Nog wel lager ook hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij kan de top 150 leven van het tennis.
Omdat dat traditie is maar ook om een aantal andere redenen, die niet zo bekend zijn. Zie dit artikel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:18 schreef Anonymousz het volgende:
bump
fedje fan
waarom is witte kleding verplicht bij wimbledon?
en bij de andere gandslams mag je dragen wat je wil
Bron.quote:Dark green and purple are the traditional Wimbledon colours. However, all tennis players participating in the tournament are required to wear all-white or at least almost all-white clothing, a long-time tradition at Wimbledon. Wearing white clothing with some colour accents is also acceptable, provided the colour scheme is not that of an identifiable commercial brand logo. Controversy followed Martina Navratilova's wearing branding for "Kim" cigarettes in 1982. Green clothing was worn by the chair umpire, linesmen, ball boys and ball girls until the 2005 Championships; however, beginning with the 2006 Championships, officials, ball boys and ball girls were dressed in new navy blue- and cream-coloured uniforms from American designer Ralph Lauren. This marked the first time in the history of the Championships that an outside company[clarify] was used to design Wimbledon clothing; the contract with Polo Ralph Lauren is set to end in 2015.[citation needed]
Guidelines regarding prominently white clothing rule:
No solid mass of colouring
Little or no dark or bold colours
No fluorescent colours
Preference towards pastel colours
Preference for the back of the shirt to be totally white
Preference for shorts and skirts to be totally white
All other items of clothing, including hats, socks and shoe uppers to be predominantly white
Maar dat is logisch, de OS heeft niets te maken met Wimbledon. Er werd alleen gebruik gemaakt van de locatie. Zo was er in voetbal stadions geen centimeter reclame te zien, ook niets van de club die er resideert. Alles was weggehaald of afgedekt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:02 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk was dat de witte-kledingregel dit jaar niet gold op Wimbledon toen de Olympische Spelen werden gespeeld.
Natuurlijk, maar het is wel grappig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Maar dat is logisch, de OS heeft niets te maken met Wimbledon. [...]
Hmmm. Ik heb er niet bij nagedacht eigenlijk. Maar ik heb dan ook weinig OS tennis gezien.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is wel grappig.
bedankt manquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat dat traditie is maar ook om een aantal andere redenen, die niet zo bekend zijn. Zie dit artikel.
Dit staat erover op Wikipedia:Colours and uniforms
[..]
Bron.
Leuk was dat de witte-kledingregel dit jaar niet gold op Wimbledon toen de Olympische Spelen werden gespeeld.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Graag gedaan.quote:
Omdat hij op souplesse speelt en niet op kracht. Daarom vertrekt hij zijn gezicht ook niet als hij een bal slaat.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef Anonymousz het volgende:
Fedje Fan
Waarom kreunt Fedje niet tijdens de wedstrijd en de andere spelers wel?
Ik denk dat dat wel het beste criterium is. Er is, zoals onze vriend jojomen weleens aangeeft, geen officieel criterium voor, maar de consensus is toch wel dat je iemand grootsheid afmeet aan het aantal gewonnen GS'en in de single.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef tong80 het volgende:
Kun je de beste tenisser ooit beoordelen op het aantal behaalde prijzen ?
Is het niet zo dat er "vroeger" een bredere top was ?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel het beste criterium is. Er is, zoals onze vriend jojomen weleens aangeeft, geen officieel criterium voor, maar de consensus is toch wel dat je iemand grootsheid afmeet aan het aantal gewonnen GS'en in de single.
Ja, maar als je dat soort variabelen erin betreft, wordt het een eindeloze discussie. Het alternatief is dan dat er geen beste speler aller tijden is. Maar zoals onze vriend Ambrosius altijd zegt: iemand die er niet is kun je niet verslaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er "vroeger" een bredere top was ?
Borg moest afrekenen met Connors en McEnroe bijvoorbeeld.
Sampras met Lendl, Courier en een Edberg.
Als Federer won van Nadal won ie het toernooi.
Sampras en Lendl's loopbaan sloten bijna aan één ze hebben 1 a 2 jaar samen aan de top gestaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er "vroeger" een bredere top was ?
Borg moest afrekenen met Connors en McEnroe bijvoorbeeld.
Sampras met Lendl, Courier en een Edberg.
Als Federer won van Nadal won ie het toernooi.
Weet ik wel. Zeg zoiets altijd als ik over voetballers uit het verleden begon.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat soort variabelen erin betreft, wordt het een eindeloze discussie. Het alternatief is dan dat er geen beste speler aller tijden is. Maar zoals onze vriend Ambrosius altijd zegt: iemand die er niet is kun je niet verslaan.
thanksquote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat hij op souplesse speelt en niet op kracht. Daarom vertrekt hij zijn gezicht ook niet als hij een bal slaat.
Graag gedaan.quote:
Een clubquote:Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef H4ppy het volgende:
Noem je datgene waarmee die tennisspelers de bal slaan een stick of een racket?
Dan maken we voor Rod Laver een uitzonderingquote:Op woensdag 19 september 2012 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel het beste criterium is. Er is, zoals onze vriend jojomen weleens aangeeft, geen officieel criterium voor, maar de consensus is toch wel dat je iemand grootsheid afmeet aan het aantal gewonnen GS'en in de single.
Een racket.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef H4ppy het volgende:
Noem je datgene waarmee die tennisspelers de bal slaan een stick of een racket?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |