Weer een topper gewonnenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:57 schreef Zenit- het volgende:
BEKERRONDE
Almere City 2-1 NAC
MVV 0-2 Roda JC
PSV 2-1 AZ
Excelsior 4-0 Hoek
Katwijk 0-2 sc Heerenveen
NEC 3-1 Vitesse B
RBC 0-1 Heracles
Spakenburg 0-2 Feyenoord
VVV 3-0 Genemuiden
FC Twente 1-1 Helmond Sport (4-5 na pen.)
Misschien is navraag doen over de versie van het spel wel belangrijk met een team als Anzhiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Mag ik dan Anzhi Makhachkala zijn?
Groetjes, Guus.
He'k scheit aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer een topper gewonnen![]()
Nu maar hopen dat ik de PSV dip na de winterstop kan voorkomen.
[..]
Misschien is navraag doen over de versie van het spel wel belangrijk met een team als Anzhi
Sorry, deze game hou ik voor mezelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Mag ik dan Anzhi Makhachkala zijn?
Groetjes, Guus.
Ja, idd, daar is Anzhi nog niet zo rijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien is navraag doen over de versie van het spel wel belangrijk met een team als Anzhi
Ok, het ging mij meer om de grap.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Sorry, deze game hou ik voor mezelf.
[..]
Ja, idd, daar is Anzhi nog niet zo rijk.Roberto Carlos is de enige echt bekende naam daar.
Geef mij maar de nummer enerlaatste. Ik vind het leuk om Psv naar het kampioenschap te leiden maar ik ben nu weer toe om de held van een club te worden door degradatie af te wendenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:30 schreef Zenit- het volgende:
Ik heb de seizoensstart verkeerd ingesteld, nu is de competitie al 11 wedstrijden bezig.Maar ik sta wel eerste.
Ik doe van deze game de uitslagen niet posten, dat is iets teveel werk. Ik blijf wel mijn game met Feyenoord doen. Vind je het een goed idee als ik updates van het seizoen met CSKA post?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef mij maar de nummer enerlaatste. Ik vind het leuk om Psv naar het kampioenschap te leiden maar ik ben nu weer toe om de held van een club te worden door degradatie af te wenden
Dan kunnen we toch beide doen en wil ik Zenit zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef Zenit- het volgende:
Maar wat vinden jullie ervan als ik gewoon de game met Feyenoord blijf doen, en tegelijk wat updates over CSKA doe?
Goed plan ik voel er ook weinig voor om mijn boys bij Psv in de steek te laten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef Zenit- het volgende:
Maar wat vinden jullie ervan als ik gewoon de game met Feyenoord blijf doen, en tegelijk wat updates over CSKA doe?
Dat is teveel werk, dan moet ik van alle twee de uitslagen posten, sorry.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:38 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch beide doen en wil ik Zenit zijn.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed plan ik voel er ook weinig voor om mijn boys bij Psv in de steek te laten.
Ha!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN
Roda JC 0-0 NAC
sc Heerenveen 3-1 Excelsior
PSV 3-1 Vitesse
AZ 0-0 FC Utrecht
De Graafschap 1-1 ADO
FC Groningen 1-0 VVV
FC Twente 3-0 Willem II
Feyenoord 2-2 Heracles
NEC 0-1 Ajax
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:10 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN EUROPA LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 4
AZ 0-0 Aston Villa
Sporting CP 1-2 Feyenoord
Trabzonspor 0-3 Ajax
FC Utrecht 1-0 Palermo
Maccabi Haifa 0-3 PSV
Feyenoord en PSV hebben zich geplaatst voor de knock-out fase.
UITSLAG CHAMPIONS LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 4
FC Twente 0-0 Inter Milan
Kun je please Champions League groep waar ik in zit ranglijst geven?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef Zenit- het volgende:
[..]
De laatste, met 0 gewonnen wedstrijden, 2 gelijke spelen en 2 verliespartijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |