Ja, ik had daar met 2-6 moeten winnen...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe je binnenkort ook weer even de tussenstand, want volgens mij gaat het wel goed met FC Utrecht, onder mijn vakkundige leiding.
Dat is geenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef Cpt. het volgende:
Ik ben toch met Dinamo Kiev kampioen geworden?
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Zet mij dan ook even tussen bekerwinnaars.
Raar Ajax had zelfs al 2 wedstrijden in te halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:45 schreef Zenit- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar hadden Ajax, PSV, Heracles en AZ een rustdag.
Ik snap niet helemaal wat je nu net hebt gezegd maar klinkt goedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:47 schreef Zenit- het volgende:
Ik speel sneller, ik ga voordat een wedstrijd begint 1 dag op vakantie. Ondertussen kan ik met een andere game verder spelen.
Jullie krijgen de uitslagen sneller, omdat ik telkens de wedstrijd eigenlijk oversla.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar Ajax had zelfs al 2 wedstrijden in te halen.
[..]
Ik snap niet helemaal wat je nu net hebt gezegd maar klinkt goed
Dankje.quote:
Weer een topper gewonnenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:57 schreef Zenit- het volgende:
BEKERRONDE
Almere City 2-1 NAC
MVV 0-2 Roda JC
PSV 2-1 AZ
Excelsior 4-0 Hoek
Katwijk 0-2 sc Heerenveen
NEC 3-1 Vitesse B
RBC 0-1 Heracles
Spakenburg 0-2 Feyenoord
VVV 3-0 Genemuiden
FC Twente 1-1 Helmond Sport (4-5 na pen.)
Misschien is navraag doen over de versie van het spel wel belangrijk met een team als Anzhiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Mag ik dan Anzhi Makhachkala zijn?
Groetjes, Guus.
He'k scheit aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer een topper gewonnen![]()
Nu maar hopen dat ik de PSV dip na de winterstop kan voorkomen.
[..]
Misschien is navraag doen over de versie van het spel wel belangrijk met een team als Anzhi
Sorry, deze game hou ik voor mezelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Mag ik dan Anzhi Makhachkala zijn?
Groetjes, Guus.
Ja, idd, daar is Anzhi nog niet zo rijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien is navraag doen over de versie van het spel wel belangrijk met een team als Anzhi
Ok, het ging mij meer om de grap.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Sorry, deze game hou ik voor mezelf.
[..]
Ja, idd, daar is Anzhi nog niet zo rijk.Roberto Carlos is de enige echt bekende naam daar.
Geef mij maar de nummer enerlaatste. Ik vind het leuk om Psv naar het kampioenschap te leiden maar ik ben nu weer toe om de held van een club te worden door degradatie af te wendenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:30 schreef Zenit- het volgende:
Ik heb de seizoensstart verkeerd ingesteld, nu is de competitie al 11 wedstrijden bezig.Maar ik sta wel eerste.
Ik doe van deze game de uitslagen niet posten, dat is iets teveel werk. Ik blijf wel mijn game met Feyenoord doen. Vind je het een goed idee als ik updates van het seizoen met CSKA post?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef mij maar de nummer enerlaatste. Ik vind het leuk om Psv naar het kampioenschap te leiden maar ik ben nu weer toe om de held van een club te worden door degradatie af te wenden
Dan kunnen we toch beide doen en wil ik Zenit zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef Zenit- het volgende:
Maar wat vinden jullie ervan als ik gewoon de game met Feyenoord blijf doen, en tegelijk wat updates over CSKA doe?
Goed plan ik voel er ook weinig voor om mijn boys bij Psv in de steek te laten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef Zenit- het volgende:
Maar wat vinden jullie ervan als ik gewoon de game met Feyenoord blijf doen, en tegelijk wat updates over CSKA doe?
Dat is teveel werk, dan moet ik van alle twee de uitslagen posten, sorry.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:38 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch beide doen en wil ik Zenit zijn.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed plan ik voel er ook weinig voor om mijn boys bij Psv in de steek te laten.
Ha!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN
Roda JC 0-0 NAC
sc Heerenveen 3-1 Excelsior
PSV 3-1 Vitesse
AZ 0-0 FC Utrecht
De Graafschap 1-1 ADO
FC Groningen 1-0 VVV
FC Twente 3-0 Willem II
Feyenoord 2-2 Heracles
NEC 0-1 Ajax
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:10 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN EUROPA LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 4
AZ 0-0 Aston Villa
Sporting CP 1-2 Feyenoord
Trabzonspor 0-3 Ajax
FC Utrecht 1-0 Palermo
Maccabi Haifa 0-3 PSV
Feyenoord en PSV hebben zich geplaatst voor de knock-out fase.
UITSLAG CHAMPIONS LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 4
FC Twente 0-0 Inter Milan
Kun je please Champions League groep waar ik in zit ranglijst geven?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef Zenit- het volgende:
[..]
De laatste, met 0 gewonnen wedstrijden, 2 gelijke spelen en 2 verliespartijen.
Ik heb die game al afgesloten, maar volgens mij stond het zo:quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Kun je please Champions League groep waar ik in zit ranglijst geven?
Net waar ik naar zocht, ik heb er in ieder geval 2.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Het puntenaantal weet ik niet uit mijn hoofd.
Maar de supporters willen het misschien niet, want hij is van een aartsrivaal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:35 schreef Zenit- het volgende:
Kerzhakov alsnog gescout, wie weet is hij wel geīnterresseerd.
Dat is waar, maar als hij goed presteert, kunnen ze zich er vast wel overheen zetten, net zoals toen Charisteas van Ajax naar Feyenoord ging. Maar ja, er zijn nog veel meer kandidatenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:22 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Maar de supporters willen het misschien niet, want hij is van een aartsrivaal.
Toen City een bod van ¤180.000.000 deed op CR7 zei hij dat hij het wel zag zitten en al die supporters van ManU voor z'n huis gaan staan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als hij goed presteert, kunnen ze zich er vast wel overheen zetten, net zoals toen Charisteas van Ajax naar Feyenoord ging. Maar ja, er zijn nog veel meer kandidaten
Is dat zo? Wel geniaal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:12 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Toen City een bod van ¤180.000.000 deed op CR7 zei hij dat hij het wel zag zitten en al die supporters van ManU voor z'n huis gaan staan.
Zien we dan wel, nu nog voor de winterstop met Feyenoord. Ik zal hem iig onthouden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:43 schreef PunkAap het volgende:
Ik heb een suggestie voor het volgende seizoen, de tweede league uit engeland dan ben ik Swansea en als jij Swansea wil zijn dan pak ik Q.P.R.
Als jij de volgende wedstrijd verliest en ik win sta ik voor jou.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN
ADO 1-0 FC Groningen
VVV 2-1 FC Twente
Excelsior 0-3 De Graafschap
NAC 0-3 sc Heerenveen
Vitesse 1-4 Feyenoord
Ajax 0-0 Roda JC
FC Utrecht 1-1 NEC
Heracles 1-2 AZ
Willem II 0-2 PSV
STAND
[ afbeelding ]
Ik verlies niet!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:01 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Als jij de volgende wedstrijd verliest en ik win sta ik voor jou.
Vorig jaar wel bijnaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik verlies niet!Ik moet thuis tegen Willem II, die hebben niks te zeggen in De Kuip!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Koop Bulykin. Baas is dat. Kan makkelijk meet met CSKA.
Булыкин, я даже не думал об этом. Спасибо.quote:
Вы, как настоящий русский тренер, игроки знают, что именно вам нужно не так ли?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:51 schreef Zenit- het volgende:
[..]
[..]
Булыкин, я даже не думал об этом. Спасибо.
Nee hoor, je staat nog geen eerste Johannes! De supporters eisen nu niks minder dan het kampioenschap, hoorde ik van een betrouwbare bron. Je kan dus nog flink aan de bak!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij zijn Utrecht, wij zijn de beste!
Да, конечно, они у вас есть здесь, в России не следует поощрять, в своем выступлении Вы должны только сказать, что Сталин наблюдал за ними.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Вы, как настоящий русский тренер, игроки знают, что именно вам нужно не так ли?
Misschien gaat daar verandering in komen tegen VVVquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi hoi hoiIk ga de boeken in als succesvolste PSV coach ooit dat kan niet meer misgaan. Nog steeds ongeslagen.
Ленина, Сталин по-прежнему мой любимый футболистов всех времен.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:40 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Да, конечно, они у вас есть здесь, в России не следует поощрять, в своем выступлении Вы должны только сказать, что Сталин наблюдал за ними.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Ik ben veel beter, ik win League Cup met Portsmouth op FM 12, financien, wankel, dus gebruik geen geld en heb ook band met Arsenal.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi hoi hoiIk ga de boeken in als succesvolste PSV coach ooit dat kan niet meer misgaan. Nog steeds ongeslagen.
Ik kan zonder mijn tolk lezen wat er staat.quote:
Het staat echt heel raar, de gespeelde wedstrijden variëren een beetje tussen 12 en 15.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:07 schreef PunkAap het volgende:
![]()
Zet er ook even bij welke speelronde het zijn bij de uitslagen.
Там совершенно правы.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:10 schreef tochweerhenk het volgende:
То, что вы голландский воды называется, мы называем русской водки.
Een prachtig Russisch spreekwoord.
Haha, это хорошо.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:10 schreef tochweerhenk het volgende:
То, что вы голландский воды называется, мы называем русской водки.
Een prachtig Russisch spreekwoord.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Littlerabbit, o coach van PSV, kan u niet op een persconferentie een negerlul laten zien?
Dan bent u geschorst en raakt PSV in een dip, en dan worden wij kampioen
quote:
Спасибо вам, братья или опасности.quote:
Нет, спасибо, товарищ.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Спасибо вам, братья или опасности.
Грозный пива и животные в приюте являются жалкими и не смешно, лучше Зенит.quote:
На самом деле, да. Но как вы можете быть так уверены?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Грозный пива и животные в приюте являются жалкими и не смешно, лучше Зенит.
Что делает этот человек?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willen jullie ophouden met die taal?
Ik spreek alleen Utrechts en een beetje Nederlands
Мы будем думать об этом, тем не менее, еще раз Хенк?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willen jullie ophouden met die taal?
Ik spreek alleen Utrechts en een beetje Nederlands
Ты русский тренер, как вы тренируете свою собственную команду, если вы говорите на другом языке?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:30 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Мы будем думать об этом, тем не менее, еще раз Хенк?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Я также слышал, что гей Йоханнеса Вермеера.![]()
Hee, leef jij ook nog!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Nu nog de werkwoorden goed schrijven...
Je moet ook geen google translate gebruiken. Ga eerst op een Cursus Russisch jij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Nu nog de werkwoorden goed schrijven...
ahum... ik kom uit Rusland.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet ook geen google translate gebruiken. Ga eerst op een Cursus Russisch jij.
quote:
Ja hehe, als ik Met Barcelona tegen Barcelona B ga spelen met een 0-2-9 opstelling (jaja zonder keeper) win ik ook nog met 12-0quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:14 schreef Zenit- het volgende:
Van wat ik tot nu toe zie, lijkt het erop dat mijn zelfgemaakte tactiek werkt!![]()
CSKA B met 5-0 vernederd.
Dat is waar, maar dit is de eerste wedstrijd met deze tactiek, dus moeten de spelers er nog aan wennen. Dan vind ik dit een bemoedigend resultaat, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja hehe, als ik Met Barcelona tegen Barcelona B ga spelen met een 0-2-9 opstelling (jaja zonder keeper) win ik ook nog met 12-0
Oftewel de moraal van het verhaal: Je kan wel een nieuwe opstelling maken, dan moet je eerst tegen een gelijkwaardig team spelen om te kijken of je verder kan met die opstelling/of die opstelling goed is.
baske nijam= baske nijam sufkop.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:37 schreef tochweerhenk het volgende:
шинные кабели baske nijam почвы
Gooi deze Russische zin maar eens in google translate, je zal het niet begrijpen.
trololololoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef PunkAap het volgende:
[..]
baske nijam= baske nijam sufkop.
bus kabels baske nijam bodem
Edit: het is Bing.
Er staat gewoon stront, ik typte gewoon willekeurige dingen in google translate.quote:
Ja, dan moet je niet zitten zeiken dat er geen normale zin staat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Er staat gewoon stront, ik typte gewoon willekeurige dingen in google translate.
Snap je het niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:27 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet zitten zeiken dat er geen normale zin staat.
Yoegoslaviërsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef Zenit- het volgende:
Met CSKA moest ik nodig een nieuwe middenvelder, het is geen Rus, maar ik kan er heel goed mee leven.Milan Badelj is van Dinamo Zagreb naar Moskou gekomen, en dat terwijl Man City ook al een bod had uitgebracht, wat zelfs minder was als het bod van mij.
Milan is hier méér dan welkom! [ afbeelding ]
Is met mij ook bij FM 12 Jones van Stoke gekocht met Portsmouth zijn de supporters boos.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef Zenit- het volgende:
Haha, de supporters van Zagreb zijn woest op het bestuur na het vertrek van hun publiekslieveling. [ afbeelding ]
Jij was toch met Swansea eerste of tweede geworden? Heb je voor mij die tactiek, want zo te horen was het een hele succesvolle.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:40 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Is met mij ook bij FM 12 Jones van Stoke gekocht met Portsmouth zijn de supporters boos.
Oh, dus als ik CSKA en Rusland heb (met 2 verschillende managers) kan het niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:54 schreef PunkAap het volgende:
Overigens zou ik die alleen maar gebruiken bij CSKA en niet als je met meerdere speelt.
Nee ik bedoel dat je het alleen bij deze FM topic game niet moet doen, bij andere zou ik het wel doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:55 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Oh, dus als ik CSKA en Rusland heb (met 2 verschillende managers) kan het niet?
Ja lekker makkelijk, als je verliest de hele tijd opnieuw simuleren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:50 schreef PunkAap het volgende:
4-2-3-1 Deep en eigenlijk gewoon steeds voor de wedstrijd opslaan en als je verliest opnieuw.
Ik heb een beetje een soortgelijk systeem, kijk:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:50 schreef PunkAap het volgende:
4-2-3-1 Deep en eigenlijk gewoon steeds voor de wedstrijd opslaan en als je verliest opnieuw.
Nee, dat doe ik sowieso niet, met CSKA denk ik ook niet, dan is de uitdaging eraf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:57 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je het alleen bij deze FM topic game niet moet doen, bij andere zou ik het wel doen.
Een beetje uitdaging is toch leuker?quote:
Inderdaad, ik wil met CSKA nu dus eerst de Europa League winnen, of de CL als ik daar eerder in kom. Dan heb je die uitdaging om je voorafgestelde doelen te halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Een beetje uitdaging is toch leuker?
Ja het maakt eigenlijk niet uit welk systeem want als je op vakantie gaat doet je assistent de wedstrijden en bepaald hij ook welk systeem of er spelers uit de jeugd meedoen tenzij je klikt bijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een soortgelijk systeem, kijk: [ afbeelding ]
Ik vertrouw m'n assistent nooit zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:01 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Ja het maakt eigenlijk niet uit welk systeem want als je op vakantie gaat doet je assistent de wedstrijden en bepaald hij ook welk systeem of er spelers uit de jeugd meedoen tenzij je klikt bij
''huidige wedstrijdtactiek gebruiken'' als je op vakantie gaat.
Ja dat doe ik later wel weer nadat ik mijn zelfvertrouwen ben kwijt geraakt aangezien ik eerst altijd zeg maar Co Adriaanse was.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Een beetje uitdaging is toch leuker?
Maar je assistent doet het wel nuttig, hij gebruikt alleen jeugdspelers bij wedstrijden als zeg maar Real Madrid tegen Crewe Alexandra (slechtste team uit 4de engelse league).quote:
Bokila hattrick 0-3quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Zenit- het volgende:
De wedstrijd tegen PSG ongelukkig met 2-3 verloren. Serder Serderov zijn debuut laten maken, met 15 jaar de jongste debutant van CSKA ooit.Hierna een wedstrijd tegen Sparta, moet lukken.
Haha nee, Hoarou scoorde er 1 en Qoshi of zoiets 2.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Bokila hattrick 0-3
PS: Als hij toen daar al speelde.
Hoe vaak heb je gesimuleerd?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN
AZ 1-0 ADO
FC Utrecht 1-4 Ajax
Feyenoord 4-2 sc Heerenveen
PSV 2-2 De Graafschap
Dit waren inhaalwedstrijden (volgens mij).
NEC 0-0 Willem II
Feyenoord 2-1 PSV
FC Groningen 0-0 Ajax
sc Heerenveen 4-0 Heracles
VVV 1-2 Excelsior
AZ 1-0 FC Twente
ADO 0-0 NAC
De Graafschap 0-1 FC Utrecht
Roda JC 1-1 Vitesse
Je mag op de wedstrijden wedden die ik in de post heb gezet van waar ik het wedden uitleg. Nee, je moet op alle twee de teams minimaal 1 punt inzetten. Bijv. team A 9 punten en team B of gelijkspel 1 punt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Extreem onrealistisch spel ook, Utrecht thuis verliezen van Ajax
En waar moet ik op inzetten?
En mag ik ook 10 op de één en 0 op de ander doen?
Twee wedstrijden, hoezo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je gesimuleerd?KAMERVRAGEN ZEG IK JE!
Ik ben alleen geīnteresseerd in het trainen van mijn club FC Utrecht, dat Russische gedoe kan mij gestolen worden.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef PunkAap het volgende:
\ /\ / l l \ / l----------l l----------l
\ / \ / l--------l \ / l ... l l ... l
\/ \/ l l \ / l----------l l----------l
l
l l----------------l
l------------l l l
l l l l
l l----------------l
l------l
l
l
.
Waarom word altijd iets van mij Mislukt.
Tsja, dat wordt moeilijk om te zeggen, want mijn pc crashte terwijl ik aan het simuleren was. Nu doet de game met Feyenoord het ook niet meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo hallo wat is de stand?
groeten van de coach van FCU
Moet ik een nieuwe maken op FM 12?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:41 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Tsja, dat wordt moeilijk om te zeggen, want mijn pc crashte terwijl ik aan het simuleren was. Nu doet de game met Feyenoord het ook niet meer.
Ik roep bij deze Psv wel uit tot Knvb- Europaleague beker en landskampioen uit. Het ging zo lekker.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:41 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Tsja, dat wordt moeilijk om te zeggen, want mijn pc crashte terwijl ik aan het simuleren was. Nu doet de game met Feyenoord het ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anders houden we een stemming ā la Expeditie Robinson, iedereen een stem in een potje doen.
Hierin de spoiler kies ik wat mij betreft de kampioen is.Deze voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het bekijk is het Willem II.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Hmm Heerenveen is titelkandidaat als ik het zo bekijk.
Bam geen genade! al zijn we er nog steeds niks verder mee gekomen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er stond duidelijk: iedereen een stem, elke coach die meer of minder heeft uitgebracht is hierbij verwijderd uit de Nederlandse competitie.
Denken dat je de baas van een topic bent.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er stond duidelijk: iedereen een stem, elke coach die meer of minder heeft uitgebracht is hierbij verwijderd uit de Nederlandse competitie.
Uberhaupt één post uit dit topic serieus nemen, jij spoort echt nietquote:Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Denken dat je de baas van een topic bent.
We wachten op de beslissing van -Zenit. Of Zenit- iets met een streepje.
Jij neemt mijn post nu toch ook serieus, wie spoort er dan niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uberhaupt één post uit dit topic serieus nemen, jij spoort echt niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |