quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je je vraag iets duidelijker formuleren? Het topic is voor noobs hè, niet voor mensen met een ontwikkelingsachterstand.
quote:
Nou, het is ook zo dat je harder slaat als je kreunt dan wanneer je niet kreunt. Schijnt ongeveer vijf km per uur te schelen. Daar is onderzoek naar gedaan las ik onlangs op tennis.com (of in het Amerikaanse blad Tennis; dat weet ik niet zeker).quote:Goed, ik heb een vraag.
Waarom altijd dat gekreun en gesteun vooral door sommige dames want het excuus om uitdrukking aan hun inspanning te geven is natuurlijk kul want dat zou je bij elke sport zowaar een kreun horen.
Kan denk ik wel. Gewoon met een decibelmeter. Maar goed, dan zal er een bepaalde meerderheid voor moeten zijn. Ze zijn er weleens mee bezig. Lijkt mij een goed idee.quote:Is er geen mogelijkheid dat de PTA? rigoreus in de regels laat opnemen dat het overdreven gekreun en gesteun verboden is op straffe van? Of is dat net zo kansloos als dat je jongeren verbiedt in het openbaar op de fiets met koptelefoons op te rijden.
Chang/Hingis.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:20 schreef Anonymousz het volgende:
wie was de jongste speler die een gs won (man en vrouw)?
Een soort van routine / voor de concentratie. Maar bijvoorbeeld Becker deed het niet.quote:en waarom moeten ze altijd de bal altijd laten stuiteren voordat dat ze gaan serveren?
Becker deed het wel. Maar alleen een paar keer per keer per beurt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Chang/Hingis.
[..]
Een soort van routine / voor de concentratie. Maar bijvoorbeeld Becker deed het niet.
Becker haalde meestal gewoon een paar keer zijn racket naar achteren en stuiterde niet. Maar misschien begrijp ik je laatste zin nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Becker deed het wel. Maar alleen een paar keer per keer per beurt.
Met beurt bedoel ik per keer dat hij serveerde (of dat nu een eerste of een tweede service is). Zie de minuut van dit filmpje, waarin je kunt zien dat Becker stuitert: . Maar goed, de nadruk in zijn servicevoorbereiding ligt op dat naar achter halen van dat racket.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Becker haalde meestal gewoon een paar keer zijn racket naar achteren en stuiterde niet. Maar misschien begrijp ik je laatste zin niet![]()
[...]
ik vond het wel grappig je berichtquote:
Federer, 17quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:34 schreef Anonymousz het volgende:
welke tennisser had de meeste gs gewonnen en hoeveel?
Wajoo das best een hoopquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Bij de vrouwen mag ook Navratilova genoemd worden. Hoewel ze "maar" 18 single Grand Slams won (uit 32 finales) won ze ook nog 31 dubbel Grand Slams (uit 37 finales) en nog 10 mixed Grand Slams (16 finales) voor een totaal van 59 Grand Slam titels.
volgens haar ex niet..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:39 schreef tong80 het volgende:
Schreeuwt Sjarapova ook zo als ze klaarkomt ?
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101216084158AAZWrUSquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:55 schreef Anonymousz het volgende:
bump
wie waren de grootste rivalen van steffi graff?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:43 schreef Falco het volgende:
Is Martin Verkerk de grootste tennisser ooit?
Wellicht een retorische vraag, maar goed...
Ja. Niemand reageerde omdat Martin doorgaans zelf middels een visioen langskomt om je verlichting te brengen.Was handiger om daarop te wachten normaliter, maar ook Hij neemt een dagje rust op zondag.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:43 schreef Falco het volgende:
Is Martin Verkerk de grootste tennisser ooit?
Wellicht een retorische vraag, maar goed...
Omdat ze nog meer eet dan ze kan verbranden. En omdat ze een nichtje is van Jack van Gelder.quote:
Iedereen waar (ESP) achter staat.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef Falco het volgende:
Welke tennissers of tennisters gebruiken nu doping?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |