tegenstander door pushen gefrustreerd raakt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |