Ik heb die game al afgesloten, maar volgens mij stond het zo:quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Kun je please Champions League groep waar ik in zit ranglijst geven?
Net waar ik naar zocht, ik heb er in ieder geval 2.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Het puntenaantal weet ik niet uit mijn hoofd.
Maar de supporters willen het misschien niet, want hij is van een aartsrivaal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:35 schreef Zenit- het volgende:
Kerzhakov alsnog gescout, wie weet is hij wel geïnterresseerd.
Dat is waar, maar als hij goed presteert, kunnen ze zich er vast wel overheen zetten, net zoals toen Charisteas van Ajax naar Feyenoord ging. Maar ja, er zijn nog veel meer kandidatenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:22 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Maar de supporters willen het misschien niet, want hij is van een aartsrivaal.
Toen City een bod van ¤180.000.000 deed op CR7 zei hij dat hij het wel zag zitten en al die supporters van ManU voor z'n huis gaan staan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als hij goed presteert, kunnen ze zich er vast wel overheen zetten, net zoals toen Charisteas van Ajax naar Feyenoord ging. Maar ja, er zijn nog veel meer kandidaten
Is dat zo? Wel geniaal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:12 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Toen City een bod van ¤180.000.000 deed op CR7 zei hij dat hij het wel zag zitten en al die supporters van ManU voor z'n huis gaan staan.
Zien we dan wel, nu nog voor de winterstop met Feyenoord. Ik zal hem iig onthouden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:43 schreef PunkAap het volgende:
Ik heb een suggestie voor het volgende seizoen, de tweede league uit engeland dan ben ik Swansea en als jij Swansea wil zijn dan pak ik Q.P.R.
Als jij de volgende wedstrijd verliest en ik win sta ik voor jou.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN
ADO 1-0 FC Groningen
VVV 2-1 FC Twente
Excelsior 0-3 De Graafschap
NAC 0-3 sc Heerenveen
Vitesse 1-4 Feyenoord
Ajax 0-0 Roda JC
FC Utrecht 1-1 NEC
Heracles 1-2 AZ
Willem II 0-2 PSV
STAND
[ afbeelding ]
Ik verlies niet!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:01 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Als jij de volgende wedstrijd verliest en ik win sta ik voor jou.
Vorig jaar wel bijnaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik verlies niet!Ik moet thuis tegen Willem II, die hebben niks te zeggen in De Kuip!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Koop Bulykin. Baas is dat. Kan makkelijk meet met CSKA.
Булыкин, я даже не думал об этом. Спасибо.quote:
Вы, как настоящий русский тренер, игроки знают, что именно вам нужно не так ли?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:51 schreef Zenit- het volgende:
[..]
[..]
Булыкин, я даже не думал об этом. Спасибо.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |