tuurlijk was dat geen fluke, 4 halve finales op Grand Slams buiten die overwinning. Daarnaast een hele berg toernooi-overwinningenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet, omdat hij gewoon veel potentieel heeft. Een fluke is een prestatie van een eendagsvlieg, en dat is Janovic wat mij betreft niet. De andere spelers die werden genoemd wel.
Was Changs RG-overwinning in 1989 een fluke? Ik neig ernaar van niet.
En twee GS-finales ook nog (AO tegen Becker en RG tegen Muster). Maar het ging me er meer om dat hij maar één GS heeft. Dan blijf je toch een zogeheten 'one slam wonder' - en dat heeft ook iets flukerigs.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tuurlijk was dat geen fluke, 4 halve finales op Grand Slams buiten die overwinning. Daarnaast een hele berg toernooi-overwinningen
Dan eerder iemand als Delpo zo noemen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En twee GS-finales ook nog (AO tegen Becker en RG tegen Muster). Maar het ging me er meer om dat hij maar één GS heeft. Dan blijf je toch een zogeheten 'one slam wonder' - en dat heeft ook iets flukerigs.
Davydenko is super agressief, zeker voor iemand met een middelmatige service.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:10 schreef Norrage het volgende:
Pushen = duwen. Gewoon de baal terugduwen dus. Grinden = vermalen/vernietigen...dat is dus de tegenstander totaal geen adempauzes geven. Gewoon elke kans benutten dus inderdaad een soort van "counter-punchen". Spelers als Hewitt, Davydenko, Ferrer en zo vind ik typische grinders. Spelers die hoog tempo spelen, maar niet direct enorm veel risico nemen. Zo Verdwaasdevogel uitlegt inderdaad. Al kan Davydenko natuurlijk wel heel erg veel risico nemen
Iemand die jarenlang in de mondiale top 10 bivakkeert kan je moeilijk een fluke noemen. Hij was gewoon een goede speler die één GS titel heeft en er een paar keer dichtbij was.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En twee GS-finales ook nog (AO tegen Becker en RG tegen Muster). Maar het ging me er meer om dat hij maar één GS heeft. Dan blijf je toch een zogeheten 'one slam wonder' - en dat heeft ook iets flukerigs.
Spanx manquote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Fred Perry, 77 jaar geleden was de laatste Engelse man in het enkelspel.
Chardy is gewoon een kneus waarbij af en toe een dag/week alles, wat normaal alle kanten op vliegt, goed valt.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:27 schreef rhubarb het volgende:
Chardy is een extreme grinder, oftewel een ballbasher met een mentaal probleem.
Sterker nog, Wessels won dat geniale grastoernooi van Newport toen zelfs. Die jongen heeft dus toch mooi een ATP toernooioverwinning op zijn naam staan...quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:09 schreef Norrage het volgende:
Newport is niet echt representatief voor FLukes. Peter Wessels heeft daar zelfs in de finale gestaan. Zelfs Challengers hebben betere spelers rondlopen gemiddeld, dan Newport.
Iemands prime lijkt me een omschrijving van een periode waarin diegene op zijn best is, bijvoorbeeld Federer van 2004-2007. Iemands peak lijkt me een bepaald moment waarop diegene op zijn best was, zoals Edberg in de finale van de US Open in 1991 tegen Courier.quote:Op maandag 9 december 2013 20:49 schreef Anonymousz het volgende:
wat is het verschil tussen prime en peak?
Alsof dit tennis-termen zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 20:49 schreef Anonymousz het volgende:
wat is het verschil tussen prime en peak?
Er is een kort offseason opdat de spelers kunnen herstellen en zich kunnen voorbereiden op het komende tenniseizoen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Norrage het volgende:
Waarom wordt er niet elke dag van het jaar getennist?Ik verveel me
Wat een luie donders zeg.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er is een kort offseason opdat de spelers kunnen herstellen en zich kunnen voorbereiden op het komende tenniseizoen.
zoals in elke sportquote:Op donderdag 12 december 2013 13:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er is een kort offseason opdat de spelers kunnen herstellen en zich kunnen voorbereiden op het komende tenniseizoen.
weet ik maar ik ben luiquote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof dit tennis-termen zijn.
Dit is gewoon engels, je kon het gewoon in Google Vertalen of in een woordenboek opzoeken lol
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat klopt, bij gelegenheid rookt hij cigaretten.quote:is het waar dat Ferrer rookt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |