Nee hoor, je staat nog geen eerste Johannes! De supporters eisen nu niks minder dan het kampioenschap, hoorde ik van een betrouwbare bron. Je kan dus nog flink aan de bak!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij zijn Utrecht, wij zijn de beste!

Да, конечно, они у вас есть здесь, в России не следует поощрять, в своем выступлении Вы должны только сказать, что Сталин наблюдал за ними.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Вы, как настоящий русский тренер, игроки знают, что именно вам нужно не так ли?

Ik ga de boeken in als succesvolste PSV coach ooit dat kan niet meer misgaan. Nog steeds ongeslagen.
 Ik ga de boeken in als succesvolste PSV coach ooit dat kan niet meer misgaan. Nog steeds ongeslagen.

Misschien gaat daar verandering in komen tegen VVVquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi hoi hoiIk ga de boeken in als succesvolste PSV coach ooit dat kan niet meer misgaan. Nog steeds ongeslagen.

Ленина, Сталин по-прежнему мой любимый футболистов всех времен.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:40 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Да, конечно, они у вас есть здесь, в России не следует поощрять, в своем выступлении Вы должны только сказать, что Сталин наблюдал за ними.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/

Ik ben veel beter, ik win League Cup met Portsmouth op FM 12, financien, wankel, dus gebruik geen geld en heb ook band met Arsenal.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi hoi hoiIk ga de boeken in als succesvolste PSV coach ooit dat kan niet meer misgaan. Nog steeds ongeslagen.

Ik kan zonder mijn tolk lezen wat er staat.quote:

Het staat echt heel raar, de gespeelde wedstrijden variëren een beetje tussen 12 en 15.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:07 schreef PunkAap het volgende:

Zet er ook even bij welke speelronde het zijn bij de uitslagen.

Там совершенно правы.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:10 schreef tochweerhenk het volgende:
То, что вы голландский воды называется, мы называем русской водки.
Een prachtig Russisch spreekwoord.

Haha, это хорошо.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:10 schreef tochweerhenk het volgende:
То, что вы голландский воды называется, мы называем русской водки.
Een prachtig Russisch spreekwoord.

quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Littlerabbit, o coach van PSV, kan u niet op een persconferentie een negerlul laten zien?
Dan bent u geschorst en raakt PSV in een dip, en dan worden wij kampioen

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |